BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 21 listopada 2017, 07:13


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 10 lutego 2017, 20:12 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 3713
Moje BMW: e92
Kod silnika: N47
--==Mały==-- napisał(a):
Człowiek był kompletnie olany a kupił koła za 15tyś masakra.

Ja bym nie wytrzymał :D

W Białymstoku w Auto-Breczko raczej spoko, czasami na dziale części koleś siedzi jak za karę i robi łaskę, że coś sprzedaje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 10 lutego 2017, 20:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 4553
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Lukasz_S napisał(a):
Po chwili odzywa się arogancki Pan z serwisu i potwierdza mi, że te koła nie pasują do E46 i albo żona dostarcza dystanse, albo wypad z serwisu, bo stanowisko blokujemy.
Pytam się tego idioty czy zdaję sobie sprawę, że te felgi Styling 68 są różnej szerokości i na tył są cal szersze i czy czasem te gamonie nie założyli przednich kół na tył a tylne próbują upchnąć na przód i temu nie pasują
Gość mówi yyyyyyyyyyy zaraz sprawdzę
Pan się już do mnie więcej nie odezwał, ale żona oddzwoniła do mnie po 15 minutach i mówi, że koła jednak pasują i da się je założyć.

Można by w takim razie rzec, że jeśli wydaje Ci się, że coś do czegoś nie pasuje wcale nie znaczy, że tak jest! To Tobie się tak wydaje :hyhy: ;)
O naszym Salonie ASO (BMW AutoPremium Świlcza) źle nie mówią aczkolwiek o serwisie już tak... :dobani: Ponoć lepiej oddać auto do kowala bo usługa na podobnym poziomie ale cena niższa :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 11 lutego 2017, 11:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 112
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20
Auto Premium Rzeszów - rewelacyjne podejście do klienta jak przy zakupie tak i przy serwisie. Mnóstwo spraw rozwiązanych przy przedłużonej gwarancji w poprzednim aucie bez zająknięcia i szukania wymówek. Wielokrotne zaproszenia gdy jest coś ciekawego do obejrzenia czy pojeżdżenia (np i8). Zawsze samochód zastępczy bez limitu kilometrów w czasie naprawy. Szczerze polecam, jeśli ktoś szuka rabatu to też mogę podrzucić namiar na konkretną osobę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 13 lutego 2017, 10:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 165
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: E61 LCI 530xd
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=160295
Aso w Lublinie, Teściu był umówiony na wymianę na gwarancji siłownika podnoszenia klapy bagażnika, niemal 200km dojazd i na miejscu okazało się, że auto musi zostać bo zapomnieli zamówić jakiejś pierdółki potrzebnej. Prosząc o auto zastępcze dostał odpowiedź, że niestety nie mają i 200km PKSem wracał do domu. :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 15 lutego 2017, 23:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 8502
Lokalizacja: Lubelskie LJA / Newcastle Upon Tyne - UK
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
Nawiązując do moich dotychczasowych doświadczeń odnośnie obsługi w salonach ''Premium'' - Jeśli chodzi o Serwis ASO Mercedes-Benz w UK gdzie od czasu do czasu zdarzy mi się przyjechać po jakieś części - pełna kulturka.
Świetna obsługa - już na samym wejściu, idąc dalej w głąb salonu jeszcze cieplej i milej.
Dobra kawa i ciastko na powitaniu to podstawa czy to przyjechałem po jakąś zaślepkę wartą £7 do działu sprzedaży części czy zlecenie wymiany np świec żarowych przez serwis.

Jeśli chodzi o PL, ASO MB Lenartowicz w Lublinie - nigdy nie miałem przyjemności być u nich na miejscu, ale kiedyś przez telefon otrzymałem bardzo miłą i fachową pomoc.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 17 lutego 2017, 15:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 6144
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
Lindsay Loha S600 W140
viewtopic.php?f=55&t=164699
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Zdzira 850I napisał(a):
No i teraz pytanie czy wydając 2-3 razy tyle co w skodzie nie zasługujemy na chwilę uwagi i miły uśmiech czy tylko mi się posrało we łbie i za dużo wymagam od życia???


Zle trafiles, tych dwoch gosci dlugo tam nie popracuje z takim podejsciem.

Raz mialem nie przyjemny incydent kiedy pojechalem ustawic zbierznosc, nie checli mnie przyjac bo felgi ktore mialem na aucie byly nie oryginalne, felgi avant garde 19" x 10" przod i tyl. W serwisie tylko czesc z tych ludzi to mechanicy a reszta to technicy ktorzy pracuja od niedawna, maja bardzo podstawowa wiedze, z kazdza usterka podpieraja sie instrukcja krok po kroku i czesto wymieniaja nie potrzebne rzeczy. Dopiero przy grubszych naprawach pojawiaja sie mechanicy.

Obsluga w salone spzedazy zawsze jest na wysokim poziomie. W poczekali cieple przkaski, kanapki, napoje, kawka, herbatka ;) Wpadajac na Janka mozna zaliczyc niezly lunch :rotfl:

Frank napisał(a):
A wątek niżej czytamy, jak to walczą sprzedawcy aut BMW jak LWY o każdego klienta na BMW z salonu


Z mojej obserwacji walcza jak lwy... ale z ta kompetencja to bym nie przesadzal ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 18 marca 2017, 13:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 22
Posty: 3
Lokalizacja: Świeradów-Zdrój
Moje BMW: 335xd F30
Kod silnika: N57Z
Witam
Ja swoje BMW serwisuje w Zittau i powiem szczerze że jakość obsługi jest dużo lepsza niż w Polsce. Jakoś tak każdemu tam bardziej zależy. Wszyscy są mili, uśmiechnięci. Nie ma kolejek. Ostatnio byłem na wymianie oleju. Całość trwała 25 minut.

_________________
2016 F30 335d Xdrive Limousine - na razie seria :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 18 marca 2017, 13:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 12411
Lokalizacja: San Escobar
Moje BMW: ex730,740,540 6b,M5
neutralka napisał(a):
Jakoś tak każdemu tam bardziej zależy. Wszyscy są mili, uśmiechnięci. Nie ma kolejek. Ostatnio byłem na wymianie oleju. Całość trwała 25 minut.


Może więcej zarabiają.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 18 marca 2017, 13:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 22
Posty: 3
Lokalizacja: Świeradów-Zdrój
Moje BMW: 335xd F30
Kod silnika: N57Z
Frank napisał(a):
neutralka napisał(a):
Jakoś tak każdemu tam bardziej zależy. Wszyscy są mili, uśmiechnięci. Nie ma kolejek. Ostatnio byłem na wymianie oleju. Całość trwała 25 minut.


Może więcej zarabiają.


Możliwe, jednakże salon wyglada dużo gorzej niż gdziekolwiek u nas. Tak że tak powiem trochę bieda. Wszystko widać takie starodawne, kilka aut, w sumie nienajnowszych. Dostałem kawę w obitej filiżance. U nas te salony wyglądają jakby nowocześniej.

_________________
2016 F30 335d Xdrive Limousine - na razie seria :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 18 marca 2017, 15:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 5681
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?p=2043810#p2043810
Pracowałem kiedyś w ASO. Ogólnie powinno być tak: pracownik kompetentny, daje klientowi do 2 min na obejrzenie auta i podchodzi zapytać czy nie jest potrzebny. Po jakimś czasie pojawia się znowu, ale nie natrętnie. Podczas jazdy próbnej nie powinien się denerwować i dać klientowi jechać jak chce. Raz mi jeden handlowiec opowiadał, że zwraca uwagę żeby nie cisnęli na zimnym silniku tylko rozgrzali auto a klient czasem jedzie jak szalony.

Co do obsługi to ja nie mam złych doświadczeń ale ja od ASO trzymam się z daleka- tam pewna jest tylko wysoka cena. Często ludzie są z przypadku, za niskie wynagrodzenia, jedynie kilka osób "ciągnie" firmę a reszta po prostu sobie jest. ASO w większości nie mają fatalnej opinii tylko dlatego, że nowe samochody naprawia się łatwiej niż stare, klient jest bogatszy i łatwiej zniesie wyższą cenę, części tylko w oryginale itp.

Ja tam nie świruję w salonie. Mam stare auto i nie kupię części jak ma cenę oderwaną od rzeczywistości. Zamawiam przez system (mam nr klienta), pojawiam się tylko na odbiór. Myślę że negatywne zachowania z którymi się spotykacie biorą się stąd, że wielu myśli że w ASO powinni ich traktować po królewsku. Często widzę np w biurach podróży klientów którzy udają "bogaczy" a na końcu po godzinie przechwałek biorą najtańszą ofertę. W ASO to pewnie jeszcze gorzej wygląda. Tym bardziej że prowizja handlowca uzależniona jest od rabatu którego nie udzieli klientowi. A każdy inteligentny klient już dawno obdzwonił połowę krajowych salonów i trzeba startować i tak od najniższej stawki. A na wymianę opon, zbieżność czy serwis okresowy to bym się nigdy w aso nie pojawił bo cena jest nie tyle wysoka co oderwana od rzeczywistości.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 18 marca 2017, 15:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 22
Posty: 3
Lokalizacja: Świeradów-Zdrój
Moje BMW: 335xd F30
Kod silnika: N57Z
ded napisał(a):
Pracowałem kiedyś w ASO. Ogólnie powinno być tak: pracownik kompetentny, daje klientowi do 2 min na obejrzenie auta i podchodzi zapytać czy nie jest potrzebny. Po jakimś czasie pojawia się znowu, ale nie natrętnie. Podczas jazdy próbnej nie powinien się denerwować i dać klientowi jechać jak chce. Raz mi jeden handlowiec opowiadał, że zwraca uwagę żeby nie cisnęli na zimnym silniku tylko rozgrzali auto a klient czasem jedzie jak szalony.

Co do obsługi to ja nie mam złych doświadczeń ale ja od ASO trzymam się z daleka- tam pewna jest tylko wysoka cena. Często ludzie są z przypadku, za niskie wynagrodzenia, jedynie kilka osób "ciągnie" firmę a reszta po prostu sobie jest. ASO w większości nie mają fatalnej opinii tylko dlatego, że nowe samochody naprawia się łatwiej niż stare, klient jest bogatszy i łatwiej zniesie wyższą cenę, części tylko w oryginale itp.

Ja tam nie świruję w salonie. Mam stare auto i nie kupię części jak ma cenę oderwaną od rzeczywistości. Zamawiam przez system (mam nr klienta), pojawiam się tylko na odbiór. Myślę że negatywne zachowania z którymi się spotykacie biorą się stąd, że wielu myśli że w ASO powinni ich traktować po królewsku. Często widzę np w biurach podróży klientów którzy udają "bogaczy" a na końcu po godzinie przechwałek biorą najtańszą ofertę. W ASO to pewnie jeszcze gorzej wygląda. Tym bardziej że prowizja handlowca uzależniona jest od rabatu którego nie udzieli klientowi. A każdy inteligentny klient już dawno obdzwonił połowę krajowych salonów i trzeba startować i tak od najniższej stawki. A na wymianę opon, zbieżność czy serwis okresowy to bym się nigdy w aso nie pojawił bo cena jest nie tyle wysoka co oderwana od rzeczywistości.


Wiadomo że w ASO ceny są dużo wyższe niż gdzie indziej. Ja na razie muszę jeździć, mam gwarancje. Poza tym przez dwa lata mam przeglądy za darmo.

_________________
2016 F30 335d Xdrive Limousine - na razie seria :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 26 marca 2017, 09:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 102
Moje BMW: 320d
Kod silnika: N47D20
Premium z nazwy i ceny, niekoniecznie obsługi. To przypadłość także audi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 27 marca 2017, 10:42 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 3713
Moje BMW: e92
Kod silnika: N47
rafalh napisał(a):
To przypadłość także audi.

Sieńko i Syn Białystok VW i Audi.
W naszym VW Bora jeszcze ok 2004r wymienione zostały amorki i okazało się, że wstawili używane ! Sprawa poszła do sądu :)

W tym samym serwisie mojemu koledze w T4 wstawili używany akumulator- sprawa do sądu.

W poprzednim roku innemu znajomemu w Jetta leasingowej wgiął się próg od dołu bo AUTO SPADŁO Z PODNOŚNIKA, mało tego, przyjechaliśmy odebrać auto a nagle koleś mówi, że jeszcze trzeba do jutra poczekać, krótka dyskusja i kłótnia dlaczego niby trzeba poczekać to się przyznał, że auto spadło z podnośnika- chcieli to zataić i zrobić przez następny dzień !

W serwisie Jaguara w Warszawie kiedyś mojemu ojcu wstawili też coś używanego tylko już nie pamiętam co, pamiętam jedynie, że było widać, że część jest używana bo miała naloty korozji lekkie.

Także ASO to nie jest jakość, tylko gwarancja wysokiej ceny :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 27 marca 2017, 17:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15338
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
KU84 napisał(a):
W serwisie Jaguara w Warszawie kiedyś mojemu ojcu wstawili też coś używanego tylko już nie pamiętam co, pamiętam jedynie, że było widać, że część jest używana bo miała naloty korozji lekkie.


W Jagu to mogła być nówka z pudełka :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 28 marca 2017, 07:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 174
Moje BMW: e39
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=155769
Może ja napiszę swoje 3 grosze o swojej pierwszej wizycie w ASO (akcja serwisowa wymiany poduszki kierowcy).

1. Telefonicznie umówiłem się na 16, co zostało potwierdzone smsem i telefonem od ASO w przeddzień wizyty. Na miejscu stawiam się 15:45 i... jest problem bo w komputerze widzi Pani, że byłem na 15 umówiony i Pan który miał mnie przyjąć na serwis jest teraz zajęty.
No ale szybkie roszady, raz dwa podstawili kogoś innego - OK.

2. 16:00 Auto przyjęte, oglądamy co je boli, tu wgniotka, tam ryska - normalne rzeczy. Dostaję informację, że akcja potrwa ok 90minut - na wymianę poduszki oraz zaoferowane w ramach akcji serwisowej przegląd techniczny pojazdu oraz mycie auta. To samo mówiono mi przez telefon więc OK.

3. Korzystając z wolnej chwili oglądam sobie G30, G11 i inne auta, którę kupię sobie za 15 lat. Po ok. 40 minutach widzę, jak Pan wyjeżdża moim autem z serwisu, podstawia na parkingu i... tyle. Myślę sobie - czeka w kolejce na mycie. Noo nie. Pytam w informacji co z autem no to się dowiaduję, że ktoś się do mnie zgłosi jak będzie do odbioru. No i czekałem... kolejne 50 minut.
Przez blisko godzinę auto stało na parkingu a ja czekałem na jego odbiór.
A o myciu... zapomnieli, no a że już prawie fajrant no to nie mogą - "ale proszę wlecieć kiedyś jak będzie Pan w okolicy. W ramach tej akcji umyjemy za darmo".
Tyle, że mi tam jest zupełnie nie po drodze, więc dam sobie raczej spokój. Roboczogodziny leciały a ja przez godzinę siedziałem na kanapie wpatrzony w swoje auto za przeszkloną ścianą.
Kurtyna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 28 marca 2017, 08:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 32
Posty: 5694
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no to było pewnie drogie 50 minut :)))

z ciekawostek ostatnio byłem w Mercedesie w Lesznie obok mnie i tu już dupa na dzień dobry auta z salonu wystawione na parkingu dlantów dosłownie ani jednego miejsca na auta klientów a żadnego klienta na salonie czyli pusty salon z rana ( godzina po otwarciu ) i ani metra miejsca, żeby klient zaparkował to sobie pojechałem bo najbliższy parking pół kilometra dalej łazić mi się nie chciało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 12 kwietnia 2017, 21:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 174
Moje BMW: e39
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=155769
Niestety historia ma swoją kontynuację.
Nie mam tempomatu.
Autem na co dzień nie jeżdżę, tempomatu używam jeszcze rzadziej - dlatego tak późno się zorientowałem. (Przed wizytą działał cały czas bez zarzutu - tym bardziej wiem, że dzień wcześniej używałem w trasie)
Czasami się kontrolka włącza, poruszę trochę kierownicą i już tempomat nie działa.
Poduszkę zdejmowałem ze znajomym, jak się kabelkami porusza to się tempomat włącza. Wciśniemy poduszkę na miejsce, przez chwile jest ok i za chwile znowu nie ma. Masa ucieka czy coś, kij wie.
Zakładam, że przy wymianie może coś szarpnęli, naderwali i teraz szukaj napięcia w polu.
Oczywiście dzwoniłem tam to "Nie to niemożliwe, że to nasza wina my robimy wszystko super dokładnie".

Widocznie jestem takim felernym szczęśliwcem, że to się w czasie przypadkiem pokryło, albo nawet tak banalnej rzeczy nie umieją ogarnąć.

Znowu koszta...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Obsługa w salonach BMW. Czy premium??
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 17:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 358
Moje BMW: 320d
Kod silnika: n47d20
Miałem dużo styczności z dwoma ASO w Gdańsku podczas obsługi aut flotowych i też jest bez szału. Obsługa taka sobie, żadnych wielkich wtop nie było. Naprawiali nam kiedyś F20 po lekkim strzale i kolor ringów wyszedł różny w obu lampach, tak ma być i nie są w stanie tego zmienić, lekka żenada.
Widać, że robią to jak pańszczyznę. Mam wrażenie, że problem tkwi m.in. w kasie, jaką zarabiają tam pracownicy. Za 2-4 tysiące złotych nie chce się nikomu na chuju stawać, żeby zadowolić klienta (mi też by się nie chciało).

_________________
328i coupe było
525d+ lim było
Megane RS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL