BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 22:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 19:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Gumiś napisał(a):
Tyle że za wadę 330i można uznać koszty utrzymania w stosunku do tego co oferuje.


Sam siebie sprostuje bo nie do końca miałem na myśli to co napisałem :rotfl:

Nie uważam kosztów utrzymania 330i za zbyt wysokie względem tego co oferuje. Chodziło mi bardziej o to że problemem 330i jest to że wydając podobne pieniądze na utrzymanie (335d) lub trochę większe (335i), można otrzymać więcej.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 20:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Gumiś napisał(a):
Nie uważam kosztów utrzymania 330i za zbyt wysokie względem tego co oferuje. Chodziło mi bardziej o to że problemem 330i jest to że wydając podobne pieniądze na utrzymanie (335d) lub trochę większe (335i), można otrzymać więcej.


No ale to zawsze tak było w każdym modelu BMW.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 20:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
No nie bardzo. W E46 nad 330i było już tylko M3 gdzie te koszty były dużo wyższe, w E36 nad 328i tak samo.
Tylko w E9x między topową "cywilną" wolnossącą benzyną a wolnossącym M3 były bi gwizdki którym kosztowo było bliżej do topowych wesji "cywilnych", a osiągowo (po nieznacznym dokoksowaniu) do M3.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 21:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nie mówię o Sxx a o różnicach między największymi pojemnościami w Mxx, koszty te same, osiągi inne. W Nxx jest jeszcze większa różnica przez doładowanie.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Moje BMW: e90
Kod silnika: n53
jiGsaw napisał(a):
Gumiś - propsy za szczerość i obiektywizm, chleb jakże pożądany, a niespotykany.

hahahahah :rotfl: i mówi to ten najobiektywniejszy z obiektywnych :rotfl:
Stary, nie wygłupiaj się nawet. Gdybyś miał w sobie choć odrobinę obiektywizmu to przeglądnąłbyś link który podał Michu już na pierwszej stronie tematu i skończył wreszcie teoretyzowanie na temat n51/52/53/54 a tym samym skończyłbyś przynajmniej w jednym temacie [...]... Ileż można do [...] nędzy czytać tego biadolenia? :oczami:
Nie każdy przebiera w kapciach z przebiegiem 500+, więc jakie to ma znaczenie, ze kiedyś król jakim było BIG SIX robił 500 000km bez zadyszki? Nie każdy oczekuje od auta żeby było pancerne... A do rozsądnych przebiegów wyżej wymienione przeze mnie silniki sprawują się wyśmienicie. No chyba, że dla kogoś 1591 zł raz na 160 000km to wciskanie ananasa w dupę to sorry...nie mamy o czym gadać :oczami:

Cytuj:
It has been almost 11 yrs and 134k miles. Running strong...


Cytuj:
2006 325i, 6sp manual with 296,000 miles. Has a top end oil leak that I'm trying to track down but it still running strong!


Cytuj:
95,000 miles. '06 325i AT. Replaced water pump, thermostat, and a sensor in lower radiator hose this month. Only other things I have done is oil/filter changes every 5,000 miles, K&N filter, new spark plugs (Denso Iridium's), and cleaned MAF. Hoping for over 200,000!!! LOVE MY CAR!!!


Masz tam 27 stron tematu w którym udzielają się użytkownicy tych aut a nie teoretycy opierający się na motointerii... Zadaj sobie choć odrobinę trudu i zerknij tam, a jeśli nie to wstydu oszczędź.

http://bmwcentrum.pl/elektryczna-pompa- ... d1942.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 21:48 
watkem napisał(a):
Nie każdy oczekuje od auta żeby było pancerne...

watkem, tymbardziej, że dziś nie bez powodu już takich nie produkują ;) Czy to w BMW, Audi, MB a nawet i w Lexusie ;)
Poczytajcie sobie troszkę o EA888 od VW...odechce się Wam es czy osiem pe, stejdżów i progresów w osiagach :D
BMW na tle konkurencji i tak wypada wyśmienicie ;) Czy to w dieslach czy PB.
http://naprawsilnik.pl/pl/strona/wady-i ... tsi-i-tfsi
Podsumowując temat o 330d vs 330i:
- jak narobiliście bachorów to trudno, wasza strata bierzcie E38 ;)
- Jak nie narobiliście to S3 i bądźcie na bieżąco z osiagami :!: :ok: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Killujcie...dosłownie ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 22:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Michu napisał(a):
- jak narobiliście bachorów to trudno, wasza strata bierzcie E38



O, to dobre jest :D
Obrazek

:rotfl:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 22:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Michu - ciągłe powoływanie się na wadliwy silnik VW nie zmienia faktu, zmienianie tematu nic tu nie pomoże. Poza tym z 2.0 TFSI możesz zrobić 350 - 400 koni, więc potencjał tego silnika i target osiągów zupełnie inny... W zwykłym wolnossącym legendarnym R6 od BMW oczekuje się legendarnej trwałości i braku kłopotliwych/kosztownych rozwiązań. Tak jak to miało miejsce w M20, M30, M50, M52. Niestety gejowskie lobby wegetarian i innych szemranych obrońców przyrody zabiło wolnossące jednostki w BMW i R6 ani spalaniem ani osiągami ani potencjałem już nie ma szans przy 2.0 TFSI, jedyna zaleta, że po dołożeniu LPG jest oszczędniej, w Audi skopali to dając wtrysk bezpośredni.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 12 maja 2017, 23:00 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 22:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Niestety, dobre i niezawodne R6 skończyły się wraz z nadejściem 4 zaworów na cylinder, elektronicznego zapłonu i zmiennych faz rozrządu.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:00 
jiGsaw, to Ty ciągle powołujesz się na rzekomą awaryjność silników NXX a prawda jest taka, że patrząc na konkurencję o której to wykład zrobiłem Ci w tym temacie ----> viewtopic.php?f=8&t=160017&start=20 BMW wypada najlepiej i nie bardzoo jest w czym innym wybierać! Ochłoń, zerknij w link który podałem na pierwszej stronie tego tematu i zastanów się chwilę nad tym co piszesz.
Zrozum wreszcie, że nie każdy potrzebuje 400ps, są tacy co mają serdecznie wywalone na czasy, kille i racelogica... Nie chcą jeździć ani audi ani gnojownikiem...a 1500 zł wydane na pompę wody raz na 150 000km to żaden big dil. Co w tym takiego trudnego do ogarnięcia?


Ostatnio edytowano 12 maja 2017, 23:05 przez Michu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Michu napisał(a):
jiGsaw, ciągle powołujesz się na rzekomą awaryjność silników NXX a prawda jest taka, że patrząc na konkurencję o której to wykład zrobiłem Ci w tym temacie ----> viewtopic.php?f=8&t=160017&start=20 BMW wypada najlepiej i nie bardzoo jest w czym innym wybierać! Zrozum wreszcie, że nie każdy potrzebuje 400ps, są tacy co mają serdecznie wywalone na czasy, kille i racelogica... Nie chcą jeździć ani audi ani gnojownikiem...a 1500 zł wydane na pompę wody raz na 150 000km to żaden big dil. Co w tym takiego trudnego do ogarnięcia?


Nic, po prostu mam ból tyłka, że musiałem się przesiąść na Audi. :wsciekly: :D

No ale mówimy o N52 330i, który jako jedyny jest względnie udany z tego co można wyczytać również w Twoich wypowiedziach... ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:04 
jiGsaw napisał(a):
Nic, po prostu mam ból dupy, że musiałem się przesiąść na Audi.

Szczerze współczuję :(


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Michu napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Nic, po prostu mam ból dupy, że musiałem się przesiąść na Audi.

Szczerze współczuję :(


No niestety... Z szybkich BMW - M5 za duże, M3 E46 zrobiło się drogie, w normalnej kasie 3 sztuki akurat jak były fajne do sprzedania to z różnych przyczyn nie udało mi się kupić, M3 E92 jeszcze trochę za drogie, 335i to tak trochę bez sensu, reszta diesele... Takie życie. :zdegustowany:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:10 
jiGsaw napisał(a):
Takie życie.

Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23095
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
jiGsaw napisał(a):
Nic, po prostu mam ból tyłka, że musiałem się przesiąść na Audi. :wsciekly: :D




Nie widać by Ci było z tym źle :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:12 
Szczurek1986 napisał(a):
Nie widać by Ci było z tym źle

Ponoć jest na to maść ;) Jig kiedyś wklejał etykiete w jakims temacie :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Szczurek1986 napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Nic, po prostu mam ból tyłka, że musiałem się przesiąść na Audi. :wsciekly: :D




Nie widać by Ci było z tym źle :hyhy:


S3 przy takich modach z lpg swietne auto, szybkie, oszczędne, w miare wygląda, no ale to nie BMW jednak. :]

Także temat powinien się nazywać 335i vs 335d i tutaj 335d jednak ma przewagę jeżeli ktoś toleruje diesel. :D

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Szczurek1986 napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Nic, po prostu mam ból tyłka, że musiałem się przesiąść na Audi. :wsciekly: :D




Nie widać by Ci było z tym źle :hyhy:


Samozaoranie, widocznie niektórzy lubią inaczej

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:18 
jiGsaw napisał(a):
Także temat powinien się nazywać 335i vs 335d

Popieram.

morphi napisał(a):
Samozaoranie, widocznie niektórzy lubią inaczej

:rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: E90 330i vs 330d
PostNapisane: 12 maja 2017, 23:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23095
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
jiGsaw jak długo masz zamiar pozostać ze znakiem paraolimpiady ? :) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL