BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 20:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 16:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Rozglądam sie za czymś, co będzie mi służyło do jeżdżenia po Polsce w delegacje,
i wymyśliłem że to będzie któryś z flagowców w wieku ok. 10 lat.

Chciałbym żeby samochód był jakoś bezproblemowy. Dostanie serwis jak należy, ale ma nie robić fochów i awarii z których trzeba robić doktorat, żeby dojść co sie dzieje.
Zależy mi na jakimś troche lepszym wyposażeniu - fotele max komfort, dociąganie, aktywny tempomat byłoby super
Ogólnie samochód ma być cichy i komfortowy tak bardzo jak tylko to możliwe, airmatic mile widziany. Moc nie tak ważna w sumie, ale nachętniej V8....nie ma lepszego silnika na trasy...

Biorę pod uwagę:
e65 - 730d albo 750i+lpg - dlatego że jako tako znam marke i wiem czego sie spodziewać, gdzie naprawić, zapytać etc. Wady, wiadomo jakie są.
Audi A8 - 4.2tdi lub 4.2i+lpg - napęd quattro to dodatkowe bezpieczństwo, fajny środek, ponoć niezłe silniki 4.2
Lexus LS430 - bezawaryjny, łatwo spotkać max wyposażenie, najcichszy w klasie bodajże

Jak macie jakieś uwagi czy sugestie, to chętnie posłucham.

I również pytanie - co w kwestii suvów na takie trasy ? Cayenne, LandRover, Mercedes GL ??

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 16:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Boogie napisał(a):
Lexus LS430

to chyba najlepszy wybór

Boogie napisał(a):
LandRover

kłóci się z podstawowym założeniem, czyli
Boogie napisał(a):
nie robić fochów i awarii


poza tym suv na trasy to trochę nie bardzo, każdy kogo znam i chciał do takich celów (podróż) używać suv'a szybko wrócił do limuzyny

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 16:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
Dla mnie odpowiedz jest oczywista, A8 D3 4.2tdi, silnik bardzo chwalony za dynamikę, a przede wszystkim za BEZAWARYJNOŚĆ, aż trudno w to uwierzyć biorąc pod uwagę skomplikowaną konstrukcję silnika. Czasem zdarzają się problemy z jakimś czujnikiem od DPF, niestety do jego wymiany trzeba sciągać skrzynie biegów :/. Generalnie auto według mnie ponadczasowe, b. ładne nadwozie i wnętrze, które do dzisiaj robi mega robotę (jak w samolocie :D), może zawieszenie nie jest nastawione typowo na komfort, ale za to b. ładnie trzyma się w zakrętach, do tego pneumatyka uchodzi raczej za trwałą. Odradzam na pewno motor 4.2 po 2006r ( awaryjne napinacze łańcucha rozrządu, do ich wymiany trzeba wyciągać silnik bo rozrząd jest od strony skrzyni biegów, oraz dziadowskie FSI), jeśli chcesz koniecznie V8 benzynę to przed 2006r, te motory to jeszcze stare pancerne 4.2 na pasku rozrządu, które robią bez problemu 500-600tkm, idealnie nadają się do gazu.

Lexus też wydaję sie spoko alternatywą, na pewno bajecznie wyciszone wnętrze i bezawaryjność na plus, natomiast stylistyka wnętrza i jakość materiałów to według mnie jeszcze poprzednia epoka, np. przełączniki od szyb, lusterek - takie to mój ojciec kiedyś miał w camry z 92r...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 17:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Dzięki Panowie za te pierwsze opinie,
czyli jednak z suvami trzeba dać sobie spokój :)

JRafal napisał(a):
A8 D3 4.2tdi, silnik bardzo chwalony za dynamikę, a przede wszystkim za BEZAWARYJNOŚĆ, aż trudno w to uwierzyć biorąc pod uwagę skomplikowaną konstrukcję silnika.

No właśnie jakoś pozytywnie ten diesel jest odbierany na rynku, jak tam czytam forum A8team czy inne...
Wiesz może, ile roboczo pali taki diesel V8 ? Nie miałem nigdy takiego auta, i nie wiem zupełnie czego sie spodziewać heheh
A i jeszcze takie pytanie, z których lat lepiej kupować ten 4.2TDI ? był jakiś lift, czy coś w tym guście ?


JRafal napisał(a):
Odradzam na pewno motor 4.2 po 2006r ( awaryjne napinacze łańcucha rozrządu, do ich wymiany trzeba wyciągać silnik bo rozrząd jest od strony skrzyni biegów, oraz dziadowskie FSI)

Niesamowite, że ulepszyli silnik, no bo łańcuch w zamierzeniu ma być nieśmiertelny, a tu taki zonk...

JRafal napisał(a):
Lexus też wydaję sie spoko alternatywą, na pewno bajecznie wyciszone wnętrze i bezawaryjność na plus, natomiast stylistyka wnętrza i jakość materiałów to według mnie jeszcze poprzednia epoka, np. przełączniki od szyb, lusterek - takie to mój ojciec kiedyś miał w camry z 92r...

:D masz rację, konsolka do lusterek jest nieśmiertelna, i występuje nawet w najnowszych LS hehe
A przyciski do szyb to zemsta jakiegoś maniaka na firmie.
Przyjmuję to jednak jako pewne koszty/okoliczności tego samochodu, zwłaszcze te niektóre "smaczki" w środku, i ogólne zapodawanie toyotą, chociaż ogólna stylistyka środka mi odpowiada...

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 18:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Phaeton? Choć ja bym zgłębił temat Jagów, nie może być aż tak źle jak mówią.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 19:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
........Lexus LS430...ja bym brał ten model dostojny wygodny a suv na pole do kopania ziemniaków się nadają ........ ;) ale wybór zostawiam tobie

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 20:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Zabraklo chyba najlepszego auta z tych lat Mercedes S W221...najnowoczesniejszy,najladniejszy i najbardziej luksusowy z 10letnich samochodow z segmentu F :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 20:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
BAWARA napisał(a):
Zabraklo chyba najlepszego auta z tych lat Mercedes S W221...najnowoczesniejszy,najladniejszy i najbardziej luksusowy z 10letnich samochodow z segmentu F :)


Powiem tak, miałem porównanie tego modelu do A8 D3, 320cdi vs 3.0tdi, "eska" mnie nie zachwyciła, wnętrze to dla mnie porażka stylistyczna, dosyć wyraźnie słychać, że pod maską czai się klekot.

BOOGIE, nie zapominaj, że BMW też w 98r "ulepszyło" m62, w których rozrząd wytrzymuje 200tkm, nie wspominając już o Vanosach. Jeśli chodzi o spalanie, to znajomy ma i mówi, że w trasie miesci się w 8,5l/100, ale uwierz mi, moment obr. w tym aucie urywa karczycho, każde wyprzedzanie na tarsie to banan na ryju, do tego mimo, że diesel to b. przyjemnie mruczy, ale w końcu to V8 :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 20:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Ja tez mam porownanie bo moj dobry znajomy mial A8 D3 a teraz ma Eske co prawda V8 500tke,ale wiecej plusow widzi w W221.A na trasy Eska zjada A8 komfortem po naszych dziurawych drogach.I nie pisze tego z nienawisci do Audi-sam posiadam oprocz BMW-audi A6 c6 jako drugie auto(notabene auto przyzwoite ale 5tka lepsza)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Ostatnio edytowano 23 lipca 2015, 21:00 przez BAWARA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ale jakość i trwałość jest po stronie A8, a nie S'ki ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 21:11 
Boogie napisał(a):
Lexus LS430 - bezawaryjny, łatwo spotkać max wyposażenie, najcichszy w klasie bodajże

bez dwóch zdań Lexus !!! :super:
3UZ-FE to pancerny skurczybyk!!! Dodatkowo z reguły LSy są na mega wypasie.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 22:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Smokin napisał(a):
Boogie napisał(a):
Lexus LS430 - bezawaryjny, łatwo spotkać max wyposażenie, najcichszy w klasie bodajże

bez dwóch zdań Lexus !!! :super:
3UZ-FE to pancerny skurczybyk!!! Dodatkowo z reguły LSy są na mega wypasie.


Proponowalbym tylko popatrzec wczesniej na ceny czesci eksploatacyjnych, zamiennikow do tych aut jest malo, a oryginaly do tych starszych Lexow maja czesto kosmiczne ceny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 23:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Tego auta napewno nie brales pod uwage ale jesli trafil by sie Lincoln TownCar to idealne auto na trasy, napewno nie tak prestizowe jak BMW, Audi i reszta ale duzo tansze w utrzymaniu i oparte na taksowce/aucie policyjnym ktore bylo budowane z zamyslem dlugiej i ciezkiej pracy.

Pare jest w PL

http://otomoto.pl/oferta/lincoln-town-c ... 904f2da28c

http://otomoto.pl/oferta/lincoln-town-c ... 8ac33ab538

http://otomoto.pl/oferta/lincoln-town-c ... 904f2da28c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 23 lipca 2015, 23:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Miałem okazję być przewożonym A8 V8 diesel znajomego i powiem tak... dla mnie porażka. Na biegu jałowym, stojąc na światłach cała buda drży jak w autobusie (no dobra może nie aż tak, ale jest to wyczuwalne). Przyśpieszenie ściąga skórę z twarzy ale poza tym... nic sie nie dzieje, zero emocji, nic nie słychać - po prostu zapi@ndala i tyle. Co w połączeniu z ciągłym drżeniem jak w Leonie 1.6 moich rodziców daje beznadziejny efekt. Pali jakieś tam 12 po mieście więc nawet specjalnie oszczędne nie jest.
Auto niby lalka (oczywiście srebrne, te samochody chyba są tylko srebrne i czarne), za kupe kasy, rocznik chyba 2008 czy 2007, sprawdzone w ASO i u tunerów Audi po programie na pierdylion koni i 800 izaków niutonów więc to raczej nie kwestia niedomagania fury... Ani to oszczędne, ani emocjonujące, ani hiperkomfortowe, wygląda jak bochen chleba ale wiadomo gusta itp. Dla mnie, jako buraka z E36, samochód kompletnie bez sensu.

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 00:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Tomek napisał(a):
Phaeton? Choć ja bym zgłębił temat Jagów, nie może być aż tak źle jak mówią.

Jag odpada przez te swoją niezgłębioność.
Phaeton to porażka - lejąca się do wnętrza woda + gnijąca instalacja elektryczna daje koszmarne efekty. Lektura forum wyleczyła mnie z tego pojazdu...


BAWARA napisał(a):
Zabraklo chyba najlepszego auta z tych lat Mercedes S W221

Zbyt nowo wygląda do pracy, zależy mi na czymś mniej rzucającym sie w oczy.
rorafalki napisał(a):
ale jakość i trwałość jest po stronie A8, a nie S'ki

No i sama jakość i problematyczność jednak przebija sie zdecydowanie na pierwszy plan jeśli chodzi o w221

Vermilion napisał(a):
Proponowalbym tylko popatrzec wczesniej na ceny czesci eksploatacyjnych, zamiennikow do tych aut jest malo, a oryginaly do tych starszych Lexow maja czesto kosmiczne ceny.

Mity.... Nowy rozrząd kompletny z rolkami, napinaczami i z pompą wody w ASO kosztuje 1300pln... śmiech na sali cena. Każde ASO Toyoty robi serwis tego auta w cenach niższych niż ASO Lexusa. Ceny są więcej niż przystępne w porównaniu do innych flagowców. Ewentualny problem to czas oczekiwania na jakąś część z USA, tyle że awaryjność jest tak mała, że są nieduże szanse na takie problemy.

_KL_ napisał(a):
Przyśpieszenie ściąga skórę z twarzy ale poza tym... nic sie nie dzieje, zero emocji, nic nie słychać - po prostu zapi@ndala i tyle. Co w połączeniu z ciągłym drżeniem jak w Leonie 1.6 moich rodziców daje beznadziejny efekt

Przeczytaj com napisał, to jest auto do pracy do robienia 60 tys km rocznie, ma być ciche spokojne i ma sie w nim nic nie dziać podczas jazdy, tylko krajobraz ma sie przesuwać. A kolega nawalił se chipów to mu trzęsie budą....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 00:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Przeczytałem. Jak ma być spokojne i ciche to telepanie jak w tanim kompakcie trochę tu nie pasuje. Takie mam doświadczenia, nie wiem czy to przez czipy czy po prostu charakterystyka tego diesla, nie znam się, innymi sztukami nie miałem okazji być powożonym a ta konkretna jest bez sensu ;)

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 00:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 363
Moje BMW: CS
Mam S8 i nie wymieniłbym na żadna inna limuzynę w tym okresie czasu. Kochane auto. W TDI tez mielismy fajna złota sztukę i do teraz bezawaryjnie jeździ!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 10:46 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729
Boogie napisał(a):
Chciałbym żeby samochód był jakoś bezproblemowy.


Boogie napisał(a):
Lexus LS430 - bezawaryjny, łatwo spotkać max wyposażenie, najcichszy w klasie bodajże


rorafalki napisał(a):
Boogie napisał(a):
Lexus LS430

to chyba najlepszy wybór


aniołki napisał(a):
.Lexus LS430..ja bym brał ten model dostojny wygodny


Smokin napisał(a):
bez dwóch zdań Lexus !!! :super:
3UZ-FE to pancerny skurczybyk!!! Dodatkowo z reguły LSy są na mega wypasie.



Boogie napisał(a):
Vermilion napisał(a):
Proponowalbym tylko popatrzec wczesniej na ceny czesci eksploatacyjnych, zamiennikow do tych aut jest malo, a oryginaly do tych starszych Lexow maja czesto kosmiczne ceny.

Mity.... Nowy rozrząd kompletny z rolkami, napinaczami i z pompą wody w ASO kosztuje 1300pln... śmiech na sali cena. Każde ASO Toyoty robi serwis tego auta w cenach niższych niż ASO Lexusa. Ceny są więcej niż przystępne w porównaniu do innych flagowców. Ewentualny problem to czas oczekiwania na jakąś część z USA, tyle że awaryjność jest tak mała, że są nieduże szanse na takie problemy.




Lexus LS430.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 12:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
Znajomy kupil GS300 jako dwulatka i mial go przez bodajze 7/8 lat. Poza serwisem nic przy nim nie robil - zlote auta na prawde. Mialem go odkupic, ale milosc do marki byla silniejsza :P

Co do Audi A8 D3 to roznie z nimi bywa i kumpel mial sporo problemow ze skrzynia i osprzetem V8.

Ja bym z tego zestawienia szedl ku lexowi jako, ze auto ma byc jak najmniej awaryjne.

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 lipca 2015, 15:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
S-klassa tragedia , polecić mogę A8 4.2 MPI + LPG mam takie w domu bardzo dobre auto choć nie podoba mi się prowadzenie. 750i z LPG też będzie ok ale jak coś to polift sporo rzeczy poprawione.
Lexusa bym nie kupił bo poziom i sposób wykończenia tych aut w porównaniu do A8 i E65 to sto lat za murzynami plastiki i rodzaj materiałów kompletnie nie w moim guście.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL