BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 14:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 14:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Krótkie wprowadzdenie....
Aktualnie poruszam się fajnym e39 530ia (mpasztet ,m technik,prawie full opcja), jednak doszedłem do wniosku iż jest to za duży i za ciężki samochód dla mnie na ten moment ,i nie daje mi tyle funu ile bym oczekiwał...po za tym mimo 7s 0-100 nie wydaje się być demonem prędkości ,jest żwawy ,ale jednak nie ma tego czegoś ...brak tej dynamiki której bym oczekiwał :zdegustowany: Z tąd decyzja o przesiadce na e90 ... I teraz pytanie do osób ,które jeździły najlepiej zarówno wersją z jednym jak i drugim silnikiem... Który jest przyjemniejszy w jeździe ,który wydaje się być żwawszy,z którymi silnikami jest mniej problemów(wiem ,że dużo problemów jest z n52b25 ,ponoć b30 jest ok...?Natomiast w 3.0d słyszałem o problemach z rozrządem) ...Ogólnie samochód ,ma być daily ,ale ma dawać radoche z jazdy...Kilometrów rocznie nie robie może bardzo dużo ok 20-25k ,ale jeśli już gdzieś jade to zazwyczaj nie mniej niż 20 pare km ,oraz stosunkowo często krótkie trasy po 100-150km w jedną strone..Od zawsze jestem zwolennikiem benzyn (dźwięk,zapach benzyny,obroty),ale tyle dobrego słyszałem o 3.0d ,i ta podatność na modyfikacje kusi (dodatkowo do domu pare tygodni temu wpadł nowy zakup e46 320td i osobiście jeździ mi się tym dosyć przyjemnie ,z tąd w ogólę pomysł z dieslem). Przy wyborze nie kieruje się zbytnio względami ekonomicznymi ,jednak spalanie 9l on ,a 12pb można uznać niewątpliwie za atut..Tak więc czy mogę prosić ,osoby ,które miały styczność z tymi samochodami o opinie i pomoc w wyborze ? Dodam ,że budżet to okolice 45k ,ale nie ma parcia ,żeby wydać wszystko :P Dodatkowo ,niezależnie od silnika zarówno jeden jak i drugi samochód będe chciał pomodzić na okolice 300hp (tak wiem z 330i może być problem)...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 14:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Benzyny NA to już ogólnie trącą mychą trochę w E90 ani szczególnie dynamiczne ani bezawaryjne ani oszczędne, ot przykład jak ekologia je zabiła i zmiotła perspektywę konkurowania z turbo. Poza tym Ty w ogóle nie zrobisz spektakularnego postępu w osiągach idąc tą drogą, szukaj 335d lub 335i, dołóż ile trzeba, jak nie to zostaw co masz. Możesz oczywiście kupić 330d i sobie kompletować te konie powoli, ale dopiero biturbo się fajnie zachowuje dość w dieselu.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 15:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Kurde wydaje mi się ,że urwanie 1,5s 0-100 i i 5s 0-200 będzie odczuwalne :zdziwko: Ogólnie ten samochód ma być właśnie z lekka wstępem pod 335i/335d ,które planuje kupić za jakiś czas ...I myśłałem ,że ta decyzja ułatwi mi póżniejszą decyzje czy kupić 335i czy 335d, które mam zamiar sobie zostawić na trochę dłużej ...Ogónie myśle o tym e90 jako chwilowym przejściu(+- pół roku )między e39 ,a właśnie 335.. :oczami: I nie wiem czy spróbować diesla ,czy darować sobie ten temat ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 15:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1099
Moje BMW: 335i
Garaż: ex: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 51&start=0
jiGsaw, nawet nie zacząłem czytać Twojego postu ale przeczytałem post osoby która założyła ten temat i pyta o osoby które najlepiej jeździły jednym i drugim a nie srałdi s3 :rotfl:

WitoM, trzy lata jeździłem 325i z n52b30 w manualu ( obecnie właścicielem jest Michu ) i prawie 2 lata jeździłem 330d po programie na okolice 280km/620nm też w manualu. Ciężko doradzić która wersja była lepsza. W 325i przez trzy lata nic mi sie nie zepsułu , 100% bezawaryjne auto. W 330d jedynie wymieniłem koło pasowe a tak to chip i przy okazji wywalenie dpf'a. 330d rzadko spalało średnio więcej niz 8.5 , naprawdę przy tej mocy jest to bardzo ekonomiczne auto. Jeśli kupisz zdrową sztukę to nie musisz się martwić o jakieś duże wydatki , a budźet na przedlifta masz bardzo ok. Problem z rozrządem w 330d to raczej już w wersjach N57 czyli w poliftach. Jeśli chcesz modzić to wiadomo że diesel będzie lepszym wyborem. Wyciągnięcie okolic 300km z 330i to chyba musiałbyś ogarnąć kompletny wydech , dolot itp a to są duże koszty.


edit/
jak myślisz o 335i czy tam d to odrazu szukaj docelowego auta , nie ma sensu kupować auta na pół roku , 335i obecnie jeżdżę i jest to na pewno bardzo szybkie auto już w serii aczkolwiek z trzech e90 które miałem to najbardziej problematyczne , wymieniłem cały układ zapłonowo wtryskowy (wtryski cewki swiece + pokrywa ) , całe szczęście pompa hpfp była już wymieniona na akcji serwisowej. Ale jeśli jesteś świadomy kosztów w przypadku n54 to będziesz bardzo zadowolony z jazdy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 15:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
problem z tym ,że ja zmieniał auta co pół roku :P E36 jeździłem rok z kawałkiem ...teraz e39 pół roku już się nacieszyłem ,teraz chciałem e90 jakieś 330i/d na pół roku i potem jakieś bardziej wypaśnięte e92 335i lub 335d ...nie chce już jeździć e39 znudziło mi się :( a jak mam kase to wole zmienić auto niż ,żeby mi leżała na kupce ....Gdybym wychodził ,z takiego założenia ,żeby nie zmieniać co pół roku tylko zbierać na to jedno jedyne ,to pewnie cały czas jeździłbym e36 318i :P
Wracając do tematu co dawało ci więcej radości z jazdy 325i czy 330d ? Nie brakuje dźwięku benzyny po przesiadce na diesla ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 15:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
kuba_rz napisał(a):
jiGsaw, nawet nie zacząłem czytać Twojego postu ale przeczytałem post osoby która założyła ten temat i pyta o osoby które najlepiej jeździły jednym i drugim a nie srałdi s3 :rotfl:

WitoM, trzy lata jeździłem 325i z n52b30 w manualu ( obecnie właścicielem jest Michu ) i prawie 2 lata jeździłem 330d po programie na okolice 280km/620nm też w manualu. Ciężko doradzić która wersja była lepsza. W 325i przez trzy lata nic mi sie nie zepsułu , 100% bezawaryjne auto. W 330d jedynie wymieniłem koło pasowe a tak to chip i przy okazji wywalenie dpf'a. 330d rzadko spalało średnio więcej niz 8.5 , naprawdę przy tej mocy jest to bardzo ekonomiczne auto. Jeśli kupisz zdrową sztukę to nie musisz się martwić o jakieś duże wydatki , a budźet na przedlifta masz bardzo ok. Problem z rozrządem w 330d to raczej już w wersjach N57 czyli w poliftach. Jeśli chcesz modzić to wiadomo że diesel będzie lepszym wyborem. Wyciągnięcie okolic 300km z 330i to chyba musiałbyś ogarnąć kompletny wydech , dolot itp a to są duże koszty.


edit/
jak myślisz o 335i czy tam d to odrazu szukaj docelowego auta , nie ma sensu kupować auta na pół roku , 335i obecnie jeżdżę i jest to na pewno bardzo szybkie auto już w serii aczkolwiek z trzech e90 które miałem to najbardziej problematyczne , wymieniłem cały układ zapłonowo wtryskowy (wtryski cewki swiece + pokrywa ) , całe szczęście pompa hpfp była już wymieniona na akcji serwisowej. Ale jeśli jesteś świadomy kosztów w przypadku n54 to będziesz bardzo zadowolony z jazdy :ok:


Jeździłem BMW z R6 pod maską już prawie 10 lat temu kiedy Ty nawet nie wiedziałeś o tym forum, jeździłem też BMW M5 E39 rok czasu, teraz jeżdżę Audi S3, które pewnie wciąga bez problemu Twoje sypiące się 335i i nie będzie mi tu byle wyszczekany jamnik odbierał prawa głosu, bo miał kiedyś chwile prawie nowe 325i ze śmiesznym przebiegiem i mu się nie zepsuło. :rotfl: Teraz E90 to już auta mające swoje lata i wychodzą ich bolączki... które mogą być trudne do zaakceptowania dla niektórych.

Jedyne w czym się zgodzę to, że jak planujesz niedługo coś mocniejszego w tym samym modelu to odłóż więcej kasy i kup od razu konkret, bo po co się rozdrabniać i wkładać kasę w inne auto po drodze. E39 nie jest aż tak bardzo ciężkie w porównaniu do E90 i nie liczyłbym na spektakularny wzrost osiągów przy raptem 20 koniach więcej. A na pewno nie warty takiej przesiadki.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 16:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
WitoM napisał(a):
Dodam ,że budżet to okolice 45k ,ale nie ma parcia ,żeby wydać wszystko


Z tego co ludzie pisza to za malo na 335 w dobrym stanie. Wiem ze narazie szukasz czegos innego.

WitoM napisał(a):
I myśłałem ,że ta decyzja ułatwi mi póżniejszą decyzje czy kupić 335i czy 335d


Wedlug mnie decyzja jest prosta, 335i

jiGsaw napisał(a):
Jedyne w czym się zgodzę to, że jak planujesz niedługo coś mocniejszego w tym samym modelu to odłóż więcej kasy i kup od razu konkre


X2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 16:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1099
Moje BMW: 335i
Garaż: ex: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 51&start=0
jiGsaw, a to co ja ? od 5 lat jeżdżę bmw ? :rotfl: człowieku , miałem e30 , e36 , e46 , e60 , e90 x3 , teraz mam auta z m20 , n54 , s54 , m57n , m54 pod maską i mogą Ci to potwierdzić ludzie z tego forum którzy widzieli je na własne oczy , sypiące to chyba Ty masz m5 z cofniętą szafą x3 ale nie komentowałem w Twoim temacie ze masz złomniaste m5 :szok: E90 325i kupiłem 6 letnie - to jest prawie nowe ? jesli według Ciebie tak to congrats :ok: Michu kupił ode mnie to auto i dalej jeździ w 100% bezawaryjnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 16:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
kuba_rz napisał(a):
jiGsaw, a to co ja ? od 5 lat jeżdżę bmw ? :rotfl: człowieku , miałem e30 , e36 , e46 , e60 , e90 x3 , teraz mam auta z m20 , n54 , s54 , m57n , m54 pod maską i mogą Ci to potwierdzić ludzie z tego forum którzy widzieli je na własne oczy , sypiące to chyba Ty masz m5 z cofniętą szafą x3 ale nie komentowałem w Twoim temacie ze masz złomniaste m5 :szok: E90 325i kupiłem 6 letnie - to jest prawie nowe ? jesli według Ciebie tak to congrats :ok: Michu kupił ode mnie to auto i dalej jeździ w 100% bezawaryjnie.


Tak jest prawie nowe w porównaniu do upalanego 20 letniego silnika z przebiegiem 400+, który nadal trzyma fabrykę, a nawet moc po modach ponad normę, a najdroższy spodziewany wydatek eksploatacyjny to padnięcie czujnika położenia wału za 250 pln. Takie silniki kiedyś BMW robiło i jak ktoś mi chwali, że jego 6 letnie o przebiegu 100 tys jeszcze jeździ i nie ma problemów to... :wstyd: M5 złomiaste, ale na RL robiło lepsze czasy jak fabryczne, nawet z cofniętą szafą jak to ująłeś, a w galerii to nie jesteśmy... :rotfl: Ty masz swoje zdanie, ja swoje, ale Ty zacząłeś zaczepki, niech autor sam zdecyduje co wybiera i pozna różne opinie. Po prostu po średnio udanym 530ia (m54b30) dalsza droga w wolnossące szóstki, które były coraz gorsze albo po prostu coraz mniej konkurencyjne może nie okazać się optymalna. Tylko tyle i aż tyle.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
benzyna napewno wiecej spali. Frajdy da chyba wiecej niz seryjny diesel. Z tym ze diesel duzo bardziej rozwojowy pod wzgledem mocy.
Zalezy czego oczekujesz. Oba warianty beda ciekawe

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 18:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
forest napisał(a):
benzyna napewno wiecej spali. Frajdy da chyba wiecej niz seryjny diesel. Z tym ze diesel duzo bardziej rozwojowy pod wzgledem mocy.
Zalezy czego oczekujesz. Oba warianty beda ciekawe

zgadza się

co do N52B30 - silnik fajnie jedzie, nawet bardzo, elastyczny na każdym biegu, nie wierz w to co wypisują ludzie, dla których szczytem osiągnięć jest M52B28

jak nie potrzebujesz 400KM to nie pakuj się w 35i/d

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 18:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
rorafalki napisał(a):

co do N52B30 - silnik fajnie jedzie, nawet bardzo, elastyczny na każdym biegu, nie wierz w to co wypisują ludzie, dla których szczytem osiągnięć jest M52B28

jak nie potrzebujesz 400KM to nie pakuj się w 35i/d


Nie potrzebuje 400KM :) Ale chciałbym mieć :P

Ogólnie ,dziękuje za dotychczasowe rady i zainteresowanie tematem :) Jeśli chodzi o diesla to na pewno nie długo byłby seryjny :hyhy: Myślę ,że podstawy czyli wydech ,coller i program w ciągu miesiąca ;) Natomiast w 330i jakiś filtr K&N ,może wydech i program...Doceniam pomysł z dozbieraniem na 335 ,ale (jak zawsze jest jakieś ale) teraz posiadam okolice 45k ..na zadbane 335i takie jakie mi się podoba potrzeba okolice 65k co oznacza ,że aktualnie posiadam braki w postaci 20tysięcy polskich złotych....to oznacza w moim przypadku jakieś 5/6 miesięcy odkładania ....czyli jazda pół roku moim e39..a niechciałbym już więcej kasy pakować w ten samochód ,ktoś inny może bardziej się nim pocieszy i 5 bardziej trafi w jego gust ...przez okres 4 miesięcy władowałem w niego prawie 10tysięcy i myślę ,że to wystarczy....po prostu chce serie trzy ! stęskniłem się :hyhy: A ,że nie mam teraz pieniędzy na 335 to chciałem jakąś z wersji 330...tylko mam totalny mętlik w głowie i już sam nie wiem czego chce..rozum ciągnie w kierunku diesla (spalanie,power,osiągi) ,a serce jednak w kierunku benzyny (wigor,dzwięk ,zapach) ,z tym ,że troszke zraziłem się tym m54b30 który mam aktualnie ...nie jest to pancerne m50b25 ...jest pełno czujników ,sond,to tamto,jeszcze lubią w nich lecieć panewki ....no i sam nie wiem co robić..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 19:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
WitoM, kup to co będzie w lepszym stanie :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 20:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 8579
Lokalizacja: Lubelskie LJA
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
Jako, że jeździłem różnymi autami miałem styczność z ON jak i PB pozwolę sobie wyrazić opinię nt temat.
Diesel po czipie zawsze będzie mocniejszy. Dodatkowo dochodzi fajny moment obrotowy który w przypadku N52B30 też nie jest słaby. Plus diesla - na pewno spalanie.
Benzyna - na pewno korzyść jeśli chodzi o walory akustyczne. Minus - spalanie.

Kupując diesla możesz mieć pecha i regenerować turbo. Lub mieć bardziej pecha i wywalasz 10k PLN na nowe wtryski.

rorafalki napisał(a):
WitoM, kup to co będzie w lepszym stanie :)

Podpisuje się pod kolegą wyżej.
Kupuj co bardziej zadbane i z mniejszym (pewnym) i udokumentowanym przebiegiem.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 20:42 
rorafalki napisał(a):
nie wierz w to co wypisują ludzie, dla których szczytem osiągnięć jest M52B28

Proste.

WitoM, jeżeli interesują Cię opinie ludzi którzy mają pojęcie w temacie i wiedzą o czym piszą, to weź sobie do serca post kolegi kuba_rz, a ode mnie dostaniesz pomocny link ;) http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 94&page=26 Tam egzemplarze z nalotem 150k mil nikogo nie dziwią, a i większość posiadaczy aut z tymi silnikami jest bardzo zadowolona :)
Cytuj:
2008 328i Wagon AT. 217,209 miles. Having original water pump replaced right now as a precaution.

Cytuj:
311,500 miles. 1 Liter per 5,000 miles. 22 oil changes with only BMW oil and filter.


A podobno takie awaryjne sO :rotfl:

Reszty nawet nie komentuje bo to majaczenie chorego...


Ostatnio edytowano 9 kwietnia 2017, 21:06 przez Michu, łącznie edytowano 4 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 20:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
No ogólnie widze ,że jest więcej diesli ...na ogół są lepiej doposażone z minimalnie większym przebiegiem .... Ogólnie patrze na te z M-pakietem bo zdecydowanie bardziej mi się podobają :oczami: Aktualnie z tych które mi się podobają widze:
Z benzyn jedna... wygląda fajnie ale wersja USA ...nie podoba mi się szpara z prawej strony maski nie wiem czy to cień czy tam rzeczywiście jest coś słabo spasowane ...https://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-3-3 ... llYNK.html
No i diesle ..
1:Chyba ok https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... 90ab7a72ad
2:Szkoda ,że X-drive... https://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-3-e ... llTvK.html
3.Coupe sam nie wiem co myśleć..https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... 90ab7a72ad
4.I tańsza wersja bez skór ,ale wygląda ok chyba https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... 90ab7a72ad


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 22:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
WitoM, https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... xtor=SEC-8

Lepiej dołożyć 7k może coś stargujesz i masz auto już doinwestowane w nowe wtryski cewki pokrywę etc.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 23:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
morphi napisał(a):
WitoM, https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... xtor=SEC-8

Lepiej dołożyć 7k może coś stargujesz i masz auto już doinwestowane w nowe wtryski cewki pokrywę etc.


Fajna ,ale nie ma I-drive :( A mnie się podoba bardzo deska z i-drive i fajnie jak by był tym bardzej ,że mam u siebie teraz dużą navi w e39 ...

Dobra wystawie na dniach swoje e39 i zobaczymy co będzie się działo :P Potem będe się zastanawiał co dalej ,chociaż jednak bardziej kieruje się w strone benzyn ...serducha się nie oszuka :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 19:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Moje BMW: 320d
Kod silnika: N47D20
Odwieczny dylemat PB czy ON.
WitoM napisał(a):
Dodatkowo ,niezależnie od silnika zarówno jeden jak i drugi samochód będe chciał pomodzić na okolice 300hp (tak wiem z 330i może być problem)...

Odpowiedź sama się nasuwa, że 330d :D .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 11 kwietnia 2017, 19:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
jiGsaw, czemu Ty sie zawsze tak glupio rzypierdalasz?

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL