BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 07:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 24 lutego 2017, 13:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 109
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135855
Hej,

Tak mnie naszło, żeby przejrzeć jak się kształtują ceny E9x w 3.0d - i o dziwo idzie już znaleźć coś w fajnych pieniądzach w latach do 2008 (do 35k). Na 90% większość egzemplarzy ściąganych lub i nie ma nalatane kosmiczne przebiegi w tych latach - aczkolwiek jak myślicie, jak z żywotnością takich M57T2 231KM, szczególnie w automatach?

Zakładając, że olej był wymieniany na bieżąco, naprawy tak jak powinne być. Znalazłem jednego rodzynka, który wyglądem nie powala, ale kilka godzin i kilka dodatków przy aucie ładnie go poprawi, właściciel od dobrych kilku lat jeden, pierwszy w PL, ale nalatane ma już ponad 320k (wg kompa). Czy lepiej już omijąć takich przebiegów (choć pewnie większość tych co mają 160 ma 600) - jak z żywotnością rozrządu, turbo, wtrysków, automatu? Pewnie to loteria, ale czy warto :)?

Naszła mnie chwila zastanowienia czy nie machnąć się na takiego E9x 3.0d, moje E46 ulega biodegradacji ;), jednak ma już prawie 360tyś nalatane w benzynie i za wiele się nie dzieje - ale fakt, to jeszcze pancerna jednostka, a latam do pracy trasą szybkiego ruchu po 28km dziennie w jedną stronę - kusi te 3.0d ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 24 lutego 2017, 16:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Ja bym nie kupil takiego auta z przelotem 400tys. Skarbonka bez dna. Te auta nie sa tanie w naprawach. No chyba ze ktos mega dbal I auto wychuchane , ale zazwyczaj tak nie jest

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 24 lutego 2017, 19:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 511
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
320 tys. km rzetelnie serwisowane jak najbardziej bym brał :) 90% e90 diesel ma realne przebiegi powyżej 300 tys. km, nie ma się co oszukiwać, to żadna tragedia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 25 lutego 2017, 12:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
forest napisał(a):
Ja bym nie kupil takiego auta z przelotem 400tys.

I dlatego Mirki na potege cofaja liczniki, bo sami sie o to prosimy :rotfl:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 25 lutego 2017, 12:57 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Bogler jak historia nie znana to strach w takie coś wejść. Większość ludzi jezdzi do granic możliwości i jak już auto zaczyna klękać to pchają bubla dalej. Także masz dwie wersje co dalej :D Albo skarbonka bez dna, albo dobrze utrzymane auto, które dalej będzie się kulać. Tylko te dobrze utrzymane nawet jak jest większy przelot niestety ale cene będą trzymać. Nie ma co się oszukiwać, nie ma okazji...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 25 lutego 2017, 14:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Ja dam sobie rece uciąć, że 98% aut w których na licznikach jest po 200 - 250 tys to w rzeczywistości mają po 600-800 tys. A później tworzą się historie, ze kiedyś to auta były wytrzymałe a teraz po 200 tysiącach wszystko pada i auto idzie na złom...

_________________
Proste drogi są dla szybkich maszyn, kręte- dla szybkich szoferów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 25 lutego 2017, 18:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 511
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
Marjanek napisał(a):
Ja dam sobie rece uciąć, że 98% aut w których na licznikach jest po 200 - 250 tys to w rzeczywistości mają po 600-800 tys. A później tworzą się historie, ze kiedyś to auta były wytrzymałe a teraz po 200 tysiącach wszystko pada i auto idzie na złom...

podpisuję się pod tym.

Trzeba też pamiętać, że w seriach e90/e60 i w górę łańcuch rozrządu nie jest już dożywotni i trzeba nim się zainteresować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 25 lutego 2017, 18:47 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Weźmy pod uwagę iż jeśli właściciel dbał to takie autka rzędu 300 tyś+ są już po tych grubszych naprawach a to w tym momencie duży plus dla potencjalnego kolejnego właściciela ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 26 lutego 2017, 23:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Marjanek napisał(a):
200 - 250 tys to w rzeczywistości mają po 600-800 tys


Przebiegi jak w ciezarowkach :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 27 lutego 2017, 13:35 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Trzeba dowiedzieć się konkretnie co było wymieniane/regenerowane w aucie, a to da pogląd co ewentualnie może jeszcze generować koszty.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 27 lutego 2017, 15:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
spider napisał(a):
forest napisał(a):
Ja bym nie kupil takiego auta z przelotem 400tys.

I dlatego Mirki na potege cofaja liczniki, bo sami sie o to prosimy :rotfl:


Nie do konca sie z tym zgodze. Jezeli chodzi o mnie to napisalem ze nie kupil bym auta z przelotem 300 czy 400tys ale ja nie szukam najtanszych egzamplarzy . Wiem ile dobre auta kosztuja umiem sobie sprawdzic mobile de i wiem za ile moge sie spodziewac fajnego egzemplarza. Natomiast wiekszosc ludzi chce najtaniej i jak najlepiej - a to nie idzie w parze dlatego handlarze kombinuja

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 2 marca 2017, 12:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Wszystko moim zdaniem zależy do stanu faktycznego konkretnego modelu, co z tego że auto będzie miało na liczniku 200k skoro będzie zaniedbane i wadliwe? Zresztą tak jak mowa powyżej, większość przebiegów oscylujących w granicy 200-250k ma przebieg zaniżony o dobre 100k, więc nie sugerowałbym się tym aż tak do końca. Jeździsz stanem czy rocznikiem lub przebiegiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M57T2 z "dużym" przebiegiem - warto?
PostNapisane: 1 kwietnia 2017, 09:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Moje BMW: 320d
Kod silnika: N47D20
Boqler kupiłes?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL