BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 09:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 13:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
ROBBMW napisał(a):
Podpinałem już kompa i wyszło ze zawory wymieniłem na nowe i dalej swieci za chwile pół silnika wymienie i zapłce 9 tyś jak znajomy w niemczech któy kupił ta E60 z tym silnikiem co ja i palił się check wymienili zawory było to samo,. potem zamowili czesci nowych łącznie z rozrzadem cewkami i wszystkimi innymi czujnikami na kwotę 9 tyś i auto dopiero chodzi i nie ma checka ja nie zamierzam wtopic kilka tys znów w silnik. ktoś chce niech kupuje.

https://www.olx.pl/oferta/bmw-5-e60-200 ... o1kUo.html


Czemu w ogłoszeniu o tym nie napisałeś? Przecież zatajasz wadę którą ma ten samochód. Na minę chcesz kogoś wpuścić?
Napisałeś to:
Cytuj:
elektronika wszystko działa żadnych błędów czy niepokojących komunikatów

To wali check engine czy nie? Bo jak wali, to skłamałeś.

Tak się nie robi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 16:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Kyokushin napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
Podpinałem już kompa i wyszło ze zawory wymieniłem na nowe i dalej swieci za chwile pół silnika wymienie i zapłce 9 tyś jak znajomy w niemczech któy kupił ta E60 z tym silnikiem co ja i palił się check wymienili zawory było to samo,. potem zamowili czesci nowych łącznie z rozrzadem cewkami i wszystkimi innymi czujnikami na kwotę 9 tyś i auto dopiero chodzi i nie ma checka ja nie zamierzam wtopic kilka tys znów w silnik. ktoś chce niech kupuje.

https://www.olx.pl/oferta/bmw-5-e60-200 ... o1kUo.html


Czemu w ogłoszeniu o tym nie napisałeś? Przecież zatajasz wadę którą ma ten samochód. Na minę chcesz kogoś wpuścić?
Napisałeś to:
Cytuj:
elektronika wszystko działa żadnych błędów czy niepokojących komunikatów

To wali check engine czy nie? Bo jak wali, to skłamałeś.

Tak się nie robi.


Dokladnie, może to i pierdoła (cieżko diagnozowalna), nie zmienia to faktu że zawiało Januszostwem.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 18:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Pierdoła czy nie ale jest... tak naprawdę nikt tego konkretnie nie z diagnozował i nie wiemy co jest grane...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 18 sierpnia 2018, 18:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 249
Moje BMW: M2 comp.
Kod silnika: S
odme w n52 wymieniac cala? razem z tymi wezami odpowietrzajacymi?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 18 sierpnia 2018, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 72
Moje BMW: e61
Kod silnika: N52B25
Zapięcie na pokrywie zaworowej przewodu nr 3 lubi być już tak twarde, że przy próbie naciśnięcia pęka, zatem koniecznie. Warto jest też wymienić przewód nr 4, ten wchodzący do skrzyni korbowej, bo bywa niedrożny. Zostaje zatem przewód nr 2 który warto wymienić, ponieważ wymieniasz dwa pozostałe ;) Odma cała, polecam Febi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 18 sierpnia 2018, 19:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 249
Moje BMW: M2 comp.
Kod silnika: S
Hubiboost napisał(a):
Zapięcie na pokrywie zaworowej przewodu nr 3 lubi być już tak twarde, że przy próbie naciśnięcia pęka, zatem koniecznie. Warto jest też wymienić przewód nr 4, ten wchodzący do skrzyni korbowej, bo bywa niedrożny. Zostaje zatem przewód nr 2 który warto wymienić, ponieważ wymieniasz dwa pozostałe ;) Odma cała, polecam Febi ;)


hahahaha dzieki :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 21 sierpnia 2018, 16:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Kyokushin napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
Podpinałem już kompa i wyszło ze zawory wymieniłem na nowe i dalej swieci za chwile pół silnika wymienie i zapłce 9 tyś jak znajomy w niemczech któy kupił ta E60 z tym silnikiem co ja i palił się check wymienili zawory było to samo,. potem zamowili czesci nowych łącznie z rozrzadem cewkami i wszystkimi innymi czujnikami na kwotę 9 tyś i auto dopiero chodzi i nie ma checka ja nie zamierzam wtopic kilka tys znów w silnik. ktoś chce niech kupuje.

https://www.olx.pl/oferta/bmw-5-e60-200 ... o1kUo.html


Czemu w ogłoszeniu o tym nie napisałeś? Przecież zatajasz wadę którą ma ten samochód. Na minę chcesz kogoś wpuścić?
Napisałeś to:
Cytuj:
elektronika wszystko działa żadnych błędów czy niepokojących komunikatów

To wali check engine czy nie? Bo jak wali, to skłamałeś.

Tak się nie robi.


Auto za 15 koła to czego się spodziewac.

90% osób sprzedających auto zataja faktyczny stan.
Później jak chcesz dostać cenę adekwatna do stanu i nakładu finansowego w pojazd to się ludzie śmieją na forach że zwariował z ceną bo za połowę tego chodzą na portalach aukcyjnych.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 21 sierpnia 2018, 20:05 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Bo na forach ludzie zwariowali, większość tych igieł to gruzy z toną wosku, wywalonym zawieszeniem i ceną z kosmosu.

Zatajając takie rzeczy można tylko w czapę dostać, przyjedzie ktoś 400km, straci cały dzień, zobaczy checka, da w dekiel i pojedzie. I nie dziwię się.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 28 sierpnia 2018, 17:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
forest napisał(a):
Kyokushin napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
Podpinałem już kompa i wyszło ze zawory wymieniłem na nowe i dalej swieci za chwile pół silnika wymienie i zapłce 9 tyś jak znajomy w niemczech któy kupił ta E60 z tym silnikiem co ja i palił się check wymienili zawory było to samo,. potem zamowili czesci nowych łącznie z rozrzadem cewkami i wszystkimi innymi czujnikami na kwotę 9 tyś i auto dopiero chodzi i nie ma checka ja nie zamierzam wtopic kilka tys znów w silnik. ktoś chce niech kupuje.

https://www.olx.pl/oferta/bmw-5-e60-200 ... o1kUo.html


Czemu w ogłoszeniu o tym nie napisałeś? Przecież zatajasz wadę którą ma ten samochód. Na minę chcesz kogoś wpuścić?
Napisałeś to:
Cytuj:
elektronika wszystko działa żadnych błędów czy niepokojących komunikatów

To wali check engine czy nie? Bo jak wali, to skłamałeś.

Tak się nie robi.


Auto za 15 koła to czego się spodziewac.

90% osób sprzedających auto zataja faktyczny stan.
Później jak chcesz dostać cenę adekwatna do stanu i nakładu finansowego w pojazd to się ludzie śmieją na forach że zwariował z ceną bo za połowę tego chodzą na portalach aukcyjnych.

O kurw* ROBBMW nie pisałeś na forum że Twoje wspaniałe e60 to angol.
Tak jak pisze Kyo, zmień opis bo możesz przy oględzinach dostać w buźkę.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 28 sierpnia 2018, 20:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Pawel! napisał(a):
O kurw* ROBBMW nie pisałeś na forum że Twoje wspaniałe e60 to angol.
Tak jak pisze Kyo, zmień opis bo możesz przy oględzinach dostać w buźkę.




Ale to z wadlimy silnikiem ''N'' czy już ta nowsza z niesamowitym M54 ? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 30 grudnia 2018, 16:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 40
Posty: 2
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90 330i
Kod silnika: N52B25
Czesc Wszystkim,

Chcialbym sie podpiac pod temat. Kupilem niedawno e90 330i i szukam informacji odnosnie pracy silnika na niskich obrotach. czy to normalne ze przy obrotach ponizej 1800 i wciśnięciu pedału gazu w podloge auto sie dławi? Zaczyna robic takie kangurki. Takie zachowanie pojawia sie na pewno na 1 i 2 biegu zarowno na zimnym jak i ciepłym silniku. Auto nie ma instalacji LPG, po podpieciu do komputera nie pokazuje zadnych błędów. Natomist jest szansa ze mialo robiony jakis chip tuning. Poprzedni właściciel nie mial zbyt rozległej wiedzy w tym temacie a kupil je juz z różnymi modyfikacjami takimi jak zawieszenie, rozporka czy dolot (to widac gołym okiem).

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 30 grudnia 2018, 17:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Wolek666 napisał(a):
dolot

Jak masz nieszczelnosci w dolocie, szczególnie bliżej przepustnicy, gdzie przy bucie nieźle ciągnie, to potrafią robić sie zawirowania powietrza, lewe powietrze też powoduje kangury. Sprawdź dokładnie dolot, szukaj pęknięć na rurach, ktore pod wpływem naprężeń dopiero staja sie widoczne.

Druga sprawa to paliwo, a wlasciwie jego jakość, na tej samej stwcji tankujesz? Czy skaczesz jak kangur :P musisz to tez wykluczyć ;)

Inna sprawa to podgląd parametrów na żywo w kompie, pomijam błędy w ecu. , tj wtryski, sondy, napięcia instalacji pod obciążeniem.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 30 grudnia 2018, 20:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 40
Posty: 2
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90 330i
Kod silnika: N52B25
Dzieki za odpowiedz, rozumiem ze to nie jest normalne zachowanie ;)

Paliwo tankuje 98 na Orlenach, glownie na 3 tych samych stacjach.

Właśnie byłem w garażu i oglądałem dolot. Jako, że jest to rura z twardego plastiku to nie bardzo mam pomysł gdzie może być pęknięta. Wygląda 'ok', ale obawiam się, że bez wyjęcia jej nie sprawdzę czy czegoś nie ma od spodu silnika.

Jesli chodzi o sprawdzanie błędów podczas jazdy to dam rade to zrobic samemu czy raczej koszty zakupu programu/wtyczki sa na tyle spore, ze lepiej to oddac do mechanika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 31 grudnia 2018, 18:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Diqgnostyka? Co ci napisać?, warto to sprawdzić zarowno na wlasny koszt kupując dla siebie sprzet, bo sie mozna nauczyć jego obsługi na dłuższą metę. Jak i u mechanika, chyba że każdy klik guzika na klawiaturze -wyszczególnia na paragonie. A powinno być za postawioną jakąchs diagnoze lub przynajmniej jakichs pkt zaczepienia. Zależy jak trafisz. Warto by oddac auto komus kto ogarnia w ogole BMW

W n52 ściągnięcie rury przepływki to 3min, ściągasz puche filtra powietrza i już jest dostęp. Warto to sprawdzić bo nie kosztuje ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 6 stycznia 2019, 10:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
A co ta diagnostyka daje w przypadku tak ferelnych jednostek... Przykład mojego kolegi. Kupił e93 z silnikiem N53B30A. Na początku wszystko cacy. Później problem z wypadaniem zapłonu, walka z wtryskiwaczami itd. Następnie wypisany akt zgonu, ciśnienie a drugim cylindrze 3 bary.
Silnik znaleźliśmy niby lalka. Nie z palety tylko jeszcze w samochodzie, sprowadzonym angliku. Pomiar ciśnienia po 12,5/13 na każdym. Brak błędów na kompie. Auto z książko serwisową po przebiegu ok. 140 tys. Kupione, zapłacone, włożone. Efekt, po 30 km kupa dymu i brak ciśnienia na piątym cylindrze i 4 bary na drugim.......... :wstyd: :rotfl:
https://youtu.be/SWrhY3Zue_U


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 6 stycznia 2019, 13:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dudek II napisał(a):
A co ta diagnostyka daje w przypadku tak ferelnych jednostek... Przykład mojego kolegi. Kupił e93 z silnikiem N53B30A. Na początku wszystko cacy. Później problem z wypadaniem zapłonu, walka z wtryskiwaczami itd. Następnie wypisany akt zgonu, ciśnienie a drugim cylindrze 3 bary.
Silnik znaleźliśmy niby lalka. Nie z palety tylko jeszcze w samochodzie, sprowadzonym angliku. Pomiar ciśnienia po 12,5/13 na każdym. Brak błędów na kompie. Auto z książko serwisową po przebiegu ok. 140 tys. Kupione, zapłacone, włożone. Efekt, po 30 km kupa dymu i brak ciśnienia na piątym cylindrze i 4 bary na drugim.......... :wstyd: :rotfl:
https://youtu.be/SWrhY3Zue_U


Nigdy nie kupuj nic uk, bo to szroty
Ludzie nie dbaja o samochody, leja najgorsze paliwo, katuja od zimnego, a serwisu nie ma
Ksiazka jest, ale ile zmian oleju? Tu nie robia zmian, a tylko dolewki, filtry fabryczne
Kumpel kupil 335d, ktore mialo plyny na min i po roku z tlokow, sypaly sie kawalki metalu, wspoma ledwo zyla
Tu jak kupic, to cos mlodego z malym przelotem i wtedy samemu zadbac
Motorow tez nie polecam, bo kazdy jak slysze, to silnik rzezi jakby sruby w nim lataly


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 6 stycznia 2019, 18:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Dudek II napisał(a):
A co ta diagnostyka daje w przypadku tak ferelnych jednostek

Na szrota nic nie da ;) poza tym nie ma felernych jednostek, są tylko felerni ich właściciele.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 6 stycznia 2019, 20:09 
kszyhu, jak tak czytam te ich posty to zastanawiam się skąd oni te auta biorą ? :zdziwko: Nie wiem...rynsztokiem płyną a oni j wyławiają? Śmigam samochodem z silnikiem n52 już od pięciu lat i śmiało mogę powiedzieć, że tak bezawaryjnego auta jeszcze nie miałem. Pomijając pompę wody - zeroooooo problemów - ZERO.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 6 stycznia 2019, 21:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
To pochwal się ile km zrobiłeś przez te 5 lat?
Auta z angli złe.... moja miała jak ją kupiłem 235 tys km, obecnie 375 i dalej jeździ.
Poprostu mając m50, m52, m52tu i m54 trafiasz na n53 i dostajesz kopa w łeb :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 6 stycznia 2019, 22:20 
Dudek II napisał(a):
To pochwal się ile km zrobiłeś przez te 5 lat?

80 000 km.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL