BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 12:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2008, 16:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
..::CZARNY::.. napisał(a):
I tak w ten sposób 316i spali mniej w mieście od 318i, zaś w trasie na odwrót, jeśli się forsuje jakieś tam tempo, słabszy silnik musi się na większym wysileniu pracować...

Ale to jest oczywista oczywistość :)
Miasto to domena małych wag i małych pojemności, trasa, to domena dużych silników.
Kiedyś jechałem razem z Kyo na wakacje. Ja 318is LPG on Board, on 528 koła 19" 285 szerokość kapcia. Pomijając różnice wynikające z różnych rodzai paliw, spalanie mieliśmy dokładnie takie samo, mimo, że jego auto jest wyraźnie cięższe, ma większy silnik i toczyło się na bardzo dużych kołach. Można by zaryzykować stwierdzenie, że jakby jechać 318is i 328, to spalania miałby by takie same, lub na korzyść 328. Co nie zmienia faktu, że wcześniej czy później wjeżdza się do miasta, gdzie są korki i ja mam do wykarmienia tylko 4 cylindry, a nie 6 :)

Taką samą oczywistością w moim odczuciu jest fakt, że mniejsze auto o mniejszej mocy może być szybsze niż większe o większej mocy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2008, 17:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
..::CZARNY::.. napisał(a):
I tak w ten sposób 316i spali mniej w mieście od 318i, zaś w trasie na odwrót, jeśli się forsuje jakieś tam tempo, słabszy silnik musi się na większym wysileniu pracować...


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

przeciez to sa te same samochody...pala tez tyle samo... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2008, 18:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
mowicie ze w Polsce ludzie maja niezadowolone twarze itp...

w niemczech jest to samo... a nawet gorzej, bo to tureckie,arabskie chodzace bydlo..

wlasnie zyjac tutaj doceniam Polske i mysle o powrocie .. ten kraj (Niemcy) wyplukal sie z pieniedzy i zamienia sie w jede wielki oddzial utrzymujacy obcokrajowcow...

co do spalania w miescie 728i a 740i a 750i jest bardzo zblizone.. trzeba liczyc miedzy 16 a 20l wiec wiadomo ze co V8 czy V12 to nie R6 ...druga str medalu to taka jak utrzymanie auta z takim wielkim silnikiem..chodzi mi o jego servis,czesci itp w razie jakiejkolwiek wymiany R6 nie jest tak drogi jak V8 czy V12

:ok:

a test Priusa z M3 pokazal bezsens jego produkcji.. czy ktos wie jaki koszt naprawy bylby tej calej elektroniki? nie wydaje mi sie ze byylby tani..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2008, 23:27 
discrimen napisał(a):
Ale to jest oczywista oczywistość :)


Jak widać dla Kornela, nie :)


Kornelio,

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Podałem przykład tych dwóch, bo mają jednakowe masy, przełożenia itd i widać skąd się różnica bierze, a także mam wiarygodną wiedzę, ze tak jest :]

Mówisz, że dokładnie tyle samo. Okay, miałeś 316i.

Ale w tym wypadku nie Tobie wierzę, tylko komuś, kto posiadał 316i oraz 318i-jeden po drugim- i to on zalewał, to on robił kilometry -czyli pomiary- więc nie ma raczej za wielkiej dyskusji o odmiennym stylu jazdy itd. :)



Poza tym, wytłumacz mi, skoro twierdzisz, że dokładnie te silniki są takie same, palą tyle samo, to jak to jest, że mają nieco inne moce?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2008, 06:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
..::CZARNY::.. napisał(a):
tylko komuś, kto posiadał 316i oraz 318i-jeden po drugim- i to on zalewał, to on robił kilometry -czyli pomiary- więc nie ma raczej za wielkiej dyskusji o odmiennym stylu jazdy itd. :)

potwierdzam :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL