BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 10 grudnia 2018, 15:46


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 18 listopada 2018, 14:59 
Offline
Agent Provocateur
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 17106
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 / Z3
Kod silnika: M54B25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=95081&start=0
Lincoln napisał(a):
Pytanie czemu tylko Tobie się wydaje, że umiesz czytać ze zrozumieniem i stałeś się guru obiektywności?


Gdzie twierdziłem że elementy zawieszenia są zamienne albo że pełny bak waży 100kg ?

Szczurek1986 napisał(a):
Wszystko zależy od tego co komu bardziej podchodzi co komu bardziej podpasuje... więc ciężko w tym wypadku o obiektywność :]


Aha... czyli wszystkie programy motoryzacyjne, gazety, testy czy też nagrody Engine fo the Year itp. itd. to jedna wielka ściema bo tam każdy wybiera pod swoje upodobania ? Dobrze wiedzieć.

kszyhu napisał(a):
W którym miejscu cie nie zrozumiałem?
Napisałeś że e46 że nie oferuje nic nowego a to żadna obiektywność.


No bo nie oferuje jakegoś strasznego przeskoku technologicznego po E36 o którym tutaj niektórzy piszą. Przód wyjeżdża bardziej niż w E36 i podczas tego poślizgu naprawdę nie czuć żeby DSC zbytnio pomagało.

kszychu napisał(a):
Gdzie to zweryfikowałes? Na torze? Jak wpadniesz za szybko w rondo, na dupnych za waskich oponach i wyebanym zawiasie to zawsze wyniesie.
Każdy ma swoje doświadczenia. Ja miałem dwie e36 i jedną e46 i moja subiektywna opinia jest taka, że e46 w stosunku do e36 sie poprawiło, nie oogorszylo czy nawet staneło na tym samym.


Nie jeżdżę parchami więc nie powiem Ci jak się wpada za szybko na rondo na wyjebanym zawiasie, o tym musisz pogadać z jakimś Sebixami. Ja miałem równocześnie E36 328i i E46 325iA. Jedna i druga w idealnym stanie jakiego ze świecą szukać można na polskim rynku.

Rozmowa z wami Panowie jest ten wywiad Jordana i wy robicie za kobietę.... :faint:


_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 18 listopada 2018, 19:54 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4784
Odwracasz troche teraz kota ogonem, ale spoko. Porownywałeś pod wzgledem doznań e46 do golfa, a później piszesz że przecież nie ma między e36/e46 wielkiej różnicy. Tylko ta straszna podsterowność.
MAJSU napisał(a):
Rozmowa z wami Panowie jest ten wywiad Jordana i wy robicie za kobietę....

i Vice versa. Kazdy ma swoje banie, niech tak pozostanie :ok: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 18 listopada 2018, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2076
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
MAJSU napisał(a):
Ciekawy jestem jakie prawa fizyki nagina zawias z E46 :luka: Nie różni się niczym od E36

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 19 listopada 2018, 23:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13051
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
MAJSU napisał(a):
Santino napisał(a):
Jak dla mnie z zalet e36 jest lzejsze i tansze w zakupie i utrzymaniu no i sie konczy lista :rotfl:


Mi linia E36 podoba się bardziej od E46, jest agresywniejsza i zarazem bardziej elegancka.


Proszę Cie Tomasz... postaw E36 m3 obok e46 m3... auta wygldaja jakby były wręcz z innej polki. Co do wyjeżdżania przodem prowdzenia itd. to tez najlepiej porownac ich czasy z torów. Nie oszukujmy się, ze e46 nie jest tym czym miało być e36.

Jednocześnie obiektywnie przyznam, ze to e36 było większym przełomem w swoim czasie jako całokształt, a buda w coupe nadal świetnie wyglada.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 19 listopada 2018, 23:21 
Offline
Agent Provocateur
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 17106
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 / Z3
Kod silnika: M54B25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=95081&start=0
jiGsaw napisał(a):
Proszę Cie Tomasz... postaw E36 m3 obok e46 m3... auta wygldaja jakby były wręcz z innej polki.


No i :niepewny: :oczami: ? Postaw obok siebie blondynkę i brunetkę... wyglądają jak z innej bajki !

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 08:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13051
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
MAJSU napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Proszę Cie Tomasz... postaw E36 m3 obok e46 m3... auta wygldaja jakby były wręcz z innej polki.


No i :niepewny: :oczami: ? Postaw obok siebie blondynkę i brunetkę... wyglądają jak z innej bajki !


Rozumiem, ze masz swój gust, ja tylko stwierdzam obiektywnie, a tutaj jest jak napisałem zwłaszcza w topowym modelu m3. Tez miałem e36 no i było modelem przełomowym jak na swoje lata, ale dopiero e46 stało sie kompletnym samochodem gdzie poprawiono większość braków z e36.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 11:31 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2455
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
jiGsaw napisał(a):
MAJSU napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Proszę Cie Tomasz... postaw E36 m3 obok e46 m3... auta wygldaja jakby były wręcz z innej polki.


No i :niepewny: :oczami: ? Postaw obok siebie blondynkę i brunetkę... wyglądają jak z innej bajki !


Rozumiem, ze masz swój gust, ja tylko stwierdzam obiektywnie, a tutaj jest jak napisałem zwłaszcza w topowym modelu m3. Tez miałem e36 no i było modelem przełomowym jak na swoje lata, ale dopiero e46 stało sie kompletnym samochodem gdzie poprawiono większość braków z e36.

Z tymi brakami to bym się nie rozpedzal chyba że mowa o rdzewiejacej budzie, wyrywaniu wózka, i silnikach pijanych olej (m54).... w e36 nie wiem jak trzeba dojechać m50/52 żeby tak piło olej jaj te m54...
Niezaprzeczalnie m3 e46 to piękne autko. Tak samo diesel m57 w porównaniu do tds -niebo a ziemia :)

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 13:01 
Offline
Agent Provocateur
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 17106
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 / Z3
Kod silnika: M54B25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=95081&start=0
jiGsaw napisał(a):
Rozumiem, ze masz swój gust, ja tylko stwierdzam obiektywnie, a tutaj jest jak napisałem zwłaszcza w topowym modelu m3. Tez miałem e36 no i było modelem przełomowym jak na swoje lata, ale dopiero e46 stało sie kompletnym samochodem gdzie poprawiono większość braków z e36.


No bardzo obiektywnie zestawiłeś :) Tak samo E36 M3 wypadnie pod względem design`u jak je zestawisz z E30 M3. Zauważyłeś ten drobny fakt że E36 M3 nie różni się z zewnątrz niczym od E36 316i w M Pakiecie ? Wydaje mi się że gdzies Ci umknął ten drobny fakt.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 13:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13051
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
MAJSU napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Rozumiem, ze masz swój gust, ja tylko stwierdzam obiektywnie, a tutaj jest jak napisałem zwłaszcza w topowym modelu m3. Tez miałem e36 no i było modelem przełomowym jak na swoje lata, ale dopiero e46 stało sie kompletnym samochodem gdzie poprawiono większość braków z e36.


No bardzo obiektywnie zestawiłeś :) Tak samo E36 M3 wypadnie pod względem design`u jak je zestawisz z E30 M3. Zauważyłeś ten drobny fakt że E36 M3 nie różni się z zewnątrz niczym od E36 316i w M Pakiecie ? Wydaje mi się że gdzies Ci umknął ten drobny fakt.


Mi umknęło czy wcześniej Tobie? Bo wlasnie glownie o to się rozchodzi... a E30 M3 zostaw w spokoju, bo różniło się od cywilnej wersji jeszcze bardziej niż w przypadku M3 E46.


Grabolek - im nowsze modele tym więcej bolączek i niższa trwałość. Te braki to wlasnie bardziej miałem na myśli kompletność m3, wyposażenie, komfort, bezpieczeństwo. E46 nadal spełnia obecne standardy, E36 już od dawna nie.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 13:25 
Offline
Agent Provocateur
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 17106
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 / Z3
Kod silnika: M54B25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=95081&start=0
jiGsaw napisał(a):

Mi umknęło czy wcześniej Tobie? Bo wlasnie glownie o to się rozchodzi... a E30 M3 zostaw w spokoju, bo różniło się od cywilnej wersji jeszcze bardziej niż w przypadku M3 E46.


Tobie.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 20:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15721
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Bez jaj, xenon, kurtyny i nawigacja to jedyna różnica w wyposażeniu między E36 a E46. Komfort praktycznie bez zmian. Jedynie bezpieczeństwo się poprawiło.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 22:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16006
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci
Jest: E92 325Xi, F32 428i
xenon, kurtyny, bezpieczeństwo, w sumie nic :rotfl:

Jaką ludzie mają percepcję inną. W komforcie jazdy między E46 a E36 dla mnie była przepaść.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 23:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13051
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
MAJSU napisał(a):
jiGsaw napisał(a):

Mi umknęło czy wcześniej Tobie? Bo wlasnie glownie o to się rozchodzi... a E30 M3 zostaw w spokoju, bo różniło się od cywilnej wersji jeszcze bardziej niż w przypadku M3 E46.


Tobie.


No nie wlasnie. Po prostu m3 e36 to kupsko-niedorób na tle innych m3.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 21 listopada 2018, 10:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5985
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ale w ogóle o czym tu sracie pod siebie przecież e36 dzis to relikt ładnie wygląda w coupe na fajnej feldze na zlocie ale na co dzień to już kupsko i tyle.

Szczerze to e32 sie lepiej na co dzień nadaje bo jest wozem o niebo bardziej "kompletnym" i lepszym choć o nim nie można też już powiedzieć, że to fajne dobre daily.

E38 już tak to super daily e46 tez całkiem jeszcze nie odstaje ale gdzie tu e36????

a sorry ale xenon czy kurtyny oraz nawigacja to spory postęp

a co do różnicy w prowadzeniu wozu z pełnym i pustym zbiornikiem to ja tam zbytnio różnicy nie zauważam no ale kierowca rajdowy to ze mnie nie jest choć z drugiej strony jak auto mi waży 2 tony to różnica 100kg to 5% masy auta ...........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 21 listopada 2018, 11:26 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4784
grabolek363 napisał(a):
Z tymi brakami to bym się nie rozpedzal chyba że mowa o rdzewiejacej budzie, wyrywaniu wózka, i silnikach pijanych olej (m54).... w e36 nie wiem jak trzeba dojechać m50/52 żeby tak piło olej jaj te m54...
Niezaprzeczalnie m3 e46 to piękne autko. Tak samo diesel m57 w porównaniu do tds -niebo a ziemia

Jak ktoś nie lubi e46 to zarzuca zaraz hasłem "chlejace olej m54". Ktore tak naprawdę przy odpowiednim obchodzeniu bierze ilości nir mające zadnego znaczenia. A jak ktos jest leniwcem to kupuje m52tu, mój tub28 przez 3 lata i 25kkm nie wziął grama.
Tak samo z tym rdzewieniem. Bo progi i podłoga w e36 to sie trzymała latami :P zgadzam sie z mocowaniami wózka ale to w mocnych r6. W e36 też potrafiły rwać.

Jakbym chciał szukać dziury to znajde pare slabych pkt e36, bym np żeliwne m50b20 które nie jedzie, a wciąga paliwo jak lzejsze m52tub25 albo i wiecej. Kwzda fura ma swoje słabsze punkty. Akurat e46 wiecej dobrego zyskało, nizeli straciło. A robi sie z niej czarną owce, bo przecież jest mityczne e36, klekajcie narody :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 6 grudnia 2018, 12:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 43
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Wracajac do dyskusji e46 vs e36 to ostatnio zwazylem swojego turasa i wazyl 1620kg, sprawdzilem tez rozklad mas i jest 49/51(tyl) ale mam zbiornik lpg ktory byl zatankowany ok 30kg + sam zbiornik z 15kg i pewnie turasy sa ciezsze z tylu.
Tak czy siak, rozklad mas w e46 o dziwo jest bardzo dobry.
Mialem 2 e36 i 2.8 wazylo cos kolo 1400kg a wiec 200kg roznicy, natomiast Mka wazyla ponad 1500kg a rozklad mas miala 50/50.

Reasumujac, E46 ma podobny rozklad mas jak E36 ale wszelkie udogodnienia, bezpieczenstwo i zmiana konstrukcji spowodowaly "przytycie" jej o 200kg i to powoduje, ze przy prawie identycznym zawiasie czuc jej ociezalosc na zakretach i gorsze przyspieszenie przy takich samych/podobnych silnikach.
Jesli chodzi o silniki to m54 na papierze wymiata, szczegolnie b30, ale w praktyce sprawia wiecej problemow jak m50 czy m52.

Porownujac tez te dwie do E30 to na pewno E30 jest kultowa i w niej czuc ta dusze starej motoryzacji, jest duzo lzejsza ale prowadzi sie bardziej nerwowo od e36.

Na tor bralbym E36, na ulice E46 a do garazu i niedzielne wypady E30 :)

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 6 grudnia 2018, 13:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2455
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Dobre podsumowanie kolego ;)
Nie ma się co srać, każda generacja ma mocne i słabe strony, a jak wiadomo z postępem czasu powinny być te auta modernizowane i takie się dzieje, porównywanie e36 vs e46 jest bez sensu wg mnie. Ja ładne e36 bym przygarnął, tak samo e46 ładne też bym przygarnął bo to ogólnie fajne auta, jak są w dobrym kolorze, pakiecie, feldze i wyposażeniu :rotfl:
Ogólnie do usrywania to chyba najlepszy i najbardziej wszechstronny jest compot e36, na które ostatnio nabieram chęci, szczególnie z silnikiem m42/44 :D

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 6 grudnia 2018, 13:37 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4784
grabolek363 napisał(a):
Ogólnie do usrywania to chyba najlepszy i najbardziej wszechstronny jest compot e36, na które ostatnio nabieram chęci, szczególnie z silnikiem m42/44

1er jeszcze. Sytuacja z przedwczoraj, wlatuje do zaprzyjaźnione go motoryzacyjnego po parę bzdet. Znajomy" o zmieniłeś fure... na damską".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 6 grudnia 2018, 14:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 43
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
1er to taki compact troche, tez mialem kompota, jest sporo lzejszy od sedan/coupe, rozstaw osi ten sam wiec prowadzenie podobne chociaz gorszy rozklad mas.
Kompot na tor idealny wlasnie z racji mniejszej masy ale ja bym kupil obojetnie jaka wersje byleby tanio i zdrowa buda i zmienil silnik na m52b28.
Z czasem go troche ulepszyl uzyskujac okolo 200KM i wtedy by to zapitalo.

Kiedys swoja Emka po trasie ze znajomym jechalem on mial kompota z m54b30, musze przyznac ze niewiele odstawal od Mki przy wyprzedzaniach.

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 7 grudnia 2018, 16:55 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2455
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
1er prowadzi się bardzo bardzo dobrze dziewczyny 1er na miasto wg mnie jest lepsze zwinniejsze niż e92, za to e92 lepsze na szybką autostradę.

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL