BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 10 września 2016, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Pawel!, I to jest niby przykład "współczesnego" modelu BMW? Przecież to konstrukcja rodem z XX wieku. Chciałeś zabłysnąć i pokazać niesolidność najnowszych BMW a wyszło z tego, że niesolidne są nawet konstrukcje BMW sprzed blisko 20 lat. Mogę się założyć, że najnowsze 7er wcale nie będzie mniej awaryjne od tego sprzed 15 lat. No chyba, że chodzi Ci o samochody z lat 80-tych, w których do naprawy potrzebne były tylko młotek i trochę drutu. Osobiście wolę nowe, potencjalnie bardziej "awaryjne BMW niż starą, toporną konstrukcje sprzed dekad. I jestem gotowy wziąć na siebie ryzyko poważnej awarii. I jak widać po wynikach sprzedaży BMW nie jestem w tym osamotniony.

Pawel! napisał(a):
Takie biadolenie i porównania o ciucholandach to poniżej poziomu przysłowiowego "gówna" są.


A do czego można porównać kupowanie 20-letnich samochodów po kilku właścicielach, którzy pierdzą w fotel przez 300 tys. km? A później ludzie kupują takie truchła i sie obrażają , że sie to porównuje do robienia zakupów w ciucholandzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 10 września 2016, 23:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
matraks224 napisał(a):
Chciałeś zabłysnąć i pokazać niesolidność najnowszych BMW a wyszło z tego, że niesolidne są nawet konstrukcje BMW sprzed blisko 20 lat.

Daleki jestem od chęci zabłyszczenia, za to Tobie całkiem ciekawie to wychodzi.
Kolejna sprawa że silnik N73 ma wspólną liczbę cylindrów z poprzednikami z XX wieku, więcej podobieństw nie odnajduje,
ma też bezpośredni wtrysk paliwa, a z tego co wiem poprzednie V12 BMW miały wtrysk do kolektora ssącego. Choć mogę sie mylić.

matraks224 napisał(a):
Mogę się założyć, że najnowsze 7er wcale nie będzie mniej awaryjne od tego sprzed 15 lat.

Przyjął bym ten zakład, ale napisz po polsku co chciałeś przekazać.

matraks224 napisał(a):
Osobiście wolę nowe

Super ja też, ale umiem liczyć.

matraks224 napisał(a):
I jestem gotowy wziąć na siebie ryzyko poważnej awarii.

Chwała Ci za to, takich ludzi potrzebujemy.


matraks224 napisał(a):
A do czego można porównać kupowanie 20-letnich samochodów po kilku właścicielach, którzy pierdzą w fotel przez 300 tys. km? A później ludzie kupują takie truchła i sie obrażają , że sie to porównuje do robienia zakupów w ciucholandzie.

Obrażają się nastolatkowie.
Mam swoje zdanie, które czasem opisuje na forum i tyle.
Twoje zdanie szanuje, ale się z nim nie zgadzam.

Cytuj:
Historia serwisowa F10 550IX - SILNIK N63 Data prod. 2010-10-13
19.05.11 - 5073 km - zmiana opon, wyważenie kół
16.09.11 - 10 868 km - skrzynia napędu x drive, uszczelki, olej, elementy technologiczne, diagnostyka komputerowa pojazdu
21.10.11 - 14 698 km - koła zimowe kpl, zmiana kół, kontrola pojazdu
26.04.12 - 26 932 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, diagnostyka komputerowa pojazdu, zmiana kół, wyważenie kół
30.04.12 - 27 100 km - osłona wejściowa progu przód lewa i prawa
26.09.12 - 46 690 km - płyn hamulcowy, kontrola pojazdu, klocki hamulcowe tył
26.10.12 - 49 700 km - zmiana kół, wyważenie kół, kontrola pojazdu
18.01.13 - 54 830 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, świece zapłonowe
04.04.13 - 61 803 km - łożyska kół przednich, śruby, nakrętki, elementy technologiczne, klocki i tarcze hamulcowe przód
24.04.13 - 69 225 km - bateria w kluczyku, zmiana kół, wyważenie kół
11.06.13 - 73 531 km - akumulator, diagnostyka i programowanie pojazdu
02.10.13 - 85 223 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, zmiana kół, wyważenie kół
20.01.14 - 96 780 km - klocki i tarcze hamulcowe tył, opony zimowe Dunlop kpl, zmiana opon, wyważenie kół
16.05.14 - 112 323 km - opony letnie x 2 , zmiana opon, wyważenie kół
02.06.14 - 113 637 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, świece zapłonowe, filtr powietrza, przewody odpowietrzenia pokryw glowic
13.08.14 - 118 929 km - diagnostyka komputerowa pojazdu, prace przy automatycznej skrzyni biegów
19.09.14 - 119 014 km - kamera side viev, diagnostyka komputerowa pojazdu
22.02.16 - 140 506 km - pompa vacum, przepływomierze powietrza, wtryskiwacze kpl, zespoły regulacyjne vanos kpl, układ rozrządu kpl, uszczelki, elementy technologiczne, diagnostyka komputerowa pojazdu
26.06.16 - 144 738 km - wymiana silnika

Ostatni sczyt z kluczyka - 144 738 km

Brak aktywnych akcji serwisowych dla danego pojazdu.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 11 września 2016, 00:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Dobry jestes w wyszukiwaniu takich kwiatków ;)
Ja nie musiałem szperać po internetach. Wziąłem do ręki tylko katalog z samochodami z lat 80,90-tych. Masz tutaj opisane na szybko usterki, które nękały BMW 540i e34. Zmielone silniki po urwaniu się śruby mocującej pompę oleju czy wymiany automatycznych skrzyń biegów przy przebiegach rzędu 150 tys. km. to rzeczywiście nic wielkiego ;). Jestem ciekawy tylko ile to kosztowało na początku lat 90-tych kiedy jedynym ratunkiem był ASO a mechanicy niezależni panikowali na sam widok e34.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 11 września 2016, 00:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Pawel! napisał(a):
matraks224 napisał(a):
Osobiście wolę nowe

Super ja też, ale umiem liczyć.


No chyba nie sugerujesz, że ludzie, którzy kupują nowe BMW nie potrafią liczyć? Zapewniam Cie, że akurat tacy ludzie liczyć potrafią. Punkt widzenia zależy od zasobności portfela. Jeśli Cie stać na nowy to taki kupujesz. Jeśli Cię nie stać, kupujesz stary. Nie potrafię sobie wyobrazić, że ktoś kto chce wydać 200 tys. zł na samochód postanawia jednak, że kupi e46 za 15 tys. bo są mniej awaryjne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 11 września 2016, 06:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ale kto kupuje te nowe? Bo 70% beemek na drogach to jest leasing a nie auta kupione na własność. I tu BMW doskonale się sprawdza, bo to coraz bardziej są auta zaprojektowane na 100tyś km.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 11 września 2016, 07:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Tomek, A co to za różnica? I tak nikt nigdy nie kupował BMW z myślą, że będzie nią jeździł przez kolejne 10 lat. Tak to sie kupuję Toyote Camry ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 11 września 2016, 10:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
matraks224 napisał(a):
Tomek, A co to za różnica? I tak nikt nigdy nie kupował BMW z myślą, że będzie nią jeździł przez kolejne 10 lat. Tak to sie kupuję Toyote Camry ;)


Ja mam wrażenie, że nie rozumiesz podstawowej kwestii kupowania nowego wozu. Taką furę kupuje się przede wszystkim po to, aby jeździło BEZAWARYJNIE, żeby dało radę chociażby przez okres gwarancyjny, a tak niestety nie jest. Po co mi fura za 300-400k co będzie stała co miesiąc na serwisie - za tą kwotę wymagam jakości i bezawaryjności, chyba mam do tego prawo? i chooj mnie obchodzi, że naprawy będą wykonywane "na gwarancji", to tym bardziej pogrąża markę, bo pokazuje jakie gówno nam wciskają za gruby hajs, to już lepsza była Laguna II bo motory nie zdychały co 100tkm. I właśnie dlatego według mnie jeździ coraz więcej Lexusów po naszych drogach, ludzie mają dosyć europejskich marek premium Merc/ BMW/Audi, gadałem ze sporą ilością klientów, którzy mają nowe Lexy i dzielili się na dwie grupy, ci co od zawsze jeżdżą lexami, bo się nie psują i ci co przesiedli się z ww europejskich marek premium, bo się non stop yebały, a lexus jeździ i nic mu nie dolega. A wymiany silników po 50/100/150tkm to jest absolutne DNO, i nikt mi nie mówi, że tak nie jest, przecież produkowali kiedyś silniki co robiły po 500tkm bez problemu, mają do tego zaplecze i wiedzą jak to zrobić, ale po chooj? klient zapłaci za furę, a dalej to pęto mu w dupe i niech się buja z paździerzem i płaci 10k leasingu co msc za złom nie zdatny do pokonania dłuższej trasy...

A co do teorii,że nikt nie kupuje BMW, żeby nim jeździć 10 lat jest śmieszna, wystarczy wejść na niemieckie portale ogłoszeniowe i popatrzeć ile bmw 10/15/20 letnich jest od pierwszych właścicieli...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 11 września 2016, 15:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
JRafal, teoria spiskowa dziejów. No to jednym słowem sami frajerzy, którzy kupują nowe samochody. Psuja się na potęgę a Ci idioci i tak je kupują zamiast wyklepać sobie w garażu 20 letnie BMW. Może są masochistami i lubią co miesiąc wymieniać silnik na gwarancji? Kolejne marki biją rekordy sprzedaży nowych samochodów. BMW sprzedało w zeszłym roku największą ilość samochodów w historii. Jaki z tego morał?

JRafal napisał(a):
A co do teorii,że nikt nie kupuje BMW, żeby nim jeździć 10 lat jest śmieszna, wystarczy wejść na niemieckie portale ogłoszeniowe i popatrzeć ile bmw 10/15/20 letnich jest od pierwszych właścicieli...

Świat nie kręci sie tylko wokół Niemiec. Z punktu widzenia firm motoryzacyjnych jest to marginalny rynek. W USA blisko 2/3 wszystkich nowych BMW to auta w leasing. Ogólnie w zeszłym roku w USA 35% wszystkich łącznie samochodów to leasing. To, że w Polsce rata leasingu na nowe BMW 320i to blisko 2 tys. zł a do tego trzeba wpłacić początkowo 25% wartości nie znaczy, że jest się idiotą kupując w leasnig. W Polsce jest bieda i są to astronomiczne sumy dla przeciętnego Polaka. Gdyby Polska była cywilizowanym krajem to również byłby tam popularny leasing. Np. w USA rata leasingu za BMW 320i to $399.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 12 września 2016, 18:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
matraks224 napisał(a):
Tomek, A co to za różnica? I tak nikt nigdy nie kupował BMW z myślą, że będzie nią jeździł przez kolejne 10 lat. Tak to sie kupuję Toyote Camry


No jednak duża bo przy leasingu masz limity kilometrów a jak ktoś kupuje na własność to raczej zakłada że mu się to auto będzie amortyzować przez 200-300tyś kilometrów. I tutaj już nowe BMW będzie problematyczne bo coraz częściej taki przebieg jest nieosiągalny bez grubych napraw przez które takie coś staje się nieopłacalne i lepiej jest mieć nowy leasing co 3 lata jak ktoś nie robi dużo kilometrów a musi mieć nowe i w teorii bezawaryjne.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 12 września 2016, 22:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
matraks224 napisał(a):
Jeśli Cie stać na nowy to taki kupujesz. Jeśli Cię nie stać, kupujesz stary. Nie potrafię sobie wyobrazić, że ktoś kto chce wydać 200 tys. zł na samochód postanawia jednak, że kupi e46 za 15 tys. bo są mniej awaryjne.

Komu do portfela zaglądasz? Widzę że mieszkasz w Stanach, ale cebulactwo w Tobie zostało.
Nawet mając kasę na nowe auto wiele osób go nie kupi, bo wychodzą z założeń które przedstawił Ci Tomek.
A jeśli tego nie rozumiesz to wracaj do szkoły.

Bez odbioru, po hamerykańsku!

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wadliwe alternatory w nowych BMW, FILM
PostNapisane: 13 września 2016, 00:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Pawel! napisał(a):
Komu do portfela zaglądasz? Widzę że mieszkasz w Stanach, ale cebulactwo w Tobie zostało.


A komu do portfela zaglądam?

Pawel! napisał(a):
Nawet mając kasę na nowe auto wiele osób go nie kupi, bo wychodzą z założeń które przedstawił Ci Tomek.


Ale ja się w 100% z Tomkiem w tej kwestii zgadzam. O co zatem Ci chodzi?

Pawel! napisał(a):
A jeśli tego nie rozumiesz to wracaj do szkoły.


A jaką polecasz? Jestem zawsze otwarty na naukę.

Pawel! napisał(a):
Bez odbioru, po hamerykańsku!


Również pozdrawiam, po polsku :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL