BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 10:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 10 listopada 2015, 10:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):

A marki premium się jakby cofnęły... jak E34/E30 były w wieku obecnych E39/E46 to według mnie nie były statystycznie tak podgnite.


Skąd to możesz wiedzieć Jig jak miałeś wtedy 10 lat ? :) Do naszych czasów przetrwały tylko najbardziej zadbane sztuki.


P.S. Peugeot 106 chyba nawet na dnie Atlantyku by nie zardzewiał :)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 10 listopada 2015, 11:12 
jiGsaw napisał(a):
E30 ma bardzo solidną blachę i bardzo solidną konserwację, tylko jest kilka miejsc gdzie woda się zbiera albo zatykają odpływy...

No tak.... standard.


W e38 jak Pisał Santino drzwi głównie bierze przez wadliwą uszczelkę/listwę zbierającą. Ale i tak e38 to stolec pod tym kątem a eczydziecha to auto której ruda się nie ima (no chyba, że ktoś coś zawali) :cwaniak: Mówisz o regule gnicia nowych BMW...Piszesz o F30 , E60? Czy miano nowego BMW nadajesz prawie dwudziestoletniemu, w większości styranemu życiem e39 ???


Odnośnie Audi. Ruda na A5 z 08r. Wykwity na błotnikach, dealer tłumaczył się , że za dużo jazdy po kamyczkach było :rotfl:
http://www.a5oc.com/forums/a5-s5-topics ... ssues.html


A jeśli chodzi o modelach takich jak A6 (C6) to tak jak Ci koledzy wyżej pisali też kwitnie dość namiętnie...chyba nawet bardziej niż e39.




:13:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 10 listopada 2015, 11:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Piszę, bo widziałem już kilka aut i robiłem kilka napraw i konserwacji blacharsko - lakierniczych. Faktem jest, że BMW mogło by się bardziej postarać... Aczkolwiek najmądrzej napisał tutaj KL i to wyczerpuje temat każdy trafił na inne egzemplarze, a sam użytkował inaczej i ma inne doświadczenia.

_KL_ napisał(a):
Zależy od warunków eksploatacji, ilości jazdy po śniegu i soli, zmywania tej soli lub nie, warunków przechowywania auta (suchy lub wilgotny garaż, ulica, trawnik), uwagi właściciela - czy jeśli kanały odpływowe się przytkają (czy to w drzwiach czy w progach) to zauważy i coś z tym zrobi czy oleje temat, czy od razu zabezpieczy pojawiającą się rdzę lub odpryski czy nie, czy choć raz przeczyści syf zbierający się w rynienkach w nadkolach, dołach drzwi itp. Uwagi mechaników - czy zwrócą uwagę na ewentualne zatkane odpływy, czy nie uszkodzą zabezpieczenia wykonując jakieś prace i tak można wymieniać w nieskończoność.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 11 listopada 2015, 00:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Moje BMW: było i ni ma
Kod silnika: M42B18
BAWARA napisał(a):
Endrjus, Peugeot?Dwa lata temu 406 1998rok progow niemial-dziury wielkosci piesci.Blotniki przednie dziurawe na wylot.Takze o tych francuzach tak ladnie bym nie pisal.Japonczyki tak samo bardzo slabe pod wzgledem zabezpieczenia antykorozyjnego.


Pisałem o starszych modelach - 106, 205, 405, 605, AX, Xantia, XM, miały blachę jak dzwon. Niestety auta grupy PSA z drugiej połowy lat 90 (właśnie 406, Xsara) były już przeciętnie zabezpieczone przed rdzą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 11 listopada 2015, 01:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
XM rdzewiał nie gorzej niż BMW - progi i tylne błotniki. 205, 405 - świetnie zabezpieczone... ale tylko do tylnych nadkoli. Tylne podłużnice i podłoga bagażnika cudownie gniły tak samo jak w Xsarach/Saxo. Xantii widziałem mnóstwo pięknie zardzewiałych (tak jak XM - progi, tylne nadkola, wlew paliwa). Poliftowy BX, AX i 106 chyba faktycznie trzymają się bardzo solidnie.
Trochę o tych wynalazkach wiem bo szukałem jakiegoś starego francuza albo japońca na zimę i kupę ogłoszeń przerzuciłem, kilka obejrzałem, pogadałem z właścicielami ;) Niestety na nasze dobro narodowe z Wieliczki sypane od serca nie ma mocnych poza nielicznymi wyjątkami...

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 11 listopada 2015, 07:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
Michu napisał(a):
jiGsaw napisał(a):

Odnośnie Audi. Ruda na A5 z 08r. Wykwity na błotnikach, dealer tłumaczył się , że za dużo jazdy po kamyczkach było :rotfl:
http://www.a5oc.com/forums/a5-s5-topics ... ssues.html


A jeśli chodzi o modelach takich jak A6 (C6) to tak jak Ci koledzy wyżej pisali też kwitnie dość namiętnie...chyba nawet bardziej niż e39.




:13:


używam służbowo audi a6 3.0 tdi quattro z 2006 i ZERO oznak korozji.... za to już za nami wymiana wtryskiwaczy[ok.8 tyś pln] , rozrząd , sprzęgło i dwumasa[części i praca coś ok 11 tyś pln]. to wszystko przy ok 200 tyś nalotu... poza tym auto bajka :) :rotfl:

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dupowóz na co dzień spod znaku BMW
PostNapisane: 11 listopada 2015, 09:49 
przemo330ci napisał(a):
używam służbowo audi a6 3.0 tdi quattro z 2006 i ZERO oznak korozji....

sorry miałem na myśli C5.
O tym 3.0 TDI czytałem, że pierwsze co to rozrząd do zrobienia (dla świętego spokoju).


Obrazek


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL