BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 25 września 2018, 23:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Compact z v8 to był mój plan na idealny "projekt na miasto", a jeszcze doładowany... Masakra! :D

Z czyjego rozwiązania na miskę będziesz korzystał? Adamat?

Rozumiem, że na klimę szans nie ma? Pamiętam jak jeździłem compactem e36 z v8 to vka generowała sporo ciepła w kabinie... ;)

Dlaczego skrzynia piątka, nie szóstka?

Zawias troszkę słabawy jak na takiego bandytę, tutaj chyba porządny gwint z regulacją twardości amortyzatora+ dobranie sprężyn pod ciężkiego kloca z przodu by się zdało... Hamulec też może okazać się za słaby, zwłaszcza, że masa wyjdzie pewnie 1400kg+?

Szpera? Custom, czy wózek z m3?

Subskrybuję i czekam z niecierpliwością na rozwój wydarzeń :ok:

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 26 września 2018, 07:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Miska od Poweride, był jakiś czas temu program na TVN turbo o swapie e46 V8 i świetnie pokazane co trzeba przerobić. Tylko smok pompy oleju. Przy misce Adamat trzeba mocno przerabiać pół pompy a potem mogą być problemy z ciśnieniem oleju. Dotarłem do kilku osób i po tej przeróbce pompy oleju pod miskę adamat zatarli silnik. Teraz już wiem dlaczego niektóre projekty V8 są tak tanio sprzedawane. Klima jak najbardziej zostaje, nie chce się ugotować w lato :D
Zawias i hamulce są przekręcone z kombi a kombi ciężkie 1580kg z zestawem kompresora. Tutaj będzie więcej mocy ale za to masa dużo niższa. Skrzynia 5 biegów bo tania i ma gruby wieloklin. 6biegow 330d jest o 700zl droższa a wieloklin ten sam.
Szpera to temat poboczny, jak będzie potrzebny trzeba będzie o tym pomyśleć. W doladowanym kombi nie było potrzebne.

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 26 września 2018, 07:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Czekam na rozwój, V8biturbo, brzmi solidnie. :super:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 26 września 2018, 08:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
choć szczerze mogłeś wziąć coupe brzydkie te kompoty :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 26 września 2018, 09:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Za te pieniądze co kupiłem tego Compota to olewam że jest brzydki. Karoseria i podloga w idealnym stanie. Praktycznie z dnia na dzień co raz bardziej mi się ta morda podoba :D
To za V8 dalem więcej jak za całe auto :rotfl:

Wczoraj była walka do późnego wieczora z wyrwaniem potężnego silnika jakim jest n42 :rotfl: dosłownie stawiał opory i o wszystko się zaczepiał.
To m54b30 z 6biegowa skrzynią wypadł z komory jak ptaszek z gniazda.

Dziś na spokojnie sprawdzam czy wszystko jest ok i tak patrzę to dużo miejsca jest pod maską. Widzę jakieś światło w tunelu :rotfl:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zabieram się za wyrwanie tylnej belki i wzmocnienia podlogi. Belka w drobny mak i do piachu potem proszek i montaż poli.

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 26 września 2018, 10:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
Kibicuje , bo zapowiada się fajnie

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 26 września 2018, 10:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
M4 killer? Heh...

Trzymam kciuki, żeby sie generalnie pomysł na v8 twin kompresor udał. Nie widziałem takiego czegoś jeszcze, więc tym bardziej intryguje :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 3 października 2018, 22:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
dziś zabrałem się jednak najpierw za przedni zawias, pełny swap hebli 320D + amorki 3 miesięczne ze sprężynami MTS.
Tarcze będą nowe bo jedna okazała się pęknięta :/ więc mam czas aby się zastanowić jakie nacinane czy nawiercane zakupić

Obrazek

Oczywiście wyciągając stare amorki z Compota nie obeszło się bez strat = 2:0. Jutro będzie dłubanie na frezarce :/

Obrazek

Stare amorki w Compocie gwint nadawał się na złom, to co zobaczyłem stwierdzam że auto chyba brało udział w Camel Trophy :szok:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wahacze wyglądają na szczęście w bardzo dobrym stanie

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 4 października 2018, 00:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Fajny projekt. Jakie są korzyści z zastosowania dwóch kompresorów ? I jak to sie ma do pojedynczego kolektora ssacego w M60 ?

Pozdrawiam

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 4 października 2018, 07:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 492
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: ///M4 f82
Kod silnika: s55
Garaż: M3e46, M5e60, M5f10, M4f82, e46 v8 4.4
polecam miske i pompe olejowa z n62 mam u siebie w e46 z m62


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 4 października 2018, 13:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Frank tutaj bardziej chodzi o to aby kompresory nie chodziły na dużym obciążeniu. Taki np Vortech V1 przy tym silniku potrafi generować takie opory na przekładni że pasek 6pk pali się żywcem. Zakładając dwa kompresory będą chodzić sobie na pół gwizdka nie obciążając przekładni kompresora a tym samym łożysk. Przy pojedynczym kolektorze dwa kompresory będą się schodzić w jedną rurę a reszta powinna zrobić fizyka. Podejrzewam że ważne będzie musiało być żeby oba kompresory miały te same przełożenie i w miare mozliwości tą samą długość dolotu do punktu zejścia. Jeszcze nie wiem jak to poprowadzę ale najkrótsze orurowanie bez pajęczyny to na dwóch osobnych małych ICkach lub ICku typu 2-1

yakuza to mnie zaskoczyłeś, jak patrze na zdjęcia miska jest wyprofilowana w drugą stronę :D Dużo jest przeróbki aby zaadoptować pompe olejową ?

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 4 października 2018, 13:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Mi tak samo pękła śruba w zwrotnicy. Palnik i spawarka i się odkrecila, ale latwo nie było.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 8 października 2018, 09:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
O kurczaki ale będzie szatan a buda w tym kolorze zrobi robotę wg mnie :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 10 października 2018, 12:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 492
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: ///M4 f82
Kod silnika: s55
Garaż: M3e46, M5e60, M5f10, M4f82, e46 v8 4.4
morcine napisał(a):

yakuza to mnie zaskoczyłeś, jak patrze na zdjęcia miska jest wyprofilowana w drugą stronę :D Dużo jest przeróbki aby zaadoptować pompe olejową ?

sporo zabawy jest ale efekt koncowy wynagradza, tak to wyglada u mnie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 10 października 2018, 16:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No nieźle. Fajnie, że na forum trochę mniej gnojem cedzi ostatnio. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 15 października 2018, 20:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Bardzo mi się podoba że dłubiesz coś tak "dzikiego", czekam na efekty i ciekaw jestem jak uda się to pomieścić pod maską :ok:
deejeys napisał(a):
M4 killer? Heh...
Trzymam kciuki, żeby sie generalnie pomysł na v8 twin kompresor udał. Nie widziałem takiego czegoś jeszcze, więc tym bardziej intryguje :)


z 5 lat temu była wzmianka na driftforum o e30 m60 z dwoma eatonami m62, miało to jakieś ~460KM jak dobrze pamiętam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 16 października 2018, 08:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
M62 to jest dobry do pompowania kół :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 16 października 2018, 13:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
No ale większy brat m112 czy podobnej wydajności robi już robotę. Ostatnio wpadł mi taki generator w oko i mam zaburzenia planów :rotfl: :rotfl: Problem z nadmierną ilością rur byłby rozwiązany a nie chce robić pajęczyny :/
https://www.ebay.com/itm/Eaton-M122-Sup ... xyyghQ9MUp

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 28 stycznia 2019, 13:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25TU
A komu to się silniki zacierają przez moją miskę?
Jak silnik jest podjechany albo będzie katowany to i miska z N62 nie pomoże :hyhy:
Sam osobiście wtopiłem na szybkim zakupie silnika pod klienta gdy okazało się że w cylindrze woda i nicasil szlak trafił.
Mam różnych klientów, takich co mają profi warsztaty tuningowe a blokady rozrządu do V8 nie uświadczysz. Jeden z moich rekordzistów rozwalił 2 silniki zanim dorósł do zakupu blokad rozrządu.
Wszystko zależy od stanu silnika ale i mechanika. Uwierzcie co 2-gi nie zagląda nawet do instrukcji które przesyłam. Jak ktoś nie jest pewien czy zrobi dobrze przeróbkę zawsze może podesłać do mnie... no ale szkoda 100PLN wydać na profi modyfikacje.
Jeden z moich pierwszych klientów ma obecnie po 5 latach nalatane ponad 125tyś na mojej misce.
O klientach zagranicznych nie wspomnę bo lista jest baaardzzzoo długa......
A że E36 v8 coraż tańsze to dlatego że swapuje się je na potęgę jak kiedyś M50 czy M54
No i podsumowując są swapy i swapy!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->>e46 Compi Killer V8 bi-kompresor
PostNapisane: 29 stycznia 2019, 07:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
morcine napisał(a):
Przy misce Adamat trzeba mocno przerabiać pół pompy a potem mogą być problemy z ciśnieniem oleju. Dotarłem do kilku osób i po tej przeróbce pompy oleju pod miskę adamat zatarli silnik. Teraz już wiem dlaczego niektóre projekty V8 są tak tanio sprzedawane.


adamat przeczytaj że zrozumieniem ..... co ja napisałem ? Ze miska jest winna ? Czy przeróbka pompy ?

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL