BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 12:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 15:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Boogie napisał(a):
Mity.... Nowy rozrząd kompletny z rolkami, napinaczami i z pompą wody w ASO kosztuje 1300pln... śmiech na sali cena. Każde ASO Toyoty robi serwis tego auta w cenach niższych niż ASO Lexusa. Ceny są więcej niż przystępne w porównaniu do innych flagowców. Ewentualny problem to czas oczekiwania na jakąś część z USA, tyle że awaryjność jest tak mała, że są nieduże szanse na takie problemy.


To nie sa mity, widocznie obnizyli ceny. Pare lat temu jak interesowalem sie cenami, typowo ekspolatacyjnych, elementow zawieszenia do SC430 to byly koszmarnie drogie, co prawda to bardziej egzotyczne auto niz LS. To, ze ASO Toyoty radzi sobie z tymi autami to nie jest nowosc, serwisowali je zanim Lexus pojawil sie oficjalnie w Polsce.

Z tych 3 aut chyba tez wybralbym LS'a, ewentualnie zastanowil sie nad budzetem i przemyslal nowsza generacje. Plusem Lexa jest na pewno wieksza dyskretnosc, o ktorej wspomniales - generalnie laik nie bedzie wiedzial ile jest warte to auto.

Nie wiem czy zamierzasz go kupic prywatnie czy firmowo, bo np. tutaj masz ciekawa sztuke

http://otomoto.pl/oferta/lexus-ls-ls460 ... y6gTr.html

z FV, z polskiego salonu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 16:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Nie wiem skąd wymóg na wiek auta, ale IMHO E38 spokojnie by starczyło w wersji z podwójnymi szybami.

Na pewno nie brałbym Diesla, bo niezależnie od marki i pojemności, silnik tego typu to zaprzeczenie wygody (klekot) i (w większości) bezawaryjności.

Jeśli chodzi o Jaguary, to historia podobna jak z flagowcem VW - woda zalewa elektrykę. Do tego w X-Type napędy nie słyną z bezawaryjności - gorzej wypada chyba tylko Freelander.

SUV jako auto na trasę zdecydowanie odpada, bo raz że przy dużych prędkościach jest czuły na boczny wiatr, dwa że chleje niemało (aerodynamika kiosku), a do tego na pewno nie będzie wygodny i cichy z powodu zawieszenia, napędu i kół.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 17:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
ULLISSES napisał(a):
E38 spokojnie by starczyło w wersji z podwójnymi szybami.
skoro na wstępie odrzucasz diesla to zostaje Ci m62tub44, który nie jest zbyt udanym silnikiem, ma setki wad, poza tym e38 gniją, bo są stare ;) pewnie stąd wymóg wieku.
Ja rozważyłbym LS430+lpg, ewentualnie e65 745i+lpg. Znajomy w A8 miał dużo problemów ze skrzynią, dlatego jestem chyba zniechęcony do audi, poza tym jakoś nie są w moim guście.
Wiem, że założenie podstawowe to autosegment F, ale może warto przemyśleć w211 e500 z lpg? jak na Mercedesa bardzo dobrze się prowadzi, wygodne, silnik praktycznie bezawaryjny, skrzynie pancerne, same zalety

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 17:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
_KL_ napisał(a):
Miałem okazję być przewożonym A8 V8 diesel znajomego i powiem tak... dla mnie porażka. Na biegu jałowym, stojąc na światłach cała buda drży jak w autobusie (no dobra może nie aż tak, ale jest to wyczuwalne). Przyśpieszenie ściąga skórę z twarzy ale poza tym... nic sie nie dzieje, zero emocji, nic nie słychać - po prostu zapi@ndala i tyle. Co w połączeniu z ciągłym drżeniem jak w Leonie 1.6 moich rodziców daje beznadziejny efekt. Pali jakieś tam 12 po mieście więc nawet specjalnie oszczędne nie jest.
Auto niby lalka (oczywiście srebrne, te samochody chyba są tylko srebrne i czarne), za kupe kasy, rocznik chyba 2008 czy 2007, sprawdzone w ASO i u tunerów Audi po programie na pierdylion koni i 800 izaków niutonów więc to raczej nie kwestia niedomagania fury... Ani to oszczędne, ani emocjonujące, ani hiperkomfortowe, wygląda jak bochen chleba ale wiadomo gusta itp. Dla mnie, jako buraka z E36, samochód kompletnie bez sensu.


To kolega ma coś popsute, jeździłem wiele razy kolegi 4.2 tdi i nie było mowy o żadnych drganiach itp, jedynie delikatny miły pomruk V8. Jeśli chodzi o spalanie to czego Ty oczekujesz od diesla, który ma 4.2 pojemności i osiem garów do tego 326km?, że będzie palił 6l/100km? według mnie 12l w mieście to i tak dobry wynik jak na takiego kolosa.

Przypominam, ze wozy tego typu nie mają wzbudzać emocji, ich zadaniem jest zawieść w komfortowych warunkach do celu i tyle, chcesz emocji to idź na karuzele...

Każdy ma swoje gusta i szanuje to, dla jednego to najładnijesza limuzyna ostatnich lat pod każdym względem (czyli dla mnie :D), inny powie, ze wygląda jak bochen chleba - zgoda, ale w życiu nie dam powiedzieć, że ten samochód to porażka, bo tak zwyczajnie nie jest.

O E65 w ogóle nie wspomniałem bo dla mnie ten model to kompromitacja dla tak zacnej marki jaką jest BMW.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 lipca 2015, 02:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
--==Mały==-- napisał(a):
polecić mogę A8 4.2 MPI + LPG mam takie w domu bardzo dobre auto choć nie podoba mi się prowadzenie.

Czyli chyba do 2006r, bo potem zrobili FSI....

--==Mały==-- napisał(a):
750i z LPG też będzie ok ale jak coś to polift sporo rzeczy poprawione.

Budżetowo niestety 750i jest droższa, strasznie dużo longów, i z tym wyposażeniem wcale kolorowo znowu nie jest.....

--==Mały==-- napisał(a):
Lexusa bym nie kupił bo poziom i sposób wykończenia tych aut w porównaniu do A8 i E65 to sto lat za murzynami

Samo wykończenie, to powiedzmy że zależy, sama skóra po 300 tys wygląda jak u niemca po 100tys, naprawdę jakość i wytrzymałość skóry masakruje. Lexus raczej jest niedbale projektowany, albo prawie wcale nie jest jeśli chodzi o środek LS430, więc to razi jak ktoś czymś europejskim jeździ. Kupując takie auto musze niestety na jakieś kompromisy pójść. W LSie przymykam oko na obecność taniej Toyoty w środku, słabe hamulce, ale mam w zamian wytrzymałość i bezawaryjność, plus duuuży komfort i bogate wyposażenie.

Vermilion napisał(a):
To nie sa mity, widocznie obnizyli ceny. Pare lat temu jak interesowalem sie cenami, typowo ekspolatacyjnych, elementow zawieszenia do SC430 to byly koszmarnie drogie, co prawda to bardziej egzotyczne auto niz LS

Drogie te części owszem są w odniesniu do Corroli, ale w porównaniu do innych aut tego segmentu to są tańsze. W A8 zawiaszenie przód to jest 4000 pln. Zresztą sam Lexus też był i jest tańszy ponad 30% w zakupie niż S,A8,7

Vermilion napisał(a):
Z tych 3 aut chyba tez wybralbym LS'a, ewentualnie zastanowil sie nad budzetem i przemyslal nowsza generacje. Plusem Lexa jest na pewno wieksza dyskretnosc, o ktorej wspomniales - generalnie laik nie bedzie wiedzial ile jest warte to auto.

Nie wiem czy zamierzasz go kupic prywatnie czy firmowo, bo np. tutaj masz ciekawa sztuke

Nowszy LS ma kurczę te wadę (pomijam cenę, bo jak widziałem parę sztuk, to one skubane lepiej trzymają ceny niż S,A8,7 w rocznikach 2006-2009) że ma wtrysk bezpośredni benzyny, i LPG jest praktycznie tematem niemożliwym...
Ta sztuka z ogłoszenia jest ubogo wyposażona wyjątkowo, chyba największy golas na sieci, stąd może ta niska (! jak na LSa) cena... widać że salon PL, bo trzeba było sie mocno postarać żeby nie wziąć distronica w tym aucie, kontroli pasa czy komfortów z tyłu....

ULLISSES napisał(a):
Nie wiem skąd wymóg na wiek auta, ale IMHO E38 spokojnie by starczyło w wersji z podwójnymi szybami.

Próg ogólnej awaryjności...
W pewnym wieku auto już jest za stare do takiej mocnej eksploatacji, a BMW do tego bezawaryjne to zupełnie nie jest, więc odpada

Wojt4S90 napisał(a):
Wiem, że założenie podstawowe to autosegment F, ale może warto przemyśleć w211 e500 z lpg? jak na Mercedesa bardzo dobrze się prowadzi, wygodne, silnik praktycznie bezawaryjny, skrzynie pancerne, same zalety

Patrzyłem na w211.....
w śmieszej kasie można mieć nawet tego e550 388KM, z radarem, wntylacją, ale jednak celowo chce coś z największego segmentu. Dużo będę jeździł, więc chce mieć coś z tej jazdy.
Pomijam że i w211 ma swoje słabe fuckupy - e500 na SBC, pompe hamulcową, a e550 spierniczony rozrząd z bardzo poważnymi problemami.
Ewentualnie bym sie skusił na w220 s600 polift od razu z lpg :rotfl: wiem wiem, mrzonki :)

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 lipca 2015, 05:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
E38 to będzie tanie w eksploatacji z m52b28tu pod maską.
W220 przez ten cały airmatic to się nadaje jako nawóz na pole :)
Co do awaryjności starych aut.
W zeszłym roku roku miałem okazję jechać autostradą od Gdańska do stolicy za piękną eSką w126 s500 jeszcze na japońskich blachach. Cały czas 200+ z załączoną klimą. Temperaturę przy drodze pokazywało ponad 50 stopni☺


Ostatnio edytowano 25 lipca 2015, 06:10 przez Dudek II, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 lipca 2015, 06:07 
Dudek II napisał(a):
E38 to będzie tanie w eksploatacji z m52b28tu pod maską.

i szybkie :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 lipca 2015, 06:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Smokin napisał(a):
Dudek II napisał(a):
E38 to będzie tanie w eksploatacji z m52b28tu pod maską.

i szybkie :mrgreen:

☺Pomijając całą tą mityczną otoczkę to faktem jest że takie E38 polift w de trzymają ceny i są poszukiwane, podobnie jak e65 z m54.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 lipca 2015, 11:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 249
JRafal napisał(a):
_KL_ napisał(a):
Miałem okazję być przewożonym A8 V8 diesel znajomego i powiem tak... dla mnie porażka. Na biegu jałowym, stojąc na światłach cała buda drży jak w autobusie (no dobra może nie aż tak, ale jest to wyczuwalne). Przyśpieszenie ściąga skórę z twarzy ale poza tym... nic sie nie dzieje, zero emocji, nic nie słychać - po prostu zapi@ndala i tyle. Co w połączeniu z ciągłym drżeniem jak w Leonie 1.6 moich rodziców daje beznadziejny efekt. Pali jakieś tam 12 po mieście więc nawet specjalnie oszczędne nie jest.
Auto niby lalka (oczywiście srebrne, te samochody chyba są tylko srebrne i czarne), za kupe kasy, rocznik chyba 2008 czy 2007, sprawdzone w ASO i u tunerów Audi po programie na pierdylion koni i 800 izaków niutonów więc to raczej nie kwestia niedomagania fury... Ani to oszczędne, ani emocjonujące, ani hiperkomfortowe, wygląda jak bochen chleba ale wiadomo gusta itp. Dla mnie, jako buraka z E36, samochód kompletnie bez sensu.


To kolega ma coś popsute, jeździłem wiele razy kolegi 4.2 tdi i nie było mowy o żadnych drganiach itp, jedynie delikatny miły pomruk V8. Jeśli chodzi o spalanie to czego Ty oczekujesz od diesla, który ma 4.2 pojemności i osiem garów do tego 326km?, że będzie palił 6l/100km? według mnie 12l w mieście to i tak dobry wynik jak na takiego kolosa.

Przypominam, ze wozy tego typu nie mają wzbudzać emocji, ich zadaniem jest zawieść w komfortowych warunkach do celu i tyle, chcesz emocji to idź na karuzele...

Każdy ma swoje gusta i szanuje to, dla jednego to najładnijesza limuzyna ostatnich lat pod każdym względem (czyli dla mnie :D), inny powie, ze wygląda jak bochen chleba - zgoda, ale w życiu nie dam powiedzieć, że ten samochód to porażka, bo tak zwyczajnie nie jest.

O E65 w ogóle nie wspomniałem bo dla mnie ten model to kompromitacja dla tak zacnej marki jaką jest BMW.


Dokładnie, nie wiem jakim egzemplarzem jeździłeś ale raczej nie był taki cudowny jak go opisałeś, bo ja kiedyś byłem wożony Q7 4.2 TDi i tam też nie było żadnego drgania jak w jelczu. Silnik pracuje cicho i naprawdę kulturalnie jak na diesla, i bardzo przyjemnie brzmi podczas przyspieszania. Spalanie w trasie z tego co pamiętam było na poziomie mniej więcej 12 l/100 przy prędkościach autostradowych, ale to było Q7 więc A8 pewnie będzie palić nieco mniej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 lipca 2015, 13:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Ja bym przemyślał jeszcze Volvo S80 2 gen. z silnikiem 4.4 V8 (zaprojektowany przez Yamahę). Z tym silnikiem łatwo trafić wypasy typu wentylacja, aktywny tempomat itd. Nie tak znowu trudno trafić auto z polskiego salonu.
Na trasy bardzo wdzięczne auto i do tego pięknie brzmi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 lipca 2015, 15:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Łukasz_P napisał(a):
Ja bym przemyślał jeszcze Volvo S80 2 gen. z silnikiem 4.4 V8 (zaprojektowany przez Yamahę).

ciekawa propozycja, i ciekawy silnik :)

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 lipca 2015, 15:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Też mi się tak wydaje ;)

- Nie kłuje w oczy jak A8 czy S-ka
- 4.4 V8 można spokojnie zagazować
- Jest mega wygodne (Volvo ma fioła na punkcie ortopedycznych foteli)
- Nie za duże i nie za ciężkie jak A8 czy S-ka
- Nieegzotyczne wiec z częściami nie powinno być problemu a i specjalnie awaryjne też jakoś nie jest
- Pewnie sporo tańsze ubezpieczenie

Z minusów to średnia użyteczność navi bo dopiero 2 lata temu wsadzili do Volvo coś co da się swobodnie używać.
Znajomy ojca miał takie V8 parę lat temu jako służbówkę i chwalił pod niebiosa po przesiadce z Range Rovera Sport.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 lipca 2015, 17:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
Jeśli chodzi o Volvo S80 to zapamiętałem jedno, jak byłem na targach motoryzacyjnych w Lipsku, była wtedy akurat premiera tego modelu, pamiętam, że tak wygodnej kanapy z tyłu nie doświadczyłem do dzisiaj, to była po prostu bajka. Słyszałem o awaryjnych skrzyniach, oraz często padających tylnych dyferencjałach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 26 lipca 2015, 01:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
S80 to nie klasa F, no i ciężko mówić o komforcie na pewnym poziomie przy FWD lub przerobionym FWD na awd.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 26 lipca 2015, 07:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Jeśli chodzi o volvo S80 V8 to jeździłem kiedyś znajomego i silnik ma konkretnego kopa, wnętrze i komfort super, ale bardzo awaryjne auto. Nie pytałem co się psuło, ale często się to zdarzało. Głównie elektronika skrzyni biegów i silnika, mechanicznie ok. Ale to wiem na podstawie jednego auta, które miał od nowości kilka lat.
Suma sumarum i tak je ukradli bo podobno ten model często znika. W nocy weszli przez okno chyba, wzięli kluczyki i dokumenty i ciao. Tyle że teraz to już za stare auto żeby ukradli.
Komfort i wyciszenie jak dla mnie bajka, chociaż może małe miałem wtedy pojęcie o tym.

Boogie, musisz chyba iść na jazdę próbną 750i i LS 430. I dopiero jak żadne z aut nie zachwyci to można przejechać się vw (audi) lub mercem.
Audi awd byłoby dobre w przypadku dużych opadów śniegu, gołoledzi, a w pracy bez względu na warunki pogodowe auto powinno dotrzeć do celu. Może się tak zdarzyć że zima zaskoczy drogowców :rotfl:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 26 lipca 2015, 08:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
jiGsaw napisał(a):
S80 to nie klasa F


Obrazek

Tak samo jak i E500 o którym mowa parę postów wyżej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 26 lipca 2015, 12:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Łukasz_P napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
S80 to nie klasa F


Obrazek

Tak samo jak i E500 o którym mowa parę postów wyżej.


Myślałem, że nie wiesz skoro to zaproponowałeś po tym jak autor po Polsku napisał, że chce klasę F przy okazji E500...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 26 lipca 2015, 13:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Boogie napisał(a):
Drogie te części owszem są w odniesniu do Corroli, ale w porównaniu do innych aut tego segmentu to są tańsze. W A8 zawiaszenie przód to jest 4000 pln. Zresztą sam Lexus też był i jest tańszy ponad 30% w zakupie niż S,A8,7


Nie chce polemizowac, bo nie sledze tego tematu od pare dobrych lat, kiedys czesci do Lexusow byly w Polsce drogie (a nawet sciagajac jest z USA wychodzily drozej niz porownywalne do europejskiej konkurencji), jak jest teraz, nie wiem. W USA czesci oryginalne do nich sa tansze niz w Polsce, a pomimo tego sa takie "kwiatki" (i to sa ceny nizsze niz u dealera w USA)

http://www.ebay.com/itm/01-06-LS430-Lef ... 10&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/LEXUS-LS430-01- ... 1251025459

nie wiem ile to kosztuje w ASO w Polsce, ale radzilbym Ci, zebys posprawdzal przed zakupem, zamiennikow tych czesci nie ma. Podobnie ma sie rzecz ze zintegrowanymi piastami, ktore w japonskich autach lubia sie sypac - tu masz dobry przyklad

http://www.ebay.com/itm/01-06-LS430-Rea ... 7b&vxp=mtr

a tyle kosztuje to w E65

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_1114

czyli bazujac na cenach z realoem, wymiana lozyska tylnego kosztuje 3x mniej w E65 niz w LS430.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 26 lipca 2015, 21:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
Tylko sprawa wygląda tak, że Lexy nie psują się tak często jak BMW/Audi, do mnie do firmy przyjeżdża klient co ma Lexa ls, ale jeszcze tego poprzedniego (kupił nowego, chyba 2002r), nalatał 500k i mówi, że nie wie co to awaria/usterka, tylko wymienia olej, klocki, rozrząd i lata dalej, wcześniej z GS300 miał to samo. Może nie wyglądają za specjalnie, ale nie ma trwalszych i mniej awaryjnych wozów niż Lexusy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 26 lipca 2015, 22:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
JRafal napisał(a):
ale nie ma trwalszych

ale trwałość elementów zawieszenia na polskich drogach niekoniecznie w lexusie będzie lepsza niż w BMW.
Tu trzeba by dogłębnie zbadać temat.
Chyba że Boogie, w pracy jeździ w 90% po równych drogach bo z tego co napisał Vermilion, to zawias w lexusie kosztuje krocie.
A w PL chyba najbardziej w autach cierpi zawieszenie...

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL