BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 16:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 października 2015, 00:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Liczy się też przejrzystość powietrza. Wiocha dla BMW.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 24 października 2015, 09:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Naprawdę aż mi się wierzyć nie chce jak patrzę na to wnętrze Avensisa :przestraszony: Piękne wzornictwo ! A że Boogie się trochę zna to podejrzewam że idzie to w parze z jakością wykończenia. Szczerze to wnętrze podoba mi się bardziej niż w F30 np. Naprawdę kawał dobrej roboty odwalili Japończycy.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 25 października 2015, 11:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
soolek napisał(a):
Tylko więcej światła, to wcale nie znaczy lepiej oświetlona droga.

Auta stały obok siebie, i świeciły na tę samą część krajobrazu i ledy z toyoty (podejrzewam że to przeszczep z Lexusa) po prostu lepiej go oświetlały, było jaśniej i miały większy zasięg.
W sumie, jeśli weźmiemy pod uwagę że tych reflektórów toyota nie odkrywała, tylko wzieli to, co mają w Lexusie, i jeśli dodamy do tego fakt, że to Lexus jako pierwszy miał reflektory led już w 2006 roku, to ta jakość świecenia w średniakowym avensisie nie powinna dziwić :oczami:

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 26 października 2015, 23:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Ok, o gustach się nie dyskutuje. Ale że avensis ma lepsze wnętrze niż F30...
Obrazek

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 28 października 2015, 03:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Gratulacje dla Tojki ponieważ rzeczywiście te wnętrze robi robotę chodź do pokazanego wnętrza F30 według mnie nie ma podejścia :P



Ale jak to kolega post wyżej stwierdził o gustach się nie dyskutuje :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 14 listopada 2015, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Boogie, ostatnio czytałem test auta, jakim obecnie poruszasz się codziennie. Czy faktycznie kierowca nie ma zbyt wiele miejsca? Do niskich nie należysz, więc Twoja opinia będzie prawdziwa, tym bardziej, że parę kilometrów pewno już zrobiłeś.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 15 listopada 2015, 04:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
U zbroi się w cierpliwość :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 15 listopada 2015, 09:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
GP-T1000 napisał(a):
Ok, o gustach się nie dyskutuje. Ale że avensis ma lepsze wnętrze niż F30...
Obrazek



Szach i mat :ok:


Naprawdę przeginacie z tymi porównaniami f30 do avensis'a. Tojka jest spoko, fajne , nietanie i solidne jeździdełko dla handlowca lub kierownika działu ale do f30 pod względem dizajnu i wykończenia to mu dużo brakuje. To coś jak porównywanie skody superb do bmw serii 5 albo audi a6 :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 15 listopada 2015, 09:43 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
///david napisał(a):
To coś jak porównywanie skody superb do bmw serii 5 albo audi a6


Gorzej. Superb przynajmniej ma plastiki dobrej klasy. . .

Wy serio z tą Avensis ? Mnie to auto po prostu obrzydza jak na nie patrze, jest ohydne, a co do wnętrza to wygląda jak w jakimś Vanie, gałka zmiany biegów porażka . . .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 15 listopada 2015, 15:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 513
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
rorafalki napisał(a):
Boogie, ostatnio czytałem test auta, jakim obecnie poruszasz się codziennie. Czy faktycznie kierowca nie ma zbyt wiele miejsca? Do niskich nie należysz, więc Twoja opinia będzie prawdziwa, tym bardziej, że parę kilometrów pewno już zrobiłeś.


Jest problem bo fotel kierowcy jest dosyć wysoko, nie da się go obniżyć tak mocno jak w jakimkolwiek BMW. Ja mam ponad 2m i jakoś się mieszczę do tego avensisa, tragedii nie ma, tylko malutko miejsca nad głową. Ja ogólnie oceniam go pozytywnie w porównaniu do poprzedniej generacji, zrobili bardzo duży progres w środku, ale nadal za żadne skarby bym nie kupił tego auta z wielu powodów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 09:53 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
Frank napisał(a):
Boogie napisał(a):
, i co sie w głowie nie mieści, świecą lepiej niż ledy w m6, woczraj sprawdzone, dają więcej światła po prostu


Brawo BMW :/ :zakrecony:



????????????????????????????
Boogie chyba Ci się z Toyota w dupie przewrociło ;)

Nie wiem gdzie ty te więcej światła widziałeś ale jak ja patrzyłem PRZED SIEBIE siędząc w aucie to Twoich ledów w ogóle nie było widać a moje bez problemu odbijało światło po drugiej stronie ulicy.

Cała reszta też jest śmieszna.
Mam Avensisa poprzedni model 2014r, ale na weekend miałem też nowego (wersja executive) i to co piszecie woła o pomste do nieba.
JAKA JAKOŚĆ?! Miękki plastik na desce z recyklingu?
Twardy plastik na boczkach drzwi? Ruszające się przyciski na konsoli? Twarde rysujące się plastiki na listwie przy lewarku zmiany biegów oraz na przedniej konsoli? Fotele z komfortem starego tapczanu z materiału dotykiem przypominający czasy PRL? albo eko skora rodem "Full opcja - od Mirka z Allegro?".
A może jeszcze dźwięk silnika lepszy? KLE KLE KLE KLE albo bu bu bu bu bu, w zależności od wersji silnikowej.

Design? LOL.
Porównania do F30? LOL x2.

Chyba że porównujecie typowo polskie F30 które wygląda jeszcze gorzej niż tapczan z PRL do dopasionego avensisa - tylko co to za porownanie.

Avensis to auto 5 klas niżej i pod absolutnie żadnym względem nie dorasta mu do pięt.
Dobry dopowóz aby pojechać na zakupy pod tesco, z psem do weterynarza albo do tanich podrozy z punktu A do B.

Nie robcie fantazji i fanaberii z aut ktorymi nie jezdzicie na codzien.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 10:04 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Nie wiem jak aktualny Avensis, ale teraz smigam takim z 2011 roku 2.2 diesel i jak dla mnie to jest słabiutko... Jakość plastikowe we wnętrzu tragedia, fotele kiepskie, generalnie nawet porównując tą wersję do E90 to Toyota nie ma podejścia... Mam nadzieję że szybko to się uda sprzedać ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 11:45 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Avensis z dieslem bmw 2.0d czy jest sens dopłaty do F30 318d z porównywalnym wyposażeniem i osiągami?
Segment D z R4, czy jest sens dopłaty do 4 cylindrowych A4, 3er, C z porównywalnym wyposażeniem i osiągami?

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 12:00 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
renoraines napisał(a):
Avensis z dieslem bmw 2.0d czy jest sens dopłaty do F30 318d z porównywalnym wyposażeniem i osiągami?
Segment D z R4, czy jest sens dopłaty do 4 cylindrowych A4, 3er, C z porównywalnym wyposażeniem i osiągami?


Jeśli zamawiasz bmw w podstawie - nie ma to sensu.
Jeśli zamawiasz "pełną opcję" (czyt wyposażenie dodatkowe za ok 120 tyś pln w przypadku 318d) - tak, wtedy czuć i widać różnice.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 12:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 410
Lokalizacja: W-wa/Węgrów
Moje BMW: ST FR
Kod silnika: ACT
Garaż: Była Beta
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105035
Jest Leon 3 ST FR
Będzie ...
Wprawdzie Avensisem nowym nie jeździłem, ale ponad rok temu miałem na miesiąc nowego wtedy Aurisa 1.3 a teraz przez tydzień jeździłem Aurisem Hybrid z PZU pomoc.
Bazowa wersja Aurisa jest słaaaba. Przez pierwsze kilka dni mi się podobało, bo nowe, bo coś innego, ale w drugim tygodniu już wolałem wracać do swojej Beemki.
Czemu - faktycznie tworzywa użyte do budowy tego auta są marne, cienkie. Bałem się oprzeć o drzwi, bo wydawały się z papieru.

Teraz jeździłem przyzwoicie wyposażoną Hybrydą. Wrażenie lepsze, bo skóra na kierownicy, kamera cofania, przyzwoicie brzmiące audio itd itp.
Ale ... widział ktoś boczki bagażnika w tym aucie? To jest papier obity najchudszą wykładziną! Jak mi spadło kawałek boczka z osłony akumulatora, to nie mogłem tego cholerstwa założyć, bo się tak wyginało, że masakra. Tak jak byś chciał założyć papier na papier na dwa maluteńkie haczyki.
Podłoga bagażnika - może 2 mm dykty obite 1 mm cholernie wkur... wykładziny - za cholerę się tego nie da odkurzyć, tak nawłazi.
O tym, że stuka na najmniejszym dołku nie muszę chyba mówić, bo nawet żadnych zagłębień w podłodze nie ma, żeby to położyć i się nie ruszało.
Dolne plastiki drzwi - Syn lekko zahaczył butem przy wysiadaniu i rysa, która zostanie na wieki na tych drzwiach.
Wykładzina podłogi - tak cienka, że aż się bałem to odkurzyć, żeby mi nie wciągnęło do odkurzacza.
Materiał na fotelach taki, że jak kawałek bułki syn upuścił, to pół godziny się z tym męczyłem, żeby wydłubać.

Jeśli ktoś traktuje auto tylko jako przyrząd do jeżdżenia, to mu to będzie latało.
Ale jeśli ktoś oczekuje więcej od auta, to chyba Japońce muszą się jeszcze sporo nauczyć.

Oczywiście Avensis może nie ma takich mankamentów, ale podejrzewam, że podobne się znajdą. Taka filozofia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 14:14 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
wujekwaldus napisał(a):
renoraines napisał(a):
Avensis z dieslem bmw 2.0d czy jest sens dopłaty do F30 318d z porównywalnym wyposażeniem i osiągami?
Segment D z R4, czy jest sens dopłaty do 4 cylindrowych A4, 3er, C z porównywalnym wyposażeniem i osiągami?


Jeśli zamawiasz bmw w podstawie - nie ma to sensu.
Jeśli zamawiasz "pełną opcję" (czyt wyposażenie dodatkowe za ok 120 tyś pln w przypadku 318d) - tak, wtedy czuć i widać różnice.


Dla mnie dopłata ma sens do 6 cyl/ 3.0, w domyśle do nieprzeciętnych osiągów oraz kilku komfortowych dodatków.
318d w pełnej opcji, która nadal oferuje osiągi porównywalne do tańszych aut to jednak przesada.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 16:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
reno - ja na przykład już nie chcę wracać do FWD, jakoś mnie to męczyło mocno, nawet w yarisie. Jak ktoś chce jeździć dynamicznie to jest problem nawet przy niskich mocach jak się okazuje. :kwasny: Jak tylko nie ma idealnego asfaltu to fwd buksuje i buksuje... nie mówiąc już o tym jak ordynarne odczucia wtedy idą na kabinę pasażerską i kierownicę.

Jeżeli ktoś patrzy w ten sposób to może dopłaci do R4. W życiu bym jednak nie kupił nowego BMW z krokowcem pod maską, porażka... to taki kastrat, to tak jakby iść na dziwki i zaoszczędzić 50 pln idąc do takiej po mastektomii. :wstyd:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 18:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
jiGsaw, nie będę Ci zaglądał do portfela ale skoro śmigałeś starym yarisem, teraz starym, pognitym e46 to raczej dylemat czy wybrać r4 czy r6 w nowym bmw Ci nie grozi...a jak już staniesz przed takim dylematem (czego Ci z całego serca życzę) to raczej będziesz miał w duupie czy pod maską jest r4 czy r6 bo wtedy będą się liczyć inne sprawy...a poza tym to już za niedługo w pełni spalinowy silnik (nawet r4) może się okazać super rarytasem w nowym bmw ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 19:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
///david napisał(a):
jiGsaw, nie będę Ci zaglądał do portfela ale skoro śmigałeś starym yarisem, teraz starym, pognitym e46 to raczej dylemat czy wybrać r4 czy r6 w nowym bmw Ci nie grozi...a jak już staniesz przed takim dylematem (czego Ci z całego serca życzę) to raczej będziesz miał w duupie czy pod maską jest r4 czy r6 bo wtedy będą się liczyć inne sprawy...a poza tym to już za niedługo w pełni spalinowy silnik (nawet r4) może się okazać super rarytasem w nowym bmw ;)


cieszę się, że nie zaglądasz. Z Yarisa właśnie rezygnuję, bo jest za mało stary i za dużo traci na wartości jeszcze, a no i czerwony yaris jednak to nie to. :P A E46, które spełnia moje oczekiwania dupowozu na tą chwilę jest w ładnym stanie ogólnym i z dobrą historią, idealnie stare, grosza na nim nie stracę już przy odsprzedaży, a ląduje niedługo u lakiernika i będzie git, jeszcze na nim by się pewnie dało zarobić małą monetę. ;)

Po prostu jak ktoś ma 150 koła do wydania na nowe z salonu auto, bo często tyle płaci to albo uzbierał to w miarę sprawnie albo jest kretynem, który kupuje auto ponad stan i za chwile na nim kupę kasy straci. Nie mówię tutaj o autach na firmę, służbowych itp., bo to się rządzi nieco innymi prawami. Jeżeli to pierwsze to nie dołożyć tych paru groszy do silnika takiego jaki ma być to trochę porażka i tyle, to przecież nowe auto z salonu za furę kasy i raczej od tak nie będziemy go zmieniać jeżeli się liczymy z kosztami. Takie jest moje zdanie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Limuzyna segmentu F do podróży w pracy - czyli BMW i reszta
PostNapisane: 16 listopada 2015, 19:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
jiGsaw, mało znam ludzi kupujących dupowóz za 150tyś plus za "uzbierane" pieniądze. Z reguły takie auto się lizinguje. A co do r4 czy r6 w dupowozie (nawet za 150 i więcej) to z kim bym nie rozmawiał to jest bez znaczenia bo to tylko dupowóz więc ważniejsze jest wyposażenie niż sam silnik (nie mówię o ludziach którzy kupują nowe auta za 350tyś plus bo tam się liczy jednak więcej niż tylko wyposażenie).

To tylko moje obserwacje. Nie neguję ,że ktoś może mieć inne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL