BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 14:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 23 stycznia 2019, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: Nowogard / Szczecin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Garaż: Jest:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168616

Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156299
Cześć wszystkim ;)
Przyszedł czas na kolejne BMW w moim życiu. Wcześniejsze E46 320D zostało w rodzinie, z resztą jak każde BMW które nabywamy. Tym razem wybór padł na E39 520i i mam nadzieję, że zostanie ze mną na bardzo długo. Auto zakupione w Auto Bawarii Puławy w maju 2018r. Udało mi się kupić w naprawdę bardzo fajnym stanie, z ori przebiegiem, (w dniu zakupu 163994). Warto dodać, że auto było w jednych rękach do momentu zakupu, także stan techniczny jest świetny. Ostatnia wizyta w ASO styczeń 2018r. Już chwile po zakupie zostało wystawione na test, do przebycia mieliśmy ponad 700 km. Test zaliczony bezbłędnie. Z wyposażania jest okej, co kto woli, mi osobiście wystarczy. Tak wszystko w dużym skrócie. Reszta będzie na bieżąco aktualizowana w formie wpisów oraz zdjęć.

========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBADM11010GP19336
Type code: DM11
Model: 520I (EUR)
E-F-R series: E39
Series: 5
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M52/TU
Displacement: 2.00
Power: 110 (149 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 317 - ORIENTBLAU METALLIC
Upholstery code: F6AT - STOFF FLOCK/ANTH
Prod.date: 2000-01-10

S235 Towing hitch, detachable
S283 BMW LA wheel, BMW styling II
S302 Alarm system
S403 Glass roof, electrical
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S464 Ski bag
S465 Through-loading system
S494 Seat heating driver/passenger
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S665 Radio BMW Business RDS
L801 National version Germany/Austria
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
S915 Omission of outer-skin preservation

Moment zakupu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Odjazd w eskorcie do domu:

Obrazek
Obrazek

Po dotarciu do domu, mogłem zająć się orientem:

-Lakier został wyglinkowany
-Całość odtłuszczona
-Nałożono twardy wosk + QD
-Elementy chromowane oraz plastikowe zostały odnowione
-Szyby zabezpieczone powłoką hydrofobową

We wnętrzu:

-Nowe chodniki ASO
-Dołożenie kierownicy multi serducho
-Detaling wnętrza

Mechanicznie:

-Wymiana wszelkich filtrów oraz olejów
-Kompletna Odma wraz z wężami ASO
-Uszczelniona pokrywa zaworów wraz ze śrubami
-Wymiana sondy przedniej lamba
-Uszczelnienie miski olejowej
-Uszczelnienie skrzyni biegów
-Zregenerowany vanos, zestaw naprawczy
-Wymiana pompy wody
-Wymiana chłodnicy
-Nowe przewody paliwowe

Do zrobienia:
-Maglownica
-Wymiana elementów zawieszenia
-Otwieranie bagażnika przyciskiem, jest sygnał a nie otwiera
-Tylne nadkola, pojawiają się bardzo delikatne ogniska korozji
-Zająć się progiem, sytuacja podobna do nadkoli
-Zderzak przedni, mało widoczna ale jednak jest przycierka zderzaka z prawej strony
-pas tylni pod klapą, standard

Auto serwisowane jest przeze mnie na częściach pochodzących z ASO ewentualnie na zamiennikach najwyżej jakości. Staram się doprowadzić Orienta do stanu niemalże fabrycznego. Mankamenty do zrobienia uważam za kosmetyczne które postaram się ogarnąć jak najszybciej, myślę , że nie jest tego dużo. Ma zostać seria i tego się trzymam.

Aktualnie Orient wygląda tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wnętrze:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Silnik przetarty jedynie z kurzu:

Obrazek

Garażujemy , zbieramy części na sezon:

Obrazek


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2019, 21:00 przez KAJDAN, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 23 stycznia 2019, 18:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Pamiętam do autko z galerii konta na fejsie :P


Najwyraźniej trafiłeś fajną zadbaną sztukę wiadomo iż troszkę w wyposażeniu mogło być więcej ale jak Ci pasuje to elegantaro :ok:


Moc jak na tą budę też troszkę mała... za to silnik strasznie pancerny :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 24 stycznia 2019, 08:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Zdjęcia nie działają :/

Co prawda golas, co prawda jest trochę roboty, co prawda niby kosmetyka... Ale no...


Niech sprawia frajdę właścicielowi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 24 stycznia 2019, 10:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: Nowogard / Szczecin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Garaż: Jest:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168616

Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156299
Mam nadzieję , że zdjęcia tym razem nie znikną :rotfl: Golas, już się przyzwyczaiłem. Najważniejsze dla mnie stan, serwisowanie w ASO aby zachować ten stan który jest. Tam gdzie serwisuje auto w pobliskim ASO, od 2007r , od kiedy funkcjonuje to nie było żadnego pojazdu w takim stanie :P Mam nadzieję, że uda się wybrać w tym roku do nowotworowego serwisu BMW dla aut klasycznych. Fakt jest dużo zdjęć na fejsie , insta itd, jeszcze tu nas brakowało.

O wizytach w aso, prezentach z Monachium i dołączeniu do Konesera poźniej :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 24 stycznia 2019, 17:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Same och i ach w opisie, auto z Pulaw, ori przebieg, serwisy w aso do konca, jeden wlasciciel, ori maly przebieg. A potem cala lista co zostalo zrobione i co jeszcze trzeba zrobic wow, obaliles mit Pulaw i niemieckich aso i to wszystko przy 160tys km :rotfl: :rotfl: i na dodatek praktycznie brak wyposazenia i silnika. Spoko co kto lubi, zycze szerokosci i zadowolenia z auta, mam nadzieje, ze chociaz tanie bardzo bylo to e39, tylko ze to nie pasuje do Pulaw ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 24 stycznia 2019, 17:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
KAJDAN napisał(a):
-Zregenerowany vanos, zestaw naprawczy

KAJDAN napisał(a):
-Maglownica


jak na 160k km to chyba za wcześnie ?


Nie mniej jednak na zdjęciach bardzo ładnie się prezentuje. Wypasów nie ma, ale jeżeli poprawisz blacharkę to warto będzie coś z wypasu dołożyć. :ok:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 24 stycznia 2019, 18:19 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Auto wydaje się być w porządku, ale... Co tu jest z klasyka? I co to w ogóle jest klasyk? :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 24 stycznia 2019, 19:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: Nowogard / Szczecin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Garaż: Jest:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168616

Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156299
Dziwne ze przy aucie 19 letnim jest cos do zrobienia... :wstyd: Tanio nie bylo bo sebix kupil by za nie e60 w mpaku. Dlaczrgo nie pasuje do Puław, pasuje jak najbardziej, to ze doprowadzam auto do fajnego stanu nie zmaczy, że ma mase usterek. Ostatnie wizyty w polskim aso bylo drogie ale idsie przezyc :P Co do silnika i wyposazenia, dla mnie starczy. Dolozenie komfortow i liste modow we wnetrzu moge zakonczyc. Vanos niekoniecznie musi oznaczac duzy przebieg magiczne gumki koncza sie również z racji wieku. Klasyk przeze mnie nazwany, chociaz w polskim Aso juz tego określenia na E39 używają :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 24 stycznia 2019, 22:18 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
spider, :wstyd:
Chciał bym żebyś obejrzał to auto.... tylko tyle mam do powiedzenia.
Jeśli ktoś nie zauważył, a są tu tacy... obecny właściciel robi bo chce, a nie musi. Taka mała różnica.
Kamil, fajna galeria :ok: Dbaj o nią ;)

p.s. Odpuść maglownice a wymień wahacze dolne ;) Tam cały zwias do dziś jest fabryczny. Także ma prawo się rozlecieć nawet ze względu na wiek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 25 stycznia 2019, 09:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 11170
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
Wygląda na zadbaną. Szczególnie wnętrze w super stanie. Dbaj i ciesz się z jazdy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 25 stycznia 2019, 12:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: Nowogard / Szczecin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Garaż: Jest:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168616

Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156299
Kamil_ napisał(a):
spider, :wstyd:
Chciał bym żebyś obejrzał to auto.... tylko tyle mam do powiedzenia.
Jeśli ktoś nie zauważył, a są tu tacy... obecny właściciel robi bo chce, a nie musi. Taka mała różnica.
Kamil, fajna galeria :ok: Dbaj o nią ;)

p.s. Odpuść maglownice a wymień wahacze dolne ;) Tam cały zwias do dziś jest fabryczny. Także ma prawo się rozlecieć nawet ze względu na wiek.



Kamilu chyba muszę wytłumaczyć co niektórym osobom, że nie wymieniam części , różnych pierdół bo są mega zużyte czy w jakiś sposób poniszczone. Chyba forumowicze patrzą na to auto przez pryzmat swoich perełek. Tak w skrócie , wytłumaczę:

Zabiegi detalingowe wykonałem aby auto nadać blasku.
Kierownice dołożyłem aby mieć multi z tempomatem

Mechanicznie:

-Wymiana wszelkich filtrów oraz olejów - chyba nie muszę tłumaczyć
-Kompletna Odma wraz z wężami ASO - w każdym bmw wymieniam zaraz po kupnie
-Uszczelniona pokrywa zaworów wraz ze śrubami - ponieważ było widoczne zabrudzenie olejem z jakieś 2 cm, ledwo widoczne, wymienione w ASO
-Wymiana sondy przedniej lambda - po prostu padła, chociaż dziwne bo wyglądała jak ta którą zamówiłem w ASO tzn jak nowa
-Uszczelnienie miski olejowej - Pojawił się wyciek na tyle poważny ze 99% ludzi myślało by że to brud, ale mnie kuło w oczy
-Uszczelnienie skrzyni biegów - Tutaj poważniejszy wyciek, widoczny dla pospolitych Sebixów
-Zregenerowany vanos, zestaw naprawczy - Zestaw naprawczy wykonany przy okazji zdjęcia pokrywy zaworów
-Wymiana pompy wody - z mechanikiem stwierdziliśmy, że zaczyna delikatnie świszczeć
-Wymiana chłodnicy - wymiana ponieważ, uszkodzona została przeze mnie mechanicznie, podczas grzebania pod maska, tak niefortunnie , że pękł plastik na rogu z którego sączył się płyn , NOWA Z ASO
-Nowe przewody paliwowe - wymienione tylko dlatego, ze poprzedni właściciel , gdzieś je lekko podgiął, być może wjeżdżając na jakiś nieduży kamień, Nowe prosto z Bawarii


Do zrobienia:
-Maglownica - pojawia się wyciek, zdiagnozowany, że mógłbym z nim jeździć jeszcze ze 20 lat, jest opcja
-Wymiana elementów zawieszenia - tutaj bardzo poważna usterka ! Po 19 latach zaczynają kończyć się wahacze i cała reszta ... TRAGEDIA
-Otwieranie bagażnika przyciskiem, jest sygnał a nie otwiera - nie zaglądałem do tego, pewnie gdzieś wiązka
-Tylne nadkola, pojawiają się bardzo delikatne ogniska korozji - tutaj niesamowita sprawa , z lewej jak i prawej strony, pojawiły się "bąble" ok 1 - 1,5 cm które dla reszty są niewidoczne ale kują moje oczy, szukam lakiernika z prawdziwego zdarzenia aby zrobić to jak najlepiej.
-Zająć się progiem, sytuacja podobna do nadkoli - od strony koła tylnego około 3 cm "bąbel" który też zostanie naprawiony, od spodu auta, niewidoczny od zewnątrz
-Zderzak przedni, mało widoczna ale jednak jest przycierka zderzaka z prawej strony - przycierka przez poprzedniego właściciela, dostała listwa chromowa, na tyle poważnie, że nie trzeba kupować jej nowej, wystarczyło się nią porządnie zająć , a zarysowanie zderzaka tak ogromne , że trzeba podejść i szukać
-pas tylni pod klapą - tutaj chylę czoła , widać zalążki rudej jak na dłoni , do zrobienia razem z nadkolami oraz progiem


Tak wyglądają usterki które muszę ogarnąć oraz te które zrobiłem. Nie patrzcie przez pryzmat na swoje auta, bo szkoda popadać w kompleksy. Pomimo silnika jak to ktoś napisał którego nie ma oraz niedużego wyposażenia (na silniku można przeprowadzać operację serca , we wnętrzu niemalże sterylnie) myślę , że w przeciągu 2/3 lat będzie to auto seryjnie, dopieszczone, pozbawione wad , zaryzykuje stwierdzenie - najlepiej utrzymane w Polsce bez dodatków, m paków, gwintów...po prostu takie jak w 2000r opuściło fabrykę, chociaż myślałem ostatnio nad pakietem ac ale po głębszych przemyśleniach zawiesiłem ten pomysł. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 25 stycznia 2019, 14:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Jak tak grubo lecisz to zrzuć zderzaki przód i tył i zobacz co się na odbojach dzieje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 25 stycznia 2019, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: Nowogard / Szczecin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Garaż: Jest:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168616

Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156299
Sifacil napisał(a):
Jak tak grubo lecisz to zrzuć zderzaki przód i tył i zobacz co się na odbojach dzieje ;)


Nic takiego nie będę robił :rotfl:

Kilka zdjęć odkopanych z archiwum
Regeneracja przycisków serducha które wyglądały słabo, łuszczyła się na nich farba. Tak wyglądały zrobione:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ostatnio dołączyliśmy do programu BMW Koneser. Fajna sprawa, która pozwala na zniżki osobom które chcą serwisować auto na częściach OEM o ile auto spełni odpowiednie wymogi.
Kilka upominków które otrzymaliśmy:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czyszczenie plastików pod nową ramkę. Auto brudne, zakurzone stoi w garażu i czeka aż zima minie, a po niej korekta i ceramika :cool:

Obrazek

Ostatnie wietrzenie przed garażowaniem:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

W ramach ciekawostki takie spotkanie :rotfl:

Obrazek


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2019, 21:02 przez KAJDAN, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 27 stycznia 2019, 16:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
To najważniejsze że tobie pasuje motorownia oraz wyposażenie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 27 stycznia 2019, 18:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
Powiedz, jak dostać sie do tego Bmw Koneser, bo też już porobiłem auto na tip top i gajnie byłony mieć jakieś zniżki :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 28 stycznia 2019, 00:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Conrad napisał(a):
Powiedz, jak dostać sie do tego Bmw Koneser, bo też już porobiłem auto na tip top i gajnie byłony mieć jakieś zniżki :)


Napisać do nich. Znaleźć ich na fb. Wyślą stosowne formularze do wypełnienia i po weryfikacji zostajesz członkiem klubu bmw-koneser.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 28 stycznia 2019, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: Nowogard / Szczecin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Garaż: Jest:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168616

Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156299
Sifacil napisał(a):
Conrad napisał(a):
Powiedz, jak dostać sie do tego Bmw Koneser, bo też już porobiłem auto na tip top i gajnie byłony mieć jakieś zniżki :)


Napisać do nich. Znaleźć ich na fb. Wyślą stosowne formularze do wypełnienia i po weryfikacji zostajesz członkiem klubu bmw-koneser.



Dokładnie tak, tzn prawie. Najpierw znaleźć na FB BMW-Koneser. Napisać do nich, wypełnić formularz - opisać auto , zakres prac wykonanych, planowanych itd - czekać na pozytywna weryfikacje. Dostajesz swój login i hasło na tajemniczy sklep gdzie można kupić części. Jak autko fajne, zadbane to nie będzie najmniejszych problemów :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 3 lutego 2019, 00:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
ladne seryjne e39 mimo ze nie jakis full z duzym motorem itp, takie tez warto poogladac w galeriach, wazne ze cieszy wlasciciela i zeby dobrze sluzylo a z tym koneserem dobra sprawa tez musze dolaczyc.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 3 lutego 2019, 18:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Bardzo ładna i zadbana seria, jedyny problem to szkoda jej użytkować na co dzień :( jakieś 17 cali z epoki i generalnie nie trzeba niczego więcej, gdzie regenerowałeś przyciski od serducha? U mnie plus niestety powoli się wyciera :( jaka mniej więcej kwota za to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KAJDAN -->> E39 520i Orient Klasyk
PostNapisane: 3 lutego 2019, 22:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: Nowogard / Szczecin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Garaż: Jest:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168616

Było:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156299
Czeka w garażu na ciepłe dni, od czasu do czasu wyprowadzana żeby się przewietrzyć :cwaniak: mysle nad S132 ale zobacze co z tego wyjdzie. Sam regenerowalem, sa szablony na allegro albo na grupach fb poszukaj, farba strukturalna i to wszystko, dzien roboty. Musialem jedynie kupic zestaw śrubokrętow typowo do telefonów komórkowych :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL