BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 01:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 01:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Po wymianie hamulcow (zdazylem wymienic jedynie przod) czuc spora roznice na plus. Szkoda, ze tego nie zrobilem zaraz po zakupie e38. Jezdze dosc dynamicznie i czuje sie po prostu pewniej. Pierwszym impulsem do wymiany byl jednak zapieczony tloczek w starych zaciskach, ktory mi krzywil tarcze :zdegustowany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 08:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
hamulce w 740d są takie same jak w 750i :x

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 09:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
i 740d ma kilka ciekawostek których 750 nie miała :) na które poluje :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 14:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
Czyżby Ktoś w końcu docenił 740D :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 16:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Nikodem napisał(a):
i 740d ma kilka ciekawostek których 750 nie miała :) na które poluje :)

dwie turbiny.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 18:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Mastello 740d to idealny dawca na hamulce , dechę w "skórze" i kilka innych tematów ...
do niczego innego to się nie nadaje wykręcić co potrzebne resztę wraz z silnikiem na złom


mroova81

natomiast ja choruje na kolektory z turbinami od M62 Turbo :) nie wiem czy wiecie ale taki silnik był fabrycznie



Ja Choruje na takie Kolektory z Turbinami ;)

Obrazek

i Kilka innych dodatków

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 19:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Do range rovera też pakowali M62 ;) Tak wogóle to może wrzucisz jakieś fotki auta bo wcześniejsze nie działają


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 21:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
To nie wiedziałem. M62 w bentleyu? Przecież to VAG...
A w rangu, właśnie jak to było? Bo był M51, ale V8ka miała 4,6.... i mało koni. 218, lub 224 (w tym 1994-2001)

Ach, teraz widzę: RR III (2001-...) jest 4,4 286KM.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 21:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 169
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: BMW E60 545iA
Kod silnika: N62B44
Garaż: Obecne: E60 545iA http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150689
Byłe: E60: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123512
E46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142694
Rolls Royce był właścicielem bentleya do 1998r. a jak wiadomo RR należy do BMW ;) i dawali silniki V8 m.in w modelu Arnage.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 21 listopada 2014, 22:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
mroova81 napisał(a):
A w rangu, właśnie jak to było? Bo był M51, ale V8ka miała 4,6.... i mało koni. 218, lub 224 (w tym 1994-2001)


Obrazek

Cytuj:
4.4 L BMW M62 V8 (2002–2006)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 24 listopada 2014, 22:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
no i wleciały heble od 750 czyli 334 przód i 328 tył

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i po pierwszych testach Hamuje lepiej ale jest jedno ale
nie jestem w stanie wykorzystać ich możliwości w 100% przy awaryjnym hamowaniu np z 200 bo nie jestem w stanie wcisnąć pedału hamulca do końca , ogólnie pedał hamulca jest sporo twardszy ciężko chodzi w stosunku do oryginalnych hebli bo to logiczne 2 tłoczki więcej do naciśnięcia

Teraz wyszło bokiem to , że mam manual ;) muszę poszukać serwa od automatu bo ma większą siłę wspomagania
zrobiłem porównanie z E38 FL 750i 2001 , pedał hamulca na zagaszonym silniku jest tak samo twardy po odpaleniu jednak serwo od automatu znacząco bardziej wspomaga hamulec

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 24 listopada 2014, 22:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Nikodem napisał(a):
wraz z silnikiem na złom

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 24 listopada 2014, 23:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Nikodem napisał(a):
serwa od automatu bo ma większą siłę wspomagania


Napiszesz coś więcej ? Jest podwójne ? czy podwójne i większe niż manual ? Jak ze zmianą serwa P&P ? coś trzeba przerabiac ?

Interesuje mnie temat, więc jak znajdziesz chwile to prosze o więcej info.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 28 listopada 2014, 00:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
no i zawsze chciałem mieć bi xenon
Więc kupiłem soczewki od Q7

jeszcze nie zamontowałem ale zacząłem je przerabiać by pasowały ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

oraz pod Palnik D2S zamiast D1S ;) już pasuje

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 28 listopada 2014, 13:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Takie turbo to chyba mega unikat. Rzuciło Ci się kiedys w oczy na jakiejś aukcji??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 30 listopada 2014, 17:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
no to dziś zaczęło mi się ślizgać sprzęgło :((((

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 30 listopada 2014, 21:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
ale gruzeł ten twój samochód :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 30 listopada 2014, 22:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
no wymieniałem je 280 000km temu miało prawo się poddać

Wojt4s sądzę , że jak by twoja fura miała tyle przebiegu co moja to byś miał już 3 skrzynie biegów bo wyła i 2 silnik bo oryginalny by zjadał tony oleju i przynajmniej 2 razy wymieniał byś maglownice
a dodatkowo sądzę , że tym autem zrobiłem więcej KM niż ty wszystkimi w życiu nawet jako pasażer

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 30 listopada 2014, 22:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 249
Nikodem, wydaje mi się że kolega Wojt4s żartował z tym "gruzełem" :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nikodem -->> [E38] 740 4,4 Manual M62B44 12/1994
PostNapisane: 30 listopada 2014, 22:32 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
bo jest to stary gruz i padlina

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL