BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 17 października 2018, 14:53


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 630 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 1 stycznia 2018, 15:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1804
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330i
Kod silnika: M54B30
Garaż: F sporrrt,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
Z tym zestawem naprawczym dobra opcja.

A co masz na mysli z tym lpg? Inaczej sie go zaklada ze wzgledu na valvetronic podobno ale temat jest znany i dobrze rozwiązany, przeczytalem caly temat i nie natknalem sie w nim na problemy z lpg:
http://lpg-forum.pl/bmw-e60-530i-258km- ... 24082.html

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 09:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4650
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Kusy napisał(a):
A co masz na mysli z tym lpg?

N52 przyjmuje lpg bez problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 15:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 197
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - viewtopic.php?f=6&t=159825
Michu patrzyłeś u siebie jak kondycja DISY?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 15:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4650
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Ja nie mam dis :P Ja mam 2996 cm3 przycięte do 218ps (kolektor bez dis). Aczkolwiek jakiś czas temu dokupiłem kolektor od 330i , i tam od strzała wymieniłem na nowe , nie mogę się tylko zebrać żeby go przerzucić i przekodować MSV70 w Code My Bimmer.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 15:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 197
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - viewtopic.php?f=6&t=159825
Michu napisał(a):
Ja nie mam dis :P Ja mam 2996 cm3 przycięte do 218ps (kolektor bez dis). Aczkolwiek jakiś czas temu dokupiłem kolektor od 330i , i tam od strzała wymieniłem na nowe , nie mogę się tylko zebrać żeby go przerzucić i przekodować MSV70 w Code My Bimmer.


No tak Ty masz takie amerykanskie auto :hyhy: Musze zerknąc u siebie kiedyś...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 16:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4650
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Sengoku215 napisał(a):
Musze zerknąc u siebie kiedyś...

Nie zaszkodzi :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 16:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13005
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
Michu napisał(a):
Ja nie mam dis :P Ja mam 2996 cm3 przycięte do 218ps (kolektor bez dis). Aczkolwiek jakiś czas temu dokupiłem kolektor od 330i , i tam od strzała wymieniłem na nowe , nie mogę się tylko zebrać żeby go przerzucić i przekodować MSV70 w Code My Bimmer.


I co jak włożysz disy to będzie dodatkowo +40 ps? :D W ogóle nie rozumiem co to za pomysły, żeby robić 3.0 i 218 koni jak jest 3.0 i 258 albo 263 bodajże nawet.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4650
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
jiGsaw napisał(a):
I co jak włożysz disy to będzie dodatkowo +40 ps?

Michu napisał(a):
i przekodować MSV70


jiGsaw napisał(a):
W ogóle nie rozumiem co to za pomysły, żeby robić 3.0 i 218 koni jak jest 3.0 i 258 albo 263 bodajże nawet.

Napisz maila do audi żeby Ci wytłumaczyli dlaczego z z 1781 cm3 zrobili 150,180,210 i 224 ps :D
Różnice w silnikach były marginalne, największa zmiana to linka od gazu w 2000r, za to z softem już było inaczej.
Przecież mogli być tak dobrzy dla swojej klienteli i klepać tylko i wyłącznie S3 w cenie 1.8T 150 ps.
Jak myślisz co to za pomysły? :-k


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 19:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13005
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
Marketing. W Audi nie wiem jak to dokładnie było, ale S3 to inna wersja, a pozostałe chyba nie były wypuszczane równolegle? :zdziwko:

W BMW były kiedyś męskie, normalne zasady i hierarchia oznaczeń 320 to dwa litra 150 koni, 325 to dwa i pół litra itd. :D no ale te czasy dawno minęły i jest coraz gorzej.

Ty masz 325i... no tak, tak to się porobiło.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 2 stycznia 2018, 19:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4650
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
jiGsaw napisał(a):
Marketing.

To po co zadajesz głupie pytania w temacie w którym mowa jest kompletnie o czym innym?
jiGsaw napisał(a):
W BMW były kiedyś męskie, normalne zasady

Za to jak widać w audi od zawsze według Twojej tezy były spedalone.



Weź już przestań wreszcie śmiecić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 6 stycznia 2018, 00:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: szukam x3
Panowie temperatura -5 do 10 stopni, krótkie odcinki i masło na korku... możliwe czy coś skopane?
Silnik w X3 N52 na usa.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 6 stycznia 2018, 10:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 329
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
Miałem tak samo przy m54 3.0i bo robię krótkie. Ale na wiosnę zawsze korek robił się czysty bez tej mazi :) czyli u mnie była to norma

_________________
zibi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 7 stycznia 2018, 15:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 930
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E60 530D
Kod silnika: M57D30TU
Garaż: Było:
E36 318i
E39 530i
E92 335i
Odma do wymiany ;) Zazwyczaj pomaga :P U mnie pomogło :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 11 stycznia 2018, 17:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 38
Posty: 2
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e92
Kod silnika: N52B25
witam,

ja w swoim N52 mam problem z wypadaniem zapłonu na cylindrach 1 2 3 - mechanik zaczął od wymiany dwumasy bo ponoć było znaną usterką w aucie ze względu na duże drgania, następnie diagnoza Vanosów - wydechowy wymieniony, ssący sprawdzony sprawny, komputer pokazywał wciąż kolejne błędy, kolejny to elektrozawór - również wymieniony, filtry Vanosów wyczyszczone, pompa olejowa sprawdzana ponoć jest dwubiegowa nie dawała ciśnienia na wysokich obrotach - wymieniona, rozrząd ustawiony na blokadach, olej wymieniony dwa razy i płukany układ, błędy i check engine nadal wyrzuca, po zdjęciu kolektora ssącego odma okazała się być już oklejona tasma przez wcześniejszego fachowca, kupiłem nową, przy okazji mała Disa ma spory luz na łopatce regulatorze, oring również wyszarpany, zamówiłem drugą, czekam teraz na efekt czy to wkoncu załatwi problem wypadania zapłonu, silnik wydawał odgłos jakby zasysał lewe powietrze (może przez ten luz na łopatce Disy) oraz brak mocy równolegle. Zostaje jeszcze Valvetronic chociaż błędow nie zgłasza tak samo jak Disa bo niby pracowała ale nie domykała klapa do końca. Może ktoś cos jeszcze podpowie w temacie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 11 stycznia 2018, 21:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Jakie wyrzuca błędy? Podaj kody.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 11 stycznia 2018, 22:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 38
Posty: 2
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e92
Kod silnika: N52B25
[quote="Zakov328"]Jakie wyrzuca błędy? Podaj kody.[/quote

cały czas wypadanie zapłonu na cyl od 1-3, kody podam jutro bo auto nie jest u mnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 3 lutego 2018, 14:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E60 525 N52
Kod silnika: N52
Cześć, mam 525 n52 E60 + LPG, świece nowe, cewki nowe, a jak tylko ruszę w trasę to mam wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, możecie pomóc jakoś, borykam się już z problemem od 2 lat i końca nie mogę dojść, jak tylko wyjadę w trasę to po 200km, zaczyna się wypadanie, nieraz pojedzie i 600km i nic, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 3 lutego 2018, 15:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 336
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54B30
marioccp napisał(a):
Panowie temperatura -5 do 10 stopni, krótkie odcinki i masło na korku... możliwe czy coś skopane?
Silnik w X3 N52 na usa.

Obrazek


jeśli robisz krótkie odcinki to normalne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 14 lutego 2018, 22:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 318
Lokalizacja: ok. Koszalina
Moje BMW: E61 LCI 525d
Kod silnika: M57
Garaż: E61 525d - viewtopic.php?f=6&t=166179
E36 Coupe - viewtopic.php?f=6&t=55190
Witam,
piszę z zapytaniem o nieszczęsny N52B25 i wadliwe tłoki. Czy jest jakaś opcja, żeby po VIN dojść czy usterka dotyczy danego pojazdu, czy to jakaś utopia? Interesuje mnie jedna sztuka, mam do niej blisko i jestem już wstępnie umówiony na oględziny. Co prawda wolałbym B30 jeśli już, ale 15 km od domu to aż żal nie pojechać i obejrzeć.

Dlatego chciałbym sprawdzić, jeśli jest taka opcja, czy to nie jest tykająca bomba. A nuż okażę się malina, warta każdej złotówki.

Domyślam się, że problem, jeśli już rozwinięty, daję widoczne oznaki (dymienie itp.) nie wyjdzie po miesiącu, dajmy na to.

BTW - tak, wiem, że zakup używanego auta to zawsze loteria.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 16 lutego 2018, 20:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
mixer_mr napisał(a):
Domyślam się, że problem, jeśli już rozwinięty, daję widoczne oznaki (dymienie itp.) nie wyjdzie po miesiącu, dajmy na to.


Nie daje żadnych objawów. Eksploatowałem N52 z 'wadliwymi' tłokami przez kilka lat, regularnie zalewając go olejem 5W-50 i wszystko było w absolutnej normie - chodził jak żyleta. Kolejny właściciel nadal nim jeździ i z tego co wiem po dziś dzień nie ma z silnikiem żadnych problemów. A wy dalej szukajcie po VIN'ach i zastanawiajcie się w którym są jakie tłoki :rotfl: No ale to tylko moje zdanie :)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 630 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL