BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 09:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 26 lipca 2015, 22:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
JRafal napisał(a):
Tylko sprawa wygląda tak, że Lexy nie psują się tak często jak BMW/Audi, do mnie do firmy przyjeżdża klient co ma Lexa ls, ale jeszcze tego poprzedniego (kupił nowego, chyba 2002r), nalatał 500k i mówi, że nie wie co to awaria/usterka, tylko wymienia olej, klocki, rozrząd i lata dalej, wcześniej z GS300 miał to samo. Może nie wyglądają za specjalnie, ale nie ma trwalszych i mniej awaryjnych wozów niż Lexusy.


Zgadzam sie z tym, ze Lexusy sa bardzo bezawaryjne i dobrze wypadaja na tle europejskiej konkurencji - dlatego od samego poczatku pisalem jedynie o elementach eksploatacyjnych, a szczegolnie tych, do ktorych nie ma zamiennikow. Nie wierze, ze robiac 500k zawieszenie w polskich warunkach nigdy nie wymagalo napraw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 27 lipca 2015, 20:06 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR


Akcja od 1:00 ;)

Fajnie wygląda, wygodne , eleganckie no i ten dźwięk :hyhy: Z tego co wiem to są problemy ze skrzyniami , znajomego stało koło 2 miesięcy w serwisie w volvo koszt koło 10 tys za robotę (z tym że on miał słabszy silnik).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 27 lipca 2015, 20:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Miłosz napisał(a):
no i ten dźwięk

w sam raz na trasy, gdzie auto ma sunąć i nie męczyć kierowcy :P

dźwięk sam w sobie fajny, ale na chwilę ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 28 lipca 2015, 00:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Pablo325i napisał(a):
Boogie, musisz chyba iść na jazdę próbną 750i i LS 430.

Jeździłem oboma, i każdy ma coś nie tak, nie ma auta idealnego, tym bardziej już jakoś przechodzonego.....
w e65 straszą plastiki w środku, wieczorem w ciemności znacznie przyjemniej się jedzie, a że ja w sumie bardzo dużo wieczorami latam, więc może dam rade :)
Auto sie prowadzi bardzo ok.
LS430 gorzej sie prowadzi, i ma kilka wcześniej opisanych wad środka, ale łatwiej w nim o dobre wyposażenie, poza tym zaczyna go podżerać korozja bo japończycy mają jak zwykle gorszą blachę od reszty, konkurencja jest zupełnie wolna od rudej.
W BMW znowu bardzo ciężko coś normalnego do kupienia wypatrzyć, kupa jakiś dziwnych egzeplarzy i prawie bez wyposażenia, zresztą podobnie jak w Audi...
Środek ma najlepszy A8, ale nieco nieufnie podchodze do niej bo nie znam sie zupełnie na audiolach.

Vermilion napisał(a):
czyli bazujac na cenach z realoem, wymiana lozyska tylnego kosztuje 3x mniej w E65 niz w LS430

Ceny tych łożysk troche spadły bo i za niecałe 400pln można je kupić, ale to i tak jest dość rzadki zakup...
Zawieszenie sie co paredziesiąt tysięcy pewnie naprawia, ponoć regenerują ludzie te wahacze z powodzeniem....więc można jakoś zcierpieć srogie części zawiasu, biorąc pod uwagę brak wydatków na naprawy innych podzespołów.
Na algero w dziale części, jest 14 stron z częściami do LS460 i ogólnie auto ma horendalnie drogie części, do LS430 jest 34 strony aukcji, a do e65 stron jest 450.....a to tylko siódemka, którą się rzadko w sumie spotyka na drodze. Można powiedzieć, że rynkowo Lex jest najniebezpieczniejszy....

Pablo325i napisał(a):
Chyba że Boogie, w pracy jeździ w 90% po równych drogach bo z tego co napisał Vermilion, to zawias w lexusie kosztuje krocie.

W-wa ma świetne drogi w porównaniu do reszty kraju, a większość tras to rzeczywiście główne drogi, ekspresówki i kilka autostrad. Z doświadczenia wynika, że robie po 100tys jakimś autem i nic w zawieszeniu się nie dzieje złego.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 28 lipca 2015, 09:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Skoro całe zycie latałes beemkami to watpie zebys zcierpiał srodek w japończyku, dla mnie te auta są po prostu mega brzydkie i tandetne w srodku.
Z tego co widziałem na forum miałeś kilka razy próby zdrady marki i jakos i tak zawsze sie kończylo na beemkach :)
wybierz zło ktore znasz :) 750 LCI :ok:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 28 lipca 2015, 10:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
A ja celowałbym mimo wszystko w E38 lub nawet E39. Jak tylko wyjedziesz na cywilizowane drogi, to komfortu nie powinno brakować. Nie wiem, ile chcesz wydać, ale w cenie E65 bez problemu dostaniesz obydwa modele z końca produkcji i doprowadzisz je do stanu bardzo dobrego - można profilaktycznie wymienić zawias, heble, czujniki, alternator itp, by nie spierniczyło się 1000km od domu. Obydwa modele nie są przeładowane elektroniką, więc mniejsza szansa na niespodzianki po drodze. Do tego obydwa w środku wyglądają bardzo fajnie a ceny części są na akceptowalnym poziomie. Na koniec dorzucasz własne zabezpieczenie (odcięcie zapłonu), by auto nie odjechało bez Ciebie.

Pisałeś, że starsze auta nie nadają się na dalekie podróże. Ja mam wręcz przeciwne obserwacje. Gdy jechałem kupować E30, właściciel wracał nim z UK, czyli latał bardzo daleko. Wczoraj dzwoniłem o E39 i jego właściciel lata nim do Norwegii. Ergo starsze auta bez problemu nadają się na takie trasy, gdy tylko są zadbane. Z powodu dość prostej budowy, nie ma w nich wiele części, które mogą unieruchomić auto w szczerym polu. Przy okazji nie trzeba od razu rozbijać świnki skarbonki, gdy coś się rypnie albo ktoś przerysuje nam cały bok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 28 lipca 2015, 11:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ULLISSES, ale z tego co napisał autor tematu to szuka czegoś więcej niż "full wypasu" z początku lat 90

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 28 lipca 2015, 11:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Pomijając aktywny tempomat, to nie bardzo wiem, czego może brakować w E38 czy E39 po roku 2000. Nie wiem jak E65, ale E60 podobno jest mniej komfortowe od E39 - jeśli mowa o jeździe po dziurach i ich tłumieniu.
Poza tym modele te spełniają podstawowe wymaganie - przy odrobinie zaangażowania są bezproblemowe i nie trzeba doktoratu, by zdiagnozować ewentualne usterki.

Jeśli jednak to za mało, to wtedy zostaje E65, przy czym ono nie jest już takie bezproblemowe - podobnie jak E60. Najmniej problemowe, o ile mi wiadomo, jest E90, ale to już zdecydowanie nie ten poziom komfortu i wyposażenia.

Ja po 3 autach BMW przesiadłem się do innej marki i codziennie pluję sobie w brodę. Jeśli autor tematu wcześniej jeździł tylko BMW, to też może być mocno rozczarowany. Wtedy niejako skazany jest na brzydkie E65. Ostatecznie może odnaleźć się w jakimś Mercedesie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 28 lipca 2015, 12:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Wiem, że to segment "E", a nie F, ale się powtórzę z tematu na rf -> Wg. mnie warto rozważyć Honde Legend, jeśli w większości podróżujesz sam, albo w dwie osoby to odpada problem trochę ciasnej tylnej kanapy, większość sztuk ma bardzo bogate wyposażenie i nie trudno znaleźć egzemplarz z polskiego salonu z udokumentowaną historią, mieści się w budżecie i idealnie spełnia wymóg niepozorności.

W "branżowej prasie" chwalony przedewszystkim za baardzo wygodne przednie fotele i świetne prowadzenie.

Jeszcze co do wyposażenia, którego raczej nie ma w e38/e39

SH-AWD - inteligentny napęd na cztery koła, który rozdziela moc nie tylko pomiędzy osie, ale i na poszczególne koła
ANC - system wyciszania wnętrza analizuje hałas we wnętrzu rejestrowany za pomocą mikrofonów umieszczonych w suficie i kompensuje go dźwiękiem w przeciwnej fazie z głośników
ACC - aktywny tempomat
CMBS - system ograniczający skutki kolizji
LKAS - system utrzymywania na pasie ruchu
VBA - system wspomagania nagłego hamowania
aktywne zagłówki przednie
skrętne reflektory Bi-ksenonowe
system audio firmy BOSE
kamera cofania
wbudowany zestaw glośnomówiący

A Legend ma to i całą resztę wymaganą w autach tego segmentu.

Dwa pierwsze- lepsze ogłoszenia z "popularnego portalu aukcyjnego" :D

http://otomoto.pl/oferta/honda-legend-s ... y8r5j.html
http://otomoto.pl/oferta/honda-legend-l ... y4W7r.html

Edit: Nie mam żadnego legenda na sprzedaż :D ale wg. mnie warto go wziąć pod uwagę i chociaż się przejechać... I zgodzę się z Santino, że wnętrza w japończykach są specyficzne i tutaj honda jest dobrym przykładem...

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 29 lipca 2015, 01:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
ULLISSES napisał(a):
A ja celowałbym mimo wszystko w E38 lub nawet E39. Jak tylko wyjedziesz na cywilizowane drogi, to komfortu nie powinno brakować. Nie wiem, ile chcesz wydać, ale w cenie E65 bez problemu dostaniesz obydwa modele z końca produkcji i doprowadzisz je do stanu bardzo dobrego - można profilaktycznie wymienić zawias, heble, czujniki, alternator itp, by nie spierniczyło się 1000km od domu. Obydwa modele nie są przeładowane elektroniką, więc mniejsza szansa na niespodzianki po drodze. Do tego obydwa w środku wyglądają bardzo fajnie a ceny części są na akceptowalnym poziomie. Na koniec dorzucasz własne zabezpieczenie (odcięcie zapłonu), by auto nie odjechało bez Ciebie.

Pisałeś, że starsze auta nie nadają się na dalekie podróże. Ja mam wręcz przeciwne obserwacje. Gdy jechałem kupować E30, właściciel wracał nim z UK, czyli latał bardzo daleko. Wczoraj dzwoniłem o E39 i jego właściciel lata nim do Norwegii. Ergo starsze auta bez problemu nadają się na takie trasy, gdy tylko są zadbane. Z powodu dość prostej budowy, nie ma w nich wiele części, które mogą unieruchomić auto w szczerym polu. Przy okazji nie trzeba od razu rozbijać świnki skarbonki, gdy coś się rypnie albo ktoś przerysuje nam cały bok.


Nic dodać nic ująć. Należycie serwisowane E39/E38 będzie bardziej niezawodne od nowszego, acz już nienowego wynalazku.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 29 lipca 2015, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
w e38/39 skrzynia to mongoł, osiągi to kondon w porównaniu do e65. Ja bym szarpał e65 z lpg, osiągi lepsze w 745i (nie mówiąc o 750i) jak e39 540i6, wygody co nie miara, wyposażenie w najbiedniejszych wersjach będą bogatsze jak najbogatsze e38, a i do tego badziewnego środka można przyzwyczaić :) ma to jakiś swój urok

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 29 lipca 2015, 12:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Krisu_K13TL napisał(a):
Wg. mnie warto rozważyć Honde Legend,


Dzięki za przypomnienie Legenda :)
Musze go obejrzeć z bliska, wsiąść, bo z daleka wygląda szpetnie hehe pomieszanie e63i e65 z tyłu.
Na plus ma napęd i wyposażenie, zwłaszcza to w zakresie wykrywania i minimalizacji kolizji. Szkoda ze V6, i osiągi mimo wszystko troche słabe - 300KM i 7,6s do setki, czyli coś w nim zamula: albo skrzynia, albo silnik ma słabą charakterystyke.
LPG mozna doń założyć, ale podobnie jak z Lexem, mały rynek aut czyli brak zamienników - wahacze po 1500pln za sztukę oczywiscie też są :)
Niemniej auto ciekawe, ale osobliwie brzydkie

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 29 lipca 2015, 20:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 620
Lokalizacja: Dębica
Volvo, jak jeździłeś do tej pory "dobrymi" samochodami, a takimi niewątpliwie było i e34 540i, i e39 M5, że nie wspomnę o M6, bardzo Cię rozczaruje. Używałem kiedyś S80 jako służbówki, co prawda nie z jedynym słusznym V8 pod maską, a jedynie ropniakiem ( notabene, jak na diesla to całkiem nieźle to przyśpieszało ), i co do jakości wykonania było całkiem w porządku, komfort przy nawet 220-230 km\h licznikowe był niezły ( prowadzenie w zakrętach mniej pewne niż w e39 np., ale to z racji napędu na przód ), w środku było cicho, ale jest jeden minus takich samochodów. Kupisz go, będzie ok, ale będzie Cię ciągnęło do czegoś lepszego. Jak np. Audi, Mercedes, i BMW. Kolejność, w których je wymieniłem nie jest przypadkowa ;) Myślę, że każdym innym spoza tej trójki się rozczarujesz.


P.S. Prezes mojej firmy ma BMW F01, i ma też Audi A8 D4. Brałbym Audi. Niestety nowego Mercedesa nie testowałem jeszcze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 29 lipca 2015, 21:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
Legend ma wielką i podstawową wadę, nie jedzie, a złopie paliwska tyle co mocne V8...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 29 lipca 2015, 21:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
JRafal napisał(a):
Legend ma wielką i podstawową wadę, nie jedzie, a złopie paliwska tyle co mocne V8...



Znajomy który całe życie ujeżdża Audi właśnie skusił się na takiego Legenda powiem szczerze iż tego przygoda z tą marką skończyła się po trzech miesiącach... wrócił do sporo słabszej Audi i znów pojawiło się na jego twarzy zadowolenie :) Dodam iż często lata w trasy także to autko u Niego w tej kwestii się nie sprawdziło :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 29 lipca 2015, 22:19 
JRafal napisał(a):
Legend ma wielką i podstawową wadę, nie jedzie,

Coś w tym jest. Jeździłem kumpla Legendem, tam chyba jest V6 3.2 230 koni i za cholerę to auto nie jechało jak na 230 koni.
Tyle, że w niej ten 4 biegowy automat to porażka :dobani:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 29 lipca 2015, 22:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Moje BMW: było i ni ma
Kod silnika: M42B18
Boogie napisał(a):
Szkoda ze V6, i osiągi mimo wszystko troche słabe - 300KM i 7,6s do setki, czyli coś w nim zamula: albo skrzynia, albo silnik ma słabą charakterystyke.


Ostatnio czytałem test używanego Legenda w Motorze i redaktor narzekał na ospały automat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 30 lipca 2015, 02:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Smokin napisał(a):
JRafal napisał(a):
Legend ma wielką i podstawową wadę, nie jedzie,

Coś w tym jest. Jeździłem kumpla Legendem, tam chyba jest V6 3.2 230 koni i za cholerę to auto nie jechało jak na 230 koni.
Tyle, że w niej ten 4 biegowy automat to porażka :dobani:



U znajomego siedział motor 295 konny i z perspektywy niespełna trzech miesięcy powrót do Audi :P


Zastanawiał bym się chyba jednak nad BMW skoro jesteś ich miłośnikiem ;) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 30 lipca 2015, 11:17 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15738
Lexus GS430 tez jest godny uwagi skoro mówimy o segmencie niżej.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 21 sierpnia 2015, 12:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14122
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
No i jak tam temat się rozwija w głowie autora ? Ciekaw jestem co wykoncypował, hehe.

Osobiście prowadziłem A8 D3 W12 oraz W221 S600 i poza trakcją Merc jest moim zdaniem we wszystkim lepszy - cichszy, wygodniejszy, bardziej komfortowo się nim podróżowało. E65 750i będzie na pewno tańsze w utrzymaniu ze względu na tradycyjne zawieszenie bez pneumatyki.
Kiedyś czytałem w jakiejś niemieckiej kniżce własnie takie porownanie - D3, W221 i E65 LCI - wynik nie był jednoznaczny, każde auto mialo swoje plusy i minusy a ostateczny werdykt zalezy od gustu i przywiązania do danej marki ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL