BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 22:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 7 września 2018, 09:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Maciek, to nie był atak jak coś, liczyłem się z tym, że jest leciwa, zresztą tak jak rozmawialiśmy :) Zobaczymy co uda się z niej jeszcze wyciągnąć :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 7 września 2018, 11:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
kopci to konkretnie widzę. ale e91 ładna :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 7 września 2018, 17:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Panowie i Panie, jest jakiś wydajniejszy intercooler niż Wagner Ev0 3 do 335d? I jaką chłodnicę wody polecacie? Coś bardzo wydajnego. Są jakieś gotowce? Jak nie to tylko custom? Co polecacie?

Pozdrawiam

P. S tutaj nocne z ochroniarzem i powodem zakupu touringa :hurra:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 10 września 2018, 17:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Chodziło mi to auto po głowie, ale poza moim zasięgiem było. Gratuluję zakupu ;-)

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 10 września 2018, 18:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Hamownia jakaś w planach jest ? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 11 września 2018, 06:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Najpierw chcę wprowadzić w życie mody z chłodzeniem i może coś jeszcze i oczywiście będziemy hamować i stroić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 20 września 2018, 07:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Mała aktualizacja:

Zakupiłem wczoraj jak i wgrałem xHP Stage 3 V2.1. Miałem z tym poczekać, ale wiadomo jak to jest... Szybka decyzja, kabelek i przejściówka były już, no i jazda. Powiem krótko, od początku ta skrzynia powinna tak chodzić. Każdemu polecam tego moda.

Obrazek

P.S Wczoraj strzeliło 250 000km. Narazie bez przygód, zobaczymy jak długo. Jeszcze myślę bity miesiąc i samochód zapadnie w sen zimowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 19 października 2018, 14:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
miło było poznać, e91 naprawdę świetne :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 22 października 2018, 08:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
DaaN napisał(a):
miło było poznać, e91 naprawdę świetne :ok:


Dzięki, również miło było poznać :) W następnym sezonie liczę na więcej spotów :piwo:

Odnośnie samochodu, to cały czas się zbroimy, dbamy, jeździmy... Zaraz listopad, więc samochód powoli kręci swoje ostatnie kilometry, zresztą powiedziałem sobie, że te 500km do serwisu co komputer pokazuje, to max jeszcze na ten sezon :zabawa: i rozbieramy :rozpacz: :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 08:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Post pod postem :kwasny:

Ostatnio wpadł szybki serwis olejowy i filtrowy przy przebiegu 253500km. Zdecydowałem się na zalanie dodatku do płynu chłodniczego millers extra cool, zobaczymy efekty. Olej póki co taki jaki był dotychczas, tj. Motul 8100 X-Cess 5w40, poprzedzony płukanką z Liqui Moly. Klocki na szybko, bo poprzednie już czujniki starły :rozpacz:. Filtr paliwowy wymieniałem miesiąc temu, więc teraz tylko reszta, tj. oleju, powietrza i kabinowy. Bez kombinacji, odnośnie filtra powietrza, to cały czas rozmyślam nad nie tylko filtrem ale układem dolotowym, by coś z tym zrobić, ale to temat na długie zimowe wieczory. Dodatkowo przy każdym tankowaniu dolewam dodatku do paliwa Archoil AR6900D-MAX bodajże, aczkolwiek muszę to jeszcze sprawdzić :zabawa: czy to na pewno ten środek, który napisałem. Silnik chodzi cały czas bardzo przyjemnie :)

Obrazek

W międzyczasie, w końcu udało mi się wygenerować chwilę czasu na zajęcie się wnętrzem, niestety, tylko skóry zrobiłem i jakieś lekkie odkurzanie... Odnośnie skór, przód i tył został zrobiony Colourlockiem Softem i zabezpieczony Colourlockiem Versigelungiem. Polecam od siebie ten zestaw. Słabo się przyłożyłem do przednich foteli i na pewno w niedługim czasie będę musiał jeszcze raz to zrobić, ale to już zapewne jak fotele pójdą na chwilę out z samochodu ;) Kierownicę dopiero zrobię na dniach to wrzucę też jakieś zdjęcia. Póki co wygląda to tak:

Przed pracami, widać że fotel kierowcy wyjątkowo polubił się z brudem.
Obrazek
Obrazek

Boczek też swoje miał już za sobą.
Obrazek

I parę zdjęć na gotowo, tylna kanapa niestety tylko po wyczyszczeniu, nie zdążyłem położyć Lederversigelunga...
Obrazek
Tak jak pisałem wcześniej, kierownica jeszcze nie tknięta a widać, że się prosi :mur:
Obrazek
Kanapa wyszła strasznie mdło, zapewne za sprawą światła ale podoba mi się stan kanapy :) Przed Versigelungiem.
Obrazek

Przy okazji szybkie mycie zgodne z zasadami detailingowymi :D Całościowo wyglinkowałem samochód. Mam tylko z piany zdjęcia, bo jak skończyłem to jak zwykle ciemno było :zabawa:
Obrazek

Któregoś wieczoru zauważyłem szpecące rysy i postanowiłem coś z nimi zrobić:
Obrazek
A tu już po, nie lubię takiej roboty na raty, cały samochód czeka na ten zabieg, ale tu już nie mogłem patrzeć na rysy, a brak czasu robi swoje. Efekt po:
Obrazek

Znalazłem jeszcze ładne pajączki i rysy na słupkach w połysku... Jako, że raziło mnie to w oczy, też coś z tym zrobiłem za wczasu:
Obrazek
Obrazek
A tu już po paru liźnięciach :)
Obrazek
Obrazek

No i na koniec długiego posta parę filmików :)

Dźwięk wydechu na postoju, rozgrzany.

Dźwięk z wnętrza samochodu.

I jeszcze jakieś szybkie 0-200, temperatura około 15 stopni. W miarę płasko. Rewelacji nie ma.



Na ten moment zrobiłem przeszło 5000 km i jestem zadowolony :) Żadnej większej awarii, spalanie akceptowalne w przedziale 8-15, gdzie te 15 to autostrada i królowanie na lewym pasie :zabawa:. Muszę zakupić parę spinek, plastików, do tego muszę ruszyć temat hamulców, bo póki co same klocki wymieniłem, ale tarcze już mają dość. Kwestia zawieszenia, bo przednie amortyzatory są już zmęczone, zapewne KW V3 wjedzie, tylko kiedy :rozpacz:. No i powoli rozkręcamy dziada ;) Czujnik z m550d na listwę wtryskową już czeka na montaż, ale skompletuję jeszcze parę gratów i dopiero wleci to do samochodu i od razu poprawki w programie. Z rzeczy ważnych to na wiosnę będę musiał opon poszukać, ale mam nadzieję, że już na szerszą felgę, dlatego na ten moment pozostało tylko wydawać i oszczędzać jednocześnie :mur:. No i wkurza mnie, że lewa żarówka w klapie świeci słabiej :D Już miałem z nią problemy i możliwe, że płytka jest już za bardzo zaśniedziała. Zaglądnę tam ponownie.

Gratuluję jak ktoś przeczytał wszystko, pozdro :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 09:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
dobra robota :super:

licznikowo idzie Ci lepiej niż moje na samym programie, wrzucę w końcu te dp i wtedy zobaczymy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 09:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
DaaN napisał(a):
dobra robota :super:

licznikowo idzie Ci lepiej niż moje na samym programie, wrzucę w końcu te dp i wtedy zobaczymy ;)


W mojej ocenie, N54 z +-400km robi/idzie tak samo jak M57 ponad 400km. U mnie jeszcze kwestia nadwagi samochodu :D Stricte pojedynków z pomodzonymi N54 nie miałem jeszcze, ale wszystkie znaki na niebie wskazują na to, że zejście do okolic 8-9 sekund 100-200, może dla diesla w touringu nie być takie łatwe do osiągnięcia :D Ale będziemy walczyć, co by mi benzyna nie pluła w twarz :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 09:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 275
Lokalizacja: DDR
Moje BMW: E61 535
Kod silnika: Dizel :P
Sifacil napisał(a):
Panowie i Panie, jest jakiś wydajniejszy intercooler niż Wagner Ev0 3 do 335d? I jaką chłodnicę wody polecacie? Coś bardzo wydajnego. Są jakieś gotowce? Jak nie to tylko custom? Co polecacie?

Pozdrawiam

P. S tutaj nocne z ochroniarzem i powodem zakupu touringa :hurra:

Obrazek



Widze ze nie tylko ja sie przesiadlem z E38 do Touringa z powodu Hunda :hurra: :super: :ok:

Powodzenia w modach!

_________________
:D Wer später bremst bleibt länger schnell :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 15:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Z tego co pamiętam pisałeś że Masz 450 km
Przemka e 91 na jednej turbinie jedzie tak samo a ma 400 km na dodatek ma napęd na 4 koła
To ten 400+ to taki nie duży plusik
Czujnik z 550d mierzy do 2500 bar a z 177 2,0 czy 245 3,0 do 2200 bar a i tak trudno będzie przebić 2000bar bo pompa traci wydajność :rozpacz:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 16:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
lukbmw napisał(a):
Z tego co pamiętam pisałeś że Masz 450 km
Przemka e 91 na jednej turbinie jedzie tak samo a ma 400 km na dodatek ma napęd na 4 koła
To ten 400+ to taki nie duży plusik
Czujnik z 550d mierzy do 2500 bar a z 177 2,0 czy 245 3,0 do 2200 bar a i tak trudno będzie przebić 2000bar bo pompa traci wydajność :rozpacz:


Odnośnie mocy to takie informacje dostałem od poprzedniego właściciela podparte wykresem. Sam nie jestem do końca przekonany, ale nie chodzi tu o to czy ktoś w kulki leci. Tak jak napisałem przed filmikiem, rewelacji nie ma, ale udostępniłem by pokazać z jakiego pułapu startuje :) silnik pracuje bardzo dobrze jak i cały osprzęt więc będziemy działać dalej, tyle że nie od serii a od pułapu zostawionego przez poprzedniego właściciela i czy to jest 450km czy 400, to nie ważne bo ja i tak chce więcej :) odnośnie czujnika, pewnie masz rację ale ten nie kosztował majątku i swoją funkcję spełni pozostawiając zapas. Kto wie, może ktoś wpadnie na magiczna przeróbke pomp :hurra:. W każdym razie, liczę że uda mi się przed pierwszymi opadami śniegu zgrać logi i może podjechać na hamownie. Będę wiedział dokładnie co w trawie piszczy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 19:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
10s licznikowe czyli jakieś 11,5RL nie jest źle jak na ciężkiego touringa choć przy tej mocy faktycznie oczekiwałoby się czegoś więcej... szczerze to byłe 335is robiło mi 8s po liczniku/ 9,2RL a tam było 437kucy ale to już są niuanse, ładnie chodzi i wygląda zacnie a do tego kombiak praktyczny :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 19:57 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 60
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E90 330d LCI
Śliczny kombiak , przy tej mocy robi wrażenie :ok: Niestety Piano black ładnie wygląda ale rysuje się bardzo szybko :D Jakimi pastami działasz ? Koch , Menzerna ? Powodzenia i bezawaryjności a to najważniejsze ;)

_________________
E90 330d LCI MonacoBlue

viewtopic.php?f=6&t=168084&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 20:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Vaporr napisał(a):
10s licznikowe czyli jakieś 11,5RL nie jest źle jak na ciężkiego touringa choć przy tej mocy faktycznie oczekiwałoby się czegoś więcej... szczerze to byłe 335is robiło mi 8s po liczniku/ 9,2RL a tam było 437kucy ale to już są niuanse, ładnie chodzi i wygląda zacnie a do tego kombiak praktyczny :ok:


Ja widzę licznikowe ~9s czyli ok 10,5-11s RL. Takie osiągi ma 335d z mocą 390-410KM.

W aucie masz wydajniejszy intercooler, usunięty DPF, dużą turbosprężarkę zmodyfikowaną, pompę R90? Coś jeszcze zostało zmienione?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 13 listopada 2018, 22:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Sifacil napisał(a):
lukbmw napisał(a):
Z tego co pamiętam pisałeś że Masz 450 km
Przemka e 91 na jednej turbinie jedzie tak samo a ma 400 km na dodatek ma napęd na 4 koła
To ten 400+ to taki nie duży plusik
Czujnik z 550d mierzy do 2500 bar a z 177 2,0 czy 245 3,0 do 2200 bar a i tak trudno będzie przebić 2000bar bo pompa traci wydajność :rozpacz:


Odnośnie mocy to takie informacje dostałem od poprzedniego właściciela podparte wykresem. Sam nie jestem do końca przekonany, ale nie chodzi tu o to czy ktoś w kulki leci. Tak jak napisałem przed filmikiem, rewelacji nie ma, ale udostępniłem by pokazać z jakiego pułapu startuje :) silnik pracuje bardzo dobrze jak i cały osprzęt więc będziemy działać dalej, tyle że nie od serii a od pułapu zostawionego przez poprzedniego właściciela i czy to jest 450km czy 400, to nie ważne bo ja i tak chce więcej :) odnośnie czujnika, pewnie masz rację ale ten nie kosztował majątku i swoją funkcję spełni pozostawiając zapas. Kto wie, może ktoś wpadnie na magiczna przeróbke pomp :hurra:. W każdym razie, liczę że uda mi się przed pierwszymi opadami śniegu zgrać logi i może podjechać na hamownie. Będę wiedział dokładnie co w trawie piszczy :)




Z pompami to trochę problem cp3 ma trzy tłoczki i na jeden obrót wałka tłoczek pracuje raz a w cp4 są dwa mniejsze i o niższym skoku i pracują dwa razy . Coś tam kiedyś sprawdzałem i pompa się kręci ok 6000 obr min przy 4500 obr silnika to w cp4 tłoczki będą się kręcić 12000 według mnie to trochę dużo ale z tego co wiem to ktoś takie cudo założył akurat do czujnika by pasowało :rotfl: tylko co na to wtryski dadzą rade na takim ciśnieniu ? Wtryski z 540d są niższe o ok 2cm i nie wejdą do głowicy coś tam słyszałem że podmieniali końcówki ale to może być ściema

Najlepiej poszukać w okolicy hamowni stacjonarnej takiej gdzie nie kręcą wykresów i się jej trzymać sprawdzać wyniki po przeróbkach (a jak już do koksujesz to przyjedź do vtchu w Krakowie i porównasz do mojego Dawida Patryka Irka i innych tam nie kręcą uwierz mi ) ale odcinek doświadczalny taki od słupka do słupka nie jest zły bo zawsze pokaże czy auto jedzie lepiej czy nie oczywiście z gps 10 hz i nie trzeba tracić kasy na hamownie i RL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sifacil -->> E91 335D M-pakiet
PostNapisane: 14 listopada 2018, 07:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Gesiu15 napisał(a):
Śliczny kombiak , przy tej mocy robi wrażenie :ok: Niestety Piano black ładnie wygląda ale rysuje się bardzo szybko :D Jakimi pastami działasz ? Koch , Menzerna ? Powodzenia i bezawaryjności a to najważniejsze ;)


Prowadzę studio detailingowe, a co za tym idzie, posiadam bardzo szeroki asortyment past, od kocha, przez menzernę, sonaxa aż po nanolexa. Meguiars też się znajdzie, do większości lakierów podchodzę indywidualnie i szukam najlepszej kombinacji ;) Jednakże, póki co najwięcej na sonaxie i kochu pracuję, w bardzo ciężkich przypadkach wyciągam cięższy arsenał :)

dawidd3 napisał(a):
Ja widzę licznikowe ~9s czyli ok 10,5-11s RL. Takie osiągi ma 335d z mocą 390-410KM.

W aucie masz wydajniejszy intercooler, usunięty DPF, dużą turbosprężarkę zmodyfikowaną, pompę R90? Coś jeszcze zostało zmienione?


Na ten moment jest intercooler na wzór wagnera, chińczyk, DP 3"(w planach przejście na 3.5"), usunięty DPF, usunięty EGR i zrobiona flansza, duże turbo hybryda, małe po regeneracji, pompa R90 nowa. Tyle z modów, a reszta poprostu wymieniona na nowe, rozrząd, panewki, czujniki, przewody, wtryski.

Vaporr napisał(a):
10s licznikowe czyli jakieś 11,5RL nie jest źle jak na ciężkiego touringa choć przy tej mocy faktycznie oczekiwałoby się czegoś więcej... szczerze to byłe 335is robiło mi 8s po liczniku/ 9,2RL a tam było 437kucy ale to już są niuanse, ładnie chodzi i wygląda zacnie a do tego kombiak praktyczny :ok:


Nie no, jak już patrzeć na magiczne wyliczenia z filmiku to 0-200 wychodzi ~13 sekund. 100-200 ~9s. Nie zmienia to faktu, że osiągi są poniżej oczekiwań. Znam większość projektów opartych na 335d, niezależnie od budy, no i można domniemać, że coś tutaj nie gra do końca. Z drugiej strony, poprzedni właściciel robiąc program, zażyczył zbicie momentu do okolic 850nm, z czego moc została niby na poziomie 442.5km. Jak mi dojdzie ic Wagner EVO3 i sprężynki, to wybiorę się do chłopaków u których był robiony program na poprawki, ale już bez limiterów, jedynie lokomotywy nie chcę. Na ten moment kopcenie praktycznie nie występuje jeśli chodzi o moc. Jak skrzynia siądzie to tylko przyśpieszy to proces jej wzmacniania bądź wymiany... Zobaczymy. Dodatkowo jestem w stałym kontakcie ze znanym tunerem w temacie mocnych diesli na bazie diesli BMW i planuje też z nim nawiązać jakąś współpracę. Nie zostawimy tak tego tematu ;)

lukbmw napisał(a):
Z pompami to trochę problem cp3 ma trzy tłoczki i na jeden obrót wałka tłoczek pracuje raz a w cp4 są dwa mniejsze i o niższym skoku i pracują dwa razy . Coś tam kiedyś sprawdzałem i pompa się kręci ok 6000 obr min przy 4500 obr silnika to w cp4 tłoczki będą się kręcić 12000 według mnie to trochę dużo ale z tego co wiem to ktoś takie cudo założył akurat do czujnika by pasowało :rotfl: tylko co na to wtryski dadzą rade na takim ciśnieniu ? Wtryski z 540d są niższe o ok 2cm i nie wejdą do głowicy coś tam słyszałem że podmieniali końcówki ale to może być ściema

Najlepiej poszukać w okolicy hamowni stacjonarnej takiej gdzie nie kręcą wykresów i się jej trzymać sprawdzać wyniki po przeróbkach (a jak już do koksujesz to przyjedź do vtchu w Krakowie i porównasz do mojego Dawida Patryka Irka i innych tam nie kręcą uwierz mi ) ale odcinek doświadczalny taki od słupka do słupka nie jest zły bo zawsze pokaże czy auto jedzie lepiej czy nie oczywiście z gps 10 hz i nie trzeba tracić kasy na hamownie i RL


U mnie w okolicy jest problem z dobrą hamownią, nie mówiąc już o RL czy wypożyczeniu. Tak jak kiedyś pisałem, chciałem was odwiedzić w małopolsce, ale niestety, przełożymy to na następny rok. Niby 44tuning oferuje pomiary na hamowni obciążeniowej, zobaczymy. Logi sam chcę zgrać i dać paru osobom do analizy. Dlatego powtórzę, specjalnie zamieściłem filmik, by rzucić obraz i widzę i czuję, że nie jest to kres możliwości tego samochodu. Są samochody, które z mniejszą mocą(diesle) robią lepsze czasy. Co do pompy i wtrysków... Na ten moment wydaje mi się, że to co chcę zrobić przez zimę powinno dać zdrowe 450km albo coś ponad to i okolice 1000nm. Ale to tylko gadanie, zobaczymy co kreski i pomiary pokażą jak wszystko się uda.



Dzięki wszystkim za opinie. Wiadomo, że 335i ponad 400km to już przekoty i idzie to, aczkolwiek są filmiki, pomiary, że i dieselek potrafi zejsć poniżej 9s RL 100-200 i w to celuję. Za wielką wodą takimi dieslami robią ćwiartkę z czasami 11.2 jak i 11.3. U nas też jest zrobiony diesel na 650km, ale już z magicznym strzałem. Zresztą, większość wie o kim mowa. Także, jest dobrze, ale może być lepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL