BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 13:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 23 marca 2019, 19:29 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
thomason, Oj, jak dobrze ja to znam :D
Dziś robię już wszystko co mogę sam przy samochodzie, bo mam dosyć niedociągnięć "fachowców". Wolę na coś poświęcić więcej czasu, a mieć temat zamknięty zamiast wracać do tego co raz.
To, co nas przy tych starych "parchach" trzyma, to emocje wynikające z tego ile czasu w nie wpakowaliśmy oraz nerwów. Osobiście bardzo ciężko byłoby mi się pozbyć mojej e36, mimo, że tuż po zakupie niejednokrotnie o tym myślałem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 28 lipca 2019, 18:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 71
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Poglądowe foto:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto jeździ i ma się względnie dobrze. Od ostatnich relacji nic spektakularnego się nie działo. Uszczelki tylnej szyby po prawej stronie, zrobiony wybierak, nowe podbszybie, nowa szyba i po raz pierwszy poprawnie ustawiona geometria - auto zostawia dwa ślady, więc to cieszy. W tym tygodniu powinna wlecieć szpera 3.15. Mam też trochę dupereli, które leżą i czekają na montaż od dłuższego czasu, ale powiem szczerze, że na ten moment mi się po prostu nie chcę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 29 lipca 2019, 20:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
Nie odpuszczaj, dobra robota...

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 29 lipca 2019, 21:13 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Świetnie się prezentuje Twój samochód, temat przeczytany od deski do deski - uwielbiam takie podejście. Co mi się nie podoba apropos partactwa mechaników - spotykałem się kilka razy z lekceważeniem samochodu tylko ze względu na jego wiek, że po co kupować nową część skoro można włożyć używaną. Na szczęście to ja decyduję co się wkłada do mojego samochodu, ale gdy słyszę takie teksty to od razu mam przed oczami słabo wykonaną robotę, bo po co się starać przy jakimś starym e36 :zly:

O sprzedaży części używanych to już nawet nie wspominam, niektórzy oferują totalny szmelc za jakieś chore pieniądze. Nawet gdy człowiek ma budżet na zajęcie się samochodem, to często są nerwy, żeby tylko kupiony element był kompletny i żeby zgadzał się z opisem sprzedającego.

Koło świetny wybór, bardzo podoba mi się ten wzór ze względu na dwie szerokości, wpasowują się idealnie :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 30 lipca 2019, 14:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Wygląda pięknie!

Jedyne co mi nie pasuje to lampy przednie- tam są ringi?

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 30 lipca 2019, 16:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 242
Lokalizacja: ok. Lublina
Moje BMW: e36
Idealna! Tylko po co te ringi :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 30 lipca 2019, 19:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 71
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Ringi są spadkiem po poprzednim właścicielu. Jak pisałem, kupiłem lampy ori, ale przyszło nie to, co miało być i się przepycham z typem. Szukam stanu bliskiego ideałowi i jest to w sumie sprawa, którą na razie odłożyłem, przy takich przebiegach aż tak mi to nie przeszkadza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 30 lipca 2019, 19:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Sztunia jak się patrzy :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 11 sierpnia 2019, 15:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 71
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Uzupełniam temat o wspomniane wyżej rzeczy i kilka innych pierdół.

20) Pierwsze podejście do ustawienia geometrii i szybki wyjazd z kanału, bo koleś nie dał rady ruszyć śrub mimośrodowych w tylnych wahaczach.

Spróbowałem sam, "bo to tsza na spokojnie":
Obrazek

I się udało:
Obrazek

O dziwo żadna śruba nie pękła:
Obrazek

Zamiennik LCC:
Obrazek

Koszty:
- Śruby mimośrodowe LCC: 60,97 zł


21) W międzyczasie zmieniłem dyfer na 3.07, chodziło głównie o zweryfikowanie czy puknięcie przy wbijaniu jedynki jest spowodowane właśnie nim. Niestety odgłos pozostał, więc przyczyna pewnie leży gdzieś indziej.

W końcu sobie sprawiłem porządne kobyłki:
Obrazek
Obrazek

Przy wymianie oczywiście musiałem coś popsuć, tym razem była to osłona przegubu wewnętrznego na prawej półośce, na szczęście jest zamiennik:
Obrazek

Filmik na jutube i dowiedziałem się jak rozebrać przeguby:
Obrazek

Do osłony przegubu był dołączony smar, ale kupiłem całą puszkę smaru molibdenowego CX-80:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Niestety na rynku nie ma dostępnych samych przegubów czyli nie można sobie zregenerować półośki. Pozostaje zakup oryginału (~1200 zł), SKF (800-900 zł) lub jakieś chińczyki z allegro za ok. 200 zł / szt.

Przy wymianie dyfra miałem na dole stabilizator, a stan łączników jak niżej:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Poniższe dwie modyfikacje uważam za jedne z bardziej znaczących dla tego auta:
Obrazek
Obrazek

I uwaga:
Obrazek
Obrazek

Dyfer/półośki raczej nigdy nie były ruszane, w efekcie czego kilka torxów skończyło tak:
Obrazek

Kilka nasadek, sześciokątne, spliny - wszystko się ślizgało. Znowu przez taką głupotę 2 dni spędziłem w garażu, a finalnie pomogła szlifierka. Wszystkie śruby wymieniłem na imbusy, oczywiście długość całkowita i gwintu takie same, klasa 10.9.
Obrazek

Koszty:
- Osłona przegubu wewnętrznego półosi Meyle: 50,81 zł
- Smar molibdenowy CX-800 500 g: 25,0 zł
- Śruby imbusowa M10x45 10.9: 16,16 zł
- Podkładka pod do śrubę na półośce: 17,12 zł
- Łączniki stabilizatora Lemforder: 66,0 zł
W sumie: 175,09 zł

W końcu można było jechać na zbieżność:
Obrazek
Koszt 200 zł.


22) Uszczelki tylnej szyby po prawej stronie. Miały czekać do malowania auta, ale by se poczekały:
Obrazek
Obrazek

Przy okazji zrobiony został wybierak, fotek brak, ale różnica w pracy lewarka odczuwalna.

Koszty:
- Uszczelka szyby bocznej tylnej prawa 51368119964: 132,80 zł
- Uszczelka szyby bocznej tylnej prawa 51368119962: 132,80 zł
- Graty do wybieraka: 148,27 zł
- Robocizna: wymiana uszczelek, wybierak, regulacja ręcznego: 230,0 zł
W sumie: 643,87 zł

23) Podszybie było w fatalnym stanie, ale jakoś nigdy nie mogłem się do tego zabrać:
Obrazek
Obrazek

Nowe podszybie, jak wiadomo dostępne tylko w ASO. Jakość - moim zdaniem katastrofa. Trzymając w ręku fabryczne podszybie, a to kupione dzisiaj, czuć i widać wyraźną różnicę, oczywiście na niekorzyść nowego. Podobnie jak z nadkolami.
Obrazek
Obrazek

Po zdjęciu podszybia moim oczom ukazało się piękne pęknięcie, do którego zapewne się przyczyniłem wygrzebując resztki podszybia. :D
Obrazek
Za błędy trzeba płacić, a z drugiej strony stara szyba miała parę odprysków, więc może dobrze się stało ;)

Koszty:
- Podszybie: 203, 69 zł
- Spinki do podszybia: 43,74 zł
- Szyba Pilkington: 400,0 zł (250 zł szyba, 150 zł wymiana)
W sumie 715,74 zł


24) Szpera 3.15 25% - temat poszukiwany od jakiegoś czasu, ale nie za wszelką cenę. Trafiło się w końcu na miejscu. Wypiaskowany i pomalowany tylko dekiel, wciśnięte nowe tuleje. Oprócz tego wymienione o-ringi przy flanszach od strony półosi i nowy olej.
Obrazek
Obrazek

Koszty:
- Castrol Syntrax Limited Slip 75W140: 46,96 zł
- Tuleje pokrywy dyfra FEBI 10843 (2 szt.): 88,0 zł
- Przekładka tekturowa dekiel-korpus (33111211708): 12,70 zł
- O-ring 33111214144 (2 szt.): 17,91 zł
- Uszczelniacze 33107505602 (2 szt.): 65,17 zł
- Szpera 3.15 25%: 1700,0 zł
- Robocizna: 250,0 zł
W sumie: 2180,74 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 11 sierpnia 2019, 15:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
thomason świetna robota :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 13 kwietnia 2020, 14:59 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 71
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Panowie, przewertowałem sporo tematów, próbowałem różnych patentów, ale nic nie działa, więc zwracam się o pomoc.

Mam problem z szybą od strony kierowcy. Objaw taki, że po wciśnięciu przycisku od podnoszenia na drugi stopień, szyba po drodze zatrzymywała się kilkukrotnie i cofała o 1-2 cm. Teraz już w ogóle nie podjeżdża sama, trzeba cały czas trzymać przycisk. Opuszczanie działa normalnie. Wiem, że to częsty objaw i przyczyn może być kilka. Co do tej pory zrobiłem / sprawdziłem:

- mechanizm i silniczek na wierzchu, wszystko wyczyszczone, nasmarowane, wymienione ślizgi;
- mechanizm jest ok, zęby w całości, brak śladów zużycia;
- tulejka plastikowa w silniczku, która często jest przyczyną, bez zastrzeżeń. Ogólnie w bebechach wszystko wygląda ok;
- silnik na krótko pracuje prawidłowo w obie strony, zęby na przekładni jak nowe;
- zamieniałem przyciski, bez zmian;
- czujnik na słupku od domykania szyby jest sprawny, szyba domyka się i uchyla;
- próba 'programowania' szyb na różne sposób, tzn. odłączanie aku, makysmalne podniesienie, opuszczenie, kluczyk w drzwiach przytrzymywany na zamykaniu - zero reakcji;

Silniczek od kierowcy podłączyłem od strony pasażera i objaw ten sam. Przy opuszczaniu pracuje prawidłowo, a przy podnoszeniu trzeba trzymać przycisk non stop, żeby pracował. Oczywiście byłem przekonany, że jest w jakiś sposób walnięty, kupiłem używkę i to samo. Ważne jeszcze, że silnik zamontowany od strony pasażera po odłączeniu / podłączeniu działa ok - nawet jak początkowo nie podjeżdża sam do góry, to wystarczy kilka razy wcisnąć na słupku czujnik krańcowy przy najwyższym położeniu szyby (tzn. niby zaprogramować) i działa elegancko. Na tym od strony kierowcy i zakupionej używce to nie działa.

Jakieś pomysły? Moduł komfortu? Póki co tylko go wyjąłem, żeby sprawdzić piny i wszystko wygląda ok, na płytce w środku wszystkie luty na miejscu.
Dodam, że np. zamykanie szyb z kluczykiem włożonym w zamek i przekręconym w prawo nie działa, ale nie jestem pewien, czy w każdym e36 ten patent był. Może jest to jakoś powiązane?

Btw.1 Od czego jest białe gniazdo w module komfortu? Gniazdo jest, a jakiejkolwiek wtyczki pod deską brak.
Obrazek

Btw. 2 Centralny zamek jest sterowany z modułu komfortu, czy ma osobny sterownik? Od strony kierowcy działa raz na jakiś czas, a ostatnio to w zasadzie w ogóle, więc jeżeli z modułu, to byłoby bardziej prawdopodobne, że to jego sprawka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 16:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Kolego spróbuj ślizgi/prowadnice wymienić w szynach. Takie plastikowe gówienko wciskane w ramię, nie pamiętam ile sztuk na stronę, ale na 90% to będzie to.

https://www.google.com/search?q=%C5%9Bl ... e&ie=UTF-8

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 71
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Pisałem, że ślizgi wymienione. Jak podłączam oba mechanizmy z prostownika, to działają normalnie, więc problem jest podejrzewam gdzieś w elektronice.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 18:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 145
Moje BMW: E90 LCI
Kod silnika: N47D20C
Garaż: E90 LCI
Miałem podobne objawy w E36 ale to szyba mi wyskoczyła z prowadnic i zgięło mi się ramię mechanizmu unoszącego. Wymieniłem profilaktycznie te białe, plastikowe prowadniki o których pisze kolega wyżej i jest spokój. Z przodu przychodzą dwie sztuki na stronę.

Swoją drogą masz świetne to E36 i dobrze, że trzymasz w oryginale.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 14 kwietnia 2020, 20:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 687
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=135852
thomason napisał(a):
Panowie, przewertowałem sporo tematów, próbowałem różnych patentów, ale nic nie działa, więc zwracam się o pomoc.

Mam problem z szybą od strony kierowcy. Objaw taki, że po wciśnięciu przycisku od podnoszenia na drugi stopień, szyba po drodze zatrzymywała się kilkukrotnie i cofała o 1-2 cm. Teraz już w ogóle nie podjeżdża sama, trzeba cały czas trzymać przycisk. Opuszczanie działa normalnie. Wiem, że to częsty objaw i przyczyn może być kilka. Co do tej pory zrobiłem / sprawdziłem:

- mechanizm i silniczek na wierzchu, wszystko wyczyszczone, nasmarowane, wymienione ślizgi;
- mechanizm jest ok, zęby w całości, brak śladów zużycia;
- tulejka plastikowa w silniczku, która często jest przyczyną, bez zastrzeżeń. Ogólnie w bebechach wszystko wygląda ok;
- silnik na krótko pracuje prawidłowo w obie strony, zęby na przekładni jak nowe;
- zamieniałem przyciski, bez zmian;
- czujnik na słupku od domykania szyby jest sprawny, szyba domyka się i uchyla;
- próba 'programowania' szyb na różne sposób, tzn. odłączanie aku, makysmalne podniesienie, opuszczenie, kluczyk w drzwiach przytrzymywany na zamykaniu - zero reakcji;

Silniczek od kierowcy podłączyłem od strony pasażera i objaw ten sam. Przy opuszczaniu pracuje prawidłowo, a przy podnoszeniu trzeba trzymać przycisk non stop, żeby pracował. Oczywiście byłem przekonany, że jest w jakiś sposób walnięty, kupiłem używkę i to samo. Ważne jeszcze, że silnik zamontowany od strony pasażera po odłączeniu / podłączeniu działa ok - nawet jak początkowo nie podjeżdża sam do góry, to wystarczy kilka razy wcisnąć na słupku czujnik krańcowy przy najwyższym położeniu szyby (tzn. niby zaprogramować) i działa elegancko. Na tym od strony kierowcy i zakupionej używce to nie działa.

Jakieś pomysły? Moduł komfortu? Póki co tylko go wyjąłem, żeby sprawdzić piny i wszystko wygląda ok, na płytce w środku wszystkie luty na miejscu.
Dodam, że np. zamykanie szyb z kluczykiem włożonym w zamek i przekręconym w prawo nie działa, ale nie jestem pewien, czy w każdym e36 ten patent był. Może jest to jakoś powiązane?


Mam to samo, czytałem że winne może być krzywe ramię podnośnika szyby. U mnie jest tak, że szyba czasami podnosi się skokowo tylko przy zamkniętych drzwiach, na otwartych śmiga elegancko. Zamykanie szyb działa po przytrzymaniu przycisku ryglowania na pilocie. Z zamka nie korzystam.

Cytuj:
Btw. 2 Centralny zamek jest sterowany z modułu komfortu, czy ma osobny sterownik? Od strony kierowcy działa raz na jakiś czas, a ostatnio to w zasadzie w ogóle, więc jeżeli z modułu, to byłoby bardziej prawdopodobne, że to jego sprawka.


Ja miałem takie objawy gdy padł mi siłownik zamka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 18 kwietnia 2020, 21:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 439
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: 328i+
Nie wiele pewnie to pomoże, ale sprawdziłbym jeszcze czy aby na pewno z guzikiem jest wszystko ok i wiązką do niego. Jeśli są sprawne to kup po prostu moduł drugi na allegro i sprawdź. Jakoś tak moje doświadczenie w e36 podpowiada mi że elektronika sama z siebie się nie psuje i nie ma powodu że nagle moduł się kopnął sam z siebie. Sprawdź czy nie ma gdzieś śladów wilgoci, czy coś nie haczy o wiązkę, czy nie ma żadnych przetarć. Albo spróbuj mieć na oku cały sygnał elektryczny jaki pokonuje z guzika do szyb i wtedy powoli eliminować poszczególne ogniwa. Ewentualnie, oddaj do ogarniętego elektryka i załatwi sprawę.

O guziku piszę bo ostatnio mi też drugi stopień guzika nie działał, wymieniłem guzik i już ładnie. Sprawdź też wszystkie bezpieczniki czy coś się nie przepaliło

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158134 - 328i blackie coupe aktualne !

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115013 - 318tds


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 19 kwietnia 2020, 09:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 71
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Kupiłem drugi moduł komfortu na podmiankę, ale to nie to. Wszystkie typowe usterki opisane w internetach sprawdzone i brak pomysłu. Pewnie jakaś totalna pierdoła, do której dojdę przy okazji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 10 października 2020, 10:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 71
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Czas na aktualizację, ostatnią w tym temacie.

Od wsadzenia szpery zrobiłem jeszcze parę pierdół typu zmiana lamp na ori, obszycie podłokietnika, żarówki w popielniczkach, lampka w schowku, zaślepki kokpitu. Ogarnąłem też opisywany wyżej problem z szybą, a w zasadzie ogarnął się sam - po jakimś czasie zacząłem wszystko składać od nowa i zadziałało. Szyba pracowała sama w pełnym zakresie. Przyczyna pozostaje więc nieznana.

Jakiś miesiąc temu wystawiłem z ciekawości auto na autoscout po zaporowej, jak na polskie warunki, cenie. Wczoraj auto zostało sprzedane do Austrii, gdzie pojechało na kołach i dojechało bez żadnych problemów. Nowy właściciel podziękował, ja mimo sentymentu zadowolony. Miało być auto na lata, ale podejście się zmienia. Ochłonę trochę i będę szukał V8, zapewne e39. Fotki na pamiątkę.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 10 października 2020, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Piękna! Świetne fotostory :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thomason -->> e36 328i, niebieskie kupę
PostNapisane: 20 października 2020, 17:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 439
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: 328i+
Cóż, będziesz żałował ale jeszcze to zrozumiesz ;)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158134 - 328i blackie coupe aktualne !

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115013 - 318tds


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL