Dejmon napisał(a):
tylko że organoleptycznie można też ocenić to że 328M objeżdża o kilka długości 328A
Jak mu się uda dobrze zmienić biegi, to tak
Ale pisałem że 328A tak po prostu ma
Dobrze że 320 jest za nim
Inaczej bym nie mógł zasnąć.
Warto podkreślić że 328 manual to naprawdę świetnie zestrojone auto. 328A jest wyjątkowo źle zestrojone, jeżeli chodzi o wyścig na prostej.
Prawdę mówiąc nie do końca pojmuję pod co to auto jest zestrojone, nie wiem jaka idea przyświecał konstruktorom.
Dejmon napisał(a):
dlatego twierdzę że jednak w 80% przypadków to automat dostanie srogie baty
W 80% raczej nie, ale ogólnie tak - jest wolniejsze.
Nie mniej jednak 323 czy 320 nadal zamiata pod dywan
Dejmon napisał(a):
Miałem taką nadzieje że zrobi mnie jak chce, gdyż marzy mi się posiadanie b30 pod maską dlatego tym bardziej byłem zadziwiony.
To śmiało kupuj. Trafiłeś na jakieś padło ze źle wyremontowaną skrzynią i stąd takie odczucia.
Dejmon napisał(a):
racja różnca sekundy między 328 manual i 328 automat rozwiewa wszelkie wątpliwości- automat w e46 to muł
Ale powtarzalny
328A te 8s zrobi zawsze. 328m - często się ludziom ręka omyka na 1 zmianie biegu, lub zrobią żabkę na starcie i wychodzi remis.
Generalnie 328A ma zwalony dyferencjał i dlatego jest dużo wolniejsze do 100, ale 330A można brać w ciemno.
Natomiast w trasę - 328A jest fantastyczne, jedziesz sobie autostradą 140, masz jakieś kuriozalnie niskie obroty, w aucie cicho. Po prostu to wybitnie nie jest auto do ścigania się, ale mimo tego daje radę
Na co dzień różnicy w jeździe nie ma, i generalnie mam to gdzieś, dawno wyrosłem ze pałowania się nad różnicą 1s do 100
Byczus napisał(a):
dodatkowo to o czym mówił Tomek, czyli jazda na pół gwizdka, zawsze jest ten, że tak to nazwę zapłon czasowy od momentu przyciśnięcia pedału gazu a przeniesieniem mocy na koła, tutaj również w skyrzni manualnej dzieje się to ewidentnie szybciej.
Może i tak, dopóki nie masz lockupa to nie jest to tak od razu przenoszone, ale w normalniej jeździe niema to kompletnie znaczenia. Jak potrzebna jest redukcja, wystarczy szybko pstryknąć gaz i jest ciąg z lockupem. No trochę inaczej.