BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2024, 14:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Moja czerwona iSka
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
Witam, poniżej przedstawiam fotki mojej Buni. Konkretnie to 318 iS, produkcja 7/1992r. więc jest to silniczek M42. Pierwsza rejestracja połowa 1993r. Przebieg 273000km.

- ABS
- wspomaganie
- czarna skóra
- elektryczne szyby (prawa ma problem :( )
- elektryczne lusterka
- elektryczny szyberdach
- podgrzewane przednie fotele (prawy też ma problem :( )
- czerwone klosze tylnych lamp
- kierunki "clear'y"
- CD/MP3 pioneer DEH-30MP
- na tyle głośniki Infinity Reference 9613i
- zagazowana II generacją z kompem (też problematyczne :( )

Kupiłem ją w styczniu 2007 więc mam ją dość krótko. W tym czasie wymieniłem sobie prawy sworzeń wahacza i łączniki stabilizatorów. Zrobiłem to sam więc nie wykosztowałem się. Któryś właściciel założył niższe i twardsze sprężyny na oryginalne amorki a ja tego nie zmieniałem no i tak sobie jeżdżę. Sprężyny są koloru zielonego i nie mam pojęcia jakiej firmy.

Ogólnie stan dosyć dobry, trzeba zająć się progami w miejscach na lewarek bo ruda się pojawiła i nie mogę podnosić tyłu. Muszę zająć się takimi sprawami jak pasek alternatora, uszczelką po kolektorem wydechowym, prawą szybą i podgrzewaniem prawego fotela.

Mimo kilku wad sprawia mi tyle radości, że ho ho :rotfl:

Robię panele na głośniki tylnej półki bo poprzedni właściciel nie popisał się i zostawił niesympatyczne dziury :)

Pozdro.

Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
"posadzona" jest całkiem fajnie, wygląda cąłkiem świeżo, ale wg mnie:

brewki - out
kierunki - out
pokrowiec z kierownicy - out
LPG - troszkę szpeci, ale rozumiem że koszty utrzymania wzięły górę

cała reszta według uznania :)

ja bym zapodał jakąś ładną końcówkę na rurę wydechową (mile widziany tłumik), byłoby ładniej :)


P.S. skoro springi sa zielone to na 98% Weitec (a jak się jeździ?)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 21:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Myszków
przodem miala chyba dzwona
mam racje ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 21:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
zdjął bym brewki - nie są za fajne
zajmij się progami puki jest czym. w mojej byłej E36 niby było fajnie a pewnego dnia wpadł mi lewarek i wymiana progów kosztowała 3k.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 21:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1170
Lokalizacja: Z Miasta :D
Brewki - papa
To cos kolorowe z kierownicy - papa
cleary z przodu - papa

Zderzaki w kolor, troszke kosmetyki i bedzie cacy :)

_________________
...::: I love that :) :::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 21:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
Śliczna kierownica, szkoda ze to coś na niej :P
Brewki out ;)
Kierunki clear jakoś nie pasują, lepsze były by dymione :(
Skóra :super:
Ten korek od gazu troszkę razi :zdegustowany:
Lakier można było by pastą TEMPO potraktować :hyhy:
Dopracujesz te szczegóły i bedzie fajny bimmer :hyhy:

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 21:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1069
Lokalizacja: Warsaw / LA
Moje BMW: 911
:wstyd: nie oszukujmy sie...niezly pekin

_________________
Mialem kiedys bmw... ;s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 22:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1170
Lokalizacja: Z Miasta :D
Marcus3 napisał(a):
niezly pekin


Wszedł i podsumował :hyhy:

_________________
...::: I love that :) :::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 05:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
Fakt, roboty troche będzie !

_________________
GR.X.
Zakon Wysokich Napięć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 06:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 585
Lokalizacja: Katowice
Powiem jak kiedyś SZAŁU NIE MA!!!
Zrób cos z tym ciulikiem od gazu bo wyglada wrednie
O tym kondomie na kierownicy juz nie wspominam ale wiesz co z nim zrobic po wczesniejszym komentarzach.
Brewki jak chcesz to wsadz takie co by na kierunki zachodzily
Wypastuj lakier by jakis polysk złapał bo mocno matowe masz to auto.

_________________
Obecny E39 530d
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=530d

Moj poprzedni COMPACT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ht=compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 14:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
z tylu wyglada jak moj byly Is-ik :hyhy:

ogolnie to trzeba troche czasu poswiecic temu autu i bedzie :ok:

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 15:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
Jak robiłem fotki to była zakurzona :). Co do kierownicy to z chęcią bym zdjął to paskudztwo ale mam zniszczoną skórę na niej więc na razie coś musi być. Czy była bita nie mam zielonego pojęcia, nie twierdzę, że na 100% nie, zderzak opadł bo jest pęknięty na mocowaniu i po prostu nie ma mocowania a pas wygląda ok. Wiem, że byłą malowana w paru miejscach i zresztą to widać na żywo doskonale.. Te dziwne brewki też mi się średnio podobają, ktoś zakładał kierunki klary i najzwyczajniej oberżnął kawałek i tak to teraz wygląda. Kyokushin jak bym miał płacić 3k za progi to bym wolał sprzedać bo zapłaciłem 9700zł za to co widzicie. Rorafalki jeździ się bardzo fajnie, nie mam jak porównać z innymi isami bo jeździłem tylko e30 1,6 brata. Jest twarda ale bez przesady, prowadzi się dobrze ale koleiny czuć doskonale :/ .
Ogólnie sprawa wygląda tak, że we wrześniu biorę ślub i nic nie mogę z Betą robić bo muszę mieć na wesele. To moja pierwsza bunia więc zobaczymy co będzie dalej.
Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 15:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: warszawa
ogólnie wózek fajny ale ten wlew gazu to maszkara.
pomyśl o ile nie będzie za drogo przenieść gdziekolwiek z tego miejsca.
pokrowiec na kierownicy out. Nowa kierownica kosztuje grosze na allegro albo na giełdzie.

_________________
czasami sie mylĂŞ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 15:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
saygon napisał(a):
Nowa kierownica kosztuje grosze na allegro albo na giełdzie
nie takie grosze :( > <

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 16:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 162
Lokalizacja: Krakow-NH
Normalna seryjna Beta. Szkoda ze ci Niemiec nie sprzedal tej kozackiej felgi pod ktora masz powyciagane wszystkjie 4 nadkola... :D

Ale za to masz juz podwaliny pod dobre autko:) Laduj cos z malym ET i poteznym parapetem :D

_________________
build NOT bought!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 20:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
jak przedmówca , wywal te "dojazdówki" i wsadzaj 8,5 x10"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 22:20 
brewki - out
kierunki - out
pokrowiec z kierownicy - out

i jakies ladne koła .


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 11:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
kolejna czerwona :) czerwone maja swoj urok, szczegolnie jak sa umyte...
na poczatek zainwestowalbym w kierunki dymione z przodu i lampy z bialymi kierunkami tyl i auto bedzie wygladalo o niebo lepiej. potem bym wrzucil derzak i progi w kolor. no tak ale latwo sie radzi komus, sam chcialbym miec wieksze felki a z barku kasy ciagle smigam na 15 i sie pocieszam tylko tym ze sa jak nowe 0 rysek jak z fabryki, ale ciagle o 2 cale za malo :(

a z kierwonica mam ten sam problem, skora powycierana jak w 20 letnim aucie :/ juz kupilem identyczna kierwonica na allegro i juz ja mialem montowac a sie okazalo ze to kierwonica z e46 i poducha nie wejdzie :/ no ale wole jezdzic bez zadnej nakladki na kierownice tylko z diura :wstyd:

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
Przyczerniłem trochę progi i zdjąłem brewki no i efekt jest :). Wygląda jakoś ładniej.

Zrobiłem mały lifting w photoshopie a efekt poniżej. Nie płakałbym jak by tak wyglądała :)

Obrazek

Pozdrówka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 20:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
timtomek, będzie malina. nie bój ;)


w PS-ie Ci sie omylkowo kierunki w lusterkach znalazy :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL