BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 21:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytanie o silnik 318is
PostNapisane: 28 października 2007, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E39 540i
Kod silnika: M62TUB44
Czesc! Szukałem już na forum,ale jakos nie moglem znalesc a jak juz cos bylo to nie umialem sie juz połapac. Chodzi o oznaczenie silnik is. Interesuje mnie od kiedy byl tam lancuszek rozdzadu i ktory silnik polecacie za kase 3tys. euro

1) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3665196

2) http://moto.allegro.pl/item259721066_co ... dzona.html

3) http://moto.allegro.pl/item256149913_bm ... tryka.html

Mozecie opisac jaki jest silnik w kazdym z podanych aut?


P.S. Mysle jeszcze nad 2.0 ale nie wiem dokladnie jak sie bedzie sprawowal ten pierwszy wypust, bo z tego co wyczytalem polecacie ten pozniejszy, a na ten chyba kasy nie starczy.


Ostatnio edytowano 28 października 2007, 19:49 przez Peterka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 20:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6182
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
wszystkie isy były na łańcuszku.
Na tych aukcjach nie widać silników.. więc raczej ciężko wywnioskować czy jest to m42 czy m44 :hyhy: ale sprzedający piszą że są to silniki o pojemności, więc trzeba przyjąć że są to m42. (tym bardziej że chyba m44 był najwcześniej pod koniec 95 roku o ile się nie mylę).

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 20:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
tak jak pisze Pułkownik Zuber, is byl zawsze na lancuchu, a w tych autach co podales jesli nie bylo swapa to sa na bank M42. bo tak jak pisze kolega M44 dop od konca 95 szly

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E39 540i
Kod silnika: M62TUB44
Dzieki bardzo za odpowiedz! Jezdze glownie po miescie i niezależny mi na osiagach, zalezy mi na bezawaryjnej jezdzie. Rozwazam jeszcze kupno 320 tak jak mi polecaja na forum. Jak sie ma awaryjnosc 318is do 320? Ktory lepiej wybrac pod wzgledem bezawaryjnosci?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 20:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
jak jezdzisz po miescie to spokojnie ci is wystarczy, 2 litry maja nieco lepsze osiagi przy duzo wiekszym spalaniu i utrzymaniu. z tym ze napewno 2 litrowka ktora jest duzo mniej wysilona bedzie trwalsza.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 22:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 51
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
GP-T1000 napisał(a):
jak jezdzisz po miescie to spokojnie ci is wystarczy, 2 litry maja nieco lepsze osiagi przy duzo wiekszym spalaniu i utrzymaniu. z tym ze napewno 2 litrowka ktora jest duzo mniej wysilona bedzie trwalsza.


2 litrówki ?? oj nie proszę pana, regularnie próbuje sie z dwulitrówką kumpla ( tylko ze w sedanie) i nie daje rady 2.0 z 96 roku. nie wydaje mi sie ab to była wina kierowcy, jeśli chodzi o v max to i owszem. Lecz w ruchu miejskim jeśli kręcimy wysoko is'a to bardzo ładnie jeździ :)

_________________
zdjĂŞcia mojej beemy ----> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 22:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Wojciech318is napisał(a):
nie wydaje mi sie ab to była wina kierowcy,


moze wina silnika, a moze sprzegla. teoretycznie 320 jest niewiele szybsze niz 318is, no ale tak jak pisze, zly kierowca, cos niedomagajace w 320 i juz przegrywa...

a tak wogle to nie podoba mi sie jak auto idzie na 1,2 od zera. jakos slabo... lubie za to wkrecac na 3 i 4, fajna ma elastycznosc

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 51
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
w sumie to trafne spostrzeżenie, niema co kryć nasze bemki maju już 10 lat, parę koni ze stadniny mogło już zdechnąć :P

_________________
zdjĂŞcia mojej beemy ----> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2007, 11:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E39 540i
Kod silnika: M62TUB44
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie przebiegów. Wiadomo w Polsce ma większość "magiczne" 194 itp. a kto wie ile tak naprawdę maja, dlatego będę osobiście sprowadzał z Niemiec. Tam zdarzają sie przebiegi rzędu 270-350 ale są też mniejsze jak wiecie. Ale moje pytanie dotyczy tych większych przebiegów. jak te silniki 318is wyglądają przy takich przebiegach?? czy warto sie w takie coś pakować?? Pozdrawiam

P.s. jeszcze tak na marginesie co myślicie: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lk42tis4bgpl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2007, 14:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
Miałem ten sam dylemat
wybrałem isa z 95 roku M42 i jak narazie jestem zadowolony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2007, 16:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 327
Moje BMW: seat
.............


Ostatnio edytowano 16 maja 2008, 19:41 przez wichura, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2007, 19:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
u mnie w 318ti (to samo co is) przy 209tys jak narazie nic sie nie dzieje , jestem zadowolony z wyboru, spalanie ok, osiagi pow 3 tys obr ok :] , tylko alternator zaczal wyc, pozdro

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL