BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 03:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 30 maja 2017, 18:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Zakov328 napisał(a):
ten samochód ma mnie WYDRZEĆ Z BUTÓW i wypluć wydechem. Uszy mają krwawić od świstu turbin, ryku wydechu i gangu rzędowej 'szóstki', a gałki oczne wciskać się w głąb głowy od przyśpieszeń........

Grubo poleciałeś, chyba tylko M52B28 temu podoła :mad:

Co do automatu to Mr. Kłopot nie ma przypadkiem automatu? Chyba miałby coś do powiedzenia w kwestii moc vs automat :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 31 maja 2017, 08:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Troche mnie rozbawily informacje ze zf6hpxx chodzi jak automat Z e30 :hyhy: powiem tak 6hp19 ktora jest po 2007 03 jest zaczerpnięta z 2.0d różni się sprzeglem
Automat w moim aucie przenenosi cos okolo okolo 580km 700 Nm
Tyle że ja mam 6hp21 oleju nie zmieniłem stanu tez nie sprawdzałem na temat manetek w kierownicy jest to fenomenalne rozwiązanie ze jedna manetka mozna redukować i przełączać biegi nie wiem co w tym zlego
Na dzień dzisiejszy do skrzyni mozna wgrać co sie chce
Odcinke biegów ja mam wyłącznego kicka teraz chce wyłączyć zmianę biegu przy odcieciu osobiście naprawdę te skrzynie sa pancerne kazdy sie dziwi że kosze sprzeglowe jeszcze nie wypadły przez korpus :p

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 31 maja 2017, 11:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
No OK. Jako, że nawet na mobile.de większość tych aut oferowanych jest z automatem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że być może będę musiał podać sobie rękę z tym typem skrzyni.

Nie jestem pewien skąd bierze się takie zamiłowanie do łączenia tego silnika ze skrzynią automatyczną. Aczkolwiek mogę jedynie przypuszczać, że ma to związek z tym, iż N54 z racji wysokiego momentu obrotowego, dostępnego w szerokim zakresie obrotów musi doskonale radzić sobie ze skrzynią automatyczną. Tym niemniej osobiście nadal bardziej widziałbym automat w 335d, aniżeli 335i...

I tu rodzi się moje kolejne pytanie - czy skrzynia automatyczna w trybie manualnym pozwoli wykorzystać elastyczność jednostki napędowej? Czyli dajmy na to załóżmy takie sytuacje;

Jadę sobie w trybie manualnym, na 5 biegu, z prędkością obrotową 2 tyś. RPM i nagle postawiam wdepnąć do spodu, nawet z kickiem. Co w takiej sytuacji robi skrzynia?

Odpowiedź;

a) uznaje, że jestem chory psychicznie, a moje szaleńcze działania mogą doprowadzić do rychłej destrukcji silnika. Przez co redukuje mi biegi, nawet pomimo, iż wybrałem tryb zmiany manualnej.

b) grzecznie pozwala zagwizdać turbinkom i płynnie przyśpieszyć w stronę zachodzącego słońca.

I kolejna sytuacja, poniekąd wynikająca z pierwszej;

Załóżmy, że w pierwszej sytuacji prawidłową odpowiedzią jest odpowiedź b) i fajnie sobie przyśpieszam, dusząc gaz na 5-tym biegu, a skrzynia w zupełności mi na to pozwala. Lecz nagle zauważam w lusterku wstecznym zbliżające się w zastraszającym tempie E36 328i i próbując się ratować, w panice klepie kilkakrotnie w manetkę na kierownicy celem redukcji przełożenia, jednocześnie mając już gaz w podłodze. Co w tej sytuacji robi skrzynia?

Odpowiedź;

a) Uznaje, że jestem zdrowo pokręcony (w tym przypadku akurat może się nie mylić :rotfl: ) klepiąc jej tyle razy w redukcję i mogę tym doprowadzić do rychłego wypadnięcia tłoka lewą końcówką wydechu. Przez co pozwala mi zredukować tylko o jeden bieg i to po pewnym zastanowieniu...

b) Ochoczo zrzuca o 2 biegi w dół, wciskając mi tym samym łepetynę w zagłówek i jednocześnie pozwala podjąć nierówną walkę z nadciągającym agresorem.

waskii napisał(a):
Zakov328 napisał(a):
Zdzira 850I napisał(a):
wg mnie manual automat rozwalisz tym co planujesz robić wg mnie i to raczej szybcidej jak później


Właśnie tego się obawiam. Tam jest chyba skrzynia 6hp19? Ponoć nie wytrzymują one zbyt wysokich momentów po chipie...

Najwiekszy wpływ na to ma przedewszystki to jak napisany jest program :)


W znanej, okolicznej firmie tuningowej proponowali mi program w 'granicach bezpieczeństwa' na 350-360 kucy. Oferują chipy dedykowane, renomowanych firm, jak i tworzone indywidualnie.

Widywałem te auta z automatem na różnych aukcjach, zrobione i na 420 koni. Więc chyba 360, max. 370 kucyków automat powinien przyjąć na 'klatę' :?:

Mr.Klopot napisał(a):
ja mam wyłącznego kicka teraz chce wyłączyć zmianę biegu przy odcieciu


Też bym tak chciał.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 31 maja 2017, 12:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Tak w trybie manualnym jezeli nie wcisniesz kicka to mi np. Nie zredukuje najlepiej musisz się przejechać 335i w automacie rozwieje to twoje wątpliwości
Sam byłem bardzo sceptyczny i skreslalem na starcie ze ta skrzynia to szmelc a jednak działa i to sprawnie i cena używanej w granicach 2 tys zł jest śmieszna nie warto się przejmować bo za tyle sprzęgła do 335i z dwumasa nie kupimy :rotfl:
tu nawet nie słychać że to automat a to przepinka z 1 na 2 i z 2 na 3

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Ostatnio edytowano 31 maja 2017, 12:54 przez Mr.Klopot, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 31 maja 2017, 12:53 
2000 rpm już pozwala normalnie przyspieszać w tym samochodzie, oczywiście nie jakoś bardzo dynamicznie, ale nie powiedzialbym, ze silnik się męczy. Nie pamiętam dokladnie, ale przy jednostajnej jeździe obroty są jakoś na poziomie 1500 lub nawet lekko niżej, aż po kupnie sprawdzałem na youtube czy coś z samochodem jest nie tak, ze trzyma tak niskie obroty. Nie wiem co bedzie jak na manualu dasz kicka, ale manualnie spokojnie zrzucisz 2 biegi, a pewnie nawet i 3 z 2000rpm


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 31 maja 2017, 20:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Mr.Klopot napisał(a):
Sam byłem bardzo sceptyczny i skreslalem na starcie ze ta skrzynia to szmelc a jednak działa i to sprawnie i cena używanej w granicach 2 tys zł jest śmieszna nie warto się przejmować bo za tyle sprzęgła do 335i z dwumasa nie kupimy :rotfl

A gdyby tak sztywne koło wsadzić :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 1 czerwca 2017, 22:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
No dobra, jutro jadę obejrzeć jedną 'perełkę' w automacie. Zobaczymy co z tego wyniknie :hyhy:

Apropos nadal pozostaje trochę uprzedzony do automatu, aczkolwiek rodzaj skrzyni nie jest już czynnikiem decydującym o zakupie (bądź nie) danego egzemplarza. Złagodzenie mojego nastawienia miało poniekąd związek również z tym, że dziś ugryzłem temat skrzyni biegów trochę od innej strony...

Otóż wszelkie burzliwe dyskusje zawsze toczą się wokół automatów. 'Czy jest dość szybki?', 'Czy szarpie przy zmianie?', 'Czy się często pitoli?' itd... A manual to manual i koniec kropka. Nikt się nad nim przesadnie nie rozwodzi.

Natomiast ja postanowiłem sobie zadać pytanie - czy skrzynia manualna w BMW faktycznie jest taka dobra, aby zawczasu opłakiwać ewentualne z nią rozstanie? Mówiąc zupełnie uczciwie względem siebie i całej reszty, odpowiedź brzmi - niestety nie...

Być może miało to związek z tym, że wszystkie 'perełki' marki BMW jakie dotychczas posiadałem miały już te parę latek na karku i trochę tysięcy km przebiegu. Jednak uważam, że np. w E46 (a takich posiadałem dwie), skrzynia manualna była kiepska. Mało precyzyjna, 'gumowata', a w dodatku 328i w manualu miało częsty problem związany z tym, iż przez jakiś tam przedwcześnie zużywający się element, lewarek nie chciał stawać do pionu (jakkolwiek to brzmi :rotfl: ), lecz wolał układać się jakby w pozycji do wrzucenia piątki, zupełnie nie sprężynując pomiędzy położeniem neutralnym, a skrajnym prawym. Raz nawet przez takie niedogodności zdarzyło mi się zamiast 'trójki' wrzucić 'jedynkę', przy chyba 120km/h :przestraszony: :rotfl: Być może w 330i, albo poliftowych wersjach E46 było lepiej z precyzją działania lewarka i samej skrzyni, lecz nigdy nie miałem okazji tego zweryfikować. Uważam, że nawet w starym, poczciwym E36 lepiej mieszało mi się lewarkiem.

I dopiero w E90 poczułem pod tym względem dużą ulgę. Krótkie skoki i precyzja działania lewarka, w połączeniu z m-pakietową gałą na prawdę miały swój urok. Tym niemniej niezależnie od tych niuansów, wszystkie te skrzynie łączył jeden, poważny problem - wrzucanie jedynki. I to nie tylko w moich paździerzach, ale i w autach moich znajomych, którymi miałem okazję jeździć, bądź sami mnie o tym informowali. Krótko mówiąc zdarza się, że jak czasami nie kopniesz 2 razy sprzęgła to nie wbijesz pierwszego biegu... :znudzony: Nie wiem czy też tak macie, lecz podejrzewam, że to chyba choroba wrodzona tych skrzyń. Jakby synchronizator pierwszego biegu był zrobiony z plasteliny :wstyd: Wymiana oleju w skrzyni zawsze trochę pomaga, lecz problem i tak od czasu do czasu powraca. I tak oto stoisz na światłach do skrętu w lewo, które z zielonego na czerwone zmieniają się po max. 10 sekundach. Za tobą sznur aut, masz 5 minut do roboty, zapala się zielone, wciskasz sprzęgło, wrzucasz bieg, a tu opór... Normalnie szlag człowieka może trafić :kwasny: Więc choć pewnie może zdarzyć się tak, iż nie raz jeszcze tego uczucia własnoręcznego wrzucania biegu bardzo mi zabraknie, to akurat w takich sytuacjach jak opisana powyżej, po stokroć wolałbym zwyczajnie odpuścić nogę z hamulca i po prostu odjechać, zamiast kopać się ze sprzęgłem i szarpać z lewarkiem. Zwłaszcza, że tak jak wspomniałem - nie do końca w ręcznych skrzyniach BMW wszystko zagrało tak jak powinno :(

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 2 czerwca 2017, 11:54 przez Zakov328, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 03:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Masz racje z ta jedynka w manualu. W e91 tez jak daje mamie auto to ma nieraz problem z wbiciem 1 biegu. Ja natomiast bardzo zadko. Nie wiem czym jest to spowodowane. No I auto to mamy praktycznie od nowosci kupione bylo z przebiegiem 60tys km

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 07:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Ja nigdy nie miałem problemu z wrzuceniem jedynki w żadnym z moich 6 szt. BMW, ale w mojego kolegi E34 z gigantycznym przebiegiem ten problem występował. W 528i miałem problem z niewracaniem lewarka i ciężko było wbić 3 bieg wskakiwał zazwyczaj 5 bieg, a 4 bieg zgrzytał. No ale kupiłem skrzynie używke za 400 zł z wysyłką i problem z głowy. Według mnie skrzynie manualne w BMW są jedne z lepszych tuż za Audi, a ewentualne problemy wynikają ze stanu egzemplarza. Może mieć i 60 tys km, ale jak jeździł tym ktoś komu kilka razy nie weszła jedynka i pewnie nie raz coś tam zgrzytło to są potem problemy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 10:16 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
No dobra, widzę w takim razie że problem z wrzuceniem 1 występuje nie tylko u u mnie :rotfl:

Co prawda zdarza się to bardzo rzadko, ale od kiedy jeżdżę swoim Compactem to zdążyłem taką przypadłość zauważyć. Sprzęgła kopać nie muszę, wystarczy dać na luz i jeszcze raz wbić bieg. Na początku nie wiedziałem skąd się to bierze, samochód był u mechanika i zmieniałem olej w skrzyni, ale jak widać ten typ tak ma :ok:
Poza tym nie mogę złego słowa na skrzynię biegów powiedzieć, bardzo przyjemnie zmienia się biegi i wchodzą bardzo gładko, zawsze tak jak powinny. Nie wiem jak sprawa wygląda w e46, ale u mnie jest to bardzo sprawne i przyjemne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 13:33 
W poprzednim e46 lewarek czasem zostawal w pozycji jak do 5, ale wymina oleju pratycznie to zniwelowała, może jeszcze nie było mocno wyrobione. Kolega w e91 miał problem z 1, ale to chyba jest wada skrzyni, bo dużo części wymienił, a nadal problem występował.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 20:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Zobaczcie tu, jak ma chłopina namodzone;

https://www.youtube.com/watch?v=SvyQ7TxjEaw

Wskaźnik poziomu paliwa przeprogramowany na wskaźnik ciśnienia doładowania, a kontrolki kierunkowskazów sugerują optymalny moment do zmiany biegu. Nieźle się dzieje... :hyhy:

Nie wiem czy skrzynia również została przeprogramowana, lecz zdaje się zmieniać przełożenia jedynie z niewielkim (jednosekundowym?) opóźnieniem :ok:

PS: Ciekawe czy musiał już wymienić automat z racji tego, że jego auto ma już 425 koni i zgaduję, że wcale nie mało niutonometrów... :23:

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 2 czerwca 2017, 20:32 przez Zakov328, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Zakov328 napisał(a):
Wskaźnik poziomu paliwa przeprogramowany na wskaźnik ciśnienia doładowania, a kontrolki kierunkowskazów sugerują optymalny moment do zmiany biegu. Nieźle się dzieje...

Przecież to JB4 ;)
Zakov328 napisał(a):
Nie wiem czy skrzynia również została przeprogramowana, lecz zdaje się zmieniać przełożenia jedynie z niewielkim (jednosekundowym?) opóźnieniem

Alpina TCU flash. W opisie widnieje ;)

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 20:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Lukasz_S napisał(a):
Zakov328 napisał(a):
Wskaźnik poziomu paliwa przeprogramowany na wskaźnik ciśnienia doładowania, a kontrolki kierunkowskazów sugerują optymalny moment do zmiany biegu. Nieźle się dzieje...

Przecież to JB4 ;)
Zakov328 napisał(a):
Nie wiem czy skrzynia również została przeprogramowana, lecz zdaje się zmieniać przełożenia jedynie z niewielkim (jednosekundowym?) opóźnieniem

Alpina TCU flash. W opisie widnieje ;)


Wybacz, ale nic mi to nie mówi, bo jestem zielonkawy w kwestii tuningu N54 i nie wiem co z czym się tutaj 'je' :)

http://www.burgertuning.com/jb4_pnp_BMW ... tuner.html

Zakładam, że na Allegro tego nie dostanę :rotfl:

A propos, czemu tutaj skrzynia dokręca mu silnik jedynie do jakiś 6 tyś. rpm z hakiem :?: :?:

https://www.youtube.com/watch?v=f0fZR9FNNTI

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 22:47 
on sam łopatkami zmienia biegi


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 23:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
smietnik napisał(a):
on sam łopatkami zmienia biegi


To chyba trochę za wcześnie zmienia...

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 2 czerwca 2017, 23:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Z kolei tutaj facet tłumaczy jak w prosty sposób sprawić, aby łopatki przy kierownicy działały tak jak powinny działać od samego początku;

https://www.youtube.com/watch?v=GZGNhoZ-xjs#t=10.206667

Robił to już ktoś u siebie?

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 4 czerwca 2017, 13:32 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
prawie 2 tyg od pierwszego postu. byles cokolwiek juz ogladac? zeby sie chociaz tym automatem przejechac? bo zaczyna mnie ten temat coraz bardziej bawic :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 4 czerwca 2017, 16:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Lukasz_S napisał(a):
Zakov328 napisał(a):
Nie wiem czy skrzynia również została przeprogramowana, lecz zdaje się zmieniać przełożenia jedynie z niewielkim (jednosekundowym?) opóźnieniem

Alpina TCU flash. W opisie widnieje ;)


To jest soft alpiny o ktorym pisalem na poprzedniej stronie

Zakov328 napisał(a):
Zobaczcie tu, jak ma chłopina namodzone;


On wcale nie ma jakis grubych modow ;)

Wczoraj jezdzilem seryjnym 335is z dkg/dct(jak zwal tak zwal ;) ) I jestem w pozytywnym szoku jak ta skrzynia zmienia biegi :szok: W swoim przypdaku nie widze argumentow dla auta z manuala skrzynia biegow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 335i jako fun-car w automacie???
PostNapisane: 4 czerwca 2017, 16:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
kai napisał(a):
prawie 2 tyg od pierwszego postu. byles cokolwiek juz ogladac? zeby sie chociaz tym automatem przejechac? bo zaczyna mnie ten temat coraz bardziej bawic :D


Miałem oglądać w ubiegłą sobotę, lecz autko daleko, a mój umówiony transport niestety zawiódł. Dlatego akcja została przełożona na następny weekend.

A tak poza tym oglądać to można zwierzęta w zoo, albo Passaty w dieslu, których jest jak psów. Natomiast aut jakie mnie interesują jest na Allegro z 15, odliczając amerykańce zostaje 5, z czego każdy prawie na drugim końcu Polski. Więc jak już się tam pofatyguje to raczej z zamiarem kupna, a nie żeby się przejechać i przekonać dajmy na to, że automat jednak mi nie odpowiada. I od tego właśnie mam forum, żebym wiedział czego się po takim aucie spodziewać i czy w ogóle jest sens ruszać tyłek z domu i tłuc się tyle km, po auto które w ostatecznym rozrachunku może mi nie podejść.

Więc jeśli ktoś ma coś jeszcze do powiedzenia w kwestii automatów w 335i to chętnie przeczytam. Natomiast w przeciwnym razie nie musi ani się tu wypowiadać, ani tego wątku czytać, jeśli kłuje go w oczy.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL