BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 15:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 07:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
BAWARA napisał(a):
Gumiś, U mnie n53 w 525i e60 z manualem palil podobnie do e46 328i w manualu-takze jak na piatke w 3litrach bylo ok.


Nie twierdzę że nie, tylko że N53 nie jest ekonomiczniejsze od N52 ;)

Michu napisał(a):
Jakas tam przewaga n53 jest...ostatnio na 1addicts Marcel Stefanescu ogarnął n53 na 297 ps/ 350 nm,


Podrzucisz linka? :hyhy:

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 09:21 
Gumiś napisał(a):
Podrzucisz linka? :hyhy:

Jasne, po pracy postaram się odszukać ten temat. A póki co wbij w google ms chiptuning.de i wyskoczy Ci stronka gościa, w tabelce przyrostów masz podaną minimalną , pewną moc jaką gość z reguły wyciska...od czego zależy reszta? Nie wiem.


Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2017, 12:17 przez Michu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 12:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Haj,
ogolnie nie mialem benzynowego bmw (mialem n benzynowych innych aut) wiec to moje luzne przemyslenia, sa niezalezne od oznaczenie (czy to 325i a moze 330i a moze to e46)

ja rozumiem, ze nie kazdy lubi rechot kopciucha i bąki za autem przy bucie ale nie czarujmy sie... 3L wolnossace jest NIEROZWOJOWE bo nie ma turbiny a uturbienie to olbrzymi koszt wiec zostaje "jak wyszlo z fabryki"... dodatkowo silnik bez turbiny bedzie cholernie czuly na wszelkie "niedomagania" np "ubytki" na krzywkach walkow rozrzadu - dlatego wszelkie leciwe sportowe wolnossaki po latach odstaja na minus wzgledem deklarowanej fabrycznej mocy... a turbokopciuchy? jak wino :ok: (poszukajcie na necie np wykresow e46 M3 - z dawnej mocy pozostaly tylko foldery reklamowe)
Oczywiscie inaczej bedzie w przypadku auta z turbina - ale jak rozumiem w watku mowa jest o wolnossacych benzynach 3litrowych?

Byle podkoksowanie 3.0D i na seryjnych gratach 3.0i wolnossace juz nie ma szans
Ekonomia? Nie ma o czym mowic - zrobisz 25 tys km w roku i jadacy dieslem na paliwie zaoszczedzone ma 2 kola - w 2 lata bedzie to 6 kola)
Zakladam (stan mojej wiedzy zdobyty n lat temu jak mialem auto na LPG), ze nadal instalacje LPG do aut z bezposrednim wtryskiem to kosmos cenowy ale jezeli mowa o wtryskach w kolektor - koszt mozna pewnie ladnie zbic przez LPG (ale umieszczenie w budzie auta to jakis tam klopot zawsze)

Nie dyskutuje o wyzszosci klekota nad benzyna ale turbo to taki zastrzyk mocy i mozliwosci rozwojowych wiec uplynie duzo wody zanim kupie wolnossace auto (chyba, ze bede zarabial 1500pln i bedzie potrzebowal mozliwie prostego auta pod tania instalacje LPG - innego "kejsa" nie jestem sobie w stanie wyobrazic)

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 13:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net, lubię Twój styl pisania. Taki typowo informatyczny, widać, że to całe twoje życie. Szanuje. (Tez informatykiem jestem, ale jeszcze mi tak nie "odmieniło" się.) może dlatego, ze nie jestem programista ;p

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 17:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
przemek4net napisał(a):
Haj,
ogolnie nie mialem benzynowego bmw (mialem n benzynowych innych aut) wiec to moje luzne przemyslenia, sa niezalezne od oznaczenie (czy to 325i a moze 330i a moze to e46)

ja rozumiem, ze nie kazdy lubi rechot kopciucha i bąki za autem przy bucie ale nie czarujmy sie... 3L wolnossace jest NIEROZWOJOWE bo nie ma turbiny a uturbienie to olbrzymi koszt wiec zostaje "jak wyszlo z fabryki"... dodatkowo silnik bez turbiny bedzie cholernie czuly na wszelkie "niedomagania" np "ubytki" na krzywkach walkow rozrzadu - dlatego wszelkie leciwe sportowe wolnossaki po latach odstaja na minus wzgledem deklarowanej fabrycznej mocy... a turbokopciuchy? jak wino :ok: (poszukajcie na necie np wykresow e46 M3 - z dawnej mocy pozostaly tylko foldery reklamowe)
Oczywiscie inaczej bedzie w przypadku auta z turbina - ale jak rozumiem w watku mowa jest o wolnossacych benzynach 3litrowych?

Byle podkoksowanie 3.0D i na seryjnych gratach 3.0i wolnossace juz nie ma szans
Ekonomia? Nie ma o czym mowic - zrobisz 25 tys km w roku i jadacy dieslem na paliwie zaoszczedzone ma 2 kola - w 2 lata bedzie to 6 kola)
Zakladam (stan mojej wiedzy zdobyty n lat temu jak mialem auto na LPG), ze nadal instalacje LPG do aut z bezposrednim wtryskiem to kosmos cenowy ale jezeli mowa o wtryskach w kolektor - koszt mozna pewnie ladnie zbic przez LPG (ale umieszczenie w budzie auta to jakis tam klopot zawsze)

Nie dyskutuje o wyzszosci klekota nad benzyna ale turbo to taki zastrzyk mocy i mozliwosci rozwojowych wiec uplynie duzo wody zanim kupie wolnossace auto (chyba, ze bede zarabial 1500pln i bedzie potrzebowal mozliwie prostego auta pod tania instalacje LPG - innego "kejsa" nie jestem sobie w stanie wyobrazic)

Pozdrawiam,
Przemek


Świetne podsumowanie. Stąd prosty wniosek - kompromis to turbo benzyna na normalnym wtrysku + lpg, a tego BMW nie da.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 18:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
W zyciu bym gazu do pb nie zainstalowal I nie kupil bym auta z gazem. Z daleka bije po oczach nedznym stanem.

Tak zaraz znajda sie obroncy lpg ktorzy lataja setki kilometrow I auto nadal idealne :rotfl:
Tylko jezeli kogos nie stac na benzyne to na stanie auta tez zapewne oszczedza. I zamiast zmiany oleju czy wymiany czesci tez odlozy to na potem lub kupi niskiej jakosci zamiennik bo wyjdzie taniej.
Do typowego dupowozu na zajechanie jestem na tak bo tanio jezdzimy I nic nas to auto nie obchodzi jak padnie to padnie , natomiast do perelki o ktora dbamy -'nie wyobrazam sobie tego.
I ta pogarda w oczach obslugi stacji gdy podjezdzany sportowym autem a lejemy gaz haha bezcenna.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 18:34 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
forest napisał(a):
W zyciu bym gazu do pb nie zainstalowal I nie kupil bym auta z gazem. Z daleka bije po oczach nedznym stanem.

Tak zaraz znajda sie obroncy lpg ktorzy lataja setki kilometrow I auto nadal idealne
Tylko jezeli kogos nie stac na benzyne to na stanie auta tez zapewne oszczedza. I zamiast zmiany oleju czy wymiany czesci tez odlozy to na potem lub kupi niskiej jakosci zamiennik bo wyjdzie taniej.
Do typowego dupowozu na zajechanie jestem na tak bo tanio jezdzimy I nic nas to auto nie obchodzi jak padnie to padnie , natomiast do perelki o ktora dbamy -'nie wyobrazam sobie tego.
I ta pogarda w oczach obslugi stacji gdy podjezdzany sportowym autem a lejemy gaz haha bezcenna.


Mam podobne zdanie.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 18:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
forest, s3 to dupowoz wiec wybaczamy Jigsowi :P
Chyba, że Jig uważasz to za auto sportowe to musisz zdjąć instalacje żeby mieć respekt :zdegustowany:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 18:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
morphi, no domyslam sie ze nie jest to egzemplarz w stanie kolekcjonerskim. ;)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 18:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Siejecie zabobony, zwłaszcza Forest. Mitologia powstała w latach 90 i może w zeszłej dekadzie gdzie masa januszy montowała LPG oszczędzając na wszystkim, nawet instalacja LPG musiała być jak najtańsza. Jeden lubi oddawać w paliwie złodziejom z wiejskiej 50% ceny paliwa, inny nie. Kupiłbym M3 E92 mając pewność, że potrzymam conajmniej 3 lata - dołożyłbym LPG. i nie wykluczone, że tak kiedyś zrobię. Tak, to S3 to dupowóz, jak każdy mój samochód, bo nie wyobrażam sobie męczyć się nacodzień w badziewiu by raz na jakiś czas wyjechać innym wozem nie wiem po co, szkoda życia.

Pogarda w oczach obsługi stacji? Już słuchałem takiego mądrale jak M5 podjechałem, co to miał dużo do powiedzenia na temat LPG. Gościu co dwa miesiące musi pracować, a pół roku odkładać na komplet opon do mojego auta ma mi mówić na czym mam oszczędzać? Zabiegasz o PROPSY u takich ludzi? Serio?! :szok:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 18:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
jiGsaw, a wiesz ze kazda pierdolka do m3 e92 kosztuje tyle ile Twoje roczne oszczednosci na gazie.?
Czy na to tez masz sposob by bylo taniej ?
Koles z obslugi czlowiek jak kazdy inny co ma do tego ile zarabia.
A Twoja m5 byla najtansza na rynku w cenie fabi 1.2 I to nie z salonu wiec widocznie patrzyl z politowaniem na stan tej perelki :)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2017, 19:01 przez forest, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 18:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
przemek4net napisał(a):
Ekonomia? Nie ma o czym mowic - zrobisz 25 tys km w roku i jadacy dieslem na paliwie zaoszczedzone ma 2 kola - w 2 lata bedzie to 6 kola)


Jak Tyś to policzył? Można nie lubić benzyny, ale trzeba być choć trochę obiektywnym :rotfl: i super że, w NA wytarty wałek zabiera moc, a w TD już nie, bo ma turbo i przepływ mu nie robi :P
Fajnie, że LPG się że wstydem tankuje (nawet jak się go nie miało nigdy), a sportowym Coupe podjeżdżając pod dystrybutor z ON tuż po Jelczu to ludzie pokazują kciuki w górę :ok:
Trochę dystansu Panowie.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 19:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
forest napisał(a):
jiGsaw, a wiesz ze kazda pierdolka do m3 e92 kosztuje tyle ile Twoje roczne oszczednosci na gazie.?
Czy na to tez masz sposob by bylo taniej ?


Bez przesady. Poza tym wiadomo jakie są ogólne koszty utrzymania, ale paliwo zawsze stanowi spory % przy pewnych przebiegach, więc czemu sobie tego nie obciąć? Popatrz ile oszczędzasz do M3 lejesz 98 za 5 pln albo LPG za 2 pln...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 19:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Ja nie lubie jak mi ktoś coś w aucie wierci, montuje jakies chuyowe przewody i baniak w bagażniku. Nie mowie juz o jezdzeniu na jakies regulacje do gazowników.

Nie lubie żadnych dziwnych modyfikacji w aucie i dla mnie LPG odpada, wolałbym jezdzic dieslem i lac to co fabryka przewidziała :)

Trzeba mierzyc siły na zamiary i dostosować auto do przebiegów oraz dochodów. Śmieszą mnie ludzie kupujący V8 i ładujący od razu LPG, bo przeciez wtedy " da się jezdzić". A zapominają o całej masie innych kosztów towarzyszących takiej jednostce napędowej.

Ale kazdy robi jak uwaza. Jesli ktos ma 911 Turbo LPG - jego sprawa ... :oczami: ZYjemy w wolnym kraju.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 19:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
kto jezdzi kupe kilometrow nie jezdzi LPG bo nie ma czasu co 300 km tankowac a na stacji czasem trzeba czekac 20 min bo 3 auta do dystrybutora LPG to tak zejdzie :D (mialem auto na LPG i teraz mam pod domem 3 turbodiesle)
LPG jest dobre do oszczedzania ale niespecjalnie dla jezdzacych duzo (sluzbowo)
(bo czas przy tankowaniu jest nieprzewidywalny, bo w hotelu w garazu podziemnym miejsca nie znajdziemy, bo poza PL siatka stacji LPG nie musi byc rozbudowana itp itd)... no i instalacja do mocnego turbodoladowanego auta kosztuje wymierne pienadze (mnie nie interesuje auto co ma 150ps...)
Wiekszosc niezabytkowych aut benzynowych jest na wtrysku bezposrednim wiec z LPG "po ptakach"
Pozdrawiam
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 19:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Pamiętacie 650tkę Małego?


forest napisał(a):
I ta pogarda w oczach obslugi stacji gdy podjezdzany sportowym autem a lejemy gaz haha bezcenna.

Serio? Jak tankowałem ON stojąc za gruszką z betonem czułem się dziwnie :rotfl:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 19:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
przemek4net napisał(a):
kto jezdzi kupe kilometrow nie jezdzi LPG bo nie ma czasu co 300 km tankowac a na stacji czasem trzeba czekac 20 min bo 3 auta do dystrybutora LPG to tak zejdzie
Trafny argument, nienawidze aut z małym zasięgiem. Fajne były zbiorniki w starych BMW - E32 - 90/102 l , E34 - 80/90 (M5), 110 ( B10 biturbo) :D

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
forest napisał(a):
I ta pogarda w oczach obslugi stacji gdy podjezdzany sportowym autem a lejemy gaz haha bezcenna.


A mnie takie sytuacje bawią bardzo :) pocieszne jest jak ktoś ocenia kogoś po samochodzie - tak jak jeden taki znajomy z cynizmem wypowiada się na temat mojego kompakta gdy wsiada do swojego skredytowanego e70 jadąc do pracy na wózku widłowym we Frankfurcie :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 19:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
forest napisał(a):
jiGsaw, a wiesz ze kazda pierdolka do m3 e92 kosztuje tyle ile Twoje roczne oszczednosci na gazie.?
Czy na to tez masz sposob by bylo taniej ?
Koles z obslugi czlowiek jak kazdy inny co ma do tego ile zarabia.
A Twoja m5 byla najtansza na rynku w cenie fabi 1.2 I to nie z salonu wiec widocznie patrzyl z politowaniem na stan tej perelki :)


Kup sobie lepsze m5 to pogadamy. W ogole kup sobie jakiekolwiek M. :ok:

Dla Ciebie gosciu co Ci tankuje auto to autorytet, dla mnie nie. Tyle.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 19:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
jiGsaw, po co forestowi takie M5 jak jego 335d jest dwa razy drozsza od twojej bylej e39.A po drugie to nie o autorytet chodzi ,a o jakis szacunek do drugiego czlowieka-bo majac prawie 20stoletnie s3 w lpg nikomu nie zaimponujesz hehe

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL