BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 08:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 20:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: F11 '16
Cześć. E30 chodziło już za mną od dłuższego czasu, ale cały czas jakiś głos rozsądku powtarzał 'nie pakuj się w kolejną skarbonkę, bo znowu będziesz płakał jak po 645i', no ale nic, nie posłuchałem. Sprawiłem sobie auto, które ma być ze mną na bardzooo długo, będzie po prostu autem do zabaw, w którym chcę trochę pozmieniać. Auto wypatrzył mój znajomy, który mieszka w Niemczech i wyslał mi linka, w którym było tylko jedno zdjęcie, na którym mało co było widać, zadzwonił, pogadał i podniecony zaraz do mnie pisze, że gość jest jakimś starym dziadkiem, ma te auto od nowości, auto jest w stanie idealnym, nie ma w ogóle rdzy. Ja jako 'polak', mówię do niego, chłopie tutaj też się takie bajeczki wciska, każde auto jest po dziadku, który jeździł autem tylko w niedzielę. Byłem strasznie sceptycznie nastawiony, ale kolega mówi, że ma tylko 60 km to pojedzie ją obejrzeć. Dzięki pomocy maaaad'a, który wymienił mi wszystkie miejsca w których lubi zachodzić rdza, wysłałem koledze listę i z wykrzyknikiem co ma sprawdzić. Po 2 godzinach zaczyna mi spamować telefon, że auto jest idealne, że sprawdzał mniej więcej, ale że naprawdę auto jest idealne i że już je kupił. Na podnośniku żadnym nie był, więc myślę sobie 'ktoś wypucował auto z wierzchu ,a cholera wie co za jaja będą z podłogą', ale jak zobaczyłem auto na żywo i byłem dobrej myśli, chociaż do końca sceptycznie nastawiony. Wracając do domu wrzuciłem auto do moich mechaników i powiedziałem, że mają całą sprawdzić, prześwietlić każdy zakamarek. No i bardzo miła wiadomość, bo byli zachwyceni stanem tego auta i już buma dostała miano 'lalki', tak więc auto zostaje ze mną i powoli coś tam będę w niej dłubał :) Tak więc wstawiam zdjęcia auta od dziadka z Niemiec :rotfl: Niemiec płakał jak sprzedawał :rotfl:

Art.

Wartość
Numer podwozia WBAAF61080EA37157
Kod typu AF61
Typ 318I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M40
Pojemność skokowa 1.80
Moc 83
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor GRANITSILBER METALLIC (237)
Tapicerka (0274)
Data prod. 1990-11-07

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

Na razie dość kiepskie zdjęcia jeszcze z Niemiec od kolegi:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wczoraj potraktowałem bumę polerką, jednak było ciemno i kiepsko widziałem, tym bardziej nie porobiłem żadnych ciekawych zdjęć, dzisiaj kolegę poprosiłem żeby porobił, na dniach jak będę miał czas to podjadę nawoskować ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na dniach zajmę się opłatami związanymi a akcyzą i resztą śmieci, zarejestruję i ubezpieczę i pojadę w ciekawsze miejsce porobić lepsze fotki, lepszym aparatem.

PLANY MODÓW:
-SWAP - nadal nie wiem jaki silnik :(
-zabezpieczyć podłogę 'w razie wu'
-wywalić fotele i tylną kanapę, wstawić dwa kubły i klatkę
-w miarę jak najbardziej odchudzić auto
-wstawić gwint
-felgę jakąś ciekawą wrzucić
-nowe, lepsze hamulce
-jak wszystko z powyższych będzie zrobione na cacy, to będę myślał o zmianie koloru auta
i na razie tyle mi do głowy przychodzi, jak coś mi się przypomni to dopiszę, ale najprawdopodobniej wyjdzie w praniu ;)


Co do swapa - zastanawiam się nad
1. M60B40 - bo niedrogi
2. S50B30 - Groupe AIE wyceniło swapa na ich częściach na ok. 14-15k zł
3. S50B32 - jw. na ok 17-18k zł
4. M54B30 - jw. na ok. 12-13k zł pod klucz.
5. Może jakieś sensowne pomysły? Byle by było mocne jak diabli i nie kosztowało tysiąc tysiąców :)

I teraz nie wiem, opcja 4 brzmi fajnie,ale czy to mnie zadowoli? Chcę aby auto było szybsze od mojej ex 645i, a czy przy tym silniku będzie? Nie chcę wydać tyle kasy i być niezadowolony. Opcja 3 brzmi fajnie, ale z tym to musiałbym się ostro wstrzymać, bo kupa pieniędzy. Co sądzicie o tych silnikach?

_________________
Obrazek
Moja F11 :) http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159308


Ostatnio edytowano 10 października 2013, 13:01 przez tommy80, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 20:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
myślę, że zapowiada się ciekawa galeria :)

bez względu na silnik - mocno kibicuję :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
czyli jednak :D przemyśl co wolisz mieć pod maską R6 czy V8: jak R6 to S54B32, ewentualnie S50B30 (B32 często nie trzymają mocy), jak V8 to M62B44 lub M60B40

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:03 
Oj będzie ciekawie :)
Baza naprwde świetna!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:04 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Graty zakupu :ok: Będę tu zaglądał. Jak już przerobisz auto, koniecznie wyślij dziadkowi zdjęcia :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 718
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: e46 320D
Kod silnika: m47
Garaż: murowany
powodzenia w planach !!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie wkladaj V8 , auto bedzie non stop palic kapucyna. Wloz r6 najlepiej s50b32 lub s50b30 to kapitalny silnik w e30 bedzie niszczyl. Jak ma byc troche taniej to m54b30 - z tym ze nie wiem czy oblecisz 645i :kwasny: moze jak odciazysz i pomodzisz to tak ale w serii ten silnik szalu nie robi a zeby cos z niego wyciagnac trzeba wlozyc worek kasy( cos o tym wiem :) ) , jedyny plus ze koszty pozniejszego utrzymania w stosunku do M powerow to 1/3 i wiekszosc osob Ci go naprawi. Podsumowujac V8 do kanta odradzam , dobrze pomodzone M54 lub s50 , s52 zrobia z takiej V8 z miejsca wiatrak, na torze tym bardziej

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Ostatnio edytowano 9 października 2013, 21:13 przez forest, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Wygląda na "niezły stan" :ok:
Z powyższych opcji brałbym "3" bo opcja "4" może pozostawić lekki niedosyt...

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: F11 '16
@rorafalki - dzięki :)

@Wojt - strasznie mnie to kusi, póki co szukam pomysłów na silnik, patrze na koszta, a póki co e30 stoi na strzeżonym parkingu, jeść nie woła, więc robię rozeznania :p co do tego czy R6 czy V8 - nie mam swojego faworyta, jest mi kompletnie bez różnicy co tam będzie - ważne, żeby było mocne i nie było studnią bez dna.

@Wypych - dzięki :) liczyłem, że baza będzie w DUŻO gorszym stanie, ale jest taka laleczka że szkoda 'psuć' :D

@_Kamil - sądząc po zdjęciu jakie dziadek zrobił na aukcje (jedno zdjęcie i pół palucha przy obiektywie w efekcie czego zdjęcie było jeszcze bardziej niewidoczne,bo zasłonił paluchem), to wydaje mi się, że nie będzie rozumiał co się dzieje i jak odtworzyć zdjęcie :p

@lukassonek - dzięki :)

@forest - szukałem info o turbo/kompresorze do M54, ale żadnych konkretów nie znalazłem, żadnych cen, bo jeżeli już była mowa o turbo/kompresorze to na forach USA i wątek się urywał. Co ciekawego można z tym silnikiem zrobić i przede wszystkim jakim kosztem? Co jeszcze ewentualnie można zrobić w s50, albo s52? W V8 m60 przeraża mnie to, że silnik jest już bardzo stary i mogę się wkopać na kolejne koszta i z dość małych kosztów swapa wpierdzielę się w koszta naprawy/albo ponownej wymiany silnika i wtedy to już będą koszta jakbym wsadził 3.2 od M3 e36.

@frrider - też mi się wydaje, że opcja nr.4 pozostawi niedosyt i obawiam się, że dość spory biorąc pod uwagę, że za 4-5k mógłbym mieć silnik z M3, który ma zupełnie inna charakterystykę pracy.

_________________
Obrazek
Moja F11 :) http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159308


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4254
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Dobra baza :hyhy: No i powodzenia w realizacji, bo zapowiada się ciekawie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie wstawiaj kompresora do m54 bo wtedy zobaczysz co to studnia bez dna :) M ki beda tansze w utrzymaniu :) Jezeli mody w m54 to : wydech dolot walki program ale to wyniesie sporo kasy (okolo 12-15 tys) jezeli bedziesz chcial kupic nowe czesci. Taniej bedzie wsadzic S50 to jest pancerny silnik tam bez modow masz 286hp a to w kancie juz robi przeciag ale znalezc taki w dobrym stanie bedzie problem podobnie do s52. V8 znalezc zdrowy dasz rade to jest solidny piec ale przod zrobi sie bardzo ciezki i bardziej to auto bedzie sie nadawalo do upalania niz jako typowy miejski zapierdalacz

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Projekt widzę rozpoczęty :D

Jesli chodzi o silniki to popieram M60B40 - Lesio fajnie przetarł szlaki. Nie chodzi juz nawet o osiągi ale o obłędny klang V8.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1566
Lokalizacja: KBC
Moje BMW: E36 328 Coupe
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124186
Jest galeria :super: Nie mogę się doczekać co wybierzesz i jak to wszystko dalej będzie szło :D

Silnik bierz z palety M/// !!! ;)

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Szczerze- to policzyli Ci chore pieniądze za to m54b30, kolega debu85 robił swap w e34 u HTT i ze szperą i całą masą innych gratów wyszło go 10k, więc te 12-13 grupy a i e to mocno na wyrost, za to s50b30 bardzo dobra opcja, tylko ja bym go targał z jeżdżącego auta, żeby zrobić dokładną diagnostykę przed zakupem, bo naprawy droooogie :)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
forest napisał(a):
. Taniej bedzie wsadzic S50 to jest pancerny silnik tam bez modow masz 286hp a to w kancie juz robi przeciag ale znalezc taki w dobrym stanie bedzie problem podobnie do s52. V8 znalezc zdrowy dasz rade to jest solidny piec ale przod zrobi sie bardzo ciezki
Forest, M60 i S50/S52 wbrew pozorom ważą bardzo podobnie.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Frank, niby tak , ale v8 ma dol - za mocny jak na e30 ( niska masa) i jest problem z trakcja . Moze idzie to zrobic tak zeby bylo si , slyszalem ze silnik trzeba troche cofnac ale to juz pewno dojda kolejne koszta i ktos kto bedzie to wsadzal musi miec nie male pojecie zakladam

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Ostatnio edytowano 9 października 2013, 21:48 przez forest, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: Będzie
Już Ci mówiłem że świetne auto w rewelacyjnym stanie.
Mody zrobią z niej wydmuszkę, ale za to ma sprawiać frajdę ;)

_________________
E36 cabrio Hellrot na sprzedaż
http://otomoto.pl/bmw-320-e36-C34417049.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: F11 '16
tutaj wkleję maile, które wymieniłem z groupe aie:

Cytuj:
witam ponownie

Ad. 1: dane juz zaaktualizowane http://groupeaie.pl/?page_id=14 po zmianie "wygladu" strony na nowy, znajomy obsługujacy mi strone www nie umieścił wszystkich danych kontaktowych


Ad. 2 - sa dwie opcje - my organizujemy wszystkie czesci tj: silnik, skrzynia itp lub klient organizuje wszystkie części tj: silnik, skrzynie itp a my wykonujemy tylko usługe swapu tj: montaz tego silnika plus podpięcie elektroniki itp na gotowo


Ad. 3 - ponizej wyceny rozważanych silników: M52B28 / M52TUB28 w budzie e30 "jedzie" podobnie jak e63 645i , M54B30 w budzie e30 będzie jechało szybciej od e63 645i , co polecamy - pytanie z mojej strony do czego autko ma słuzyć ?? typowo na ulice jako killer / szybkie autko ale służące tez do normalnej jazdy ??

kompletny swap na silnik 2.8 194KM tj: M52B28 lub M52TUB28 z naszym czesciami czyli : kompletny silnik z osprzetem z komputerem DME, EWSem itp , kompletny zamach ze sprzegłem i skrzynia z 328i plus kompletny wydech z wersji silnikowej 2.8 plus wał i tylny dyfer duza głowa z przełożeniem pod nowy silnik 2,93 - 3,25 plus wszystkie niezbedne czesci potrzebne do swapa tj: nowa chłodnica, miska, serwo itp plus przeróbka automata na manuala plus nasza usługa z wymiana filtrów, oleji itp na gotowo z podpieciem elektroniki, zrobieniem zegarów itp - koszt 8 tys złoty

kompletny swap na silnik 3.0 231KM tj: M54B30 z naszym czesciami czyli : kompletny silnik z osprzetem z komputerem DME, EWSem itp , kompletny zamach ze sprzegłem i skrzynia z 330i plus kompletny wydech z wersji silnikowej 3.0 plus wał i tylny dyfer duza głowa z przełożeniem pod nowy silnik 2,93 - 3,25 plus wszystkie niezbedne czesci potrzebne do swapa tj: nowa chłodnica, miska, serwo itp plus przeróbka automata na manuala plus nasza usługa z wymiana filtrów, oleji itp na gotowo z podpieciem elektroniki, zrobieniem zegarów itp- koszt 10 tys złoty

PLUS:
- dyfer - fabryczna szpera 25% duza głowa z przełożeniem pod nowy silnik 2,93 - 3,25 - 1200 zł
- zacisnienie szpery na 45% - 700 zł
- koło jednomasowe plus sprzegło spiekowe - kwestia ceny w zalezności od wyboru klienta
- układ wydechowy z nierdzewki - kwestia ceny w zalezności od wyboru klienta
- krótsza maglownica ze wspomaganiem z bmw 3 e36 - od 500 zł do 1000 zł ( w zalezności czy na uzywanych czy nowych końcówkach)
- kwestia zawieszenia i hamulcy w zależności od wyboru klienta i w zaleznosci jakie hamulce sa obecnie w autku


Ad. 4 silniki które swapujemy do e30
benzyny
M3 S50B30 286KM
M3 S50B32 321KM
M3 S54B32 343KM
V8 M60B40 286-320KM
V8 M62B44 286-320KM
M5 S62B50 - 400 KM
diesle
M57D30 - 193-220KM
M57BD30 - 204-250KM

Ad. 5 - koszt samej usługi przy silniku M52B28 - 2,5 tys złoty, przy silniku M54B30 - 3 tys złoty


pozdrawiam



Cytuj:
witam ponownie

co do osiagów e30 z silnikiem M54B30 i z silnikami M3 S50 i S54 to szczerze mówiąc nie podam dokładnych danych, gdyz fabrycznie e30 z takimi silnikami nie wychodziły i takich danych nie ma, wszystkie e30 co robilismy z powyzszymi silnikami zazwyczaj były inne tzn: inna buda tj: szeroka i wąska które znacząco sie róznia masą na plus dla waskiej lampy, inne wyposażenie autek wpływające równiez na wage, inne koło tj: rozmiar felg i rozmiar opon oraz inne zawieszenie oraz inne dyfry z przełozeniami, ale reasumując średnio e30 jedzie szybciej od fabrycznych modeli (ponizej dane które znalazlem w necie) o ok 1 -1,5 sekundy - oczywiscie bardzo duzo tutaj zalezy od czynników które podałem powyżej tj: masa autka, opony, zawieszenie jak i również kierowcy

e36 M3 3.0 - 0-100km - 5,9 sekundy
e36 M3 3.2 - 0-100km - 5,5 sekundy
e46 330Ci M54B30 - 0-100km - 6,5 sekundy
e46 M3 S54B32 - 0-100km - 5,2 sekundy

kompletny swap na silnik M3 e36 3.0 286KM z naszym czesciami czyli : kompletny silnik z osprzetem z komputerem DME, EWSem itp , kompletny zamach ze sprzegłem i skrzynia z M3 3.0 plus kompletny wydech z wersji silnikowej M3 3.0 plus wał i tylny dyfer duza głowa z przełożeniem pod nowy silnik 2,93 - 3,25 plus wszystkie niezbedne czesci potrzebne do swapa tj: nowa chłodnica, miska, serwo itp plus przeróbka automata na manuala plus nasza usługa z wymiana filtrów, oleji itp na gotowo z podpieciem elektroniki, zrobieniem zegarów itp- koszt 14-15 tys złoty

kompletny swap na silnik M3 e36 3.2 321KM z naszym czesciami czyli : kompletny silnik z osprzetem z komputerem DME, EWSem itp , kompletny zamach ze sprzegłem i skrzynia z M3 3.2 plus kompletny wydech z wersji silnikowej M3 3.2 plus wał i tylny dyfer duza głowa z przełożeniem pod nowy silnik 2,93 - 3,25 plus wszystkie niezbedne czesci potrzebne do swapa tj: nowa chłodnica, miska, serwo itp plus przeróbka automata na manuala plus nasza usługa z wymiana filtrów, oleji itp na gotowo z podpieciem elektroniki, zrobieniem zegarów itp- koszt 17-18 tys złoty

kompletny swap na silnik M3 e46 3.2 343KM z naszym czesciami czyli : kompletny silnik z osprzetem z komputerem DME, EWSem itp , kompletny zamach ze sprzegłem i skrzynia z M3 3.2 plus kompletny wydech z wersji silnikowej M3 3.2 plus wał i tylny dyfer duza głowa z przełożeniem pod nowy silnik 2,93 - 3,25 plus wszystkie niezbedne czesci potrzebne do swapa tj: nowa chłodnica, miska, serwo itp plus przeróbka automata na manuala plus nasza usługa z wymiana filtrów, oleji itp na gotowo z podpieciem elektroniki, zrobieniem zegarów itp plus montaż kontroli trakcji DSC z konwersją zawieszenia na 5 śrub - koszt 32-35 tys złoty - róznica cenowa w zalezności od wybranego przez klienta zawieszenia i hamulców

co do pozostałosci po swapie tj: stary silnik, skrzynia itp - wszystkie czesci zwracamy klientom, nie bierzemy zadnych czesci w rozliczeniu , problem w tym ze nie jest to zbytnio chodliwy towar silnik 1.6, 1.8 czy 2.0 i poprostu bysmy sie tym zasypali, co do gwarancji to wyglada to tak - jak my organizujemy silnik, skrzynie itp to wówczas dajemy gwarancje zarówno na czesci tj: silnik, skrzynia itp oraz na usługe, w przypadku gdy klient organizuje czesci w swoim zakresie dajemy gwarancje tylko na usługe



pozdrawiam

_________________
Obrazek
Moja F11 :) http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159308


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 22:08 
no to ciężka decyzja, powodzenia w modach :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: tommy80 -->> E30 coupe, narazie 318i
PostNapisane: 9 października 2013, 22:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 526
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: ex M6 F13 LCI
Kod silnika: S63
Garaż: obecnie:
R8 V10
911 S
GT 63S
Najlepszy wariat byłby z silnikiem N54 :)
Trzymam kciuki za projekt i życzę żeby nie puścił Cię z torbami :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL