BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 maja 2024, 16:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1026 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 11:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
200-250 masz lepiej ode mnie i to sporo mi wychodzi podobnie jak 100-200 okolice 7.2-7.3. Mierzyłem tylko dwa razy ale M3 bardzo słabnie powyżej 200 a od 250 to kotwica C63 jest dużo szybsze mimo iż 100-200 ma wolniejsze o 1s.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 13:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Jednak pojemność ma tutaj duże znaczenie przy wyższych prędkościach, nawet pomimo podobnej mocy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 13:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ale Vapora B58 to też 3.0 a czas 200-250 jest mega dobry. Większość turbo ma słabe wyniki 200+ bo nie jest "doładowywane" pędem powietrza tak jak N/A.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 13:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Z tą kotwicą od 250 chyba też nie ma co przesadzać bo biedy nie ma w m4 7,2 200-250 to bardzo szybko forumowa dłubnięta m5 e60 Ryska z v10 pod maską zrobila bodajze 8,0 albo 7,9. Fakt ze od 200 w gore b58 dostaje witamin ,a powyzej 250 jedzie lepiej jak m3 stg2 ale i tak jest finalnie z tyłu bo 100-200 jest słabsze i cięzko to potem odrobić ;) Mowa o zdrowej m4 stg2 bo jechałem raz z taką 2018 niby stg2 535koni to ciagle był z tyłu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 13:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Mi chodziło o porównanie uturbionych 3.0 do 6.2 Mercedesa ;) Mi ogólnie nie podoba się charakterystyka silników turbo, przez co jestem zmuszony pozostać przy wolnossakach, co bardzo zawęża mi możliwości np zmiany auta po E92 M3 lub kupieniu czegoś drugiego do latania :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 13:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
No nie żartujcie że C63 amg wolnossak by objechał m4 stg2 albo 340i ,nawet dłubnięty na 500+
Znajomy ma tą wersje 476ps ,zrobił soft dekaty to widziałem na wlasne oczy jak 2litrowy golf R 460hp go objechał z rolki a w golfie niskie 8s więc takie c63 zabija dźwiękiem ale osiągami w tych czasach to już nie.

galazkam3 M6 F13 competition one ładnie latają a do tego coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 13:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2707
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Vaporr napisał(a):
galazkam3 M6 F13 competition one ładnie latają a do tego coupe


Ładnie to silniki padają :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 15:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Vaporr napisał(a):
No nie żartujcie że C63 amg wolnossak by objechał m4 stg2 albo 340i ,nawet dłubnięty na 500+
Znajomy ma tą wersje 476ps ,zrobił soft dekaty to widziałem na wlasne oczy jak 2litrowy golf R 460hp go objechał z rolki a w golfie niskie 8s więc takie c63 zabija dźwiękiem ale osiągami w tych czasach to już nie.


Po takich zwykłych modach jak dla wolnossaka czyli dolot i wydech + program masz tam 530 km i ok 650nm, co przy prędkości powyżej 200 km/h raczej zrobi takie M4 stg2... wiem że rzadko takimi prędkościami się gdzieś porusza, ale tutaj pojemność naprawdę ma dużo do powiedzenia przy dużych prędkościach

Vaporr napisał(a):
galazkam3 M6 F13 competition one ładnie latają a do tego coupe


Ładnie wyglądają to fakt, w środku też jest petarda, ale to auto które waży ok 2 tony, co już na pewno bym odczuł względem E92 w prowadzeniu.. poza tym jak kolega napisał, te silniki 4.4 takie średnio udane. Znajomy dostał na weekend nową M5 F90 do polatania, fajnie w środku bajery itp id ale kultura pracy tego co wydobywa się spod maski to jakby stał przy odpalonym dieslu tak rzęgoliło wszystko, a ponoć to normalne w tych silnikach, na obroty też wkręcała się jakoś tak ociężale no i spalanie jakie miał to 28 litrów przy trochę szybszej jeździe bez jakiegoś super szalenia bo z dzieciakami latał... Słyszałem o kilku przypadkach, że nawet na gwarancji potrafili silnik po 40 tyś km wymienić na nowy.
Nie jechałem nigdy takim samochodem także nie wiem jak z odczuciami z jazdy, ale mam np porównanie nowej carrery s 3.0 biturbo 450 km do starej wolnossącej 3.8 385 km. Może i ta nowa jest szybsza jakby je postawić obok, ale odczucia z jazdy tragiczne, chwile wcisku w fotel i powyżej 5 tyś obrotów już tak jednostajnie przyspiesza bez jakiegoś szału, nie mówie już o aspektach dźwiękowych bo są tragiczne. Wolnossącą jak się jedzie to im wyższe obroty tym bardziej ona rwie do przodu, ryk silnika bez porównania lepszy i takie wrażenie że to auto aż się prosi żeby kręcić je pod czerwone pole :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8242
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Te v8 turbo mają problem z uszkadzającymi się od temperatur wtryskiwaczami. Zaczynają lać i rozrzedzać olej silnikowy przez co finalnie zaciera się jdnostka.

Efekt potęguje gromadzenie się nagaru co jest normą dla silników z bezpośrednim wtryskiem.


Ostatnio edytowano 7 grudnia 2020, 16:18 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
pozostaje ci viper albo vette.
tam wolnossaki (na te z kompresorem nie patrz :D)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
alduwiel napisał(a):
Te v8 turbo mają problem z uszkadzającymi się od temperatur wtryskiwaczami. Zaczynają lać i rozrzedzać olej silnikowy przez co finalnie zaciera się jdnostka.

Efekt potęguje gromadzenie się nagaru co jest normą dla silników z bezpośrednim wtryskiem.


Jak cześć kolektora wydechowego wraz z turbinami jest na gorze silnika to tylko patrzeć jak po dobrym upalaniu te auto się spali w pivdu

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8242
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Te turbiny właśnie pomiędzy głowicami to kiepski pomysł był :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:24 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
kurde dawno nie patrzylem w galerie a tu takie czasy :O osiagi jak huracan spyder prawie ;) dobrze jedzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
kai napisał(a):
pozostaje ci viper albo vette.
tam wolnossaki (na te z kompresorem nie patrz :D)


Żeby jeździć fajnie tylko po prostej? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8242
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A ile robi 100-200 lambo huracan?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Vaporr napisał(a):
Z tą kotwicą od 250 chyba też nie ma co przesadzać bo biedy nie ma w m4 7,2 200-250 to bardzo szybko forumowa dłubnięta m5 e60 Ryska z v10 pod maską zrobila bodajze 8,0 albo 7,9. Fakt ze od 200 w gore b58 dostaje witamin ,a powyzej 250 jedzie lepiej jak m3 stg2 ale i tak jest finalnie z tyłu bo 100-200 jest słabsze i cięzko to potem odrobić ;) Mowa o zdrowej m4 stg2 bo jechałem raz z taką 2018 niby stg2 535koni to ciagle był z tyłu.


Hola, moja robiła 7,7 i to w kilkunastu stopniach! :hyhy:

Jakbym wsadził gumę 255 czy 245 i na mrozie może i poniżej 7,5 by wyszło :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8242
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
To s65 580 koni robi 7.3, a s85 530 koni robi 7.7?

W sumie namual stratę daje :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
alduwiel napisał(a):
To s65 580 koni robi 7.3, a s85 530 koni robi 7.7?


No tak wychodziło jak mierzyłem w sierpniu czy wrzesniu ostatnio. Myślę, że z jakąs napinką typu weższe opony (nie 285 z tyłu), ujemna temperatura, mało paliwa, itp może by do 7,5 zeszło. V10 całkiem zgrabnie przyspiesza powyżej 200


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 16:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
alduwiel napisał(a):
To s65 580 koni robi 7.3, a s85 530 koni robi 7.7?

W sumie namual stratę daje :/


Ale Rysiek pisze o 200-250 a Ty o 100-200 ;)
s85 530koni jak widziałem rl u Ryska to 100-200 8,0 best a 7,7 to mu chodziło o 200-250

Zmierz Grzesiek 200-250 i wbijaj na tablice dragiego, swoje wrzuciłem ciekaw jestem czy 6,95 złamiesz ... chyba tak skoro to 4.0 doładowane kompresorem i 60koni więcej a 100-200 masz lepiej jak u mnie ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 7 grudnia 2020, 17:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
hura w tych warunkach jakos 6.5s 100-200 i tyle samoe 200-250 +- oczywiscie bo ostatnio w tych warunkach mierzylem 2 lata temu po zakupie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1026 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL