BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 22:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 23:29 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Hakelbery napisał(a):
rod bearings

Panewki korbowodowe - ot, podobno w s63 część eksploatacyjna :D Nie wiem, czy jest się czego bać, może rozczytaj temat, bo pewnie jest szansa, że trafisz na auto, gdzie właściciel miał temat obcykany i nie zaniedbał ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 23:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
--==Mały==-- napisał(a):
w nowszych bmw najlepszym wyjsciem jest stary dobry 3.0d


Pomimo wielu zalet silnika wysokopreznego nie biore go pod uwage ;) 528 :wstyd: . Poczekam jak sprawa sie rozwinie z N63 po 2013 roku.

waskii napisał(a):
Jest jeszcze M550d


Nie oferuja tego diesla w stanach jest tylko trzylitrowy diesel w 3,5 i X5

waskii napisał(a):
i co noc ładuje w nim akumulator


No porazka ale wydaje mi sie ze nie dlugo niezalezne warsztaty beda oferowac przeprogramowanie kompa tak zeby nie padaly akumulatory.

Pat Radomski napisał(a):
Ja bym brał C63 W204


Jak pisalem wczesniej bardzo dobra opcja.

maaaad,

Tylko co ile trzeba je wymieniac co 100kkm co 50kkm? Nie wiem czy ktos okreslil interwaly wymiany. Niby sa wzmocnione ale nigdy nie wiadomo. Zdarzaja sie M3 z wymienionymi panewkami, szczegolnie na forach. Tylko ze to przesiadka to "tego samego auta" a chcial bym cos innego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 23:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Hakelbery, a dowiadywałeś się jak to jest z tymi panewkami? One są faktycznie takie słabe i się poddają czy to może jednak jakoś oleju i interwały jego wymian je zabijają?


Równie dobrze może się okazac, że jak znajdziesz auto z wymienionymi panewkami, a będziesz dbał o dobry olej i wymiane co 10 tys km to okażą sie bezproblemowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 02:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Z tego co czytam w necie byly przypadki gdzie BMW sie do tego przyznalo i wymienilo silnik na nowy. Olej i tak wymieniam co 10kkm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 06:16 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
maaaad napisał(a):
Hakelbery napisał(a):
rod bearings

Panewki korbowodowe - ot, podobno w s63 część eksploatacyjna :D Nie wiem, czy jest się czego bać, może rozczytaj temat, bo pewnie jest szansa, że trafisz na auto, gdzie właściciel miał temat obcykany i nie zaniedbał ;)


otóz to, zmieniasz to Panie raz na 100tyś km a kosztuje to tysiąc dolców. Jeśli odrzucasz M3 tylko z tego powodu (a nie np: bo jest za małe)
To przemyśl jeszcze raz kupno M3 ... bo w tej kasie nic się do tego auta nie umywa. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 10:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ogólnie jest problem z wyborem nowszych aut i nie tylko w BMW bo wszystkie marki mają wady motorów a głównie przyczynia się do tego interwał wymiany oleju. Zrobili mniejsze pojemności dużo bardziej wysilone z turbo\biturbo po czym wydłużyli im okresy między przeglądowe 2-3x dołożyli start/stopy i inne proekologiczne gówna to nie mogło się udać.
Jeżeli producenci się nie ogarną to będzie coraz gorzej.
Tu nie chodzi nawet o samą kasę i wydatki na serwis ale o stracony czas i nerwy. Kupując nowe auto chce spokoju a nie co noc przewód do bagażnika i ładować aku a jak zapomnę to nie ma czym jechać do pracy. No jak stary golf z padającym aku.
Druga sprawa potrzebuję auta codziennie i nie mam czasu dwa razy w miesiącu zostawiać go w BMW tracić 4h z dnia na zostawienie i odbiór samochodu bo coś znowu padło albo jest kolejna akcja serwisowa.
W dzisiejszych czasach każdy ma tyle spraw na głowie że auto powinno być niezawodne zwłaszcza nowe bo nikt nie ma czasu ciągle latać wokół psującego się samochodu.

Co do M3 e92 świetne auto bardzo mi się podoba ale w moim odczuciu za mocno trzyma cenę zwłaszcza DKG a dla mnie w przypadku E92 tylko to wchodzi w grę.
W tej samej cenie co m3 dkg (stary model z 2007r) mamy dużo młodsze (2010-2012r) dużo lepiej wyposażone i wcale nie wolniejsze F10 550i wiadomo auta o całkowicie innym przeznaczeniu ale patrząc co oferuję 550i a co M3 wybór nie jest łatwy.

335i e92 spadło z ceny mocno a M3 e92 tak jak kosztowały ze 2 lata temu tak teraz praktycznie tyle samo kosztują zwłaszcza DKG bo wybór jest bardzo mały.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 10:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak byłem mały to pamiętam jak tato miał na pralce na stałe położony prostownik do ładowania. Tak samo dziadek. No i tak raz na tydzień średnio akumulator był ładowany. Tato i dziadzio mieli maluchy. A jak wiadomo maluch to największa porażka w historii motoryzacji, no ale jak widać mogło być gorzej jednak.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 10:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
wujekwaldus napisał(a):
maaaad napisał(a):
Hakelbery napisał(a):
rod bearings

Panewki korbowodowe - ot, podobno w s63 część eksploatacyjna :D Nie wiem, czy jest się czego bać, może rozczytaj temat, bo pewnie jest szansa, że trafisz na auto, gdzie właściciel miał temat obcykany i nie zaniedbał ;)


otóz to, zmieniasz to Panie raz na 100tyś km a kosztuje to tysiąc dolców. Jeśli odrzucasz M3 tylko z tego powodu (a nie np: bo jest za małe)
To przemyśl jeszcze raz kupno M3 ... bo w tej kasie nic się do tego auta nie umywa. :)


Chyba że 335d na mody :D lepsze to, tańsze i się nie psuje :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 11:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
A czy czasem F10 550i w polifcie 450KM nie zostaly ulepszone? alduwiel, bez przesady kolega ma 335i i pewnie jest szybsze od 335d,a chcialby sie rozwinac motoryzacyjnie a nie cofac,zreszta to USA.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 12:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Żartowałem BAWARA :D :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 20:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Hakelbery, a nie masz gdzieś w Twojej okolicy magików od silników?
W Hameryce chyba potrafią zrobić dosłownie wszystko, wiadomo kwestia kasy :niepewny:
Może oni by ogarnęli jakieś customowe graty zapewniające lepszą spokojny sen do takiego N63, przy okazji trochę wzmocnili jednostkę :cwaniak:
W Polsce jest przykładowo Leo, nie wiem co on by poradził w tych nowych silnikach, może smarnij do Niego PW.


Fajnie że chcesz zostać przy BMW, ale z drugiej strony mając kasę i nie mogąc znaleźć modelu który jest wart zakupu jeśli chodzi o eksploatację, to można się naprawdę zirytować :przestraszony:

Hakelbery napisał(a):
wymienilo silnik na nowy

no i gitara. Masz dobrego prawnika? hehe. Ale to też strata czasu pewnie :kwasny:

ps. A jeśli chodzi o akumulatory w BMW to mnie już zaskoczyło to że w e60 2007r 272KM jak padł aku i wymieniliśmy to nie można było odpalić auta, trzeba było dygać do serwisu BMW. Bo z tego co kolega wyczytał, nie wolno zdejmować klem. Hm. On nie ma garażu, był weekend, miał ładować aku a aucie przy użyciu przedłużacza 20 metrów od mieszkania? :rotfl:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 22:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Tak, bo w nowszych BMW jakiś cymbał wymyślił, że akumulator... trzeba zaprogramować. :dontgetit:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
wujekwaldus,

Calkowity koszt wymiany panewek z czesciami to 3-4k$. Musze sie jeszcze zastanowic na tym modele i co najwazniejsze przejechac bo narazie wydaje mi sie ze nie bedzie wielkiej roznicy w mocy pomiedzy moim 335i a emka.

--==Mały==--,

Wlasnie ekologia i wyscig producentow powoduje ze takie buble wychodza . Widze ze BMW mocno sie wystraszylo ze straci swoja pozycje lidera w stanach i dlatego te akcje naprawcze. Co do ceny E92M3 DCT(DKG) i F10550i to za cene M3 z 2010 roku mozna kupic 2-3 lata mlodsza 550 z podobnym przebiegiem.

jiGsaw,

Bede bronil BMW i jednak to nie jest do konca ich wina z tymi akumulatorami, winne jest oprogramowanie odpowiedzialne za ladowanie tylko ze jak pisalem wczesniej da sie to pewnie szybko naprawic i po przeprogramowaniu akumulatory beda wlasciwie ladowane i nie beda padaly tylko wtedy auto bedzie palic wiecej. Mi by to nie przeszkadzalo bardziej boje sie reszty usterek tego silnika i tego ze nawet jak pisal --==Mały==--, BMW to ogarnie w ramach akcji naprawaczych to i tak bedzie mnie to kosztowalo kupe czasu.

alduwiel,

Nie mam pojecia o 335d ale nie wydaje mi sie zeby byly wolne od usterek.

BAWARA,

Po 2013 roku 550 nie maja juz tylu problemow, przynajmniej nic o nich nie slychac jeszcze ;)

Pablo325i,

Moje poprzednie E53 X5 tez wykonczylo jeden akumulator i alternator, slyszalem ze E38 z v8 tez mialy ten problem. Co do wymiany silnika to nie potrzebuje dobrego prawnika bo jak juz sie raz przyznali ze to wina panewek to dali precedes dla innych wlascicieli M3 z takim problemem do wymiany silnika na ich koszt.

Tutaj jest to opisane

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=945034


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 22:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
A kto to programuje? Ty, czy BMW?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 22:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Wiedzialem :rotfl: oprogramowanie jest podyktowane ekologia, spalaniem itd dlatego napisalem ze bede bronil BMW ktore latwo moglo by to naprawic ale nie zrobi tego ze wzgledu na to ze wzrosnie spalanie, emisja co2 i bedzie akcja jak z vw. Napewno nie dlugo jakis niezalezny warsztat to ogarnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 22:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Hakelbery napisał(a):
Calkowity koszt wymiany panewek z czesciami to 3-4k$. Musze sie jeszcze zastanowic na tym modele i co najwazniejsze przejechac bo narazie wydaje mi sie ze nie bedzie wielkiej roznicy w mocy pomiedzy moim 335i a emka.


Dużo coś. Panewki to $500, roboty jest z 10h plus jakieś pierdoły jak uszczelka czy olej. Nie powinno wyjść więcej jak $1500 za całość.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 23:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Hakelbery napisał(a):
Wiedzialem :rotfl: oprogramowanie jest podyktowane ekologia, spalaniem itd dlatego napisalem ze bede bronil BMW ktore latwo moglo by to naprawic ale nie zrobi tego ze wzgledu na to ze wzrosnie spalanie, emisja co2 i bedzie akcja jak z vw. Napewno nie dlugo jakis niezalezny warsztat to ogarnie :)


To nie jest rozwiązania "spełnię normy, ale wypuszczę bubla". Nie ma tu NIC na obronę BMW, nie potrafią robić aut spełniających kryteria, aut, a nie kompletnych bubli niewartych funta kłaków. Niech nie robią. Albo niech piszą w nawiasie przy emisji CO2 (codzienne ładowanie akumulatora itd.). Przecież ktoś kto to kupi za gruby szmal to potem dostaje chyba białej gorączki. Tak samo jak ten Android w nowych TV... masakra. Płacisz 5 koła za TV i nie możesz używać, bo soft się wiesza i czekasz na coraz to kolejne łatki... a dzieci płaczą, że bajek nie możesz im włączyć, podczas gdy każdy 20 letni UNITRA to zrobi bez zająknięcia.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 23:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
o ile dobrze pamiętam to było coś o wymianie panewek co 80kkm. Nowe panewki, śruby też chyba wypadałoby założyć nowe. Częstsze wymiany oleju wydłużają życie panewek ale problem wynika chyba z samego materiału z którego zostały wykonane. Nie zapominajmy, że panewka to łożysko i równie dobrze mogli spokojnie osiągnąć wymagane pasowanie czop-podpora czy korba bez użycia panewki ale po coś ona tam jest ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 23 grudnia 2015, 00:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Tomek,

Masz racje cena jest nizsza $2400 za wymiane z czesciami http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=881588 Nie wiem skad wziolem poprzednia cena :zdziwko: Same czesci pomiedzy $500 a $800. Pewnie moj mechanik razem z czesciami zrobil by to ponizej $2000

jiGsaw,

Juz to ogarneli ale w modelu po 2013 roku, wychodzi na to ze jak chcesz kupic BMW nowke z salonu to lepiej poczekaj 2-3 lata, model przyjmie sie na rynku i wyjda wszystkie choroby wieku dzieciecego ;)

Kolejne ciekawe tematy na temat panewek i wybuchajacych S65 :/

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=1069022

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=786615

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=892838


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 23 grudnia 2015, 06:21 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
Hakelbery napisał(a):
wujekwaldus,

Calkowity koszt wymiany panewek z czesciami to 3-4k$. Musze sie jeszcze zastanowic na tym modele i co najwazniejsze przejechac bo narazie wydaje mi sie ze nie bedzie wielkiej roznicy w mocy pomiedzy moim 335i a emka.



może to cena wymiany panewek głównych :) chociaż to i tak wychodzi dużo.
sam widzisz 2k usd to mozna wliczyć w koszt zakupu pojazdu. z drugiej strony F10 550i po 2013r to też wybór niczego sobie.

Generalnie wszystko zależy od $$$, ale nie zamieniał bym 335i na E60 550i/E63 650i ani to krok w przód ani w tył, tylko w bok :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL