BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Teraz jest 18 stycznia 2019, 02:14


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 9 listopada 2018, 02:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 87
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
Solidna przedłużka i poszło. Pożyczyłem od znajomego konkretny klucz udarowy, ale bez zdejmowania chłodnicy klimy nie było wystarczająco miejsca, więc odpuściłem.

Jak doszedłem? Przejrzałem parę filmików na YT, poczytałem, pooglądałem schematy na Realoem i poszło :)
Mechanicy błądzili we mgle. Dopiero przy robieniu vanosa zauważyłem, że coś nie gra i różne opinie słyszałem(żeby składać i nie wnikać, żeby patrzeć tylko na znaki na kole i górę, albo tylko na tył i górę itp.), więc zacząłem sam się zagłębiać. Realne przyczyny nie zgadzania się znaków były dwie: rozwulkanizowane koło zamachowe, bądź ten klin właśnie. Jak zobaczyłem, że koło jest całe, to jasne było, że klin jest ostatnią opcją i tak znalazłem winowajcę.

Ehh, no i właśnie dlatego robię sam... Jara mnie robienie przy tym aucie, tworzy to jakąś więź i skutecznie edukuje, poza tym koszta:
klin, simmering, masa uszczelniająca, uszczelki dolotu(komplet), uszczelki wydechu(komplet z spawaniem i planowaniem baranów), regeneracja vanosa, to w sumie w 500zł się zmieściłem, a mam na parę ładnych lat pewność, że tam nie będzie trzeba wsadzać paluchów. U mechanika ile by to kosztowało? ;) Pomijając to, że nie wymieniłby tego od razu, tylko czujniki wpierw, to i tak 1000zł za robociznę, to chyba mało.
Były to czasochłonne naprawy, zwłaszcza, że naprawdę pedantycznie staram się to robić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 1 stycznia 2019, 17:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 87
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
Miała całą zimę przestać, lecz pogoda skutecznie pokrzyżowała plany ;)
Co jakiś czas, jeśli jest dodatnia temperatura, względnie sucho, to przeganiam ją.
Obrazek
Obrazek

Jak szpera(25%, 3.15), którą mam na oku okaże się być w bardzo dobrym stanie, to jakoś na dniach jeszcze wleci. Sporo pierdółek poprawię i pod koniec stycznia serducho, podłokietnik dostaną nową skórkę. Wszystko będzie wyglądało jak w oryginale- nie bawię się w kolorowe nitki, inne skóry.

Co sądzicie o ori Alpinach z B3/B6(8/9j bez naciągu) na mojej? Mogę za 3k wyrwać takie w bardzo dobrym stanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 1 stycznia 2019, 18:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2322
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M62B44TU
Garaż: e36 325i alpinweiss viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT viewtopic.php?f=6&t=34223
Alpiny są bardzo ładne i na pewno gorzej jej w nich nie będzie ale dodatkowo dokładka alpiny na przód ładnie to wszystko dokomponuje :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 1 stycznia 2019, 18:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 18
Posty: 149
Lokalizacja: Radom
Dużo dobrej roboty, podziwiam za zapał do pracy i oczywiście widać rezultaty bo pięknie się prezentuję na zdjęciach :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 2 stycznia 2019, 13:06 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2484
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Słoneczka jak będą na sell to ja wstępnie rezerwuję :p

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 stycznia 2019, 02:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 87
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
bmw_e36.pawel, nie leży mi jakoś ta dokładka... Nie podoba mi się linia boczna, zderzak nisko leży, a nakładka progowa sporo wyżej.
Szybciej chyba na tym samochodzie wleci pełen Mpak, jeśli dojdzie do lakierowania całości.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 stycznia 2019, 11:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18595
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Malowanie całego to może być w Twoim przypadku tylko kwestia czasu :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL