BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 17 grudnia 2018, 05:10


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Koszty utrzymania 318i (N46B20)
PostNapisane: 26 czerwca 2012, 11:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 468
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46B20
Kupione w maju 2011, od tamtej pory przejechane 6000 km.
W tym czasie:
- opony Continental ContiPremiumContact 2 205/55R16 91 V - 1404 zł
- filtr oleju, powietrza, kabinowy, paliwa - 200 zł (FIAMM)
- olej Castrol Edge Sport 0W40 5 litrów - 163 zł
- książka "Sam naprawiam BMW serii 3", wydanie 2011 - 65 zł
- gumowe dywaniki - 80 zł

Mrugającą "inspekcję" skasowałem sam dzięki tej książce, oczywiście po wymianie filtrów i oleju. Płyn chłodniczy czyściutki, hamulcowy też, czekają mnie jeszcze tarcze i klocki (myślałem o komplecie TRW na obie osie).
Przeglądy na normalnej OSK za 100 zł, ubezpieczenie OC rok temu 750 zł, teraz 620 zł (przybyło zniżek), mam jeszcze wykupione MiniCasco w PZU (ubezpieczenie od kradzieży i właściwie tyle, do "prawdziwego" AC brakuje mu bardzo dużo, ale ponieważ nie mam żadnych zniżek na AC, wychodziły jakieś absurdalne kwoty - mając to śmieszne MiniCasco zbieram zniżki na pełne AC za jakiś czas).

Wydatków niewiele, bo jeździ się też niewiele, nic jak na razie odpukać w niemalowany zderzak nie wysiadło, ale kupiłem zadbaną sztukę, więc teraz się to odwdzięcza.

_________________
Nie biegaj za stadem.

3.6 litra i 249 KM łącznie.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Koszty utrzymania 318i (N46B20)
PostNapisane: 12 lipca 2012, 16:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 52
Witam. A czy w porównaniu z innymi markami to jest dużo drożej ? wiem że te części jednak kurcze są droższe chyba prawda?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Koszty utrzymania 318i (N46B20)
PostNapisane: 18 lipca 2012, 22:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 468
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46B20
W niewłaściwą stronę kierujesz te pytania, niczego w aucie jeszcze nie wymieniałem, bo nie było potrzeby.

Myślę, że podobnie jak z rzekomym ogromnym spalaniem dużo w tym mitów i kłamstw, szerzonych przez ludzi, którzy BMW widzieli tylko na obrazku. Komplet klocków i tarcz do E46 na przód i tył to jakieś 700-800 zł (TRW). A mój stary za wymianę samych tarcz tylko z przodu w trzyletnim Mitsubishi Lancerze musiał zabulić 740 zł, bo serwis nie uznał tego za naprawę gwarancyjną.

Jeśli panicznie boisz się kosztów utrzymania, kup sobie Opla albo Fiata. Jak widać z podpisu jednego Fiata już mam, pasek rozrządu za 25 zł i rolka napinacza za 30 zł potrafią rozczulić :>

_________________
Nie biegaj za stadem.

3.6 litra i 249 KM łącznie.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL