BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 01:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Cześć ponownie po 4-miesięcznej przerwie :wink: chciałbym przedstawić szanownym forumowiczom moje kolejne bmw ,tym razem w wersji E92 335is DCT produkcja 22.09.2010, 1 rej. 2011, kolor Le-Mans-Blau Metallic, przebieg 94 000km

Wcześniej jeździłem kilkoma dieslami w tym dwoma 335d, które miło wspominam, ale tym razem benzyna.
Kryteria były głównie takie:
-Bmw serii 3 tak jak do tej pory
-mocny silnik benzynowy podatny na mody
-mały przebieg
-dobre wyposażenie
- budy wszystkie poza e93 ,polift
-automat najlepiej 2-sprzęgłowy DCT

Myślałem o e92 m3 lub 335i e9x/f3x ale spodobało mi się auto znajomego z forum Adrianadernew czyli e92 335is podkręconą na 453 konie i zacząłem na takie polować. Limitowana wersja e92 335is wyprodukowana była w liczbie 3597egz na świat ,wyłącznie na rynek Usa i Kanady, nazywali ją m3 na stany ;) niełatwo było ją dostać, tym bardziej w Polsce. W trakcie szukania było do kupienia tylko 8sztuk w Europie (większość e93 niestety) i 1 biała w Pl ale po obejrzeniu jej w warsztacie trochę słabo to wyglądało no i nie przemawiał jakoś do mnie ten egzemplarz. Więc zaczęło się szukanie za oceanem na aukcjach. No i tak wylicytowałem a potem było czekanie… długie aż przypłynie. Sama naprawa przebiegła szybko bo nie było dużych uszkodzeń i w sumie to co było w aukcji i raporcie przedzakupowym się potwierdziło na żywo :)

Poniżej rozkodowany Vin i pierwsze zdjęcia. Mam nadzieję, że polubimy się z isikiem i uda się wystroić na jakieś 450koni bez ruszania turbin albo ciut więcej ;) zakupiłem kilka rzeczy do modów które czekają na montaż.
Pierwsze wrażenia z jazdy- całkiem szybka jest jak na te 326koni licznikowe 100-200 w 11s, skrzynia robi wrażenie praktycznie nie trzeba używać łopatek, wydech fajnie chodzi chociaż coś tam będzie polepszane, ogólnie jest co porobić przy tym aucie, jeździ się fajnie :)

Type code: KG13
Model: 335IS (USA)
E-F-R series: E92 LCI (LifeCycleImpulse)
Series: 3
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 2
Engine: N54T
Displacement: 3.00
Power: 240 (326 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 381 - LE-MANS-BLAU METALLIC
Upholstery code: LCD3 - LEDER DAKOTA/D3
Prod.date: 2010-09-22
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S2TC Sport gearbox with twin clutch
S2VB Tyre pressure control (TPC)
S4NA Interior mirror with digital compass
S4WA Interieurleisten Alu glacier-silber dkl.
S5AK LED light elements
S5DS Emergency release, luggage compartment
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6FL USB/audio interface
S6NF Connection, MP3 player in mobile phone
S6UH Traffic Information
S6VC STEUERUNG COMBOX
S7XA M leather st.wheel+shiftpaddle+multif.
S8S4 Decoding, variable light distribution
S8SC Telematics access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
S8TL TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV
S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST
S302 Alarm system
S319 Integrated universal remote control
S322 Comfort access
S403 Glass roof, electrical
S415 Sun-blind, rear
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S459 Seat adjustment, electric, with memory
S481 Sports seat
S488 Lumbar support, driver and passenger
S494 Seat heating driver/passenger
S508 Park Distance Control (PDC)
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S563 Light package
S570 Reinforced power supply
S609 Navigation system, Professional
S615 Extended BMW Online Information
S620 Voice control
S639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN
S645 BMW US Radio
S655 Satellite tuner
S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM
S697 Area-Code 1 for DVD
S704 M Sports suspension
S715 M Aerodynamics package
S760 High gloss shadow line
S775 Headlining anthracite
S823 Hot-climate version
S840 High speed synchronisation
S845 Acoustic fasten seat belt reminder
S850 Additional Export tank filling
S853 Language version, English
S876 Radio frequency 315 MHz
S925 Dispatch protection pack
S992 Control of number-plate attachment

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak ktoś chce poczytać informacje o różnicach 335is /335i to poniżej z grubsza opisane ;)

- pomimo liftingu zamiast silnika N55 zastosowano N54 z dodatkiem litery T – N54T o zwiększonej mocy 326 KM (240KW ) oraz 450/500NM overboost.
- do wyboru skrzynia manualna lub automatyczna , jeśli automat to tylko DCT / DKG - 2 sprzęgłowa. Nie występowała zwykła skrzynia automatyczna.
- DCT posiada launch control.
- DCT po wciśnięciu przycisku sport i pedału gazu do końca posiada 10 sekundowe doładowanie zwiększające moment do 500NM– funkcja overboost ( zmienia się praca turbin ).
- sportowy układ wydechowy – nie jest to ani standardowy wydech ani wydech performance. Układ ten został zastosowany tylko w wersji is.
- 2 dodatkowe chłodnice – jedna oleju a druga wody- umieszczone za nadkolami po lewej i prawej stronie. ( do tego ma jeszcze chłodnice oleju skrzyni i wspomagania).
- większy wentylator o mocy 850W . ( zamiast 600W)
- sztywniejsze mocowanie silnika( nie wiem o co dokladnie chodzi ) .
- M zawieszenie.
- różnica w wadze maski o kilka kg. ( nie wiem dlaczego i co to za tworzywo i nie wiem też czy jest ona lżejsza czy też cięższa)

Zmiany wizualne na zewnątrz w standardzie :
- M pakiet zewnętrzny z większymi wlotami powietrza u dołu bez świateł przeciwmgielnych w celu zwiększenia chłodzenia- na te dodatkowe chłodnice w nadkolach. ( tylko e93 w standardzie miała przeciwmgielne – dodatkowo można jednak było dokupić przeciwmgielne również do e92. A dlaczego w cabrio wsadzali je od razu i dlaczego nie przeszkadzały w chłodzeniu ? Tego nie wiem – ameryka ) .
- czarne ramki okien shadowline/gloss
- czarne nerki zderzaka przedniego z chromowanymi żeberkami - te nerki również były stosowane tylko w is, nie są to performance.
- czarne lusterka
- czarne końcówki wydechów
- wykończenie tylnego zderzaka pod kolor auta.(dyfuzor)
- oznaczenia modelu 335is na błotnikach i klapie tylnej – można było zrezygnować.
- dodatkowe oświetlenie LED na zewnątrz ( klamki.)
-czujnik deszczu.
-bixenon skrętny na ledach

Zmiany wewnętrzne :
- Listwy wewnętrzne alum. glacier-silber z oznaczeniem 335is – innych nie było i nie dało się zmienić.
- prędkościomierz szary z oznaczeniem 335is
- M sportowe siedzenia elektryczne z pamięcią.
- dodatkowe oświetlenie LED wewnątrz.
- czarna podsufitka antracyt.
- M sportowa kierownica z łopatkami (jeśli DCT )
- M listwy progowe
- skrzynia manualna z gałką M
- sportowe dźwignie sprzęgła/gazu/hamulca - stal nierdzewna.
- M podstawka dla lewej stopy kierowcy


Ostatnio edytowano 23 lutego 2018, 08:49 przez Vaporr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 01:22 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Bardzo ładne :) Gratuluje! Zestawienie kolorystyczne idealnie trafia w moje gusta :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 03:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Dobra jest!!!!!Silnik kozak,wyposazenie widze ze do fulla duzo nie brakuje :) Gratuluje i zrob ja na 450koni bedzie fruwac hehe :ok:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 10:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 249
Moje BMW: M2 comp.
Kod silnika: S
mega mega kocur! No i kolor przepiękny, taki jak mój. Czysty robi robotę wśród samych czarnych srebrnych czy białych aut
Nie ukrywam, mój następny cel to tak is

Będę śledził temat
Gratulacje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Bardzo fajne auto, wreszcie zapłon taki jak ma być, więc wleci sporo funu z jazdy. Jak zawsze przy okazji tego silnika - szkoda, że DI, bo tak to mógłby być i banan na twarzy i ekonomia. :D

Czemu nie pójdziesz w 500+ albo nawet 600 koni? To chyba spokojnie do ogarnięcia przy zachowaniu przyzwoitego wstawania robiąc jakieś hybrydy.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 13:04 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Gratuluję zakupu, temat będę śledził bo może być tutaj ciekawie :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 13:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
eeeee no Vapor ! Szacun ! 335is i bardzo ładnie ją poskładałeś ! gratulacje :piwo: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 13:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
b. Ładna :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 13:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159825
Najlepszy kolor zdecydowanie ! :D Piękne auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 13:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Fajnie wyglada :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 14:17 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Auto bardzo fajne :ok: Na pewno będzie ciekawa galeria, także będę tu zaglądał ;)
Natomiast o ile ten kolor nadwozia na żywo robi łał, tak tutaj na zdjęciach, jakby nie tak fajnie to wyglądało- pewnie kwestia samych zdjęć.

PS. Czemu nowe konto?

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 14:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
rafix napisał(a):
Auto bardzo fajne :ok: Na pewno będzie ciekawa galeria, także będę tu zaglądał ;)
Natomiast o ile ten kolor nadwozia na żywo robi łał, tak tutaj na zdjęciach, jakby nie tak fajnie to wyglądało- pewnie kwestia samych zdjęć.

PS. Czemu nowe konto?


bo głupio chwalić turbo bene jak się miało 400 postów, że tylko diesel :hyhy: :rotfl:


Vapor - w końcu, ładna bardzo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E90
Kod silnika: N55
Garaż: Obecnie 335xi 2011r
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2#p2184052
Jest piękna kosa.:cool2:
pozwolę sobie wstawić ;)
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 18:18 
Bardzo ładna! Gratuluję bo jest czego! :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 18:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Piękne zestawienie kolorów :ok:

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 18:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Dziękuję wszystkim forumowiczom za miłe komentarze :)
W auto poszło niemało kasy i mojego czasu ale będę powolutku dalej coś modził i aktualizował wątek.
Z tego co na teraz mogę powiedzieć to fajnie współpracuje ta skrzynia z motorem, dużo szybciej i płynniej działa niż w 335d. Wydeszek też przyjemnie burczy, można jechać tak że jest głośno albo spokojnie i cicho. Co do ekonomiczności to w trasie jest spoko bo przy 70 już wskakuje 7bieg ale podczas ciśnięcia żłopie dużo :) w nast tygodniu robię dłuższą trase to zobaczę z ciekawości jakie cyferki pokazuje.
Nowe konto dlaczego? Nie mogłem zalogować się jako Vapor nie wiem czemu, bana nie mam przecież no i napisałem do rorafalki ale bez odpowiedzi więc założyłem takie i już :)

Najbliższe plany:
1) wymiana wszystkich istotnych płynów w aucie ,filtrów, przegląd ogólny auta -zrobione
2) wymiana 2 opon tył na nowe Michelin Pilot Sport 265/30/19 dla polepszenia trakcji (jakby ktoś chciał to 2 szt. Hankook 255/30/19 w stanie praktycznie jak nowe z końca 2016r do sprzedania) - zrobione
3) kodowanie, wgranie najnowszych sterowników, aktywacja wszystkich funkcji itp.- zrobione
4) ogarnięcie paru drobiazgów typu 1 soczewka w lampie nie świeci prosto, doczyszczenie skór, wosk itp
5) czyszczenie kanałów dolotowych, wymiana świec
6) wizualnie prawdopodobnie obniżenie delikatnie przodu, tył sporo siedzi i były dystanse
7) pomiar na hamowni serii i montaż gratów do modów które zakupiłem jakiś czas temu , szukam aktualnie firmy, która z głową to wszystko zamontuje :
Intercooler Wagner
Downpipe RM Motors
Chargepipe +Blow off Forge Motorsport z UK
Dolot short inlets + outlets z relokacją MMP z USA
Większe końcówki 100 mm, tradycyjnie ;)

tak to wygląda
Obrazek

Obrazek

porównanie z forum usa seryjnych rur inlets/outlets do mmp
Obrazek

tak to finalnie ma wyglądać
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 14 stycznia 2018, 23:49 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2046
Kolor,skóry,koła te aspekty wizualne mi się tutaj najbardziej podobają. Piękne e92 i do tego ten motor...

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 15 stycznia 2018, 01:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
hyhy chyba jednak o Tobie gadałem z Grześkiem, co też kupił ISa... ;)
Gratki auta! 450 koni będzie już jeździć, chociaż to już w serii robi dobry przeciąg. Pomyślałbym o sperze, zawsze to troszku trakcji więcej :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 15 stycznia 2018, 07:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Dzięki ,dla trakcji założyłem wczoraj Michelin PSS 265/30 kumpel polecał bo podobno kleją niesamowicie... dziś przetestuje
Zawsze coś tam powinno lepiej być niż Hankook. Na tych co miałem to z LC zamieliło kołami na suchym i to przy seryjnej mocy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT
PostNapisane: 15 stycznia 2018, 08:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
jesli to daily to szkoda ze nie ma gzranych dup. ale wiadomo usa, to tam nikt na to nie patrzyl.
jak w e9x wyglada dokladanie wyposazenia? wiem, ze w e46 problemow wiekszych nie ma, a tutaj?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL