--==Mały==-- napisał(a):
Jak już byśmy się czepiali dalej...
No właśnie. Jeśli naprawdę naszym celem jest "czepianie się", to zawsze się coś znajdzie. Tylko, że zwykle jest to szukanie dziury w całym.
Cytuj:
... to właśnie taka kierownica jak Ty masz ma bardzo dziwną skórę nie miła w dotyku plus nici,które drażnią ręce.
Dopiero filmując porównanie mych samochodów zauważyłem wizualnie te przeszycia. Wcześniej niczego nie czułem, więc nie mogę się zgodzić z Twoją opinią. Niemiłe w dotyku jest jedynie to, że kierownica jest twarda. Tę w M3 E90 trzyma się przyjemniej z powodu elastyczności jej powierzchni, natomiast sama skóra na pewnie nie jest dla mnie niemiła.
Cytuj:
Bardzo gumowato wygląda poduszka powietrzna dziwny materiał i struktura podobna do renaulta clio.
Tu nawet nie wiem o czym mówisz, więc i to mi, najwyraźniej, zupełnie nie przeszkadza.
Cytuj:
Sufit też jest z innego materiału nie jest to duża różnica bo już w E9X był nie przyjemny (w E46 miły materiał ala plusz) ale wg mnie w F30 ma brzydką fakturę.
Znowu na mój gust i moje oko niczym się te materialy nie różnią.
Cytuj:
Takie detale ale denerwujące. Zwróć też uwagę na zabudowanie diody od alarmu w lusterku wstecznym E9X vs F30
Nie mam tam żadnej diody, więc z pewnością mnie to nie denerwuje.
Ja w ogole staram się jak mogę nie denerwować byle czym, bo naprawdę szkoda na to życia.
Cytuj:
wykończenie podszybia patrząc od strony szyby w F30 widać wszystko co jest pod maską w E9X było już słabo ale w F30 mega brzydko w E46 był wykańczający plastik.
O ile pamiętam pierwszy wpis w tym wątku, Twojego autorstwa, to dotyczy on porównania E90 i F30. Podejrzewam, że w BMW 501, a nawet w 2002 znalazłbyś wiele elementów, które były staranniej i lepiej wykonanych niż w F30 - i odwrotnie. Ale Ty byłeś, cytuję, "
w strasznym szoku"
porównując E90 i F30.
Cytuj:
F30 brak wykończenia plus brzydkie zgranie błotnika i maski
F30 krzywa linia błotnika + nie dochodząca uszczelka (auto odebrane 12.2014r ma 2 miesiące)
Niedopracowane szczegóły można znaleźć w każdym aucie z każdej epoki. A co do "brzydkiego zgrania błotnika i maski", to nie wiem za bardzo, czy Ci chodzi o sam projekt, czy jego wykonanie? Ja tam nie widzę żadnego problemu z tym zgraniem, ani w E90, ani w F30. U mnie nawet lepiej to wygląda w F30, ale moje E90 nie jest już dziewicą i maska była zdejmowana parę razy, więc pewnie dałoby się ją lepiej spasować.
Natomiast co do designu, to rzecz gustu. Sam nie wiem który wygląda lepiej. Pewnie dla większości ludzi, łącznie ze mną, nie ma to żadnego znaczenia.
Cytuj:
To są wszystko detale można powiedzieć,że się czepiam ale mi przeszkadza brak takich pierdół kosztują gówno w produkcji a sprawiają wrażenie niedokończonego auta i psują ogólny obraz samochodu.
Czepiasz się, czepiasz. To są wszystko detale, na które ja nawet bym nie zwrócił uwagi i nie mają dla mnie żadnego znaczenia. Żeby człowiek tylko takie problemy miał w życiu...
Cytuj:
Porównując już E9X na E46 takich rzeczy jest dużo (brak zaślepek śrub w przeciwsłonecznikach) a w F30 poszli jeszcze dalej.
A ja mam wrażenie, że tych rzeczy jest mało i że wszystkie jakie mogłeś znaleźć wyciągnąłeś już tutaj. A w F 30 nie tylko nie poszli dalej, ale powrócili do tego, co, jak twierdzisz, jest w E46 i śruby daszka przeciwsłonecznego są ponownie zakryte. Najpierw E90, potem F30: