BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 12:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Katowice
kangurczak napisał(a):
ciekawy jestem przebiegu wykresów, a nie samochodu, przepraszam ze nie sprecyzowalem swojej wypowiedzi.
Nie szkodzi :))

kangurczak napisał(a):
Skoro nie masz wykresów a jedynie rachunek za chip to czemu nie zaokraglisz do 300KM i 400Nm? Przeciez to brzmi lepiej
OK koniec zartów - Masz więcej informacji na temat tych 2 chipow (przyspieszenia i pracy silnika)? Najchetniej jakas strone z danymi, albo szersza informacją techniczną. U kogo zakladales? Zaintrygowal mnie ten temat.
Kiedys chciałem ale sprzegło miałem wtedy słabe... Zadnej strony nie mam, robione to było w Częstochowie, na takiej hamowni zakładali mi 2 czipy i regulowali moc na 1/4 mili... Info nie mam, ale za miesiąc jade do Częstochowy i postaram Ci załatwić, ziomus :))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 12:40 
Ooo, kolega z Katowic, moze kiedyś zorganizujemy jakiś spot :ok:
Ciekawy jestem tych 270koni :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 13:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
bardzo mi sie podoba ta E36 czapka z glowy za modyfikacje silnika .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Katowice
DAREX napisał(a):
Ooo, kolega z Katowic, moze kiedyś zorganizujemy jakiś spot
Ciekawy jestem tych 270koni
Oo Kolega z Żor ;d... Nawet mozemy :))
Borsuk napisał(a):
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Z czego tak rotflujesz xD
adihash napisał(a):
bardzo mi sie podoba ta E36 czapka z glowy za modyfikacje silnika .
Dziękuję :))...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 13:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
:luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 14:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Krakow
adihash napisał(a):
bardzo mi sie podoba ta E36 czapka z glowy za modyfikacje silnika .


chyba chodzilo o beret :P

Wracajac do samochodu, mozesz podac nazwe firmy ktora robila modyfikacje?
Piszesz, że zbroiłeś sie na 1/4 mili. Jakie wyniki i gdzie występowałeś? Sam startowalem jakis czas temu w MP i ciekawy jestem czasów jakie wykręciłeś.

Coś mi sie wydaje ze reserved najlepiej skomentował ten topic ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 14:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Sosnowiec
FiRe86 chciałem zdjęcie komory by sprawdzić jak wygląda twój kolektor wydechowy, to że nie zmieni wyglądu montaż samych wałków to też wiem(po to w końcu jest osłona rozrządu.

Przyznam sie ze faktycznie dla mnei ta moc jest delikatnie nie realna.
1. skoro masz sprzęt do dragu to wzmocnieniu uległa raczej górka partia obrotów silnika.
2.masz skrzynie z Mki - raczej wydłużone przełożenia w stosunku do serii - tak więc masz bardzo wzmocnioną góre.
3. Raczej stoczone zostało koło zamachowe - taki przyrost mocy i tak wielki moment
4. Z kutymi gratami i wałtami o większym kącie otwarcia zaworów - sprzet powinien wadnie wchodzic na obroty, niczym mikser(JAPAN STYLE).
5.Na wolnych obrotach( o tym już pisałem) na tych wałkach silnik dostaje więcej powietrza i co za tym idzie więcej paliwa- nie da rady wysterować silnika na 800rpmów.
6. Żeby osiągnąc taką moc mają te mody co ty silnik musi sie kręcić min. do 9000rpm albo i więcej - choć i tak nie dokońca jestem pewien.
7.Po zdjęciach widze że seria hample
8.O szperze juz rozmawialiśmy
9.czemu nie masz rozbebeszonego środka? - przecież mniej masy to szybsze auto

Wybacz ale jestem strasznie czepialski i dopuki nie zobacze to nie uwierze, jestem z Sosnowca tak więc daleko nie mamy do siebie.
Uwierze to przeprosze

_________________
www.BMW-Syndikat.de


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 14:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
FiRe86 napisał(a):
[ ]2 chipow [.


no co 2 czipy to nie jedna :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 16:27 
Przeróbkie niektóre jak dla mnie zbędne. A napisałeś że moc zwiększyłeś skrzynią od M3 :rotfl:
M3 emblemat wypad z tyłeczka i będzię miodzio - wizualnie 8/10
Przeróbki 9/10

Ogólnie 8.5/10 - baardzo wysoko :ok: Pozdro.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 16:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Katowice
TomekE36 napisał(a):
FiRe86 chciałem zdjęcie komory by sprawdzić jak wygląda twój kolektor wydechowy, to że nie zmieni wyglądu montaż samych wałków to też wiem(po to w końcu jest osłona rozrządu.

Przyznam sie ze faktycznie dla mnei ta moc jest delikatnie nie realna.
1. skoro masz sprzęt do dragu to wzmocnieniu uległa raczej górka partia obrotów silnika.
2.masz skrzynie z Mki - raczej wydłużone przełożenia w stosunku do serii - tak więc masz bardzo wzmocnioną góre.
3. Raczej stoczone zostało koło zamachowe - taki przyrost mocy i tak wielki moment
4. Z kutymi gratami i wałtami o większym kącie otwarcia zaworów - sprzet powinien wadnie wchodzic na obroty, niczym mikser(JAPAN STYLE).
5.Na wolnych obrotach( o tym już pisałem) na tych wałkach silnik dostaje więcej powietrza i co za tym idzie więcej paliwa- nie da rady wysterować silnika na 800rpmów.
6. Żeby osiągnąc taką moc mają te mody co ty silnik musi sie kręcić min. do 9000rpm albo i więcej - choć i tak nie dokońca jestem pewien.
7.Po zdjęciach widze że seria hample
8.O szperze juz rozmawialiśmy
9.czemu nie masz rozbebeszonego środka? - przecież mniej masy to szybsze auto

Wybacz ale jestem strasznie czepialski i dopuki nie zobacze to nie uwierze, jestem z Sosnowca tak więc daleko nie mamy do siebie.
Uwierze to przeprosze
Spoko rozumiem :)) Nic sie nie stało w koncu ktos musi czepiac :))... A tak wazy 1700 z płynami i dobrze radzi wnetrza nie musze rozbierac bo tez cenie komfort


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 16:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
TomekE36 tam nawet nie ma 800rpm.Mi nie chce się wierzyć w to co zobaczyłem :rotfl: A powiedz ile w sumie wyniosły modyfikacje(jeśli same chipy 5000pln)??????? Zazwyczaj jak ktoś wydaje ok 20000pln-ów na tuning to stać go na jakieś wyczesane fele za ok 2500pln-ów. :hyhy: Podobnie jak koledzy wyżej-dopóki nie zobacze wykresów nie uwierze ZIOMUŚ ;)

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Ostatnio edytowano 11 marca 2007, 16:50 przez BeeRTe, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 16:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Katowice
yeahman napisał(a):
Przeróbkie niektóre jak dla mnie zbędne. A napisałeś że moc zwiększyłeś skrzynią od M3
M3 emblemat wypad z tyłeczka i będzię miodzio - wizualnie 8/10
Przeróbki 9/10

Ogólnie 8.5/10 - baardzo wysoko Pozdro.
Dziękuję Ziomus :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 16:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Katowice
Ale ludziska nie kłoćmy się i nie przepraszajcie, ja wiem jak to jest, zeby uwierzyc to musi byc wykres, zdjecie, itd... Ale kazdmy ma swoje auto i zrobił jak chcał kazdemu zdarza się cud np: mopjemu koledzie przez 1 chip w bmw 325i z roku 89 skoczyła mu moc od 170 do 210 koni :))...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 17:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
cos mi sie wydaje, ze ten temat trzeba przeniesc do dzialu HUMOR :zabanowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: Dolny Slask
reserved napisał(a):
cos mi sie wydaje, ze ten temat trzeba przeniesc do dzialu HUMOR :zabanowany:


Tez tak sadze :rotfl: :rotfl: :rotfl: Kolejne 2,5/2,8 z moca prawie 300 koni :rotfl: :rotfl: Alpina ktora bazowala na 2,8 nie wyciagnela nawet takiej mocy......... ale widac sa w Polsce lepsi "tunerzy"....

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 17:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
jack325e napisał(a):
reserved napisał(a):
cos mi sie wydaje, ze ten temat trzeba przeniesc do dzialu HUMOR :zabanowany:


Tez tak sadze :rotfl: :rotfl: :rotfl: Kolejne 2,5/2,8 z moca prawie 300 koni :rotfl: :rotfl: Alpina ktora bazowala na 2,8 nie wyciagnela nawet takiej mocy......... ale widac sa w Polsce lepsi "tunerzy"....

PZDR


...z płynami waży 1700kg... , a jeżeli tak jest to chyba ktoś ją podspawał szynami kolejowymi. Te 2 chipy, jeden to pewnie rezystor, a drugi ( jak regulowany ) to pewnie takie "magiczne" pudełko z pokrętełkiem... :wstyd: miałem nie komentować ale nie wytrzymałem :] Pozatym w M3 były 6cio biegowe skrzynie ( tak dla wiadomości autora wątku )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Katowice
Qrde mogłem wam w ogóle nie opisywac... Nie wiedziałem ze pocholere opisuje swoją bunię a wy niedowiarki... Wystraczybyło wdupic zdjecia i nie odpowiadac na wasze komenty :wsciekly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Sosnowiec
nie denerwuj sie , poprostu jest tu wielu ludzi którzy naprawde znają sie na BMW i wiedzą co jest prawdą a co nie.
Mnie nie przekona nawet wykres z hamowni , bo co to za problem przestawić przelicznik na rolkach.
Zobacze jak to jeździ to Pogratuluje , ale puki co sam widzisz jak jest.
Sam przerabiałem wiele Beemek i nawet wsadzając do E30 silnik 2.7 ETA (super) bo na dwóch podporach ( nie pamietam teraz jak było - prosze mnie poprawić) dodawałem wałki schricksa zakładałem barany, kombinowałem niesamowicie z układem wydechowym, z dolotem, chipowałem Hartgiem i nawet generalke zrobiłem i zalałem syntetykiem i na hamowni wypluło 202.7 KM
Uwierz nie naśmiewamy sie z ciebie, może naprawde masz sprzęt rodem z toru, ale ludzi z faktazją i bez samochodu ( nie pisze teraz o tobie ) nie brakuje.
Pozdrawiam

_________________
www.BMW-Syndikat.de


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Katowice
TomekE36 napisał(a):
nie denerwuj sie , poprostu jest tu wielu ludzi którzy naprawde znają sie na BMW i wiedzą co jest prawdą a co nie.
Mnie nie przekona nawet wykres z hamowni , bo co to za problem przestawić przelicznik na rolkach.
Zobacze jak to jeździ to Pogratuluje , ale puki co sam widzisz jak jest.
Sam przerabiałem wiele Beemek i nawet wsadzając do E30 silnik 2.7 ETA (super) bo na dwóch podporach ( nie pamietam teraz jak było - prosze mnie poprawić) dodawałem wałki schricksa zakładałem barany, kombinowałem niesamowicie z układem wydechowym, z dolotem, chipowałem Hartgiem i nawet generalke zrobiłem i zalałem syntetykiem i na hamowni wypluło 202.7 KM
Uwierz nie naśmiewamy sie z ciebie, może naprawde masz sprzęt rodem z toru, ale ludzi z faktazją i bez samochodu ( nie pisze teraz o tobie ) nie brakuje.
Pozdrawiam
Rozumiem Cię doskonale ziom... Ale sorka za to mam dzisiaj nerwowy dzien :((... Poniosło mnie troche :((


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL