BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 14 listopada 2018, 05:05


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 4 marca 2018, 23:08 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 15980
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci
Jest: E92 325Xi, F32 428i
To autko teraz tak fajnie wygląda, że mody był odpuścił, dopieścił jedynie tematy które wymagają naprawy/wymiany.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 4 marca 2018, 23:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15700
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Który to już lakier będzie na tym aucie? :zdziwko:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 marca 2018, 01:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
Szczerze mówiąc nie wiem, ale czy to ma mnie przerażać?
Samochód jest(przynajmniej tak mi się wydaje) z pewnych rąk, nie wygląda na wypadkowy(KU84 też mnie zapewnił o bezwypadkowości).
Przeleciałem go dokładnie miernikiem i też mnie to nie przeraża. Faktycznie w miejscach rys pojawiła się szpachla.
Odczyty oscylują w granicach ok.160-250 mikronów w miejscach, gdzie nie ma szpachli, ok. 300-500, gdzie jest szpachla. W newralgicznych punktach szpachli nie znalazłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 marca 2018, 11:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2417
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
No dokładnie, spuszczanie się nad lakierem, to tylko nad Wisłą, szczególnie w takim starym kapciu, jak e36... Ta wygląda fajnie, będzie odświeżona i dobrze :ok:

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 marca 2018, 16:19 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 22
Posty: 1519
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=157698
Dobrze, że samochód został na forum - ma już tutaj swoją dość długą historię i od zawsze mi się podobał. Jak widać jednak samochód nie był idealny, ale rzeczy które masz do ogarnięcia to raczej drobnostki, także po zrobieniu tego będziesz mógł się cieszyć pięknym Coupe. Nie mogę się doczekać zdjęć na nowym kole, tego w tym samochodzie jeszcze nie było :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 marca 2018, 20:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15700
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
LPS505 napisał(a):
Szczerze mówiąc nie wiem, ale czy to ma mnie przerażać?


Nie, nie mówię że to jakaś wielka wada, tylko dość nietypowe ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 marca 2018, 21:15 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 22
Posty: 1519
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=157698
Tomek napisał(a):
LPS505 napisał(a):
Szczerze mówiąc nie wiem, ale czy to ma mnie przerażać?


Nie, nie mówię że to jakaś wielka wada, tylko dość nietypowe ;)

Powiadają, że na pewnym forum to norma :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 6 marca 2018, 01:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
Jeśli zmierzasz do powypadkowej historii, to naprawdę uważam, że jest w porządku. Żadnych śladów nie znalazłem(oczywiście od spodu też został przejrzany). Mastyki wyglądają jak fabryczne, więc nie wnikam.
Jestem tego zdania, że przy tym modelu, to już musi być kaliber kolekcjonerski lub inny budżet bym kręcił nosem na stan licznika, czy dodatkową powłokę lakierniczą, a miernik i tak można oszukać łatwo.
Przy zakupie kierowałem się tym, że e46ki oraz e36, którymi jeździłem nie były tak zwarte, zbite i precyzyjne w prowadzeniu. Jestem świadom tego, że mam trochę pierdół do roboty, ale to pierwszy wóz, który tak wpłynął na moje emocje podczas zakupu...
Parę dni przed zakupem e36 oglądałem/przejechałem się e46 330CI w polifcie, ze stanem licznika 173kkm(podobno potwierdzony) . Mimo, wszystko nie czułem tego co w tym samochodzie.
Zobaczymy, czy zwiążę się z e36 na dłużej, ale póki co jestem na tak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 7 marca 2018, 22:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 2564
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 viewtopic.php?f=6&t=144075
Stawiam 10ke, że po cieniowaniu będzie ciapata, tak niestety jest ze srebrym....
Tak naprawdę ważne żeby e36 było zwarte jak piszesz no i proste na geo resztę się ogarnie ;)

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
viewtopic.php?f=6&t=144075&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 7 marca 2018, 22:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
Ehh, no właśnie o to się obawiam. Lakiernik twierdzi, że nie będzie miał problemu z wycieniowaniem, jedynie powierzchnia klaru może się różnić(mora).
To tak naprawdę jedyny, który powiedział, że podejmie się cioniowania i nie będzie z tym problemu. No i jeden z niewielu, który pozwala na obserwowanie postępów oraz jest z polecenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 11 marca 2018, 08:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54b25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=164626
Autko wygląda naprawdę fajnie. A ciężko teraz o zadbane e36.

Co do lakieru, ja jak robiłem rudą u siebie, rozmawiałem z paroma lakiernikami. Każdy mi powiedział, że musi pomalować cały element, bo trafiłem na dość niewdzięczny, srebrny kolor. Ostatecznie z roboty jestem zadowolony. Ale czy dobrze go wycieniuje to nie wiem..

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 11 marca 2018, 19:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
Ostatnio zauważyłem małą plantację rudej pod akumulatorem :serce: i powierzchniową pod uszczelką klapy bagażnika. Wszystko zostało odtłuszczone, wyszlifowane do gołej blachy w miejscach, gdzie były oznaki korozji i okolicach. Następnie znów odtłuściłem, podkład reaktywny Troton Rust Filler w miejscach, gdzie była korozja, pozostały czarne "kropki". Potem 2 warstwy podkładu epoksydowego(tu już razem z całą wnęką koła) oraz finalnie 2 warstwy lakieru akrylowego dobranego pod kolor. Na szczęście zajrzałem w porę i udało się wszystko wyszlifować do gołej blachy :) Uszczelkę klapy bagażnika pokryłem jeszcze od wewnątrz woskiem. Polecam takie rzeczy samemu robić, bo wątpię, by blacharzowi chciało się dremlem albo ręcznie szlifować wszystkie zakamarki...
Obrazek
Zamówiłem już maty wygłuszeniowe STP Antirust S, którymi wyłożę wnękę oraz blachę pod aku oraz GMS 07 XL, które posłużą do wygłuszenia innych elementów(okolice kielichów z tyłu, klapa, może w przyszłości dach, drzwi, podłoga).


Ostatnio edytowano 18 marca 2018, 17:08 przez LPS505, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 11 marca 2018, 19:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 marca 2018, 17:12 przez LPS505, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 11 marca 2018, 20:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35343
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Znakomite podejście - to się chwali :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 11 marca 2018, 23:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
Dzięki :) Żeby wszyscy tak dbali o auta...
Ostatnio znajomy(nie pierwszy) powiedział, że mnie po :cenzura: . Jak można kupić tak stary samochód skoro można za tę kasę mieć sporo nowszy?! :D
Gdy wsiadam do ojca Mazdy(2009r.), to wszystko staje się jasne ;)
Dla mnie po prostu te fury mają charakter i "to coś" w sobie. W X1'ce siostry niestety również tego nie czuję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 14 marca 2018, 23:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 20
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166001
Obrazek
Rc'ki na pewno pasują na 205/45, ale tego rozmiaru nie biorę pod uwagę. Minimum to 215/45. Szukam teraz kogoś, kto pożyczy 2 sztuki na przymiarki i zobaczymy. Jak nie przytrze nigdzie podczas jazdy, to wlecą Rc'ki :zawstydzony:
Obrazek
Maty zakupione, tylko jak zwykle czasu brak...

Dzisiaj miałem okazję przejechać się po winklach nią. Fajnie zjada je, czysta przyjemność :]


Ostatnio edytowano 18 marca 2018, 17:14 przez LPS505, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 15 marca 2018, 00:51 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2417
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
215/45 na serii nadkolu przy lekkiej glebie na 100% będzie z tyłu tarło. Tak na prawdę jak wsadzisz kogoś na tył to nawet 205/45 będzie tarło, dopiero od 205/40 zaczyna się spokoj na RC 8J ET20 z tarciem na serii nadkolu.

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 17 marca 2018, 00:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 44
Lokalizacja: Giżycko
Moje BMW: E36 Sedan '92
Kod silnika: M50B20
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166141
Fajna seryjka, z tego co czytałem poprzednicy wspominali o lakierze który na pewno i był malowany, ale co z tego jeśli masz doprowadzić auto do dobrego stanu to nie przeszkadza, co drugie auto szpachlowane itp. :) Osobiście niedawno nabyłem E36 i lewa ćwiartka tył jest kompletnie do roboty, najlepiej wspawać nową i zająć się całkowitym lakierowaniem auta.. Krótko mówiąc "faceta rozpoznasz nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy" :hyhy:

_________________
ObrazekE36 Sedan M50B20Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 17 marca 2018, 10:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
To nie jest F32 czy nawet E92 żeby to miało takie znaczenie. 328 w ori lakierze bez rdzy to obecnie są już tylko egzemplarze traktowane kolekcjonersko albo jakieś barn-findy i trzeba wyrzygać 30 koła minimum na coś takiego.
Drugi albo nawet trzeci lakier to zupełnie normalna rzecz w starym samochodzie ;)

LPS505 napisał(a):
Jestem tego zdania, że przy tym modelu, to już musi być kaliber kolekcjonerski lub inny budżet bym kręcił nosem na stan licznika, czy dodatkową powłokę lakierniczą, a miernik i tak można oszukać łatwo.

Dokładnie tak, bardzo zdrowe podejście :ok:

P.S. zdjęcia nie działają na drugiej stronie tematu. Na googlu trzeba je odświeżać co chwilę, inaczej hotlinki znikają mimo, że u Ciebie je dalej widać.

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 17 marca 2018, 11:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4722
Foty mi nie hulajo. Same znaki zakazu.
Ps. Co do srebrnego, idzie zrobic to dobrze. Ja swoją lakierowalem i wyszlo spoko. Bez cieniowania. Najbardziej widać bylo na przednim błotniku i to tylko na zdjęciach, pod okreslonym kątem. Na żywo zero laciatka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL