BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 25 stycznia 2019, 18:32 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
VadymPowerD, stożek może nawet pogorszyć osiągi jeżeli go nie odgrodzisz od silnika. W obecnym stanie zasysa ciepłe powietrze i efekt jest kiepski.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 25 stycznia 2019, 18:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 38
Lokalizacja: Ukraina (Charkiw)
Moje BMW: E46 Sedan 330D
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 1fda70cfc4
r4ll, jeśli stawiać stożek, to już zwyczajnie trzeba czynić cold intake

_________________
Obrazek

https://www.instagram.com/vadim_powerd/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 25 stycznia 2019, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
Tak jak pisałem wyżej filt na razie nie jest zabudowany, z braku czasu... mam już zrobiony szablon, teraz kwestia materiału i ukończenia zabudowany.

Dolot z seryjnego 3.0d e46 ma dużo wąskich gardę, za przepywka, przy wlocie do filtra itp.

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 20 lutego 2019, 21:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
Jako że sezon coraz bliżej, to trzeba zacząć się zbroić.
Na pierwszy ogień poszło zawieszenie które był seryjne. Zdecydowałem się na zakup amortyzatorów Koni ( Nigdy wcześniej nie miałem osobiście tych amortyzatorów, czy warto okaże się ) do tego komplet sprężyn Eibach Pro-kit oraz żeby to miało ręce i nogi, nowe zbijaki z osłonami, poduszki, elementy mocujące.
Nie chciałem jakieś super gleby, mega betonu i tego typu rzeczy, auto ma się pewnie prowadzić i mam nadzieje że tak będzie. Mam nadziej ze uda się to jakoś w przyszłym tygodniu poskładać i założyć.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 7 maja 2019, 19:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
Mały update, zrobiona została zabudowa filtra powietrze z podwójnej blachy ryflowanej aluminiowej, trafiły się jeszcze fotele z M3 w fajnej wersji (pompowane boczki, lędźwie, skóra Nappa ) wiec grzechem było by nie założyć, wpadła jeszcze osłona silnika, IC na czarno tak aby nie kół w oczy na froncie ... trochę prac blacharsko lakierniczych i jakoś to wygląda :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jest jeszcze kilka plnów na ten rok, ale to w późniejszym czasie :hyhy:

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 7 maja 2019, 20:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Blacharzy napisał(a):
Jako że sezon coraz bliżej, to trzeba zacząć się zbroić.



Jak powiedziałeś - tak zrobiłeś :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 2 lutego 2020, 21:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
Większość pewnie pomyślała że auto już dawno rozbite albo popsute, ale nic z tych rzeczy, 335d ma się bardzo dobrze. A w czasie zimy a bardziej okresu w którym powinna być zima wpadło kilka nowych rzeczy...

- Nowy dwumas z najmocniejszym z dostępnych sprzęgieł, jakieś śrubki mocniejsze
- komplet poduszek silnik skrzynia Lem
- kompletny układ pasowy, pompa wody HEPU, rolki napinacze INA, pasek oraz nowy ORI alternator ( udało się dostać za rozsądne $$ )
- jakiś czas temu pytałem o hamule, co polecacie czy ktoś coś zakładał lecz jak wiadomo każdy robi ze wszystkiego tajemnice to musiałem sam coś wymyślić.. było trochę zabawy, adaptery pierw drukowane 3D przymiarki poprawki a w końcu finalny produkt z PA9, śruby 12.9, przewody na zamówienie. Leży jeszcze pompa M3 ale swoje auto robię w międzyczasie którego nie mam, więc to odsunąłem w czasie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 3 lutego 2020, 00:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
Napisz proszę jak Ci się jeździ na tym zawiasie? Jak się zachowuje samochód przy prędkościach +/- 200, na winklach, łukach, przy dohamowaniu? Ile poszedł w dół względem S226A?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 5 lutego 2020, 20:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Właśnie miałeś coś dać znać jak to Koni się sprawuje, to jest Street? ;) Dystans koniecznie na tył :cisza: zarówno auto, jak i podejście na wysokim poziomie, ale chyba umknęło mi jaką mocą to się teraz legitymuje? :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 6 lutego 2020, 11:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 91
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
Super modzisz auto, też jestem ciekaw mocy bo chyba nie napisałeś wyniku? Ten zestaw sprzęgła normalnie można kupić i montować od razu, czy trzeba jeszcze coś dawać do przeróbek itd?

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 6 lutego 2020, 11:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: 535d xdrive
Kod silnika: M57N2
Obstawiam 400+ ;)

_________________
E60 535xd + 8hp70x

Individual project by mnichu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 9 lutego 2020, 17:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
SelectoSK ZuchLCT Koni sprawuje się bardzo dobrze, z zawszenia jestem bardzo zadowolony. Zależało mi na tym aby auto nie było jakimś betonem, lecz kleiło się do drogi i tak też jest. Jest to coś pomiędzy Sachsem a Bilstein B8. Sprężyny mam prokit - wolał bym progresję H&R lecz do mojej wersji silnikowej były one nie dostępne. Kilka aut wcześniej miałem właśnie H&R i było idealnie ;)

dzięki za dobre słowa, co do sprzęgła to jest to rozwiązanie plug&play, niemalże bo pojawiły się małe problemy z którymi aktualnie walczę... Generalnie to koncepcja sprzęgła miała być całkiem inna i miało być to konwerter Sachs V102 po wzmocnieniu ale ze względów technicznych musiałem odpuścić automat, E46 ma wąski tunel ...

Co do mocy i jakiś konkretnych cyfr musicie uzbroić się w cierpliwość lecz na pewno w tym sezonie będzie wykres... mama nadzieje że na grubo :oczami:

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 9 lutego 2020, 18:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Blacharzy napisał(a):
Co do mocy i jakiś konkretnych cyfr musicie uzbroić się w cierpliwość lecz na pewno w tym sezonie będzie wykres... mama nadzieje że na grubo :oczami:




Kreski, cyferki i filmy obowiązkowe :hyhy:


Dobrze dzialasz :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 9 lutego 2020, 20:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Nie kombinuj z ręczną skrzynią bo, do bi turbo się nie nadaje rób to 6hp28 bo potrafisz to uruchomić
Będziesz pierwszy który założyłby automata 6hp28 do e 46 bi turbo
Jak byś przetarł szlak i założył to pomógł byś wielu bo wszyscy którzy mają mocne dizle z ręczną skrzynią mają problemy nie wspominając o osiągach 1 sek 100 200 to bardzo dużo
tak że automat hybrydy i obstawiamy który tłok poleci :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 10 lutego 2020, 09:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
Dlaczego wolałbyś progresywne h&r? W czym są one lepsze od pro kitów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 6 czerwca 2021, 14:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Moje BMW: 330Cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167461
lukbmw napisał(a):
Nie kombinuj z ręczną skrzynią bo, do bi turbo się nie nadaje rób to 6hp28 bo potrafisz to uruchomić
Będziesz pierwszy który założyłby automata 6hp28 do e 46 bi turbo
Jak byś przetarł szlak i założył to pomógł byś wielu bo wszyscy którzy mają mocne dizle z ręczną skrzynią mają problemy nie wspominając o osiągach 1 sek 100 200 to bardzo dużo
tak że automat hybrydy i obstawiamy który tłok poleci :rotfl:


Pierwszy już nie będę na pewno, ale pierwsze 6hp w e46 przy mojej pomocy zostało uruchomione więc temat ogarnięty ale Ty to Łukaszku już dawno wiesz :P nawet xHP posiada

SelectoSK napisał(a):
Dlaczego wolałbyś progresywne h&r? W czym są one lepsze od pro kitów?


Pro kit jest dużo miększym zawieszeniem, auto prowadzi się dobrze ale nie tak dobrze jak na H&R


Trochę zaległości czas nadrobić, bo dawno mnie nie było. A cały czas tylko praca i praca o swoje człowiek nie ma kiedy zadbać.
W międzyczasie Łukaszek - LUKBMW przygotował mi odpowiednią hybrydę, tak żeby powietrza już nigdy nie brakło. Wtryskiwacze zostały sprawdzone i wyselekcjonowane. Dolot został poprawiony estetycznie - wypiaskowany i pomalowany.
A co ważne udało się w końcu zrobić klimatyzację, łatwo nie było dzień spawania przewodów do tego trochę zakuwania ale efekt zadawalający. Przerobiłem też trochę układ chłodzenia, kubek w lepszym miejscu inne węże itp

Kilka fotek z prac:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
http://bimmer-revival.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 8 czerwca 2021, 16:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
Śledzę twój temat. Ciekawy projekt, i ... bardzo mocne auto. Zawieszenie na koni, zwróciło moja uwagę bo miałem w e46 330ci i było bardzo fajne. A sprezyny sparowane od Eibach Sportline.
Powodzenia w modyfikacjach i jestem ciekaw co zrobisz ze skrzynią?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharzy -->> 330Cd Biturbo
PostNapisane: 8 czerwca 2021, 19:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 267
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 68&start=0
W końcu znalazł się czas na grzebanie przy aucie i nawet aby zaktualizować wątek na forum :)

_________________
Zobacz moje auto:
kepa416 --> E60 535d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL