BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 02:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 09:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Zawieszenie (ja robię na Lemie) to 2-3 tyś + montaż. Z tyłu nawet się nie chcę zastanawiać ile by komplet kosztował. U mnie doszły jeszcze tuleje tylnej belki i jeden miech niwomatu. Opony z tyłu wytrzymują mi 20 tyś km ale bujam się głównie po mieście i dosyć dynamicznie. U mnie kosztują jeszcze przyzwoicie ale są drogie rozmiary a niski profil szybko wykańcza zawias. Nawet głupi serwis olejowy to jest kilka stówek z kpl filtrów przynajmniej średniej klasy. Magiel raczej padnie prędzej czy później, hamulce to będą do zrobienia pewnie od razu na początku. W e38 dochodzi jeszcze metalowy zbiornik paliwa. Sporo oczywiście zależy od kosztów robocizny bo można samemu a można też w ASO a wtedy koszty różnią się diametralnie. Wychodzi coś co chwila, normalna sprawa jak auto ma 15-20 lat. Jak ktoś twierdzi że przez rok dołożył np 1000zł to po prostu nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 15:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Nie chce Diesla Roro bo tam klekotu nie uzdrowie wymiana vanosa :-)

Mroova91 nie czuję się wydymany pokaż mi które e38 na sprzedaż z v8 ma już nowe vanosy rozrząd układ chłodzenia i automat po remoncie. Bo nie oszukujmy się ale te rzeczy czekają każdego właściciela e38 i to wcześniej jak później


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 16:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
///david napisał(a):
matraks224 napisał(a):
Większych kretynizmów jak tutaj się wypisuje już dawno nie czytałem. "Milionery" od siedmiu boleści, którzy w swoje zajechane trupy ładują po 30-40 tys. zł. W myśl zasad "Na forum wszystko łykną... Niech wiedzo jaki ze mnie bogacz!"
Młody kupuj co Ci się podoba a forumowych doradców traktuj z przymrużeniem oka. Osobiście wybrałbym e38. Dlatego, że miałem 740iL z 2001r. i wiążę z nią spore sentymenty z tamtego okresu ;)

W Czykago się tyle nie dokłada , w Czykago się idzie do "dealer" i kupuje brand nju - u Nas w Polaczkowie ludzie tylko kupujo trupy i lepio :P

U NAS w Czykago sie nie dokłada tyle do samochodu bo U NAS "bjeda", że aż piszczy na Milłokach z daleka. U NAS w Czykago nie ma takich "bogaczy" co by tyle dularów mogli sobie włożyć w Vanosy i automaty. Dlatego my w Czykago z zazdrością patrzymy na polskie fora i wspaniale doinwestowane motoryzacyjne perełki w kraju nad Wisłą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 16:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Zdzira 850I napisał(a):
Trupa nie kupiłem znam się trochę na 7er tylko ja lubię mieć na tip top wszystko. A górna półka za e38 to między 50-80k Mroova91 wiem szukałem niedawno mój wóz był za 27 właśnie

Zdzira 850I napisał(a):
na moje e38 od grudnia wydałem jakieś 20k i jeszcze dojdze teraz z 15k znowu to masz 35k na ratowanie wozu w rok po zakupie a tanioszki przecież nie kupiłem....

To sie dzieje naprawde? :D

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 17:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: daleko przed toba
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Ja sie zastanawiam czy tutaj niektorzy dalej w pelni kontroluja swoj umysl by wydawac 30k rocznie na e38. Przeciez to niedorzeczne

_________________
KK&OJ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 19:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
A co mieć auto w dobrym stanie to jakiś problem??? Czy to komuś wadzi że człowiek chce mieć akurat e38 bo e65 na które go stać mu się nie podoba?? A że jak wszyscy wiedzą lubię mieć pewne rzeczy nowe żeby się potem na drodze nie denerwować to cos złego?

A co do wydatków Fiko to nie będę cię budżetem na e32 stresować Hehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 20:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
kurde.. to moje e38 na złom się nadaje tylko :/ aż dziwię się że w ciągu miesiąca zrobiłem dwie konkretne trasy, do tego co dzień w koło komina latam i nic się nie zyebaoo :P

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: daleko przed toba
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Zdzira 850I napisał(a):
A co mieć auto w dobrym stanie to jakiś problem??? Czy to komuś wadzi że człowiek chce mieć akurat e38 bo e65 na które go stać mu się nie podoba?? A że jak wszyscy wiedzą lubię mieć pewne rzeczy nowe żeby się potem na drodze nie denerwować to cos złego?

A co do wydatków Fiko to nie będę cię budżetem na e32 stresować Hehe

Ale to nikogo nie boli, twoja kasa przeciez. My sie po prostu smiejemy :(

DanyU, dziwie sie,ze do konca ulicy dojezdzasz hehe

_________________
KK&OJ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 21:10 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Co tu więcej mówić. Dla autora wątku: wachacze od 1 do 5 stów. Drązek kierowniczy centralny 1k, +500 za strone ale najczęściej siadają końcówki za podaj 8dych(x2). Heble <500zł za tarcze przód, i nie pamiętam, ale chyba z 300x2 z tył. Krzywią się fakt, ale jak się pofalują, to u mnie tokarka kosztuje <50zł za tarcz. Nie zwichruje się po raz drugi. Klocki nie są już tak dorgie, Oplotu nie warto dawać. Najdroższy jest automat, bo tam nikt tak naprawdę nie wie co się dzieje. remont powinien wynieść 3-5k źle trafiając aż do 10K, ale to daje do myślenia nad swapem na manual, który kosztuje <10K i to za 6b getharga. Olej 7,5L co może przeroczyć 400zł. Filtry pomijam są tak tanie. Jedynie kabinowe kosztują ponad 300zł. Wymiana oleju w ASB to mniej niż 600. Droga jest buda, może przekroczyć 500 za element. Vanosy 6k, Zbiornik lubi pociec, ale sam nie wiem ile, bo to przede mną. Opony 18" to 3k za klp, ale na oponeo czasami się uda za 1,8k... Zimowe 16tki taniej. Pierdoły/moduły elektroniczne około 200zł/szt. Coś jeszcze? No i temat obowiązkowy - uszczelki pokryw zaworów. Victor R. najtaniej i najlepiej. chyba 2 stówy o ile pamiętam.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Z czego się śmiejesz że dbam o samochód jak należy?? I że ciężka praca sprawia że stać mnie na to??

Mroova91 jeszcze rozrząd układ chłodzenia alternator chłodzony cieczą, No i robocizna mechanicy biorą ostatnio coraz więcej.

Danyu nie uważam że nie dbasz natomiast ja lubię mieć sporo porobione do przodu.

Aha Mroova91 mi kiedyś toczone tarczę też się pogięło nie pogięło tylko oem i zimmermam formuła z


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 21:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
No właśnie i jak Ci to wszystko siądzie w jednym czasie, to masz <30k. Ty Zdzirek jak dałeś 35, to ja nie wiem co ty kupiłeś. Najczarniejszy scenariusz, z czarnych.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 21:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
mroova81, i to wszystko co wypisałeś to w większości materiały eksploatacyjne. A jak wiadomo wymienia sie je nawet w nowych samochodach. Hamulce, oleje, filtry, opony... Sprawdźcie sobie ile kosztuje przegląd nowego Mitsubishi ASX w serwisie jak auto jest na gwarancji ;) Ile liczą sobie za to samo co do e38. I nagle się okaże, że utrzymanie starej 7er wcale już nie jest takie drogie jak się może wydawać. Oczywiście naprawa skrzyni biegów czy Vanosów to już sporo większe wydatki. Ale to jest przypadłość losowa. Może się to zdarzyć w Oplu czy Fordzie i wątpię by naprawa automatycznych skrzyń biegów w nich była wiele tańsza niż w e38.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 22:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: daleko przed toba
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Zdzira 850I napisał(a):
Z czego się śmiejesz że dbam o samochód jak należy?? I że ciężka praca sprawia że stać mnie na to??

Mroova91 jeszcze rozrząd układ chłodzenia alternator chłodzony cieczą, No i robocizna mechanicy biorą ostatnio coraz więcej.

Danyu nie uważam że nie dbasz natomiast ja lubię mieć sporo porobione do przodu.

Aha Mroova91 mi kiedyś toczone tarczę też się pogięło nie pogięło tylko oem i zimmermam formuła z

Bo sie strasznie napinasz i wszyscy maja cie klepac po ramieniu,a tak nigdy nie bedzie :)

_________________
KK&OJ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Stary nikt mnie nie musi klepać po prostu nie kumam czemu mam się tłumaczyć z dbania o wóz. Z ageotuningu to się można tłumaczyć.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 22:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 22:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Nie no sory, ale miałem v8 i nie jest tanie w utrzymaniu, ale nie mam pojęcia jakim padłem musiałoby być żeby eksploatacja kosztowała średnio 10-15.000 zł rocznie. Ja rozumiem pierwszy rok, vanosy, rozrządy, szmery bajery kręcenie afery ale please...

Poza tym, dobrze kupować auta od ludzi takich jak Ty Zdzira. Ja kupiłem w życiu 3 takie auta i zawsze był to inny komfort obsługi niż w przypadku normalnego, przeciętnego użytkownika.
Znajomy kupił e39 540 z kolei od mojego znajomego i dopiero po 1,5 roku i chyba 25.000 czy 30.000 kilometrów zaczęły się inwestycje jednorazowe typu 3.000 zł co jest kroplą w morzu wobec tego o czym piszesz. Kupił auto z nowymi oponami, nowym rozrządem itd itp, wycackane wypieszczone. Kupując nastoletnie v8 od użytkownika, po prostu użytkownika - zgoda, wpakować XX.XXX to nie problem. ale rocznie? W takich autach masz kilka drogich elementów, jak układ rozrządu, chłodzenie, skrzynia biegów...no alternator. mając to zrobione trzeba by chyba robić 50.000 rocznie katując auto niemiłosiernie żeby wciąż sypały się kosztwone sprawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 23:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Mi chodziło o średnią skoro w pierwszy rok wydasz 20-30k to jakbyś w 2-3 lata wydawał po 10k a przez te 2-3 lata padnie znowu zawias heble i opony bo to normalne na naszych drogach natomiast racja vanosa rozrządu czy automat to robota na lata i z głowy także potem w następnych latach koszta już mniejsze.

Zazdroszczę znajomemu ja nie mam szczęścia żeby takie auto trafić niestety


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 10 września 2016, 23:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
I wracamy do tego, że największym wrogiem BMW jest poprzedni właściciel. My kupując e65 trafiliśmy na osobę która nawet w ASO nowe opony i felgi kupowała, efekt to bezawaryjne i zadbane 7er.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 11 września 2016, 09:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
No i w zasadzie racja. Tylko względem kolegi Fiko to ten poprzedni wasz właściciel był idiotą serwisujac auto w ten sposób


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E65 CZY E38 ?
PostNapisane: 11 września 2016, 12:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: daleko przed toba
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Wcale nie,ale jak widzisz nie tylko mnie dziwia takie kwoty. Nikt ci nie broni inwestowac tyle w auto,ale smieszne jest to jak sie unosisz na jakakolwiek krytyke, bo ktos mysli inaczej.

Zly poprzedni wlasciciel to tak naprawde problem w kazym aucie, w markach premium to po prostu bardziej ciagnie po kieszeni.

_________________
KK&OJ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL