BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] N52, N53 - opinie/wady/problemy
PostNapisane: 21 lutego 2012, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Z góry uprzedzam, że nie wiedziałem w jakim dziale zapodać ta historię, a może niektórych zainteresuje:
http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia ... 759990,415
Czy wiadomo coś więcej o jakiś bolączkach występujących w silnikach n52 zarówno w E60 i E90? Czy może ktoś już miał problemy z samochodem wyposażonym w ten silnik?

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Ostatnio edytowano 26 lutego 2012, 23:29 przez rafix, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 21 lutego 2012, 22:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 130
Moje BMW: e34 1994r 525 tds
Kod silnika: m51
Jeden na milion każdemu się trafi.
Facet miał pecha :suchy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 21 lutego 2012, 23:52 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Cytuj:
Jeden na milion każdemu się trafi.
Facet miał pecha :suchy:

pewnie tak, ale ciekaw jestem właśnie odnośnie tych stuków w silnikach N52, bo z tego co można tam wyczytać niby mają jakąś wadę, która może spowodować owe stukanie.

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 22 lutego 2012, 08:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Na BMW-Klub jest temat tego użytkownika z całym opisem:
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... &hilit=n52


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 22 lutego 2012, 09:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Powoli nadchodzą czasy kiedy powiedzenie "ostatnie prawdziwe BMW' nie będzie już tylko forumowym dowcipkowaniem a szczerą prawdą. Choć w tej sytuacji to bardziej bym się dopatrywał winy w polskim ASO, niestety ale nawet poważne firmy nie wyszły jeszcze z technicznego poziomu FSO/FSM.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 22 lutego 2012, 10:21 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Cytuj:
Choć w tej sytuacji to bardziej bym się dopatrywał winy w polskim ASO, niestety ale nawet poważne firmy nie wyszły jeszcze z technicznego poziomu FSO/FSM.

Prawda, prawda.
Aso, Aso nie równe. A czasem lepiej nawet podjechać do jakiegoś warsztatu "bez loga" niż do ASO. Jeżeli o BMW chodzi to nie miałem jeszcze jakiś nieprzyjemności, ale np. z Hondą rodziców tak. Podjechałem w Gliwicach zamówić tylko część, zamówili według vin-u, po tygodniu przyszła niby nie ta co powinna. Zamówiłem więc ponownie, po dwóch tygodniach oczekiwania, Pan mało znający się na autach z danej marki stwierdził, że jest problem i w oryginale owej części nie dostane wcale.
Rodzice podjechali do aso w Katowicach- okazało się, że część którą chcieliśmy zakupić jest gratis i jej wymiana również- ponieważ fabrycznie była montowana wadliwa i Honda wymienia ją bezpłatnie.

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 22 lutego 2012, 11:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ja ostatnio w intercarsie sam musiałem usiąść przy komputerze i wyszukać sobie część w katalogu. :wstyd:

Jak możecie narzekać na bezrobocie jeżeli tak ludzie pracują? :szok:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 22 lutego 2012, 12:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1864
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
jiGsaw, to jest fakt, czesto w intercarsach pracuja goscie ktorzy nie maja wogole pojecia bladego, potem sie okazuje ze polowa czesci nie do tego modelu...

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 22 lutego 2012, 12:46 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Aadam525tds napisał(a):
Jeden na milion każdemu się trafi.
Facet miał pecha :suchy:


Masz racje, pechowe auto. Przypomina mi sie strona vwszrot.pl .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 22 lutego 2012, 19:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1099
Moje BMW: 335i
Garaż: ex: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 51&start=0
Tylko ze na interii jest opisane jakoby to był N52 a w temacie na bmw-klub sprzedający przyznał na samym końcu tematu ze jednak ma N53 - czyli silnik juz na bezpośrednim wtrysku. W artykule na interii jest pokazany filmik auta z 2008 roku- chyba tez juz na bezpośrednim wtrysku także nie wiadomo jak to się ma do N52.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 22 lutego 2012, 20:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Pracuje idento jak M20 ! Klimat rekinów wrócił ! :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 22 lutego 2012, 20:30 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Cytuj:
Tylko ze na interii jest opisane jakoby to był N52 a w temacie na bmw-klub sprzedający przyznał na samym końcu tematu ze jednak ma N53 - czyli silnik juz na bezpośrednim wtrysku. W artykule na interii jest pokazany filmik auta z 2008 roku- chyba tez juz na bezpośrednim wtrysku także nie wiadomo jak to się ma do N52.

Właśnie to samo zauważyłem. Także sam nie wiem, bo niby te opisy "wady" dotyczyły silnika n52, a potem jest napisane, że auto omawiane ma silnik n53 :kwasny:

Cytuj:
Pracuje idento jak M20 ! Klimat rekinów wrócił ! :rotfl:

:rotfl: :rotfl:

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 26 lutego 2012, 11:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Lodz
Moje BMW: Alpina B10 V8
Kod silnika: M62B46
To nie przypadek, to norma w nowych silnikach BMW. Z dieslami jest podobnie:
http://www.klinika-bmw.pl/feat/wadliwy- ... uch-w-e70/

W FUS'ie mieli już kilka przypadków pęknięcia łańcucha w 3-4 letnich samochodach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 26 lutego 2012, 17:21 
Takie wpadki zdarzają się w każdej marce. Grunt żeby inżynierowie wyciągali z tego wnioski przy konstruowaniu kolejnej generacji silników.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E60 z silnikiem N52-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 26 lutego 2012, 17:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Cytuj:
Takie wpadki zdarzają się w każdej marce. Grunt żeby inżynierowie wyciągali z tego wnioski przy konstruowaniu kolejnej generacji silników.

Jak najbardziej.
Mnie interesuje, czy problemy opisane w temacie dotyczą n52, a jeśli tak to czy wszystkich/większości egzemplarzy.

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z N52, N53-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 26 stycznia 2013, 11:15 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: 325i
Kod silnika: n52
Dokładnie prześledziłem przeróżne fola angielskie i amerykańskie i już wszystko wiem
Po raz Jedna osoba pisze tak .Wymieniłem na olej AMSOIL i ucichło ponownie przyszedł czas na zmiane oleju zrobił to w aso i znów tykało zmienił na amsoil i ucichło znowu.Wypowiedź BMW Tykanie wystepuje w zimie na krótkich odcinkach jazdy i nie ma żadnego negatywnego wpływu na silnik
Rzecz druga PROCEDURA BMW!!!!!!! TŁUMACZONA Z ANGIELSKIEGO PRZEZ TRANSLATOR GOOGLE ALE WRZYSTKO MOZNA ZROZUMIEĆ

GRUPA
Intermittent hydrauliczny Regulacja zaworu (HVA) "Tkanina" czy "grzechotanie" Hałasy
MODEL
Wszystkie E83, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92 i E93 z N52 lub ​​N52K silników
SYTUACJI
okazjonalnego zaznaczając lub grzechotanie hałas HVA elementów może wystąpić podczas rozruchu zimnego silnika lub
częstego krótkim dystansowi.
Przyczyna
W takich sytuacjach nie można elementy HVA dostarczono jeszcze wystarczającą ilość powietrza bez
oleju. Warunek ten nie spowoduje uszkodzenia silnika i zazwyczaj się z środków prawnych dłuższej
jazdy odległość lub czas pracy przy pełnej temperatury roboczej.
KOREKTA
W przypadku reklamacji klienta należy wykonać poniższą procedurę odpowietrzania HVA.
PROCEDURE
WAŻNE UWAGI:
Strumień Czas ten może trwać dwóch minut (w rzadkich przypadkach) maksymalnie 30 minut.
Procedura ta ma być wykonywana na równej powierzchni, przy pojeździe nieruchomym, w odpowiednio
wentylowanym pomieszczeniu.
Postępowanie wstępne:
poziom oleju w silniku są prawidłowe? ani pod wypełnione ani przepełnione
Silnik pracuje w temperaturze roboczej
1. Doprowadzić silnik do prędkości pracy (bez obciążenia) z 2000 roku? 3000 rpm i utrzymać ten stan
przez trzy minuty (krwawienie procedurę).
2. Niech silnik bezczynny przez 15? 30 sekund i ponownie ocenić, czy hałas jest nadal obecny, czy nie.
3. Silnik cicho? Procedura jest zakończona.
4. Hałas silnika jest nadal obecny? Powtarzaj procedurę? Kroki # 1 i # 2 do maksymalnie 5 razy.
5. Tylko wtedy, gdy hałas pozostaje po wykonaniu procedury krwawienie 5 razy? przejść wykonując
procedurę po raz ostatni, również przy prędkości pracy silnika 2000? 3000 rpm, ale na całkowity czas
trwania 15 minut.
GWARANCJA
objęte warunkami Nowego BMW Pojazdu gwarancją.
SI B 11 09 07
Silnik
lipca 2007
Obsługa techniczna
Strona 1 z 3 http://www.bmwtis.net / tiscode/cgi-bin/omcg...tm_store/9397 .. . 26.12.2007
Intermittent hydrauliczny Regulacja zaworu (HVA) "Tkanina" czy "grzechotanie" Hałasy
MODEL
Wszystkie E83, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92 i E93 z N52 lub ​​N52K silników
SYTUACJI
okazjonalnego zaznaczając lub grzechotanie hałas HVA elementów może wystąpić podczas rozruchu zimnego silnika lub
częstego krótkim dystansowi.
Przyczyna
W takich sytuacjach nie można elementy HVA dostarczono jeszcze wystarczającą ilość powietrza bez
oleju. Warunek ten nie spowoduje uszkodzenia silnika i zazwyczaj się z środków prawnych dłuższej
jazdy odległość lub czas pracy przy pełnej temperatury roboczej.
KOREKTA
W przypadku reklamacji klienta należy wykonać poniższą procedurę odpowietrzania HVA.
PROCEDURE
WAŻNE UWAGI:
Strumień Czas ten może trwać dwóch minut (w rzadkich przypadkach) maksymalnie 30 minut.
Procedura ta ma być wykonywana na równej powierzchni, przy pojeździe nieruchomym, w odpowiednio
wentylowanym pomieszczeniu.
Postępowanie wstępne:
poziom oleju w silniku są prawidłowe? ani pod wypełnione ani przepełnione
Silnik pracuje w temperaturze roboczej
1. Doprowadzić silnik do prędkości pracy (bez obciążenia) z 2000 roku? 3000 rpm i utrzymać ten stan
przez trzy minuty (krwawienie procedurę).
2. Niech silnik bezczynny przez 15? 30 sekund i ponownie ocenić, czy hałas jest nadal obecny, czy nie.
3. Silnik cicho? Procedura jest zakończona.
4. Hałas silnika jest nadal obecny? Powtarzaj procedurę? Kroki # 1 i # 2 do maksymalnie 5 razy.
5. Tylko wtedy, gdy hałas pozostaje po wykonaniu procedury krwawienie 5 razy? przejść wykonując
procedurę po raz ostatni, również przy prędkości pracy silnika 2000? 3000 rpm, ale na całkowity czas
trwania 15 minut.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z N52, N53-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 27 stycznia 2013, 21:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
mikolaj2909 napisał(a):
Dokładnie prześledziłem przeróżne fola angielskie i amerykańskie i już wszystko wiem


No to może napisz co wiesz oprócz tego że robisz reklamę olejów konkretnej marki.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z N52, N53-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 29 stycznia 2013, 20:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: 325i
Kod silnika: n52
informacje znalazłem dokładnie na youtube ,była to wypowiedz pod filmikiem związanym z tykaniem samoregulatora,oprócz tego poczytałem na internecie no i wychodzi na to ,ze olej z najwyższej półki .Ja staram się doradzić,nic tu nie reklamuję.Ja co prawda mam oryginalny wymieniany w aso ,ale jak na razie nic nie tyka, a przebieg równe 70000km A jak przyjdzie czas na wymianę ,to wymienię na amsoil.Nie mówię,że z działa cuda, ale wypowiedz wydała mi sie wiarygodna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z N52, N53-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 29 września 2013, 21:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Posiadam ten silnik w obecnym aucie. Problemem tych silników jest wada konstrukcyjna głowicy. Powoduje ona, iż głowica nie zapewnia dostatecznego smarowania elementów hydraulicznych. W wyniku tego zużywają się one, najczęściej po przebiegu około 80 tyś. km (nieraz i przy 20 tyś. km :przestraszony:) i zaczyna się tykanie silnika podczas nagrzewania jednostki.

Można sobie radzić z tym na parę sposobów. Przede wszystkim należy unikać pokonywania krótkich odcinków i czasami dobrze przegonić auto na trasie, aby olej porządnie się rozgrzał i przesmarował wszystkie elementy hydrauliki. W chłodniejsze dni można też przez pierwsze 2-3 km nie włączać ogrzewania, aby silnik szybciej złapał odpowiednią temperaturę (w takich sytuacjach przydaje się podgrzewanie foteli :hyhy:) Rzecz jasna o stosowaniu dobrego oleju i nie pałowaniu silnika na zimnym nawet nie wspominam :)

Można też próbować naprawy, poprzez odpowietrzenie elementów HVA (Hydraulic Valve Adjuster), co najczęściej nie pomaga w ogóle, albo pomaga na bardzo krótko. Dlatego lepiej je od razu wymienić (jest ich 12) co i tak nie załatwi sprawy do końca, gdyż wadliwa głowica prędzej czy później doprowadzi do ich ponownego, przedwczesnego zużycia. Tak więc aby permanentnie wyeliminować wadę, należy wymienić głowicę na tą montowaną po 2008r.

Ogólnie nie grozi to awarią silnika i nie jest strasznie dokuczliwe. Ciepły silnik pracuje cicho i aksamitnie, a nieraz na zimnym, przy zamkniętej masce prawie tego nie słychać. Wiele zależy od temperatury zewnętrznej i tego czy auto było intensywnie użytkowane czy też stało 2 dni nie ruszane, albo robiło krótkie podjazdy. Zdarza się jednak, że potrafi po nocy, przez pierwsze 5 minut pracy dać po uszach nieprzyjemnym tykaniem :/ Bardzo kiepsko świadczy to o BMW jako o marce. Można co prawda unikać egzemplarzy wyprodukowanych od 2005-2007r., ale chyba od 2008r. był już montowany bezpośredni wtrysk paliwa, który sprawiał nie mało kłopotu, więc z dwojga złego wolę już to. Jak sądzę HVA można wymienić, zamykając się w kwocie do 1500zł (poza ASO) i mieć spokój (przy dobrych wiatrach) może na te 2-3 lata.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 29 września 2013, 23:36 przez Zakov328, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 z N52, N53-co sie stało po paru latach eksploatacji
PostNapisane: 29 września 2013, 21:42 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Zakov328 napisał(a):
Dlatego lepiej je od razu wymienić (jest ich 12)

12 regulatorów? Przy 24 zaworach? :-k

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL