BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 30 maja 2017, 10:15


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 525 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 15 maja 2017, 21:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 14974
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Skoro Twoje przebiegi to 90% trasa nie myślałeś nad dieslem ? :P

na 400 kilometerów to musi być kawał butli :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 15 maja 2017, 22:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 6
Moje BMW: n/a
Kod silnika: n/a
Powyżej 300 też da radę :) szczerze to nie, i nie uzasadnię tego, boję się większych kosztów eksploatacji, obecnie LPG służy mi bardzo dobrze, chociaż trzeba było znaleźć odpowiedni serwis, żeby ogarnął wszystko do kupy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 19 maja 2017, 23:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 13
Moje BMW: e90 330i
Co do N52B30A - moje E90 ma 180k przebiegu. Cały silnik jest w oryginale - nie ruszane pokrywa rozrządu i miska, cewki 2005, podobnie jak pasek klinowy, rolki a chyba nawet świece wytrzymały fabryczne. Jedyne co robił poprzedni właściciel (i chwała mu za to) to regularna wymiana oleju - jest megaczysto w środku. Nie ruszone nawet przewody od odmy (ale widać jak się krusza ze starości). W każdym razie prawie 200k i spokój przez 12 lat to chyba tragedii nie ma. Błędów silnika też nie mam. Zużycie oleju - 1 kreska od max po jakichś 3-3,5k od wymiany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 23 maja 2017, 18:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 361
Moje BMW: Było tego trochę...
Garaż: Pusty :(
LukasP napisał(a):
Witam szanowne grono posiadaczy N52, N53 (i nie tylko). Jestem na etapie doprowadzania do ładu e60 z n52b30. Jeżeli chodzi o silnik, zostały mi już tylko błędy 29f4, 29f5 (pojawiające się co kilkadziesiąt km.), czyli jak się nie mylę, katy do wymiany. Rozpatruję zakup zamienników rodzimej firmy JMJ. http://e-tlumiki.pl/katalizatory-dedyko ... 2004-.html. Czy ktoś z Was przerabiał podobny temat? Ew. może przedstawić inne rozwiązania?
Będę ogromnie wdzięczny!


Zleć w jakimś ogarniętym warsztacie przepłukanie katów środkiem do czyszczenia DPF i powinno pomóc. Należy wymontować katalizatory, zaślepić z jednej strony, a od drugiej zalać płynem i zostawić na kilka-kilkanaście godzin (również w zależności od tego co zaleca producent środka na etykiecie). Trzeba tylko uważać, bo niektóre z tych środków są cholernie żrące i lepiej nie przesadzić z czasem płukania... W ogóle dla bezpieczeństwa katalizatora najlepiej rozrobić taki środek z wodą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 23 maja 2017, 19:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 5
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E92
Kod silnika: N52NB25
Ktoś wie jakie powinno być nominalne wskazanie przepływki w kg/h dla pojemności 2,5 ?, silnik rozgrzany, obroty jałowe ok 550.
Teoretycznie dla 6 cylindrów to z 12-13 powinno być, ale Valvetronic itp.... czy nie będzie tu mniej ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 525 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL