BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 17:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Testy NCAP w starszych modelach BMW ?
PostNapisane: 13 lipca 2007, 19:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Witam.

Czy koś orientuje się, po ile gwiazdek zebrały starsze modele BMW ? Mam na myśli E30/E32/E34. Szukałem na google ale nie mogłem nic znaleźć.

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 20:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 385
Lokalizacja: -.-
Dolaczam sie do pytania, tez mnie to ciekawi. E39 i E36 tez mozna przedstawic...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 20:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 284
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Moje BMW: E28,E34, jest E38
Kod silnika: m60b40
dołączam.e34 interesuje mnie ;)

_________________
Obrazek

BMW For Life!!

[you] :?:

panie z pińcet....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 21:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
E36 2 gwiazdki (oraz 2 dla ochrony pieszych), E39 4 gwiazdki (oraz 1 dla ochrony pieszych), E30/32/34 nie testowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 21:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 385
Lokalizacja: -.-
E36 az tak slabo? wow...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
chyba nikt nie sądził, że 17 lat temu BMW serii 3 uzyskiwało 5 gwiazdek ? ;p

niestety latka lecą... inne auta z tamtej epoki wcale nie są lepsze w tej kwestii...

...poza tym BMW za fajne są, żeby je rozbijać...


wg mnie przynajmniej za ochronę pieszego E30 dostałoby punkty ujemne... zawiasy i mocowanie maski z przodu, pionowy przód i ostra krawędź maski... na pewno "przyjemniej" wpadać pod nowsze auto ;p

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Ostatnio edytowano 13 lipca 2007, 21:52 przez PAMO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 21:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
pamo napisał(a):
17 lat temu


... w 1997 roku...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
valdorane napisał(a):
pamo napisał/a:
17 lat temu


... w 1997 roku...


Konstrukcja E36 jest chyba nieco starsza, niż 97r, co? ;p Liczy się rok w którym auto było wypuszczane do produkcji a nie kiedy przestali je produkować ;p

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 21:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
No niby tak, ale trzeba przyznać - BMW w tamtych latach nie należało do najbezpieczniejszych samochodów, zresztą tak jest też dziś (oczywiście wszystko opieram o testy EuroNCAP).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 22:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
valdorane napisał(a):
No niby tak, ale trzeba przyznać - BMW w tamtych latach nie należało do najbezpieczniejszych samochodów, zresztą tak jest też dziś (oczywiście wszystko opieram o testy EuroNCAP).


A co było bezpieczne? Volvo? 4-5 gwiazdek auta zaczęły zdobywac dopiero niedawno, poza tym na forum była już o tym juz mowa - BMW nie walczy o gwiazdki np. montując jakieś miękkie błotniki, zderzaki, czy pikadełko, które nie daje Ci żyć, jeśli jedziesz bez pasów... BMW podobno bardziej przejmuje się wynikami amerykańskich testów bezpieczeństwa.

E36 należy tutaj zakwalifikować do aut z początku lat 90, z prostego powodu - inżynierowie, którzy go projektowali nie mieli pojęcia o technologiach zwiększających bezpieczeństwo z 1997 r.

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 22:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
pamo napisał(a):
BMW podobno bardziej przejmuje się wynikami amerykańskich testów bezpieczeństwa.


Masz racje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2007, 08:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Reasumując - serie E30, E34, E32 nie były wogóle testowane ? Już się zaczynam bać jeżdzić moją 5-tką ;) Ale 1 gwiazdkę za poduchy mam ; )

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2007, 10:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Legion napisał(a):
Reasumując - serie E30, E34, E32 nie były wogóle testowane ?


Tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2007, 11:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
pamo napisał(a):
BMW nie walczy o gwiazdki np. montując jakieś miękkie błotniki, zderzaki, czy pikadełko, które nie daje Ci żyć, jeśli jedziesz bez pasów...



chyba sie troche w tej kwestii pozmieniało bo u mnie błotniki i maska z plastiku i jak nie zapniesz pasów to sie drze aż miło ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2007, 14:01 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
mam dla was coś ciekawego do obejżenia

Film prezentuje praktyczny wymiar testów bezpieczeństwa biernego samochodów. W testach NCAP samochody uderzają w odkształcającą się przeszkodę. W normalnych warunkach uderzają w drzewa, słupy i inne samochody. Wtedy wygrywa nie ten, który ma więcej gwiazdek w testach zderzeniowych, lecz ten, który jest większy i cięższy. Film właśnie to potwierdza.

<script type="text/javascript" src="http://www.scigacz.pl/videoplay.php?vid=euro_ncap&width=450&height=416&a=1"></script>

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2007, 00:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Labrador napisał(a):
wygrywa nie ten, który ma więcej gwiazdek w testach zderzeniowych, lecz ten, który jest większy i cięższy. Film właśnie to potwierdza.


Otóż to.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2007, 09:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
no to proponuje zobaczyc test zderzeniowy duzego, wiekszego chinskiego Briliance...


moim zdaniem ocalic zycie moze nowoczesna technologia konstrukcji samochodow a nie wielkosc

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2007, 14:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
BIGPUN napisał(a):
moim zdaniem ocalic zycie moze nowoczesna technologia konstrukcji samochodow a nie wielkosc


Popieram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2007, 17:37 
valdorane napisał(a):
BIGPUN napisał(a):
moim zdaniem ocalic zycie moze nowoczesna technologia konstrukcji samochodow a nie wielkosc


Popieram.


bądź co bądź, zasady zachowania pędu i innych praw w przyrodzie się nie oszuka :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2007, 19:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Czarny_simr napisał(a):
bądź co bądź, zasady zachowania pędu i innych praw w przyrodzie się nie oszuka


Oto chodzi właśnie.
Ogólnie duże auto generację 'wstecz' zmiecie nowoczesne mniejsze mające max gwiazdek za czujniki cofania, o równości generacji nie wspominam.
Nie jest tajemnicą że E38 zmiecie np. nowego Leona, mimo że jest konstrukcyjnie starsze.
Nowe mikro supergwiazdkowe autka są mocne między sobą, ale z czymś na miarę starszych aut wielkości przynajmniej A6 już bardzo miękną.

Brillance to ewenement na miarę wyjątku potwierdzającego regułę, to auto nie jest nawet generację 'wstecz' jakby było to by nie było tak beznadziejne. Poziom zaawansowania brillance siega lat 70, pamięta Mao Tse Tunga i Beatelsów... Jest tak samo cienki jak wszystko inne 'made in china'.

A jasne jest również że każdy wynalazek typu klejone szyby, strefy zgniotu (których auta z początku lat 90 w większości nie mają) i inne gadżety mocno zwiększają szanse w zderzeniu. Nie ma więc co porównywać bardzo starych aut (koniec '80 początek 90') z nowymi, nawet mniejszymi i lżejszymi bo tamte mimo masy będą przy zderzeniu zabijały silnikiem wpadającym do kabiny albo czymś w tym stylu...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL