BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 15:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 21:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
el Presidente napisał(a):
Objawów nie było żadnych


racja, u ojca było dokładnie tak samo, do końca biegi zmieniała płynnie

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 21:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
ojj ojjj ojj A po 2001 roku cos poprawili w tej skrzyni :zalamany: ??? chce rowniez kupic 525d lub 530d ale wszystkie (prawie) sa w automacie i nie wiem co o tym sadzic :zalamany: :niepewny:

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 22:48 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
kupuj to co bedzie,zadbane,bezwypadkowe a jak wyjdzie automat to nie bedzie tak zle.Jazda automatem to bajka :cwaniak: do tego steptronic i nic wiecej nie potrzeba.Problem nie siedzi moze w samej skrzyni ale serwisie(zmianie oleju,filtra oleju Aso tego nie zaleca bo traktuja to jako czesc zamienna taka jak klocki sypnie sie klient wymieni)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 22:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
LEGO napisał(a):
kupuj to co bedzie,zadbane,bezwypadkowe a jak wyjdzie automat to nie bedzie tak zle.Jazda automatem to bajka


racja w 100% :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 08:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: slask
Nie no !! jak mam miec auto i nie znac dnia ani godziny kiedy mi skrzynka padnie , to dziekuje bardzo ! wole poszukac cos innego! coś co nie ma takiej opini. Mialem już 7 samochodów z skrzynką automatyczna, zaden mnie nie zawiódł a były to stare chebelki :hyhy: a tu takie cos ?? Jechac do gdanska i nie wiedziec czy przyjadę bo mi sie jakis kosz rozleci przy ruszaniu ??? tragedia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 10:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
krzys124, nie chcę Cię zniechęcać do automatu bo sam nim jeżdżę (na szczęście 5HP18 :hyhy: ), ale niestety taka jest prawda :(

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 14:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
Mam takie pytanie jakie skrzynie były montowane w bmw e39 525 lub w 530d po roku 2001 (facelifting) 5hp18 ?? 5hp30 ?? :niepewny:

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 14:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
5L40 Gm 5 A5S 390r to inna skrzynia niz miał ojcec rorafalki, i troche inne od mojej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 14:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
LEGO napisał(a):
5L40 Gm 5 A5S 390r to inna skrzynia niz miał ojcec rorafalki, i troche inne od mojej


felerne są A5S..., a Ty masz inną w swojej E39 :?:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 14:59 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Ja tez mam A5S ale 360R

Zreszta wszystkie maja oznaczenia A5S nawet skrzynie ZF ale one maja tez np 5hp18

Zreszta zobaczcie na ten link http://www.diagnostics.snapon.com/displ ... ileid=4653

str50 tam sa opisy oznaczen.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2008, 18:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
podpisuje sie pod tym co napisałrorafalki, a kolega od E46 to mój brat ... kupił 330d właśnie z owym automatem przejechał 250 km i 300metrów od domu jak stanął na światłach to już nie ruszył, tzn. ruszył ale w trybie awaryjnym :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 11:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Najlepszy automat, o czym miałem się przekonać, to czterobiegowa skrzynka w audi 100 C4. Konstrukcja prosta jak budowa cepa i nie do zarżnięcia.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: AUT.SKRZYNIA BIEGOW 5L40 GM
PostNapisane: 8 września 2008, 20:41 
witam fachowców od bmw.od niedawna jestem włascicielem e39 530 d touring i mam mały problem-auto kupilem dosyc tanio poniewaz wymaga troszke pieszczot np.biegi w trybie automatycznym nie zmieniają sie plynnie zwlaszcza z 2 na 3 -kę reszta w miare dobrze ,tzn jak jade 2 -ką to zanim sie przelączy na 3-ke potrafi obroty silnika podciagnąc do 5 tys.oczywiscie nie dla tego ze mu cisne poprostu stopniowo powoli daje gaz i czekam az sie przełączy na 3-ke .po zakupie wymienilem olej +filtr oleju,olej poszedl ESSO ATF LT71141,ALE CHCĘ ZAZNACZYC że podczas wymiany zlecialo mi niecale 5 litrow i nie jestem pewien czy samej wymiany dokonalem prawidlowo -zalalem do momentu przelania sie przez korek przelewowy ,uruchomiłem silnik ,wrzuciłem na N i dolalem jeszcze ponad litr do momentu przelania sie przez korek.prosze o pomoc,nadmienie ze wyciągalem miske czyscilem magnes ze szlamu z opilkami +wymiana filtra i uszczelki.moja skrzynia to 5L40 GM.PROSZE O PORADY.Z GÓRY DZIEKI.A MOZE TO KWESTIA STEROWNIKA SKRZYNI,MOZE TRZEBA JAKIEGOS RESETA LUB COS W TYM STYLU.?POMOCY.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL