BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Grafika 3d
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 15:18 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Czy jest na forum ktoś, kto bawi się/zajmuje grafiką 3d? 3dsmax, v-ray i takie tam... ;-)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grafika 3d
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 10:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1901
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: F25 E38
Kod silnika: N47T M60B30
Garaż: Porządny :)
Mialem na studiach 3dsmaxa ale czy jeszcze cos pamietam :kwasny: ??

A o co kaman??

_________________
Jest:
X3 F25 '12r. --->>
Było:
E46 '01r. --->>E39 '01r. --->> E36 '94r. --->> E46 '01r. --->> E46 '98r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grafika 3d
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 18:33 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A nic, w sumie chciałem podpytać o 2 rzeczy:
1) jak tworzyć materiał lakieru metalizowanego w V-Rayu, bo w necie sporo tutoriali, ale efekty po ich zastosowaniu są niezadowalające :D
2) techniki modelowania (jeżeli ktoś bawi się w modelowanie samochodów)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grafika 3d
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 20:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
Poszperaj na forum max3d.pl w tematach z samochodami czasem ktoś wkleja ustawienia materiałów, może znajdziesz coś ciekawego.
Najprościej wg mnie jest wymodelować prostą bryłe z rzadkiej siatki, nadać subsurf i dopiero wycinać elementy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grafika 3d
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 09:08 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A powiem Ci, że jestem tam zarejestrowany i znalazłem tam parę wskazówek, ale chciałem jeszcze "dopieścić" kilka rzeczy :-) A co do modelowania - zastanawiam się po prostu, czy nie przerzucić się z boxmodellingu na NURBSy.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL