BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 07:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik N63
PostNapisane: 20 grudnia 2015, 17:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Witam,

Zastanawiam sie nad zmiana 335i na 550i/650i. Trojka jest fajna ale zaczyna mi sie nudzic i szukam cos nowszeg/wiekszego. Wstepnie myslalem o N55 ale ten silnik bedzie za slaby do masy auta takze pomyslalem o N63 ktory w seri wydaje sie dosyc mocny a mozna go podkrecic jeszcze bardziej. Czy ktos z was mial doczynienia z tym motorem, czy ma jakies boloaczki ? Wiem ze w tym roku w stanach i w kanadzie byla akcja naprawcza ktora obejowala wymiane : Hot-Film Air Mass Sensors, PIEZO High Pressure fuel injectors, Engine vacuum pump, Fuel System Low Pressure Sensor, Fresh Air Intake Turbo Seals, Crankcase Ventilation Lines (Hoses), Timing Chain Inspection Measure.

Z gory dzieki za info,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 20 grudnia 2015, 19:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: ex: 323Ci, 318is
nie chcesz sprzedac 335i za ocean? :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 20 grudnia 2015, 19:22 
Hakelbery, a nie myślałeś o 535d ? :luka:


:rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 20 grudnia 2015, 19:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
olwin napisał(a):
nie chcesz sprzedac 335i za ocean?


Moge sprzedac tylko kupujacy musi ja sobie odebrac w Chicago albo przynajmniej wyslac kase z gory za auto i koszty transportu. Raczej nic z tego nie bedzie bo dolar jest drogi a bedzie jeszcze drozszy ;)

Michu,

Diesla mam w pickupie i to wystarczy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 20 grudnia 2015, 20:47 
Hakelbery napisał(a):
Michu,

Diesla mam w pickupie i to wystarczy ;)

chyba nie wziąłeś tego na poważnie ? :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 20 grudnia 2015, 21:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Nie :hyhy: , wogole nie kumam kto kupuje diesle w stanach bo cena diesla i v powera jest prawie taka sama a koszty serwisu diesla wyzsze od benzyny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 20 grudnia 2015, 21:26 
ale pb nie ma niutonometra wielkiego :luka:

:rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 20 grudnia 2015, 23:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
a no tak :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 12:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Hakelbery, nigdy nie trafiłem na żadne konkrety, ale kilka razy spotkałem się z informacją, że w F01 te silniki sprawiały mnóstwo problemów i ogólnie były bardzo odradzane, może tyczyło się to pierwszych wypustów, nie wiem, ale na racingforum kilka razy wyczytałem, że nie warto się w to pchać.

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 12:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Hakelbery akcja naprawcza a raczej jej zakres przeraża pokazuje jakiego bubla wypuszczono na rynek masakra ciekawe czy w europie w ogóle coś wymienią klientą. Ogólnie loteria z nowymi silnikami osprzęt jest mocno wadliwy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 17:44 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
Jeśli szukasz nowszego/większego autka pomyśl o M5/M6.
Przesiadkę 335i -> 650i poczujesz tylko lekko większy komfort podróżowania i ładniejszą akustykę.
Przesiadając się na -> M6, to samo co w przypadku 650i ale dodatkowo poczujesz super kopa.

Koszta utrzymania nie są takie straszne jak znajdziesz dobry egzemplarz, paru moich znajomych ma M5/M6 i są zadowoleni.

Pomyśl o tym :)
To dość naturalne, przesiadka z 335i do ///M....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 18:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Hakelbery napisał(a):
Witam,

Zastanawiam sie nad zmiana 335i na 550i/650i. Trojka jest fajna ale zaczyna mi sie nudzic i szukam cos nowszeg/wiekszego. Wstepnie myslalem o N55 ale ten silnik bedzie za slaby do masy auta takze pomyslalem o N63 ktory w seri wydaje sie dosyc mocny a mozna go podkrecic jeszcze bardziej. Czy ktos z was mial doczynienia z tym motorem, czy ma jakies boloaczki ? Wiem ze w tym roku w stanach i w kanadzie byla akcja naprawcza ktora obejowala wymiane : Hot-Film Air Mass Sensors, PIEZO High Pressure fuel injectors, Engine vacuum pump, Fuel System Low Pressure Sensor, Fresh Air Intake Turbo Seals, Crankcase Ventilation Lines (Hoses), Timing Chain Inspection Measure.

Z gory dzieki za info,


Porażka. Mam nadzieję, że szykują jakąś akcję naprawczą koncernu BMW, bo od dłuższego czasu to jakaś równia pochyła. :dobani:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 20:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Krisu_K13TL, --==Mały==--,

Poczytalem troche o tym silniku na amerykanskich forach i z tego co tam przeczytalem wynika ze silnik lubi olej i BMW zmienilo interwaly pomiedzy wymianami z 15k mil do 10k mil, dlatego ze malo kto sprawdza poziom oleju i moglo by go zabraknac zanim auto przejchalo bym 15k mil. druga sprawa to akumulatory, BMW chcialo zmienjszyc spalanie miedzy innymi kosztem ladowania akumulatorw a przez to ze auto ma rozbudowana elektronike akumulatory sa zjadane i w biuletynie serwisowym zalecaja wymiane akumulatorow co wymiane oleju :rotfl: mozna by bylo temu zapobiec przeprogramowujac kompa ale wtedy spalanie moze wzrosnac i auto moze nie spelniac norm emisji spali ktore podalo i bedzie taka sama akcja jak z dieslami VW. Niektorzy uzytkownicy laduja akumulatory prostownikami co noc :] Oprocz tego niektore auta mialy wymieniana glowice.

Skopiowalem to z innego forum i wyglada na to ze problem z bateriami dotyczy modeli do 2013 roku

SI B61 30 14
General Electrical Systems January 2015
Technical Service
This Service Information bulletin supersedes SI B61 30 14 dated December 2014.

SUBJECT
BMW Maintenance Program: 12-Volt Battery Replacement Measure

MODEL
E70 (X5)
Produced from 4/2010 to 6/2013
With the N63 engine

E71 (X6)
Produced from 4/2010 to 6/2013
With the N63 engine

F01 (7 Series Sedan)
Produced from 3/2010 to 6/2012
With the N63 engine

F02 (7 Series Sedan LWB)
Produced from 3/2010 to 6/2012
With the N63 engine

F07 (5 Series Gran Turismo)
Produced from 9/2010 to 6/2012
With the N63 engine

F10 (5 Series Sedan)
Produced from 3/2010 to 6/2013
With the N63 engine

F12 (6 Series Convertible)
Produced from 3/2011 to 7/2012
With the N63 engine

F13 (6 Series Coupe)
Produced from 3/2011 to 7/2012
With the N63 engine

E71 (X6)
Produced from 7/2013
With the N55 or S63 engine

F01 (7 Series Sedan)
Produced from 7/2013
With the N55 or N63T engine

F02 (7 Series Sedan)
Produced from 7/2013
With the N55, N63T, or N74 engine

F06 (6 Series Gran Coupe)
Produced from 3/2013
With the N55, N63T, or S63 engine

F07 (5 Series Gran Turismo)
Produced from 9/2013
With the N55 or N63T engine

F10 (5 Series Sedan)
Produced from 7/2013
With the N55, N57, N63T, or S63 engine

F12 (6 Series Convertible)
Produced from 3/2013
With the N55, N63T, or S63 engine

F13 (6 Series Coupe)
Produced from 3/2013
With the N55, N63T, or S63 engine

F15 (X5)
Produced from 8/2013
With the N55, N57, or N63T engine

INFORMATION
This bulletin outlines a customer satisfaction measure that has been designed exclusively for the BMW vehicles listed above. It involves the replacement of the 12-volt battery as a preventive maintenance measure.

This 12-volt battery replacement measure is:

Effective with repairs dated on or after January 1, 2015.
Applicable to vehicles that are still covered by the BMW Maintenance Program. This program is valid for 4 years or 50,000 miles, whichever occurs first.

If the battery was replaced previously within the last 12 months, then the battery replacement outlined below (combined with performing the engine oil service) is not necessary.

Please check the warranty claim history for the specific vehicle in the DCSnet Warranty Vehicle Inquiry to confirm if a battery was replaced in the previous 12 months.

Vehicles with an N63 Engine

Vehicles with N63 engines require additional cooling capacity, and the activation of the various cooling system components places additional demands on the battery.

Several enhancements have been made to the power management system on such vehicles. However, in a quest to ensure total customer satisfaction, please replace the 12-volt battery on a preventive maintenance basis at every engine oil service (engine oil service counter # 1, # 2, # 3, etc.), unless the battery was replaced within the last 12 months.

Note: The Key Reader/ISPA Light application will not show a “combined” battery replacement with engine oil service counter # 1 and # 3. Disregard this and replace the battery while performing the engine oil service.

Vehicles with an N55, N57, N63T, S63, or N74 Engine

To ensure total customer satisfaction, please replace the12-volt battery on such vehicles at the second engine oil service (with the engine oil service at counter # 2) only, unless the battery was replaced within the last 12 months.

CORRECTION
Replace and register the new battery; and for the models indicated below, upgrade the battery to the higher capacity.

Select and complete one of the procedures listed below, based on the vehicle’s engine variant.

VEHICLES EQUIPPED WITH AN N63 ENGINE ONLY
This procedure only pertains to the models and production ranges listed above that are equipped with an N63 engine.

At every engine oil service covered under the 4 year/50,000 miles BMW Maintenance Program:
Perform a Key Read on the vehicle and check to see if an engine oil service is “Recommended” or “Due” by miles or will be required in the next 60 days or less.
Confirm the battery was not replaced previously during the last 12 months.
If the conditions described in steps 1 and 2 are satisfied, replace the battery simultaneously with the performance of the engine oil service.
Important note: Do not perform an energy diagnosis for this battery replacement.
Replace the battery with a 105 Ah battery (this is an upgrade from the originally fitted 90 Ah battery). Refer to ISTA Repair Instruction 61 21 010, “Remove and install or replace battery” and proceed to step 5b. The following exceptions apply:
If the vehicle is an E70 or E71 and was produced prior to 10/2011, replace the battery with the 90Ah battery and proceed to step 5a (these vehicles cannot accept a battery upgrade to 105 Ah).
If the battery installed in the vehicle is already a 105 AH battery, replace it with a 105 Ah battery and proceed to step 5a.
Important note: F06, F07, F10, F12, and F13 vehicles will require an additional hold-down clamp (P/N 61 21 7 592 923), only if upgrading from a 90 Ah battery to a 105 Ah battery.
Register the new battery using ISTA. Refer to SI B61 15 12.
a. Select “Enter battery replacement: same capacity” if the same size battery was installed. The replacement is finished. No further steps are needed.
b. Select “Enter battery replacement: higher/lower capacity” if the higher capacity 105 Ah battery was installed in place of the 90Ah battery. Proceed to the next step.
Start an ISTA/P session using the latest version of ISTA/P.
Select “Conversions/Retrofits” and select “Retrofit, 105 Ah AGM Battery” for the first replacement/upgrade only. Note that ISTA/P will automatically reprogram and code all programmable control modules that do not have the latest software.
After the programming is finished, the battery replacement is finished.
Always connect a BMW approved battery charger/power supply (SI B04 23 10).

VEHICLES EQUIPPED WITH AN N55, N57, N63T, S63, OR N74 ENGINE
This procedure only pertains to the models listed in the attachment (based on the production date) that are equipped with an N55, N57, N63T, and N74 engine.

At engine oil service “counter # 2” only, covered under the 4 year/50,000 miles BMW Maintenance Program:
Perform a Key Read on the vehicle and check to see if an engine oil service is “Recommended” or “Due” by miles or will be required in the next 60 days or less.
Confirm the battery was not replaced previously during the last 12 months.
If the results of steps 1 and 2 allow, replace the battery together with performing the engine oil service.

Important note: Do not perform an energy diagnosis for this battery replacement.

Refer to ISTA Repair Instruction 61 21 010, “Remove and install or replace battery.”
Register the new battery using ISTA. Refer to SI B61 15 12. Select the “Enter battery replacement: same capacity,” and then the replacement is finished.

PARTS INFORMATION
Part Number Description Quantity
61 21 2 353 812 90/92 AH battery (if equipped) 1
61 21 2 353 814 105 AH (if equipped or for upgrade) 1
61 21 7 592 923 Battery Clamp Rail (only if needed for F06, F07, F10, F12, F13) 1

WARRANTY INFORMATION
Covered under the terms of an “active” BMW Maintenance Program period, up to 4 years or 50,000 miles, whichever occurs first.
Defect Code: 85 10 02 56 MP

Labor Operation: Labor Allowance: Description:
61 21 517 Refer to KSD2 Replacing battery, with registering battery replacement

And, if necessary:

Retrofit Programming: Upgrade Battery from a 90 Ah to 105 Ah

Labor Operation: Labor Allowance: Description:
00 00 556 Refer to KSD2 Performing “vehicle test” (with vehicle diagnosis system – checking faults)

61 00 730 Refer to KSD2 Retrofit programming of vehicle for upgrade of battery from 90 Ah to 105 Ah
And if necessary, also
61 21 528 Refer to KSD2 Connect an approved battery charger/power supply (indicated in KSD2 as “Charging battery”)

Refer to KSD2 for the corresponding flat rate unit (FRU) allowance. Enter the Chassis Number, which consists of the last 7 digits of the Vehicle Identification Number (VIN). Click on the “Search” button, and then enter the applicable flat rate labor operation in the FR code field.

If a control module or component was working properly and/or had no related faults stored prior to vehicle programming and it fails to program correctly or requires initialization, this additional work must be claimed with separate labor operations under the defect code listed above; refer to KSD2.

Repairs to control modules and components with pre-existing conditions are not eligible to be claimed under the defect code listed in this bulletin.


wujekwaldus,

Na ostatnie M6/5 narazie nie moge sobie pozwolic. Myslalem o E92M3 dkg z konca produkcji ale tam jest problem z rod bearings( nie wiem jak to sie nazywa po polsku) naprawa tego nie jest taka kosztowna ale to tak troche jak bym sie przesiadal do takiego samego aut ktore mam przynajmniej wizualnie. E6XM5/6 ma ten sam problem z silnikiem co M3 i do tego dochodzi smg ktore sie psuje a manuala nie chce. Sam juz nie wiem co kupic bo po tym co przeczytalem o n63 to sie boje ze wpakuje sie na mine.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 20:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Hakelbery napisał(a):
biuletynie serwisowym zalecaja wymiane akumulatorow co wymiane oleju

to może zmiana auta co zmianę oleju? :rotfl:
Hakelbery, może kup 650i a przed zmianą oleju zmień na M6, później na 650i itd itd ;)

Hakelbery napisał(a):
Niektorzy uzytkownicy laduja akumulatory prostownikami co noc

hm, ależ te nowe auta są "bezobsługowe" :zdziwko:

Hakelbery napisał(a):
Sam juz nie wiem co kupic bo po tym co przeczytalem o n63 to sie boje ze wpakuje sie na mine.

63 AMG jakieś? ;)
A może jakieś 760i F01 z silnikiem N74? Czyś za młody? :D
Hakelbery napisał(a):
szukam cos nowszeg/wiekszego
bierz F01 :)

Albo jakieś Jaguary, te sprawy...

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 20:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Z tego co zostało tu napisane, to faktycznie 63AMG może okazać się najlepsze. N74 to podobno już straszliwa padaka. Ktoś pisał tu, Stones, lub Frank, nie pamiętam, że od M73, z V12, z generacji na generację jest coraz gorzej.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 21:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Hakelbery, jak jesteś za oceanem to bierz cts-v, przecież to idealna opcja tam na miejscu :D

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 22:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Pablo325i, mroova81,

Dobra opcja, szczegolnie jesli chodzi o brzmienie wydechu :) jednak wolabym zostac z BMW chociaz jak sie tak zastanowic to nie za bardzo jest w czym wybierac ;)

Krisu_K13TL,

Jechalem ostatnio escalade kumpla z 2010 roku i jest tak tandetnie wykonany ze bylem w szoku, z grzecznosci nie komentowalem ale to porazka biorac pod uwage marke premium do ktorej aspiruje cadillac. Nie sadze zeby cts byl lepiej zrobiony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 22:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Co jak co ale wychodzi ze w nowszych bmw najlepszym wyjsciem jest stary dobry 3.0d ;)
F10 535d lataja bezobslugowo majac 400KM ewentualnie 640d ;)
Benzyny gdzie sie nie dotknac porazka 535i slabo jedzie i tez ma sporo kwaitkow 528i to samo plus motor sie rozpada 550i j/w :wstyd:
Nawet 535d ma ok 5.6s do 100km\h gdzie 535i ma 6.0 czy 6.2 masakra jakaś.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 23:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Jest jeszcze M550d :D



Swoją drogą, kuuu...a kupuje niemieckie auto klasy premium z mocarnym V8 pod maską, porządnym wyposażeniem i co noc ładuje w nim akumulator :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Silnik N63
PostNapisane: 21 grudnia 2015, 23:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 363
Moje BMW: CS
Ja bym brał C63 W204 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL