BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 17:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 11 czerwca 2019, 09:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
orzelx5 napisał(a):
chyba w żeliwo pójdę

:ok:
orzelx5 napisał(a):
trzeba planować kolektor ? albo coś robić

przyłożysz uszczelki i zobaczysz - ew. porting
orzelx5 napisał(a):
czy wymiana uszczelek wystarczy?

tak
orzelx5 napisał(a):
jak z dojściem ? da się samemu ogarnąć z góry?

z góry może być ciężko
orzelx5 napisał(a):
czt trzeba turbo ściągać.

do kolektora przykręcone jest turbo :wstyd:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 11 czerwca 2019, 09:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No turbo na bank musisz wycągnąc, ale jak masz czas to dasz radę samemu, to nic trudnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 11 czerwca 2019, 10:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
orzelx5 napisał(a):
czt trzeba turbo ściągać.

do kolektora przykręcone jest turbo :wstyd:[/quote]

No tak, większego sensu nie ma żeby zostawiać je na rurze od coolera i zasilaniu olejowym. Nie wiem o czym myślałem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 11 czerwca 2019, 19:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
No i co tu duzo mowić.
Nie dość ze już był spawany to wyglada jak weteran wojny secesyjnej.
Wg mnie widoczne są pęknięcia.
Wjechałem telefonem w strachu ze wpadnie ale dało radę
https://youtu.be/bX616JoxCLQ

Czy taki kolektor podejdzie do mnie ?
Jest od 2,5 e39 z 2003.
Obrazek
Od ziomala
Z forum. Wziąłbym żeliwo jak spasuje.
Pomimo rozważań na temat sprzedaży nie zostawię tego tak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 11 czerwca 2019, 21:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
Wogole to brać używkę.
Czy coś takiego Np
https://allegro.pl/oferta/kolektor-wyde ... 7708117342


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 06:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Bierz żeliwny, używany. Pasuje

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 07:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
ten z załącnika będzie ok ?
od 2,5 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 07:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
orzelx5 napisał(a):
ten z załącnika będzie ok ?
od 2,5 ?

tak

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 07:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
I zeliwny ma 10x mniejszą szansę,ze Ci pęknie ( choc tez się moze zdazyć)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 07:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jak kupisz kolektor to przymierz uszczelkę - u mnie było co zebrać
Obrazek

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 07:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
A ja bym brał ten kolektor https://allegro.pl/oferta/kolektor-wyde ... 7428950073
sam używam tych kolektorów mają większe przepływy nic nie potrzeba piłować i dają więcej mocy na wysokich obrotach i nie jest to chińskie gówno tylko produkt Polski (autosfero)z żeliwa przystosowanego do wysokich temperatur :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 08:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
lukbmw napisał(a):
A ja bym brał ten kolektor https://allegro.pl/oferta/kolektor-wyde ... 7428950073
sam używam tych kolektorów mają większe przepływy nic nie potrzeba piłować i dają więcej mocy na wysokich obrotach i nie jest to chińskie gówno tylko produkt Polski (autosfero)z żeliwa przystosowanego do wysokich temperatur :hyhy:

jeśli produkt sprawdzony i obsługuję wyższe moce :hyhy: to brać

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 08:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
jeśli jest to Polski produkt to wezmę.
właśnie temat taki że przegroda lepiej jak jest ponoć. Nie wiem na co to może mieć wpływ.
nie chciałbym żeby jakieś dodatkowe rzeźbienie było.
MIałem cholera nie inwestować w nią... ale nie potrafię robić "żeby jakioś było"
trudno trochę drożej... ale będzie ogarnięte.

@lukbmw dzięk iza podrzucenie linka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 11:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
No i Huy bombki strzelił.
Kilka dni temu klima coś słabiej działać zaczęła. podjechałem nabić.
dobiłem fajnie ruszyła wszystko git. po chwili wyjeżdżam z warsztatu wspomaganie nie działa :szok:
auto zgasło... otwieram klape... śmierdzi gumą... koło pasowe się zwulkanizowało...
nosz [cenzura] z drugiej strony dobrze że na warsztacie... więc lawete mam z głowy chociaż.
chyba dostało obciążenia od sprężarki i finito.
a coś niepokojące dźwięki mnie dochodziły. ale jak w maju mechanior przejrzał to nie wyglądało tragicznie.
chyba się zemściła za to że ją wystawiłem na sprzedaż.
Kolektor tymczasowo na drugi plan schodzi... a ja mam "challange" logistyczny.
szczęśliwie Tata Harleya ujeżdźa więc jego s-klasa jest do wzięcia.
powożę się... chociaż też już wiekowa ;)

swoją drogą jakie koła pasowe polecacie... ponoć Corteco to już nie to co kiedyś było.

eeehh życie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 13:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Ja jak do swojego się orientowałem, bo mi pasek zaczął coś piszczeć, to polecali Corteco... Mimo, że miałem koło pasowe wymieniane na takowe jakieś 30k temu. Więc z tą jakością może coś być na rzeczy. W każdym razie, w ASO, zestaw naprawczy koła pasowego kosztuje 2700zł bez zniżek, a do mojego silnika (3.0 biturbo) corteco to koło 800zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 12 czerwca 2019, 14:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
No tylko właśnie to corteco...
mechanior którego znam od 20 lat mówi że jeszcze 3-4 lata temu tylko corteco zakładał.
ale po przejściach jakie miałm gdzie rozrząd zblokowało w jakiejś renówce przestał całkowicie je montować.
sporo problemów i masa reklamacji ponoć w sklepach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 14 czerwca 2019, 09:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
Kółeczko zrobione.
dziwnie się rozwarstwiło.
jedna warstwa,od klimy puściła.
żeby tak ciepło nie było to pewnie bym do tej pory nie wiedział co jak ;)
ważne że zrobione i śmiga jak należy.
z nawiewów "lodowate" powietrze jak trzeba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 18 czerwca 2019, 07:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
orzelx5, jakiej firmy koło zamontowałeś?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 18 czerwca 2019, 21:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
Wstawiłem swag. Za duzo ostatnio o corteco złego. Sie słyszy. Mechanik potwierdził ze masa reklamacji. U niego i w sklepie z częściami wiec montuje tylko jak ktoś sie uprze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: orzelx5 -->> E53 Helga BLAU LeMans
PostNapisane: 19 czerwca 2019, 09:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 250
Moje BMW: Helga E53
Kod silnika: M57/TU
jak obiecałem kilka fotek.
koło było w takim stanie po wyjęciu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak widać część jeszcze ori... heh idealnie 200 tysi i koniec kariery... niesamowita precyzja.

dodatkowo kilka fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 86 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL