BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 16:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 17:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
jiGsaw napisał(a):
no ale wybacz kolego najwięcej informacji jest tam na dzień dobry dla pedalstwa jak emisje co2, spalanie itd. dla jakiego klienta SPORTOWEGO samochodu ma to jakiekolwiek znaczenie? jeszcze spalanie jak Cię mogę, ale emisja CO2 i jakieś zboczone wykresy? efficiency class? w dupie gówna śmiechu warte, kpina z klienta w żywe oczy.


Zboczone wykresy to ja tam widzę dla mocy i momentu. A informacja o spalaniu i emisji to jest podstawa dla określenia wysokości podatków w jakichś ~20 krajach. No ale sportowy klient podatków pewnie nie płaci.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 18:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Tomek napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
no ale wybacz kolego najwięcej informacji jest tam na dzień dobry dla pedalstwa jak emisje co2, spalanie itd. dla jakiego klienta SPORTOWEGO samochodu ma to jakiekolwiek znaczenie? jeszcze spalanie jak Cię mogę, ale emisja CO2 i jakieś zboczone wykresy? efficiency class? w dupie gówna śmiechu warte, kpina z klienta w żywe oczy.


Zboczone wykresy to ja tam widzę dla mocy i momentu. A informacja o spalaniu i emisji to jest podstawa dla określenia wysokości podatków w jakichś ~20 krajach. No ale sportowy klient podatków pewnie nie płaci.


No właśnie?! Z racji ma to byc podstawa do płacenia kolejnych podatków?! W paliwie Malo ich?!

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 19:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
A ludzie kiedyś na " dziesięcinę " narzekali.. kto by dzis nie chciał płacić 10% podatków :D

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Moje BMW: e90 330i
WitoM napisał(a):
marcinmarcin79 napisał(a):
Krisu_K13TL napisał(a):
Ja wprawdzie nie jechałem 330i, ale jechałem z e60 n52 jeszcze jak miałem touringa 328i i powiem tak- e60 odjeżdzało praktycznie tak samo jak nissan 350z 280KM, w związku z tym zakładam, że takie 330i w manualu już będzie naprawdę fajnym samochodem...

Osobiście wolałbym takie coś od 330d, bo po prostu bardzo lubię wolnossące benzyny..

Osiągi na prostej to nie wszystko, reakcja na gaz, zakres użytecznych obrotów, dźwięk, dla mnie są dużo ważniejsze i sprawiają większą frajdę niż kop w plecy od niuta... Ale co kto woli... I powiedzmy sobie szczerze ani 330i, ani taki 330d w czasach wozów z szybkimi automatami szału na ulicy nie zrobi, a swój "pazur" pokaże dopiero przy wyższych prędkościach. :)
Przed zakupem E90 330i jechałem mocno pomodzonym 330d - nie urzekło mnie wcale (mimo że nie mam żadnej awersji do diesla - mało tego całkiem lubię na trasie). Do aktualnej 330i wsiadłem, pogoniłem i byłem ugotowany, wiedziałem że trudno mi będzie bez niej wrócić ;) Fakt jest natomiast że zarówno N52 jak i N53 często nie trzymają mocy i jadą jakby miały 150 a nie ponad 250 koni. Właściwie z 8 oglądanych aut 2 trzymały moc - jedno było po mocnym dzwonie i z automatem, ale szło jak głupie. Drugie które trzymało moc kupiłem (manual, buda OK). Pali swoje, ale fun jest. Plusem benzyny na pewno będzie lżejszy przód niż w dieslu.


Dzięki za opinie ;) Może okazać się pomocna ;) Z czego może wynikać to nie trzymanie mocy ? Raczej wynika to chyba z jakiejś awari niż ,ze złużycia silnika....? A jak u ciebie wygląda spalanie przy tym silniku ?
Rekord to 7,2 na powrocie do domu - jazda emerycka w nocy, we mgle do tego nowe (stare) auto, dupa latająca na boki, zapowietrzony hamulec... po małym, niezbyt zakorkowanym mieście wychodzi mi 14-15 gdzieś w zależności od ilości czasu w korkach. Na autostradzie 9,5. Na pewno zamulają to auto padnięte Disy, błędy Vanosów, stan silnika i kompresja pewnie też ma sporo do rzeczy. Najgorszą padliną było jedne N53 które mierzyłem i miało około 10-10,5 do setki :D z tym że w N53 często się sypią cewki, świece, wtryski, pompa wysokiego ciśneinia i każde z tych może dodatkowo zamulać... co do 330d jak dla mnie za krótkie są biegi i trochę pary w gwizdek idzie - mam mazdę 6 diesla i tam biegi są bardzo długie, szkoda że bmw tak nie zrobiło :/ bo 330d byłby idealny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 20:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
a tym 330d jechałeś w manualu czy w automacie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Moje BMW: e90 330i
WitoM napisał(a):
a tym 330d jechałeś w manualu czy w automacie ?
Manual, kombiak e91, według właściciela grubo ponad 250 koni - inna sprawa że cholera go tak naprawdę wie jak to z tymi koniami było... w każdym razie lewarkiem trzeba się było mocno namachać i cały czas szarpałem - szło, nie szło, zmiana biegu i tak głowa od zagłówka do kierownicy :zabawa:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 20:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
dlatego jak coś to szukam w automacie :) Jeździłem e61 525d 177 w manualu ...i nie zrobiło na mnie to auto pozytywnego wrażenia po tym jak przesiadłem się do niego z mojego....silnik ładnie pracował ,ale ogólnie słabo to jechało...matki e46 320td 150ps dużo zrywniejsze i bardziej dynamiczne ...no ale może coś tam jest uwalone nie wiem....dlatego chciałbym się przejechać z kimś jakimś pewnym 330d ....co do spalania 330i na autostradzie piszesz 9,5l..przy jakiej prędkości ? Bo mnie takie spalanie w moim wychodzi przy okolicach 130/140...Jeśli spalanie w 330i będzie na podobnym poziomie co u mnie to nie przeszkadza mi to w takim stopniu aby to decydowało jaki samochód kupić...ogólnie na pierwszym miejscu jest radocha z jazdy...tyle że radoche z jazdy można różnie rozumieć ..ja lubie jak wciskam gaz i auto jedzie ...mój wydaje mi się lekko mulasty do tych 4tyś potem jak cie mogę ...napewno część winy to masa (prawie 1700 z tym wyposarzeniem które mam ,a r6 to nie v8 wiadomo) no i za długie biegi ...120 na 2 to troche przeginka jednak ...i 4 do prawie 240...
Ps:Widział ktoś na własne oczy ,albo może sam próbował się na prostej 330d vs 330i ? Jest pare filmów na yt ,ale ciężko coś z tego wydedukować bo pisze że chip ,ale nie wiadomo na ile ...itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
WitoM napisał(a):
co do spalania 330i na autostradzie piszesz 9,5l..przy jakiej prędkości ? Bo mnie takie spalanie w moim wychodzi przy okolicach 130/140


Pewnie coś koło tego. U mnie autostradowo przy takich prędkościach wychodzi jakoś pod 11, odjąć od tego ze 2 litry ze względu na AWD i jakoś tak wyjdzie.

WitoM napisał(a):
Ps:Widział ktoś na własne oczy ,albo może sam próbował się na prostej 330d vs 330i ? Jest pare filmów na yt ,ale ciężko coś z tego wydedukować bo pisze że chip ,ale nie wiadomo na ile ...itp


Z seryjnym E90 330d się łapałem 0-~140 byłem wyraźnie z przodu. Tyle że to mało miarodajne bo:
a) padało, i to dość mocno więc xDrive działał dla mnie na plus
b) odpuściliśmy przy prędkości gdzie xDrive zaczynał działać mocno na minus
c) jak ma się doładowanie to się modzi ;)

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
pytanie co z tych modów wyjdzie ...żeby się nie okazało że 330i z filtrem K&N i po programie mając okolice 280hp będzie szybsze od 320 konnego i mającego prawie 700nm 330D :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Moje BMW: e90 330i
9,5 mi wyszło na A4 - dość grzecznie ale bez zamulania - większość trasy licznikowe 150, choć kilka krótkich wycieczek pod 230 na "niemieckiej" części było - testowałem nowy zakup dość dokładnie ;) - jako ciekawostka - bardzo dokładnie mi działa licznik zużycia - największy rozrzut wskazań vs stacja miałem może z 0,5l - co do chipowania - żona miała 140-150 koni w golfie który miał seryjnie 105... jak wsiadłem kiedyś do takiego samego seryjnego, to myślałem że ręcznego zapomniałem spuścić tak to nie szło ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 21:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Normalnie jadąc to conajmniej o litr mniej wyjdzie. Do 10l to mi pali N52 w X3 przy jeździe do 130km/h.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 21:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
czyli bardzo rozsądnie ..u mnie tempomat 130 wychodzi 9 ,przy 160 wychodzi 10,5....a jeszcze z wycieczkami pod 230 robi się dużo : P Ostatnio jechałem trase 150km cały czas 180 na tempomacie z wycieczkami ze 2/3 razy pod 250 ...wyszło ponad 13 na komputerze ,realnie pewnie minimalnie więcej ...ogólnie denerwuje mnie u mnie ta zamuła na niższych obrotach...żeby jechało trzeba zrobić kick down...i ostatnio chyba za często go robie.....może w lżejszej 3 wygląda to inaczej....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Moje BMW: e90 330i
Mało też nie pali, u mnie dochodzą strasznie klejące bridge'e S001 w rozmiarze 225/255 (te 7,2 na zimówkach tez w tym rozmiarze) - po założeniu czułem wręcz że przyhamowują auto, na plus z kolei mam że nie mam żadnych ważących wynalazków typu panorama, automat, AWD, odzyskiwanie energii, elektryki itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 22:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
WitoM napisał(a):
może w lżejszej 3 wygląda to inaczej....


E90 dużo lżejsze od E39 nie jest.
U mnie patrząc po dowodzie, bo na wadze nie byłem, raptem 50kg mniej. Fakt że moje 3er to touring + xDrive, ale tam miałem cięższe 3.0d, z ważącego wyposażenia myślę że podobnie.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 22:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
no z katalogów wynika ,że jakieś 200kg więcej od sedana z RWD :D więc rzeczywiście praktycznie tyle samo co moje e39 ...może kilka kg mniej....ale chyba też n52 jest trochę bardziej elastyczny od m54...tak bynajmniej wynika z danych technicznych...

Ps:Ja u siebie mam opony 235/45 przód i 255/40 tył ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 23:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
WitoM napisał(a):
.ogólnie denerwuje mnie u mnie ta zamuła na niższych obrotach...żeby jechało trzeba zrobić kick down.


Się nie przejmuj bo nawet jak będziesz miał 300koni to od dołu też nie będzie jechało :hyhy: Żeby banan był całkowity w zakresie 0-100 to auto już naprawdę musi konkretnie podawać i mieć co najmniej okolice 400KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 23:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
WitoM napisał(a):
no z katalogów wynika ,że jakieś 200kg więcej od sedana z RWD :D


U mnie: E39 530dA 1710kg, E91 330xiA 1660kg

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 15 kwietnia 2017, 08:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
WitoM, przede wszystkim 530iA to nie jest szybkie auto... Bo raz, że ciężki, a dwa, że automat mocno je "kastruje".

Moim zdaniem jak chcesz 330i to tylko i wyłącznie w manualu, a diesla w automacie, innych opcji bym nie zakładał.

W 330i manual wykorzystasz potencjał wolnossącej benzyny i na trasie będziesz miał niższe spalanie (6b), a w dieslu z automatem nie będą Cię drażnić krótkie biegi i takim automatem można kleić fantastyczne boki przez duży niut, nawet pomimo braku szpery- been there done that :D

335i ja osobiście bym nie kupił- bardzo wysokie koszty utrzymania w stosunku do 335d, a osiągi do pewnego poziomu modów praktycznie takie same.

W kwestii spalania- ostatnio testowo przez kilka tysięcy kilometrów zalewam compacta tylko 98 i widzę, że spalanie spadło- wczoraj trasa Koszalin-Słupsk-Gdańsk-Kraków, czyli 800km,
-trochę jednopasmówki, tak do 140, dużo wyprzedzania,
-autostrada 140-150 kilka przyspieszeń do 200+ jak ktoś się przyczepił ;)

I wyszło mi spalanie z trasy- 8,7l/100, przy 95 podobna trasa ponad litr więcej... Taka ciekawostka. A z tego co wiem n52 w manualu spala wyraźnie mniej od m54, no i zamiast skrzyni 5b ma szóstkę. Aha, żeby nie było- compact ma w dowodzie 1480kg, więc lekki nie jest.

Byłbym zapomniał- pracownicy stacji patrzą na mnie jak na panisko, **uj tam, że podjeżdżam 15 letnim bmw, ale tankuję 98 i widzę ten szacunek w ich oczach... :rotfl: ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 15 kwietnia 2017, 10:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7012
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Co wy tak wszyscy na to 335i narzekacie toż to i mało pali i jedzie super. Ja to właśnie 335i bym wybrał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 15 kwietnia 2017, 10:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
To fakt ludzie patrzą z lekkim ździwieniem na stacji ,jak siè leje za 300zł 98 czasami 2x w tygodniu xD Ale to akurat miłe uczucie :P Co do manuala w 330i :wstyd: Chyba nauczyłem się żyć z automatem i takiego z automatem bym wolał ....gdyby u mnie były lepiej zestopniowane biegi (krótsze i 6 do tego )i troche szybciej by zmieniała skrzynia (mniej ślizgania) to nie miałbym zastrzeżeń ...no ale jak by trafił się super egzemplarz z manualem to brałbym...natomiast diesla z manualem nie brałbym w ogóle pod uwage ...
co do 335i naprawde super auto....na pewno mega fun z jazdy...mam nadzieje że finanse i rozsądek pozwolą mi kiedyś nabyć 335i...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL