BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 19:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: M4 '15 (431km),i8 '15 (362km) - wrażenia z perspektywy 535d.
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 10:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jemu raczej to wisi , a martwi się o to jak ukulać na comiesięczną ratę na 911 turbo :D :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M4 '15 (431km),i8 '15 (362km) - wrażenia z perspektywy 535d.
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 10:35 
alduwiel napisał(a):
Jemu raczej to wisi , a martwi się o to jak ukulać na comiesięczną ratę na 911 turbo :D :rotfl: :rotfl: :rotfl:

o to chodzi.

Michu napisał(a):
Zapytaj Waldka czy spędza mu sen z powiek myśl o tym co będzie z jego M6 przy przebiegu 300 000km ? :rotfl:

Czymś takim teraz zaprząta sobie głowę szkot-szarak który chce mieć to auto za 10 lat...najwcześniej...
A jeśli silniki nie będą wytrzymywać 300 000km to wtedy jest mocny argument i dobra okazja żeby nie wykręcać podszewki portfela na drugą stronę i pozostać przy swoim, starym, dobrym, tanim "klasyku" :super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: M4 '15 (431km),i8 '15 (362km) - wrażenia z perspektywy 535d.
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 10:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak te klasyki upadną, znudzą się, zabronią ich ekooszołomy, jak zwał tak zwał, to rynek sam się ureguluje. Badziew będzie krocie tracił na wartości, auta starsze jak 15 lat znikną z dróg, te 10 letnie będą w cenie obecnych 20 letnich i tyle. 5 letni samochód będzie już starym samochodem, 10 letni totalnym rumplem, 15 letni youngtimerem, 20 letni klasykiem kolekcjonerskim. Zrobi się jak z pralkami, lodówkami, odkurzaczami, suszarkami itd.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M4 '15 (431km),i8 '15 (362km) - wrażenia z perspektywy 535d.
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 10:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja jesli będę dośc silny to powinnienem wytrzymać i zachować 335d na dlugie lata. Tzn tak planuję ,ale...

Ktoś ma jakieś informacje na temat zywotności tego silnika z nowej m3 m4? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M4 '15 (431km),i8 '15 (362km) - wrażenia z perspektywy 535d.
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 11:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Michu napisał(a):
taaa to dmuchnij S54 do tych 600 ps i zobaczymy jak będzie z żywotnością... jak w niektorych modelach panewki rechotały już przy 50 000 km

nigdzie nie napisałem że w M4 jest silnik z "cywilnego" bmw i zrobiony tylko program ale raczej nikt też nie powie, że konstruując silnik do M4 zaczynali wszystko od zera jak to było np przy S85, bo skąd mieli wziąć graty choćby do przeprojektowania w V10? Za to tą unifikację widać już w S65. Co do S54 to sporo tego lata po torach, z tego co na szybko znalazłem to musk z seryjnego S54 z kompresorem wyciągnął przeszło 500km - gadanie, że nowe R6BiT wytrzyma więcej jest z czapy bo przypomnijmy - jest projektowane pod doładowanie a nie tak jak S54 jako mocne N/A. Koniec końców - nie ma rzeczy niezniszczalnych i korba wyszła bokiem :rotfl: ale ale - od razu poszły hasła "łee, shit, lichy silnik" a musk napisał tyle, że jak na taką moc, seryjny silnik i ciągły but bo silnik latał w driftowozie to jest to pancerny silnik i teraz wrzuca kolejne S54 i raczej też silnik nie będzie otwierany. A z panewkami problem miały/mają nawet niezniszczalne 2JZ o czym chyba kiedyś pisał Vermilion. W przypadku starych nawet nie Mkowych silników nikt nie pisał o papierowych głowicach co można przeczytać o nowych jednostkach w bmw. Wszędzie widać paluchy ekonomistów.
Ja do M4 nic nie mam, z chęcią bym sobie takie kupił ale chyba mam za chudą skarbonkę i cieszyłbym się tym, jak to auto jeździ. W i8 nawet nie przeszkadzałyby mi te 3 gary bo auto głównie przez ramę z carbonu jest dla mnie wyjątkowe, coś co kiedyś było zarezerwowane tylko dla najbogatszych ludzi świata powoli zaczyna schodzić do reszty. Ale silnikowo kogoś coś może zachwycać, podobać się a już nie szokować. Zawsze się pojawią głosy "a bo GTR... a bo sportmile w RS... a bo nowe ferrari z turbo..."

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M4 '15 (431km),i8 '15 (362km) - wrażenia z perspektywy 535d.
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 11:17 
trollu napisał(a):
nigdzie nie napisałem że w M4 jest silnik z "cywilnego" bmw i zrobiony tylko program

nie pisałem o Tobie :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: M4 '15 (431km),i8 '15 (362km) - wrażenia z perspektywy 535d.
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 11:32 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Nigdy ekooszołomy nie zabronią poruszania się po drogach starych samochód, jedyne co mogą to wprowadzą rygorystyczne normy spalin na stacjach diagnostycznych.... ,
I znów podbić przegląd będzie trzeba jeździć autobusem z samym dowodem :rotfl:
Ludzie teraz jeżdżą copmaktem E36 z silnikami 2,8-3 litry a w dowodzie mają 1.6 jeżdżą autami z silnikami składanymi (dół od czegoś innego góra od innego), podbijają przeglądy bez samochodu... Zawsze się znajdzie diagnostyka która wszystko wykombinuje i podbije.
Takie i8 zbyt trwałe nie będzie... Niestety.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M4 '15 (431km),i8 '15 (362km) - wrażenia z perspektywy 535d.
PostNapisane: 12 grudnia 2015, 17:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5069
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
No, zdecydowanie ze zdjęć w tym temacie bije świeżość opisywanych aut. Generalnie we wszystkim co tutaj zostało napisane jest prawda. Dwa zupełnie różne auta, obydwa zachwycają linią, i chociaż ich silniki najpewniej nie dotrwają przebiegów większości naszych aut, to nie jest zmartwieniem osób kładących grubą kasę w ASO.
Zaznaczam swoją obecność w temacie, bo opis takich aut na tą chwilę jest fajną ciekawostką :)

Dziwne że w M3, tfu.. M4 zabrakło regulowanej długości siedziska.

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M4 '15 (431km),i8 '15 (362km) - wrażenia z perspektywy 535d.
PostNapisane: 14 grudnia 2015, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Podrasowany dźwięk silnika z głośników przeszkadza tylko w teorii, w praktyce masz to gdzieś. Przerobiłem na własnym przykładzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL