BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 14:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 5 lutego 2015, 22:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 8579
Lokalizacja: Lubelskie LJA
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
Witam,
Obecna zmiana zamieszkania, problemy Polskim autem na Angielskich drogach zmuszają mnie powoli do zmiany...
Wybór padł na E60.
Szukam tylko i wyłącznie wersji w oryginalnym ///M pakiecie i raczej benzyny.
DODAM, ŻE Z RACJI ZMIANY MIEJSCA ZAMIESZKANIA ROBIĘ BAARDZO MAŁE, ZNIKOME PRZEBIEGI.
Dokładniej ok 10km dziennie, krótkie dystanse głownie po mieście. Jak sami widzicie w skali roku będzie to przebieg znikomy.
W E46 już robi mi się maślanka pod korkiem wlewu oleju, bo nawet nie zdąży się biedak zagrzać do temp. roboczej kiedy dojeżdżam do pracy.
Raz na jakiś czas staram się go przegonić z tego w/w względu lub szukam jak najdłużej drogi do domu :)

Wracając do E60 (W temacie prośba o sprawdzenie za bardzo nikt mi nie pomógł / nie doradził)

Znalazłem jedną sztukę, która jest 8 mil ode mnie i jutro jadę ja oglądać.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

Czy może ktoś coś powiedzieć na temat tego auta po samych zdjęciach?
Jutro na miejscu sprawdzę VIN.
Auto stoi w zasadzie niedaleko mnie, ale na modelu E60 kompletnie się nie znam.
Nie wiem na co zwracać uwagę przy kupnie 5er, druga sprawa to "kontrowersyjny" silnik N52 w tym egzemplarzu o którym czytałem trochę na forum w tym temacie
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=8&t=111567

Czy może odpuścić i szukać diesli 520/525/530d??? Lub benzyny w M54?

Z drugiej zaś strony rozmawiałem ze swoimi zaprzyjaźnionymi mechanikami którzy mają tu swój warsztat i mówili, że gdyby nie diesle (Ogólnie. Nie tylko BMW.)
To musieli by zamknąć warsztat i zacząć zarabiać inaczej na życie.

Dodam też, iż z racji tutejszych chorych cen ubezpieczenia i podatku drogowego, nie mogę sobie pozwolić na większe pojemności.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 5 lutego 2015, 22:52 
Ziom jeśli juz dizel to 530d - mniejsze silniki 'nie jadą' .................... ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 5 lutego 2015, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 8579
Lokalizacja: Lubelskie LJA
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
sirek napisał(a):
Ziom jeśli juz dizel to 530d - mniejsze silniki 'nie jadą' .................... ;)

Tak jak mówię - z racji wieku (24lata) za 3 litry i wzwyż płaciłbym tu kosmiczne ubezpieczenie.
A wiadomo, że nie tylko autem człowiek żyje.

Zresztą nie wiem czy diesel to dobra opcja patrząc na moje przebiegi rzędu 10km dziennie.
A 530d jeździłem, po chipie na 270km i muszę przyznać, że moment obrotowy robił wrażenie.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 5 lutego 2015, 23:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1590
Moje BMW: X1
Kod silnika: N47D20C
Zmiana prawa jazdy na angielskie(koszt około 60 funtów) daje zniżki i przetłumaczone zniżki z polski mogą obniżyć koszty. Jest opcja włożenia do auta gps, gdzie monitoruje Twoja prędkość i dzięki temu płacisz jeszcze mniej, ale jeździsz zgodnie z przepisami w innymym wypadku więcej płacisz za ubezpieczenie.
Na Twoim miejscu kupilbym na rok jakieś auto z małym silnikiem typu 1.0- 1.4 przebolał rok i pozniej kupił BMW.
Sam jestem w UK i myślałem o aucie, ale niestety koszty ubezpieczenia mnie dobiły i odpuściłem sobie.

Powodzenia :)

_________________
Obrazek
Typer 07 / 2013 - III miejsce, 09 / 2013 - III miejsce,
Typer 1 / 2014 - I miejsce, Typer 4 / 2014 - III miejsce, Typer 5 / 2014 - II miejsce, Typer 7 / 2014 - I miejsce, Typer 8 / 2014 - III miejsce, Typer 09 / 2014 - I miejsce, Typer 11 / 2014 - 3 miejsce, Typer 12 / 2014 - III miejsce
Typer 01/2015 - III miejsce, Typer 2/2015 - III miejsce, Typer 05 / 2015 - II miejsce, Typer 8 / 2016 - III miejsce, Typer 10 / 2015 - III miejsce, Typer 02 / 2016 - II miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 00:13 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Dżordż napisał(a):
Zresztą nie wiem czy diesel to dobra opcja patrząc na moje przebiegi rzędu 10km dziennie.



Dżordż tak na chłodny umysł to diesel w Twoim wypadku zupełnie bez sensu... za krótkie odcinki co daje nam za małe przebiegi i tutaj może najmniejsza awaria być kosztowna... Dieslem to trzeba kręcić spore przebiegi by miał on sens :]


Takie Moje zdanie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 06:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Diesel bez sensu, tak samo E60 bez sensu na takie kręcenie się wokół komina. Nie wykorzystasz potencjału auta. Kup jakieś 1er, będzie w tej samej kasie młodsze, tańsze w utrzymaniu i w lepszym stanie. Do tego wygodniejsze do miasta na krótkie odcinki.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 07:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
jiGsaw napisał(a):
tak samo E60 bez sensu na takie kręcenie się wokół komina. Nie wykorzystasz potencjału auta. Kup jakieś 1er, będzie w tej samej kasie młodsze, tańsze w utrzymaniu i w lepszym stanie. Do tego wygodniejsze do miasta na krótkie odcinki.

Dokładnie choć ja w ogóle przy takich przebiegach kupiłbym jakiegoś yarisa, fiestę czy micrę i miał gdzieś jak mi ktoś przytrze czy zarysuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 07:36 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Również uważam, ze kasztan e60 to bezsensowny wybór !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 07:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1099
Moje BMW: 335i
Garaż: ex: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 51&start=0
N52 nie za bardzo lubi krótkie odcinki a jeśli ktoś jeździł na długim interwale wymiany oleju to może być różnie. Możesz szukać e60 z m54 pod maską , albo tak jak koledzy radzą , kup sobie póki co coś małego, np. hot hacha a na Bmw jeszcze przyjdzie czas ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 08:20 
Dżordż napisał(a):
Dokładniej ok 10km dziennie


3560km rocznie?

Dżordż napisał(a):
Dodam też, iż z racji tutejszych chorych cen ubezpieczenia i podatku drogowego, nie mogę sobie pozwolić na większe pojemności.


Wszystko jasne, tak jak kuba_rz sugeruje, :D mini :D

1,6l objetosci skokowej, ubezpieczyciel bedzie zadowolony, cooperem bedziesz sprawnie dojezdzal do roboty, a cooperem S przegonisz lokalnych scigantow, poniewaz dookola komina, to nawet nie trzeba lawety ciagnac, z kazdego miejsca zapchasz jak cos :D

Ja bym nie szedl w duza limuzyne, tego komfortu sie nie wykorzysta, przy takim przebiegu i ruchu ulicznym, ogranicza do malych silnikow, a pewnie chcialbys cos mocniejszego... jakos poza znaczkiem BMW niewiele zalet w takim przypadku.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 11:57 
Dżordż napisał(a):
patrząc na moje przebiegi rzędu 10km dziennie.

kuba_rz napisał(a):
N52 nie za bardzo lubi krótkie odcinki

tak jak pisze kuba_rz, N52 nie przepada za krótkimi odcinkami... A 10 km dziennie to powiedzmy w najlepszym wypadku dwie trasy po 5km...ledwo zagrzejesz silnik i trzeba będzie go gasić.
Kolega z naszego forum darował sobie olej typu "low saps" przeszedł na "mid saps" millers 5W50 i przy tej lepkości popychaczy nie słychać nawet jak robi bardzo dużo krótkich odcinków. Więc jakaś tam alternatywa jest ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 13:27 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Auto segmentu B w benzynie do miasta na krótkie odcinki to dobra opcja, jednak zakładam, że Dżordż będzie tez jeździł w trase UK-PL i PL-UK. W trasie przyda się wieksze, wygodniejsze, pakowniejsze auto, niekoniecznie E60.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 13:39 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
renoraines napisał(a):
będzie tez jeździł w trase UK-PL i PL-UK. W trasie przyda się wieksze, wygodniejsze.


O tym Sam zainteresowany nic nie wspomniał a to zmienia postać rzeczy :P i w takim wypadku fajnie było by lecieć traskę w mega komfortowej e60 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 13:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Rozumiem problem. Przydałby mi się względnie tani w obsłudze samochód do jazdy w korku przez łazienkowską ale raz na te 2-3 tygodnie mam do zrobienia trasę 200 km i chciałbym ją spędzić w ciszy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 14:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 8579
Lokalizacja: Lubelskie LJA
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
Zapomniałem napisać w pierwszym poście, że w ciągu roku będę również robił minimum 2x wyjazdy do PL.
Trasa 2400km w jedną stronę czyli mamy łącznie 4800km podzielić to na dwa wychodzi 9600tkm w ciągu jednego roku.

Dodam również, iż jestem zwolennikiem LPG natomiast w E60 nie zamierzam zakładać instalacji z powodu przebiegu rzędu 10km dziennie.
Achel napisał(a):
Zmiana prawa jazdy na angielskie(koszt około 60 funtów) daje zniżki i przetłumaczone zniżki z polski mogą obniżyć koszty. Jest opcja włożenia do auta gps, gdzie monitoruje Twoja prędkość i dzięki temu płacisz jeszcze mniej, ale jeździsz zgodnie z przepisami w innymym wypadku więcej płacisz za ubezpieczenie.
Na Twoim miejscu kupilbym na rok jakieś auto z małym silnikiem typu 1.0- 1.4 przebolał rok i pozniej kupił BMW.
Sam jestem w UK i myślałem o aucie, ale niestety koszty ubezpieczenia mnie dobiły i odpuściłem sobie.

Powodzenia :)

Myślałem, żeby właśnie odesłać Polskie prawko i wymienić na Angielskie. Ponoć nawet do 300funtów można rocznie zaoszczędzić. :)
Co do małego auta z silnikiem typu 1-0, 1-4... Jeśli już mam zacząć płacić angielski podatek drogowy, insurance, mot itp to już wolę wiedzieć za co płacę.
Zresztą za bardzo kocham markę, żeby się z nią rozstawać dla jakiegoś badziewia.
Szczurek1986 napisał(a):
Dżordż tak na chłodny umysł to diesel w Twoim wypadku zupełnie bez sensu... za krótkie odcinki co daje nam za małe przebiegi i tutaj może najmniejsza awaria być kosztowna... Dieslem to trzeba kręcić spore przebiegi by miał on sens :]


Takie Moje zdanie...

Mam identyczne zdanie, stąd diesla skreśliłem na samym początku.
Chodź nie ukrywam, że po jeździe 530d po chipie na 270KM byłem pod wrażeniem.
jiGsaw napisał(a):
Diesel bez sensu, tak samo E60 bez sensu na takie kręcenie się wokół komina. Nie wykorzystasz potencjału auta. Kup jakieś 1er, będzie w tej samej kasie młodsze, tańsze w utrzymaniu i w lepszym stanie. Do tego wygodniejsze do miasta na krótkie odcinki.

Jak wyżej. Diesel w moim przypadku bez sensu.
Zapomniałem napisać w pierwszym poście, że będę autem jechał 2x trasą PL-UK. Już Dwa takie odcinki w obie strony dają 9600tkm.
Co nie zmienia faktu, iż nadal 90% przebiegu autem będę robił ''Wokół komina".
Nie chce innego modelu.
Po prostu padło na wybór E60.
Rafał napisał(a):
Dokładnie choć ja w ogóle przy takich przebiegach kupiłbym jakiegoś yarisa, fiestę czy micrę i miał gdzieś jak mi ktoś przytrze czy zarysuje.

Odpada.
Teraz jeszcze mogę sobie pozwolić, potem będzie żona, dzieci itp.
Póki mam taką możliwość nabyć i utrzymać, chcę kupić wymarzone E60.
(Zresztą nawet mojej narzeczonej się podoba) dla przykładu E46Coupe nie :)
KU84 napisał(a):
Również uważam, ze kasztan e60 to bezsensowny wybór !

Hola! Hola!
Jak zwykłe, szare E60 mi się w ogóle nie podoba.
Dosłownie Kasztan.
Tak w Mpakiecie i jakiś sensowym kolorze i dobrej feldze auto ma potencjał i mnie osobiście się bardzo podoba.
kuba_rz napisał(a):
N52 nie za bardzo lubi krótkie odcinki a jeśli ktoś jeździł na długim interwale wymiany oleju to może być różnie. Możesz szukać e60 z m54 pod maską , albo tak jak koledzy radzą , kup sobie póki co coś małego, np. hot hacha a na Bmw jeszcze przyjdzie czas ;)

Właśnie oczytałem się o tym. :)
Czarny napisał(a):
3560km rocznie?

Tak by wychodziło na samych dojazdach do pracy (wokół komina)
Ale zapomniałem napisać, że będę nim latał też do PL.
Czarny napisał(a):
Wszystko jasne, tak jak kuba_rz sugeruje, :D mini :D

1,6l objetosci skokowej, ubezpieczyciel bedzie zadowolony, cooperem bedziesz sprawnie dojezdzal do roboty, a cooperem S przegonisz lokalnych scigantow, poniewaz dookola komina, to nawet nie trzeba lawety ciagnac, z kazdego miejsca zapchasz jak cos :D

Ja bym nie szedl w duza limuzyne, tego komfortu sie nie wykorzysta, przy takim przebiegu i ruchu ulicznym, ogranicza do malych silnikow, a pewnie chcialbys cos mocniejszego... jakos poza znaczkiem BMW niewiele zalet w takim przypadku.


Miniacz - zajebiaszcza sprawa! :D
I prowadzi się jak na BMW przystało.
Ale po E36 i obecnym E46 Coupe chciałbym spróbować czegoś innego, innego w sensie większego. Bardziej komfortowego.
Smokin napisał(a):
tak jak pisze kuba_rz, N52 nie przepada za krótkimi odcinkami... A 10 km dziennie to powiedzmy w najlepszym wypadku dwie trasy po 5km...ledwo zagrzejesz silnik i trzeba będzie go gasić.
Kolega z naszego forum darował sobie olej typu "low saps" przeszedł na "mid saps" millers 5W50 i przy tej lepkości popychaczy nie słychać nawet jak robi bardzo dużo krótkich odcinków. Więc jakaś tam alternatywa jest ;)

To nie problem.
Bo na serwisie i częściach zamiennych nie mam zamiaru oszczędzać.
Do obecnego E46 przy M52TUB20 zalewam od początku (od 3 lat) Motul 5w40 X Clean. I raczej przy następnym BMW zdecydowałbym się właśnie na ten sam olej.
renoraines napisał(a):
Auto segmentu B w benzynie do miasta na krótkie odcinki to dobra opcja, jednak zakładam, że Dżordż będzie tez jeździł w trase UK-PL i PL-UK. W trasie przyda się wieksze, wygodniejsze, pakowniejsze auto, niekoniecznie E60.

Szczurek1986 napisał(a):
O tym Sam zainteresowany nic nie wspomniał a to zmienia postać rzeczy :P i w takim wypadku fajnie było by lecieć traskę w mega komfortowej e60 ;)



Widzicie. Sami skorygowaliście moje niedopatrzenie. :)
Tak jak mówicie i tak jak pisałem wyżej - będę również robił minimum 2x wyjazdy do PL w ciągu roku.
Trasa 2400km w jedną stronę czyli mamy łącznie 4800km podzielić to na dwa wychodzi 9600tkm z samych dwóch wyjazdów.

Beatles napisał(a):
Rozumiem problem. Przydałby mi się względnie tani w obsłudze samochód do jazdy w korku przez łazienkowską ale raz na te 2-3 tygodnie mam do zrobienia trasę 200 km i chciałbym ją spędzić w ciszy...

To nie tak.
Obecne E46 pomimo 18"cali i zawieszenia M-technika jest dla mnie na prawdę w miarę wygodne. Nie mówiąc o przyjemności z prowadzenia.
Chęć zamiany na coś innego niż przy pozostaniu z 3er (Chodź ubóstwiam tą serię) raczej wynika z tego i bierze się z chęci przesiadki na "coś innego", spróbowania czegoś większego.
A na dodatek nie ukrywam, że E60 pod warunkiem iż jest w ///Mpakiecie podoba mi się i brałbym je jak rolnik dopłaty.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 16:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Co nie zmienia faktu, że 1er się wydaje optymalne do tych zastosowań. No ale skoro wiesz lepiej to nie licz na porady forumowiczów, bo kupowanie E60 jest tutaj niedorzeczne. Poza tym nie wiem co fajnego jest w tym aucie, za tą cenę miałbyś fajnego hot hatcha, który by się sprawdził w mieście i od czasu do czasu w trasie. Coś mi tu pachnie syndromem zarobionego dorobionego polaka na zmywaku w uk. :rotfl:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 16:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 8579
Lokalizacja: Lubelskie LJA
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
jiGsaw napisał(a):
Co nie zmienia faktu, że 1er się wydaje optymalne do tych zastosowań.

1er wygląda ni jak i jest fajne, dla kobiet. (No chyba, że mówimy o Coupe) Ale tu przedział rocznikowy/cenowy inny.
Nie mniej jednak masz rację z tym, że do miejskiego zastosowania pasuje idealnie. A głównie do takich celów auta szukam.
Idąc tym tokiem myślenia, już wolałbym peżeta 206 w dizlui tym samym płaciłbym połowę mniej ubezpieczenia.
jiGsaw napisał(a):
No ale skoro wiesz lepiej to nie licz na porady forumowiczów, bo kupowanie E60 jest tutaj niedorzeczne. Poza tym nie wiem co fajnego jest w tym aucie, za tą cenę miałbyś fajnego hot hatcha, który by się sprawdził w mieście i od czasu do czasu w trasie.

Jak mówię, jedni wolą E90, inni E46 Touring a ja E60.
Nie wiem do czego dążysz? Napisałem wyraźnie do jakich celów będzie użytkowane auto stad pytam porady forumowiczów w celu najlepszego dla mnie wyboru.
Przejrzałem wszystkie za i przeciw i utrzymanie tego auta po ew jego kupnie nie będzie stanowiło dla mnie większego problemu.
jiGsaw napisał(a):
Coś mi tu pachnie syndromem zarobionego dorobionego polaka na zmywaku w uk. :rotfl:

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Tak.
Bardzo szybko rozgryzłeś mój zawód, i moje stanowisko.
Chcesz to zapytam ciapucha i może dla Ciebie znajdę robotę tymczasową na 3 miechy w sezon wakacyjny. Dorobisz sobie trochę grosza, może akurat i na E60 starczy.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 17:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
jiGsaw napisał(a):
Coś mi tu pachnie syndromem zarobionego dorobionego polaka na zmywaku w uk.


Dlatego teraz kupi E36 328 :super:

Nie kumam jak to jest z tym BMW... kiedyś jak założyłem temat, że potrzebuję auta na krótkie odcinki to każdy odradzał diesel'a i doradzał benzynę - teraz wychodzi na to, że i benzyna nie jest taka fajna na krótkie trasy. Ja sam robię 10km do pracy w dwie strony i mam N52.

Już gadałem z Tobą Łukasz i nie będę tutaj się powtarzał, ale ja bym brał e60 i nie pieprzył się z jakimiś jedynkami (chociaż sam chciałem taką w coupe to teraz bym żałował).

Dla mnie E60 to fajna limuzyna. a w m paku wygląda mega.

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 17:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 8579
Lokalizacja: Lubelskie LJA
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
blademan89 napisał(a):
Dlatego teraz kupi E36 328

Chciałem E30!
Ale patrząc w nasz forumowy dział giełda, Chodzi to po tyle, że już na samą myśl zwykłego zjadacza chleba nie stać, zwłaszcza że już E46 w coupeji 328Ci się znajdzie!

Blade, i tego sie trzymam.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc przy zakupie E60.
PostNapisane: 6 lutego 2015, 20:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 620
Lokalizacja: Dębica
Nie słuchaj lepiej tych bzdur z tego forum, tu większość doradza na przekór temu co dany użytkownik chce mieć, a tak naprawdę to tej E60 będzie naprawdę wszystko jedno czy zrobi dziennie 10 kilometrów, czy zrobi 1000 :) Myślisz, że Niemiec który kupuje E60 z fajnym benzyniakiem, nie pojedzie nią 3 kilometry do suopermarketu, bo będzie się zastanawiał czy to dla tego samochodu dobre ? :D Takich debilizmów jak tu wypisują niektóre osoby, to naprawdę, gdyby ludzie myśleli takimi kryteriami, to limuzyn typu E60 na rynku wtórnym byłoby jakieś 80% mniej niż teraz jest :D

Bierz E60, a nie jakieś gówno 1er.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL