BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW M850I......M8
PostNapisane: 8 lipca 2023, 13:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Miałem przyjemność pośmigać bmw m850i. oraz M8. Teraz wiem dlaczego duża część klientów których stać na zakup M8 kupuje M850i , z moich odczuć M8 jest twarde nawet przy ustawieniach komfortowych ,nie jest to zbyt dobre zważywszy że raczej klient oczekuje od tego typu aut komfortu i sportowych osiągów, a duża część nie odwiedza torów itd, Jestem w szoku jak w M850i z komfortowego ustawienia zmienia się oblicze na ustawieniach sport+ nigdy w żadnym aucie aż takich różnic nie czułem. Myślę że po lekkich modach takie M850i ma świetne osiągi a jest w komfortowych ustawieniach bardzo wygodnym autem.
Jedynie co obawiam się awaryjności 4.4 v8 co sądzicie ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 8 lipca 2023, 14:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Jeżeli chcesz kupić nowe lub z minimalnym przebiegiem a potem często zmieniasz olej i wtryski to ujdzie ale kupno jak już ma ponad 100k a poprzedni właściciel robił wszystko wg aso to dolicz sobie od razu nowy silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 8 lipca 2023, 18:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Też rozmawiałem z jednym z potencjalnych kupców i twierdził dokładnie to samo. W ostateczności kupił 840d bo wg niego auto klasy gt powinno mieć duży zasięg a do zapierdzielania ma dużo lżejsze wozy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 8 lipca 2023, 18:26 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
BTW


_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 8 lipca 2023, 18:50 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
850i lepiej brzmi i ma tylna os skrętna.
to jedyne dwa argumenty za 850tka względem Emka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 9 lipca 2023, 12:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Nie jest tak że te silniki są poprawiane? Np taka M850i z 2020 roku nie ma problemów już?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 9 lipca 2023, 14:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Nadal turbiny na głowicach także olej co 10 tyś wtryski myślę co 50 do 70 zależy jak jeździsz i może się uda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 10 lipca 2023, 07:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Mały twierdził, ze tak samo jest z nowym m340i vs m3 g80. Do jazdy na codzien duzo przyjemniejsze auto, mniejsze spalanie, wieksza wygoda za duzo mniejszą kasę czyli w sumie to co w bmw kocham ;)

Co do awaryjnosci to wg mnie wystarczy kupic auto od swiadomego uzytkownika, który wymieniiał wtryski na czas. W takim przypadku to bym się nie zastanawiał ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 10 lipca 2023, 08:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 187
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65B40
Znajomy dwa tygodnie temu kupił M5 F90 z 2018 roku z przebiegiem 94 tyś km, nie dojechał tym autem nawet do domu :dobani: Wracał nim po zakupie do domu i po ok 200km zgasł silnik i wyskoczył komunikat 'zbyt niskie ciśnienie oleju'... Postawił na serwis BMW, zlali olej, wyciągnęli filtr oleju, a tam świeci się od opiłków jak choinka na święta :rotfl: . Wyszło oczywiście, że poprzedni właściciele nie dbali o to auto, serwisy olejowe nie dość, że nie robione na czas nawet tak jak BMW zaleca czyli co 30 tyś km to jeszcze przeciągnięte po 6-8 tyś km, więc od nowości do zatarcia się silnika olej był wymieniony 3 razy... Podejrzewam, że jakby tam na czas ktoś zmieniał olej to by dalej jeździło, ale że ktoś miał totalnie gdzieś zadbanie o ten samochód, to jest jak jest, że nie dojechał nawet do 100 tyś km... Teraz zobaczymy jak podejdzie do sprawy osoba od której kupił to auto, ponoć jak dostanie na piśmie, że to była wada ukryta ( a co innego jak samochód nawet do domu z trasy nie dojechał) to mu wstawi nowy silnik :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 10 lipca 2023, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
Czytam i się zastanawiam, jeśli kupujesz takie auto to po co się zastanawiasz nad awaryjnością takich silników. Masz gwarancje, w razie czego ci wymienia silnik. Druga sprawa jeździsz plastikowym gtrem który ma milion różnych dokładek i na pewno nie jest autem komfortowym. Dla mnie M6 E63, M6 F13 czy M8 F92 nigdy nie było autem komfortowym. Jeśli ktoś szukał tutaj wygody na miarę 7er to zły adres. Jest twardo, jest nerwowo, jest ciasno ale to w końcu emka i tak ma być. Nawet M5 E60 nie była zbyt komfortym samochodem dla mnie, auto miało nerwowo zapierdalac 20 lat temu i tak było


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 11 lipca 2023, 06:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ciągle są poprawiane ale nie zmienia to faktu, że trzeba o nie dbać, a nie jak powyżej ;)

galazkam3 napisał(a):
to mu wstawi nowy silnik :hyhy:


czyli totalna wyjebka albo brak czasu za który teraz słono zapłaci, eh :)

A napisał(a):
Masz gwarancje, w razie czego ci wymienia silnik.


być może już nie mają gwarancji, chyba, że był wymieniany silnik i się przedłużyła


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 11 lipca 2023, 08:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Z gwarancją nie zawsze jest kolorowo, nie zawsze tak po prostu wymienią ci piec, drugą strona medalu, że takie awarię są zawsze w złym momencie. Jak się gdzieś spieszysz lub masz ważna sprawę do ogarnięcia. Kolejny temat to zabiorą ci twoje m5 i dadzą ci 520d albo 318i bo akurat takie mają i płacisz pół miliona za auto a jeździsz takim za 100k. Przy czym wymiana pieca to nie 5min, z tego co wiem auto jedzie do Niemiec i tam jest sprawdzane przez inżynierów czy na pewno jest to wina samochodu czy nie jest to z winy użytkowania więc proces ten trwa tygodniami. Auto miało wydech, inny filtr, inny olej, czy nie daj boże boxa i raczej będzie ciężko o gwarancję. Znam przypadki gdzie ludzie jeżdżą 100k bez problemu, znam też takie gdzie po 20k się piec wysypie, jak i takie gdzie ktoś jeździł 50k i nic, zrobił boxa i po 200km motorschaden. Trochę loteria niestety z tymi piecami...Mnie osobiście mega robi M5, ale póki co na roczne z gwarancją mnie nie stać, a innego nie kupię bo średnio chce przeznaczyć potem 80/100k na silnik :P Ale z autem na gwarancji chyba bym zaryzykowałn :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 11 lipca 2023, 13:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
WitoM napisał(a):
Z gwarancją nie zawsze jest kolorowo, nie zawsze tak po prostu wymienią ci piec, drugą strona medalu, że takie awarię są zawsze w złym momencie. Jak się gdzieś spieszysz lub masz ważna sprawę do ogarnięcia. Kolejny temat to zabiorą ci twoje m5 i dadzą ci 520d albo 318i bo akurat takie mają i płacisz pół miliona za auto a jeździsz takim za 100k. Przy czym wymiana pieca to nie 5min, z tego co wiem auto jedzie do Niemiec i tam jest sprawdzane przez inżynierów czy na pewno jest to wina samochodu czy nie jest to z winy użytkowania więc proces ten trwa tygodniami. Auto miało wydech, inny filtr, inny olej, czy nie daj boże boxa i raczej będzie ciężko o gwarancję. Znam przypadki gdzie ludzie jeżdżą 100k bez problemu, znam też takie gdzie po 20k się piec wysypie, jak i takie gdzie ktoś jeździł 50k i nic, zrobił boxa i po 200km motorschaden. Trochę loteria niestety z tymi piecami...Mnie osobiście mega robi M5, ale póki co na roczne z gwarancją mnie nie stać, a innego nie kupię bo średnio chce przeznaczyć potem 80/100k na silnik :P Ale z autem na gwarancji chyba bym zaryzykowałn :P


Nie jest to do końca prawda. Samochód stoi na miejscu, ktoś tam przyjedzie z bmw i poduma nad autem, cala operacja trwa jakieś 3 tygodnie. Jak masz kogoś zaufanego to mogą nagiąć normy brania oleju i silnik wymienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 11 lipca 2023, 14:00 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2046
WitoM napisał(a):
z tego co wiem auto jedzie do Niemiec i tam jest sprawdzane przez inżynierów czy na pewno jest to wina samochodu czy nie jest to z winy użytkowania

I co rozumiem że klient też za to płaci? Tj właśnie podejście Bmw jak tak dalej pójdzie to skończą na rynkach 3ciego świata

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 11 lipca 2023, 15:00 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
[quote="galazkam3"]Teraz zobaczymy jak podejdzie do sprawy osoba od której kupił to auto, ponoć jak dostanie na piśmie, że to była wada ukryta ( a co innego jak samochód nawet do domu z trasy nie dojechał) to mu wstawi nowy silnik [/quote]

Nie dojechal autem do domu to przykra sprawa. Zamiast przyslowiowej radosci z jazdy są problemy. Kupujacy przed zakupem nie sprawdzil historii auta?
W tego typu przypadkach jest tez inna opcja do wyboru, odstąpienia od umowy i zwrot kasy.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 11 lipca 2023, 17:03 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
alduwiel napisał(a):
Mały twierdził, ze tak samo jest z nowym m340i vs m3 g80. Do jazdy na codzien duzo przyjemniejsze auto, mniejsze spalanie, wieksza wygoda za duzo mniejszą kasę czyli w sumie to co w bmw kocham ;)

Co do awaryjnosci to wg mnie wystarczy kupic auto od swiadomego uzytkownika, który wymieniiał wtryski na czas. W takim przypadku to bym się nie zastanawiał ;)


miałem możliwość pojeździć m340d i m3 g80, m3 jeździ świetnie, ale to jest weekendowa zabawka, do jazdy na co dzień zbyt męcząca, do tego m3 miała kubły, więc wsiadanie i wysiadanie to koszmar, auto miało 7kkm i już na boczku kubła skóra była przytarta, za to m340d jest właśnie znacznie bardziej uniwersalne, jeśli chodzi o osiągi to wiadomo do m3 brakuje, ale chcesz twardo? masz twardo, chcesz komfort? masz komfort, do tego ten silnik w relacji osiągi do spalania jest cudowny

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 11 lipca 2023, 20:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
pako25, o cholera... o cholera... wybieramy inne auto niż wspaniałego GTR-a ? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 11 lipca 2023, 20:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Lokalizacja: Польша
Moje BMW: G70, F92
Rost napisał(a):
WitoM napisał(a):
z tego co wiem auto jedzie do Niemiec i tam jest sprawdzane przez inżynierów czy na pewno jest to wina samochodu czy nie jest to z winy użytkowania

I co rozumiem że klient też za to płaci? Tj właśnie podejście Bmw jak tak dalej pójdzie to skończą na rynkach 3ciego świata


klient za to nie płaci, samochód stoi w aso, wszystko w ramach gwarancji gratis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 13 lipca 2023, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1522
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ech ta szydera......nie nie jest plastikowym autem,tak to wspaniałe auto, lubię zmieniać auta więc nadszedł czas na zmianę ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M850I......M8
PostNapisane: 14 lipca 2023, 07:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wymiana gtera na 850i będzie na 100% na plus ;) gtr to juz strasznie stara buda, nie przyciaga tak uwagi, tak jakbys chcial ;)

Szukaj takiej, w której właściciel wiedział o problemach i wymienił wtryski. Myślę, ze w takim przypadku kłopoty Cię ominą , a jak nie to Raptowny Ci wymieni silnik i po problemie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL