BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 21 września 2018, 04:26


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 630 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 27 czerwca 2018, 22:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
kszyhu napisał(a):
Dziwny jest ten świat


Oj dziwny... :D

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 27 czerwca 2018, 22:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1437
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
Sporo ludzi zmienia jak serwis zaleca, a pozniej lancuch szlag trafia albo jest mega szlam w dolocie, problem z turbo, egr lub w benzynie czekolada w glowicy.
Do tego zapewne brak wymiany filtrow, swiec itp. Tak wyglada serwis, a Niemiec pozbywa sie, bo czesto jak serwis zaspiewa kilka tys euro za naprawe, to on woli to upchac do Polski i wtedy zaczynaja sie problemy.
Nie mow, ze tak nie jest, bo juz kilka przypadkow widzialem na forach gdzie byl "pelny'' serwis, a pozniej niepodzianki. Ja sam mialem serwis z dupy i mimo, ze jeszcze byl rok, to nigdy w zyciu nie oddalbym samochpdu do bmw, gdzie nawet sypiacej sie tarczy i konczacych sie klockow wymianic. Przeciez sa dobre jeszcze. To samo z uwalona przeplywka. Co zatem oni tam robia i co sprawdzaja, gdy nawet olej raz na 4 lata jest zmieniany, mimo ze robisz tyle, zeby byl zmieniony co 18 miesiecy?

Ja nie zmieniam dokladnie, tylko mniej wiecej 8-9tys, a teraz akurat wyszlo 10. Poprostu robie to dla siebie

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 27 czerwca 2018, 23:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Punisher napisał(a):
Sporo ludzi zmienia jak serwis zaleca, a pozniej lancuch szlag trafia albo jest mega szlam w dolocie, problem z turbo, egr lub w benzynie czekolada w glowicy.
Do tego zapewne brak wymiany filtrow, swiec itp. Tak wyglada serwis, a Niemiec pozbywa sie, bo czesto jak serwis zaspiewa kilka tys euro za naprawe, to on woli to upchac do Polski i wtedy zaczynaja sie problemy.
Nie mow, ze tak nie jest, bo juz kilka przypadkow widzialem na forach gdzie byl "pelny'' serwis, a pozniej niepodzianki.


Dlatego wyżej napisałem, że można skracać te interwały o połowę :)

Punisher napisał(a):
a sam mialem serwis z dupy i mimo, ze jeszcze byl rok, to nigdy w zyciu nie oddalbym samochpdu do bmw, gdzie nawet sypiacej sie tarczy i konczacych sie klockow wymianic. Przeciez sa dobre jeszcze. To samo z uwalona przeplywka. Co zatem oni tam robia i co sprawdzaja, gdy nawet olej raz na 4 lata jest zmieniany, mimo ze robisz tyle, zeby byl zmieniony co 18 miesiecy?


Nie wiem jakie masz doświadczenia z ASO BMW i na kogo tam trafiłeś, ale mimo wszystko masz błędne wyobrażenie o tej obsłudze. Pomijając już interwały przeglądów, lista podzespołów auta do weryfikacji przy każdym przeglądzie jest długa. Właśnie tym różni się ASO od warsztatu Pana Tadka. Pan Tadek wleje Ci olej, zakręci filtr, z łaski swojej może rzuci okiem na podwozie, albo i nie. Na koniec poklepie po plecach i jedź z Bogiem, gwarancja do bramy :rotfl: Natomiast jak jedziesz na przegląd do ASO, to masz wykonany PRZEGLĄD. I niby dlaczego mieliby Cię wypuścić na sypiących się hamulcach? Przecież zaproponowanie klientowi dodatkowych usług/materiałów to dla ASO czysty pieniądz :)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 28 czerwca 2018, 07:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17839
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Wszędzie są ludzie i ludzie... nawet w ASO nie jest tak kolorowo przekonaliśmy się z ojcem w tym temacie tyle że nie w stajni BMW a VW ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 28 czerwca 2018, 17:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15653
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Zakov328 napisał(a):
Właśnie tym różni się ASO od warsztatu Pana Tadka. Pan Tadek wleje Ci olej, zakręci filtr, z łaski swojej może rzuci okiem na podwozie, albo i nie. Na koniec poklepie po plecach i jedź z Bogiem, gwarancja do bramy :rotfl: Natomiast jak jedziesz na przegląd do ASO, to masz wykonany PRZEGLĄD.


I może jeszcze wszystkie śruby książkowym momentem dokręcają? O naiwności :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 28 czerwca 2018, 17:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Tomek napisał(a):
Zakov328 napisał(a):
Właśnie tym różni się ASO od warsztatu Pana Tadka. Pan Tadek wleje Ci olej, zakręci filtr, z łaski swojej może rzuci okiem na podwozie, albo i nie. Na koniec poklepie po plecach i jedź z Bogiem, gwarancja do bramy :rotfl: Natomiast jak jedziesz na przegląd do ASO, to masz wykonany PRZEGLĄD.


I może jeszcze wszystkie śruby książkowym momentem dokręcają? O naiwności :rotfl:


W ASO w którym pracuje, śruby/świece/sondy itd. dokręcane są z momentem, wedle specyfikacji producenta.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 28 czerwca 2018, 17:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17839
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
I wierzysz w to że każdy z pracowników stosuje się do tych wytycznych ?


W Łódzkim jest sporo stażystów na przyuczeniu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 28 czerwca 2018, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1437
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
Zakov328
Ja kupilem samochod po pierwszym wlascicielu, ktory niby byl w pelni serwisowany (pelny serwis to wymiana oleju albo dolanie, bo nawet filtry byly seryjne od 4 lat!).
Przez to przeplywka byla uwalona i egr zostal zapieczony, przez co tez gruszka chlodniczki nie ruszala sie w ogole. Dla mnie to plus, bo nie mam syfu z dolocie.

Heble uznali za dobre, bo tego serwis nie pokrywa, a wlasciciel wolal zmienic na mlodszy, wiec odpuscil. Mialem rok serwisu gratis,ale podziekowalem i sam wszystko zmienilem, bo wiem ze to dobrze zrobie.
Ja tu wszystkie plyny mialem na max, a przeciez tak nie moze byc, bo one zwiekszaja swoja objetosc.
Plyn chlodniczy i hamulcowy byly w ogole nie zmieniane. Jaki to zatem serwis?
Poprostu nowe samochody maja przelatac 4 lata, az splacisz kredyt i dalej sprzedawane sa w mizernym czasem stanie. Widzialem 4er, ktore mialo byc na sprzedaz. Rozebrane w srodku jakies plastiki, porysowane, a pozniej umyja, przykryja rysy, poskladaja i cene walna, ze nie wiesz czy lepiej uciekac czy brac. Za swoj tez dostaniesz tyle, ze szok, a stan czasem lepszy niz ten nowszy

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 29 czerwca 2018, 21:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Punisher napisał(a):
Zakov328
Ja kupilem samochod po pierwszym wlascicielu, ktory niby byl w pelni serwisowany (pelny serwis to wymiana oleju albo dolanie, bo nawet filtry byly seryjne od 4 lat!).
Przez to przeplywka byla uwalona i egr zostal zapieczony, przez co tez gruszka chlodniczki nie ruszala sie w ogole. Dla mnie to plus, bo nie mam syfu z dolocie.

Heble uznali za dobre, bo tego serwis nie pokrywa, a wlasciciel wolal zmienic na mlodszy, wiec odpuscil. Mialem rok serwisu gratis,ale podziekowalem i sam wszystko zmienilem, bo wiem ze to dobrze zrobie.
Ja tu wszystkie plyny mialem na max, a przeciez tak nie moze byc, bo one zwiekszaja swoja objetosc.
Plyn chlodniczy i hamulcowy byly w ogole nie zmieniane. Jaki to zatem serwis?
Poprostu nowe samochody maja przelatac 4 lata, az splacisz kredyt i dalej sprzedawane sa w mizernym czasem stanie. Widzialem 4er, ktore mialo byc na sprzedaz. Rozebrane w srodku jakies plastiki, porysowane, a pozniej umyja, przykryja rysy, poskladaja i cene walna, ze nie wiesz czy lepiej uciekac czy brac. Za swoj tez dostaniesz tyle, ze szok, a stan czasem lepszy niz ten nowszy


Cóż mogę Ci odpowiedzieć? Patologie zdarzają się wszędzie. Te instytucje, jak i wszystko tworzą tylko ludzie. Co nie zmienia faktu, że i tak wolałbym kupić auto z książką pełną pieczątek z ASO, aniżeli od kogoś kto twierdzi, że serwisował sobie sam, albo u znajomego, co to ponoć się zna :)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 29 czerwca 2018, 23:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1437
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie wiem jak jest w Polsce, ale w UK czy to komis czy dealer, to podobna lipa. Nie tylko ja, ale znajomy mial rozne marki, nowe i uzywki kilkuletnie. Zawsze cos nie tak. Nawet teraz ma g30 i po pol roku problem z heblami, a serwis mowi ze jest ok.
Niestety wszedzie moze byc dobrze i zle. Ja sam sobie naprawiam i wiem, co robie zle, to przynajmniej na siebie jestem zly,a nie musze wydac znowu kase na naprawe. Sprzedawac nie zamierzam, wiec nie bedzie nikt na ksiazke patrzyl
Jesli pracujesz dla aso i dobrze wszystko robisz, to chwala Ci za to

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 18 lipca 2018, 17:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1180
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54
Panowie pytanie chcę zrobić płukankę silnika tym środkiem warto >? nie uszkodzi nic ? https://allegro.pl/liqui-moly-pro-line- ... 38868.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 18 lipca 2018, 18:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17839
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Jak nie poprawi to na pewno nie pogorszy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 18 lipca 2018, 21:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Ja bym robił :D

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 10 sierpnia 2018, 16:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1180
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54
Panowie problem nastały upały i zauwązyłem że jak odpalam auto po nocy strasznie nierowno chodzi silnik tak jak by się dławił i po chwili ustaje wszystko silnik N52. Co to możę być. dodam ze swieci mi cały czas check od lutego tego roku, byłem na kompie pokazało niby ze elektrozawory vanosa kupiłem 2 na nowe wymieniłem i nic to nie dało. niewiem od czego ten check moze być. Vanosy siadły czy co . Samochód sprzedaje i kto przyjedzie mamra pod nosem ze swieci check i auta sprzedać nie mogę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 10 sierpnia 2018, 16:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 645
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: BMW E90 318i 143 PS
Kod silnika: N43B20(U0)
ROBBMW napisał(a):
Panowie pytanie chcę zrobić płukankę silnika tym środkiem warto >? nie uszkodzi nic ? https://allegro.pl/liqui-moly-pro-line- ... 38868.html


U mnie w moim N43 poszła płukanka teraz (ale chyba produkt innej firmy) i wlany zalecany 5w30. Póki co wszystko ok. W moim kiedyś był check engine i pomogło wyczyszczenie Vanosów, ale to jeszcze chwilę zanim go przejąłem. Z pewnością wielka zaleta móc odkupić auto ze sprawdzonego źródła, sam mam dość historii z handlarzami.

_________________
Było: Kompakt E36 316i 1.9
Jest: E90 318i LCI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 10 sierpnia 2018, 17:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17839
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
ROBBMW napisał(a):
Panowie problem nastały upały i zauwązyłem że jak odpalam auto po nocy strasznie nierowno chodzi silnik tak jak by się dławił i po chwili ustaje wszystko silnik N52. Co to możę być. dodam ze swieci mi cały czas check od lutego tego roku, byłem na kompie pokazało niby ze elektrozawory vanosa kupiłem 2 na nowe wymieniłem i nic to nie dało. niewiem od czego ten check moze być. Vanosy siadły czy co . Samochód sprzedaje i kto przyjedzie mamra pod nosem ze swieci check i auta sprzedać nie mogę.



Podepnij autko pod kompa sprawdź błędy wykazują i zobacz ponownie jaki błąd wraca :) tak zachwalałeś autko a teraz jeden problem i już do żyda...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 10 sierpnia 2018, 18:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1180
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54
Szczurek1986 napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
Panowie problem nastały upały i zauwązyłem że jak odpalam auto po nocy strasznie nierowno chodzi silnik tak jak by się dławił i po chwili ustaje wszystko silnik N52. Co to możę być. dodam ze swieci mi cały czas check od lutego tego roku, byłem na kompie pokazało niby ze elektrozawory vanosa kupiłem 2 na nowe wymieniłem i nic to nie dało. niewiem od czego ten check moze być. Vanosy siadły czy co . Samochód sprzedaje i kto przyjedzie mamra pod nosem ze swieci check i auta sprzedać nie mogę.



Podepnij autko pod kompa sprawdź błędy wykazują i zobacz ponownie jaki błąd wraca :) tak zachwalałeś autko a teraz jeden problem i już do żyda...


I zachwalam dalej jedynie ten check mnie drazni,. zmieniam na bmw seri 7 e65 dlatego sprzedaję zmieniły się priorytety.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 10 sierpnia 2018, 19:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17839
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
skoro Cię drażni to zrób diagnostykę i wyeliminuj usterkę :)

skoro ludzie marudza że pali się check to pozwól im podpiąć kompa przy okazji sam się dowiesz co nie bangla haha:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 10:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1180
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54
Podpinałem już kompa i wyszło ze zawory wymieniłem na nowe i dalej swieci za chwile pół silnika wymienie i zapłce 9 tyś jak znajomy w niemczech któy kupił ta E60 z tym silnikiem co ja i palił się check wymienili zawory było to samo,. potem zamowili czesci nowych łącznie z rozrzadem cewkami i wszystkimi innymi czujnikami na kwotę 9 tyś i auto dopiero chodzi i nie ma checka ja nie zamierzam wtopic kilka tys znów w silnik. ktoś chce niech kupuje.

https://www.olx.pl/oferta/bmw-5-e60-200 ... o1kUo.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 10:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17839
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Nikt Ci nie karze wymieniać pół silnika :) Najpierw trzeba zrobić kompletną diagnostykę u kumatego diagnosty a następnie działać :)

nie tędy droga jak mówisz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 630 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL