BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 16:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 3 lipca 2017, 21:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
DaaN, no właśnie nie bo dozowalność jest słaba prawie zero jedynkowa
jak pisałem jak się nie przyzwyczaję albo w deszcz , zimę będzie nie do ogarnięcia wsadzę jakoś mniejszą pompę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 3 lipca 2017, 23:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Nikodem napisał(a):
DaaN, no właśnie nie bo dozowalność jest słaba prawie zero jedynkowa
jak pisałem jak się nie przyzwyczaję albo w deszcz , zimę będzie nie do ogarnięcia wsadzę jakoś mniejszą pompę

przyzwyczaisz się, u mamy w b8 jest taka sama sytuacja z hamulcem, po wyjściu z mojego gruza i wejściu do audi przy pierwszym hamowaniu jest kangur :D a później już jest okej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 3 lipca 2017, 23:22 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Nikodem napisał(a):
teraz tak
stara miała sekcja przód 20.64 mm tył 19.05
nowa ma sekcja przód 26.99mm tył 20.64mm (tylnej sekcji nie jestem pewny bo nie mogę znaleźć dokładnych danych technicznych

więc przód 30% mocniejszy tył 8%

To nie jest tak, że zwiększenie średnicy pompy daje więcej "mocy". Wręcz przeciwnie - przy zwiększeniu średnicy cylindra pompy siła nacisku na tłoczki w zaciskach maleje. Z reguły poprawia się za to "czucie". Przy mniejszej średnicy pompy hamulec jest twardszy i wyżej łapie, przy większej - jest bardziej miękki i wchodzi głębiej. Serwo masz wydajne, więc może tak tego nie odczuwasz bardzo.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 4 lipca 2017, 07:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Może jak założysz nowe zaciski to inaczej będzie to współpracować. Ja bym chciał taki krótki zakres pracy pedału hamulca te stare BMW mają zdecydowanie za długi. Jak wsiadam do Grande Punto mojej ciotki to tam ledwo muskając hamulec zatrzymuje się w miejscu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 4 lipca 2017, 21:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
oddałem dziś auto do blacharza

no więc tak auto sprawdzałem miernikiem lakieru całe poza progami
ale poprzedni właściciel mówił coś , że coś był z tyłu wgnieciony i naprawiany (kupiłem od pierwszego właściciela rodowitego Niemca nie od handlarza)

no oddając auto do blacharza stwierdziłem , że zrobię test czy wbije śrubokręt i co wyjdzie ciekawego

no więc ruda i szpachla , aż dziwie się iż przez 11 lat posiadania mego auta dopiero teraz wyszło na jaw rzeźbiarstwo artystyczne

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Obrazek


więc się trochę załamałem :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 4 lipca 2017, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
uratować się da, choć pracy trochę będzie

będę śledził temat z hamulcami :luka:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 4 lipca 2017, 21:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
aż dziwne, że przez tyle lat gdzieś na podnośniku nie przebiło progu :zdziwko:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 4 lipca 2017, 23:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Ale dziursko :przestraszony: sporo odbudowywania będzie bo progi wewnętrzne pewnie też są w podobnej kondycji

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 5 lipca 2017, 06:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Widzę E38 wcale nie ustępuje E36 pod względem korozji. Ostatnio rozmawiałem z lakiernikiem jak robił przednie błotniki w mojej E36. Twierdzi on, że blacha w BMW jest bardzo dobra ale dali ciała z zabezpieczeniem. Progi i błotniki od wewnątrz nie są niczym zabezpieczone fabrycznie. Tutaj dodatkowo ktoś to kiepsko naprawił i taki efekt jak widać. Ciekawe co się dzieje w poliftowych E38 z plastikowymi nakładkami progowymi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 5 lipca 2017, 07:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Pewnie podobnie jak w e36 z nakładkami... :hyhy:
Ps do zrobienia, trochę roboty jest, ale myślę, że da się zrobić, żeby co najmniej kolejne 11lat wytrzymało :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 5 lipca 2017, 14:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
No cóż wiadomo ,że pchając ciągle w auta oszczędności chcielibyśmy ograniczyć tego typu niespodzianki ale to nie są już najmłodsze samochody więc zawsze jest coś do zrobienia . Podstawa to oddać auto do zrobienia fachowcowi . Jestem bardzo ciekaw jak to zostanie naprawione . Z chęcią obejrzę jakąś szczegółowa fotorelacje plus opis .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 6 sierpnia 2017, 15:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Prace trwają

Obrazek

niestety przyczyna tego to wada modelowa i każda E38 to spotka :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 6 sierpnia 2017, 19:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Nikodem, przykra sprawa, choć widzę, że na progach jest sporo szpachli, więc ktoś już tak coś drutował

PS ostatniego zdjęcia z przebiegu prac nie widać - wrzuć na inny hosting

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 6 sierpnia 2017, 20:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Ruda szmata to najgorsze co przy aucie można robić, niestety często to nasza wina, bo wypada raz na 2 lata robić jakąś konserwacje, czy przegląd co się dzieje pod osłonami. Ja też przy poprzednim aucie z ori lakierem olałem sprawę, a potem nie mozna było opanować w rozsadnej kasie blacharki. Powodzenia :ok:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 10 sierpnia 2017, 09:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Naprawa u odpowiedniego blacharza/lakiernika pozwoli na kolejne długie lata użytkowania bez oglądania rudej :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Hakelbery, KU84, Piter i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL