BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 22 września 2018, 07:41


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 13:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5869
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Witam

Ostatnio mam strasznie mało czasu na dwa auta. Także myślę o sprzedaży E32 i E38 i zakupie jak w tytule. Opinie że lepiej 550 proszę darować wiem o tym ale budżet nie pozwoli. Chcę automat i komforty oraz dobre audio.

I po kolei

Czy 40-45k na zdrowe 545 starczy??

Czy to prawda że auto realnie robi 20s do 200 bo jak tak to spoko.

Myślę o wydechu i chipie aby osiągnąć 350km

Jakieś grubsze problemy tych modeli?? Wiem o rurce i uszczelniacze.

Jak elektronika sobie radzi po latach??

Ile pali to w spokojnej trasie z prędkością 100-120?

I ile po małym miasteczku

Pozdrawiam Krzysztof


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 13:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35273
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
chyba najlepiej jak skontaktujesz się np. z Marcinem -->> memberlist.php?mode=viewprofile&u=558

uzytkuje 545i dosyć długo, więc powie Ci co i jak

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 15:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17851
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
e32 taki piękny wóz na sprzedaż... o nie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 15:36 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
Czy 40-45k na zdrowe 545 starczy??

40 raczej nie 45 powinno starczyć na styk ale ja bym założył min 50 dojdą uszczelniacze 3-4tyś które w każdej trzeba zrobić i np rozrząd i mamy +6tyś na start to już są stare auta i ślizgi rozrządu kruszą się w rękach.

Czy to prawda że auto realnie robi 20s do 200 bo jak tak to spoko.

W automacie raczej bliżej 21-22s manual możliwe,że zrobi 20.

Myślę o wydechu i chipie aby osiągnąć 350km

W tym silniku te modyfikacje nie dają praktycznie nic a wydasz 3tyś.

Jakieś grubsze problemy tych modeli?? Wiem o rurce i uszczelniacze.

Ogólnie rurka, uszczelniacze i rozrząd czasami valvetronic zdecydowanie 550i lepiej kupić poza uszczelniaczami mamy całkowity spokój i okolice 18s 100-200 ja bym nie kupił osobiście 4,4.

Jak elektronika sobie radzi po latach??

Jak w każdej e60 prelci są różne kwiatki zależy kto użytkował auto przed nami bo jak rzeźnik to jest masakra.

Ile pali to w spokojnej trasie z prędkością 100-120?

Spokojnie w trasie 10,5-12L PB

I ile po małym miasteczku

Okolice 16L PB.


Jeżeli chcesz to na dupowóz na dłużej to poczekaj zorganizuj dodatkowe 15-20tyś i kup 550i na prawdę warto ta dopłata i tak się zwróci w eksploatacji. 545i kwestia jak się trafi ale większość to zmęczone auta i spore skarbonki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 15:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5869
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Mały odpowiadając

45 to budżet na sam wóz na pierwszy serwis jakieś 10k bo uszczelnaicze i rórke robiłbym od razu jak co rozrząd pewnie też za jednym ryciem w silniku

z tego co widze po danych z zepfers i filmikach ot różnica w osiagach 545 vs 550i jest znikoma i w zasadzie nic dziwnego auta różni raptem 30KM

a manual raczej szybszy nie jest bo tu już są przecież skrzynie 6 biegowe gdzie mają normalne przełożenia nie to co stare 5hp24

BTW znajomy ma 530i z 6hp o mocy 231km i jestem pod wrażeniem jak to lata a ut mamy 100km więcej

co do chipa to nie licze na wiele + 15km z wydechu i chipa to chyba ok w M60 tez nie ma turbo i też wsdzyscy mówili po cholere mi tuning a auto ma obecnie 20-30km ponad serię i to bez zgrania programem dolotu i wydechu

auta od rzeźnika nie kupię raczej od kogoś kto dba takich umiem rozpoznawać dosyć dobrze akurat :)

czyli średnie spalanie pewnie 13-14 litrów to nie ma tragedii w e38 mam 12-13


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 15:59 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 4194
Moje BMW: e92
Kod silnika: N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=165839
Zdzira 850I, nie sprzedawaj e32, będziesz tego żałował w przyszłości ! Szczególnie w takim stanie :!:

_________________
e92 320D Spacegrau 199km i 395Nm -->> viewtopic.php?f=6&t=165839


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 16:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5869
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no nie jest mi łatwo ale mieć auto dla samego mienia bez jeżdżenia to wiesz trochę lipa auto jest faktycznie piękne

a co do 550i wolałbym 550i ale sądzę, że ładne 550i to z 70-80k


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 16:28 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
Zdzira zalezy czego wymagasz. E60 bez m pakietu kupisz 550i sensowne w granicy 55tys za przedlifta a na prawde warto. Dolozysz 3tys na uszczelniacze i w sumie przy dobrym zakupie max drugie 3tys w jakies pierdoły.
Zeperfs podaje zawyzone czasy dla 550 i 650i.
545i i 645i robi okolice 14.5 do 15.5s 100-200.
550i i 650i srednio okolice 13s roznie moje 650i zrobilo best jakos 12.8-12.6 a jezdzi rowno z brata 550i lci.
Generalnie w wyscigu 100-200 te 2s to jest przepaść.
Do 100km\h roznica nie wielka ok 0.5s moje 650i zrobilo 5.2s ale automaty 50i robią okolo 5.5-5.7s a 45i zazwyczaj ok 6-6.2s.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 17:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5869
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
kurcze no ciężko z tego co widze z tymi 550i za 55k kurcze na mobilu głównie 13-17k eurosów choć patrze na roczniki 2007-2008 pewnie trzeba by na wczesniejsze

powiem tak co do osiągów to obecnie e38 ma 35s do 200 w e32 mam 23s i to już jest uważam dobry czas i całkiem syzbkie auto jak 545 zejdę do 20s to już jest super jak na dupowóz bo ruchasz 95% tego co jeździ ale wiadomo 550i i 18s jest lepsze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 17:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
Ja bym się zainteresował autem z USA i sprowadził je osobiście. Często można kupić niegroźnie uszkodzone 550i za fajną kwotę myślę,że w granicach 55tyś zamknął byś się z nawet poliftem max 60tyś a polift to już inna bajka i sprowadzając osobiście wiesz co masz.
Mobile jest drogie w przypadku 550i zostaje uszkodzona ze szwajcarii lub usa i tu na Amerykę nie ma co się obrażać bo niczym poza zegarami i panelem climatronica te auta się nie różnią a na dupowóz w sam raz.
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... yWKZb.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 19:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5869
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Nie chce z USA jak mamie szukałem F10 to mi auta z USA przeszły.

Ani białe z wierzchu ani beżowe wnętrze.

Kolor najlepiej jakiś srebrny lub czarny wnętrza szare lub czarne.

A jak oceniasz moc z dołu tego silnika ??

Mobile jest drogi ale swoje E32 znalazłem właśnie tam i było takie jak chciałem w stanie jak chciałem.

W ogóle 550 za 50-60k wydaje mi się podejrzanie tanie na mobile to najniższa półka na allegro kilka w tej cenie jest niby


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 20:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 914
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: 458 Italia 13'
Huracan Spyder 17'
G500 17'
Dziś wrzucałem 645ia na pomiary - pomiar w lato, wiec w zime pewnie bedzie lepiej:

https://www.facebook.com/pomiaryRaceLog ... 1142802769 :)
Co do reszty nie pomogę, ale odradzam SMG w 545 kolega miał ciągle z tym problemy. (moze pechowy egzemplarz?)
Automat na co dzien bedzie wygodniejszy a roznicy przyspieszenia nie odczujesz :)

_________________
Zobacz na FB - https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic
Ranking przyspieszen BMW-SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 21:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 375
Moje BMW: 320d
Kod silnika: n47d20
Będziesz żałować sprzedaży e32, na maksa.
Ceny e60 v8 są trudne do oszacowania ze względu na bardzo małą podaż.
Wszystkie bolączki wymienił Mały, wg. mnie jak już musi być e60 to lepiej 535d LCI + program zamiast niezbyt idealne V8 z jadem.

_________________
328i coupe było
525d+ lim było
Megane RS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 21:40 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 5653
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: C63 Coupe
Zdzira bo ty szukałeś aut naprawionych w Polsce a kup sam i wtedy wiesz wszystko.
Dół mega mocny nie jest w porównaniu do np m5 e39 ale zle też nie jest jednak ten motor lubi obroty i fajnie się kręci nie jest to typowe niskoobrotowe v8.
Czasy mobile się skończyły w Niemczech 3/4 ciekawych aut jest w rękach turków, pakistanów i albańczyków. Byłem ostatnio dwa razy po różne auta dla siebie i znajomych i nic nie kupiliśmy mimo jazdy po prywatnych ogłoszeniach i zrobienia masy kilometrów. Wcześniej jeden samochód udało nam się kupić ale też tak na siłe bo nie był taki jak powinien.
W de z roku na rok jest coraz gorzej cofane przebiegi to norma a i kradzione lub leasingowe auta zdarza się ludzią kupować.
Jak chcesz ładne e60 550i FL z de to trzeba wydać ok 18-20tyś euro a to chora cena bo wyjdzie w Polsce 90tyś i jak nie zamierzasz jeździć tym 5-6 lat to nie ma sensu.
Wez pod uwagę 535d wiem wiem diesel itd ale 535d kupisz FL w sensownej kasie a niedużym nakładem będzie szybsze od 550i.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 21:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 616
Lokalizacja: Dębica
Szkoda że E32 chcesz sprzedać, liczyłem że w końcu wsadzisz ten motor z Vipera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5869
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Żadnego klekotu. Nie chce turbin wtrysków i dźwięk smroda. No właśnie 550 ładne jest drogie a w 545 zostanie mi więcej hajsu na serwis. Co do E32 to super wóz ale żal go na co dzień a tak stoi i się marnuje kurczę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 22:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17851
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Zdzira 850I napisał(a):
Co do E32 to super wóz ale żal go na co dzień a tak stoi i się marnuje kurczę




Zdzira 850I niech ten wóz się lepiej marnuje w Twoich rękach niż niszczeje w cudzych :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 5869
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Wiesz za bezcen go nie oddam także raczej też kupi go jakiś pasjonata.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 23:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 8552
Lokalizacja: Lubelskie LJA / Newcastle Upon Tyne - UK
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
Sorry, że odbiegnę od tematu - Czy nie myślałeś o CLS 500? 5.5L V8 388 KM, lekki czip plus wydech i masz 4 z przodu.
Pancerna jednostka no i masz pewność, że to auto nie było jakoś mega upalane i zmęczone...


Edit: do licha, sprawdziłem ceny, drogie to dalej.
To może 500setka ale ta 306konna...

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Ostatnio edytowano 25 lipca 2017, 23:10 przez Dżordż, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 25 lipca 2017, 23:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1780
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e39
Kod silnika: s62b50
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=137931
wujekwaldus napisał(a):
Dziś wrzucałem 645ia na pomiary - pomiar w lato, wiec w zime pewnie bedzie lepiej:

https://www.facebook.com/pomiaryRaceLog ... 1142802769 :)
Co do reszty nie pomogę, ale odradzam SMG w 545 kolega miał ciągle z tym problemy. (moze pechowy egzemplarz?)
Automat na co dzien bedzie wygodniejszy a roznicy przyspieszenia nie odczujesz :)



A ja z kolei jestem zachwycony smg w 645 znajomego, auto z USA, ponad 200kkm i zero problemów ze skrzynią, działa świetnie i nic jej nie dolega, spalanie Kraków+dojazdy z poza miasta ok. 16l, od zakupu przejechał ponad 20kkm, rurki i uszczelniaczy jeszcze nie robił, ale 650i w manualu szybsze, o m5 e39 nie wspominając ;)

Dżordż, CLS 500 ten 388KM to nie jest pancerny silnik, pancerny to był ten 306KM, ze skrzynią podobnie, bo w polifcie siedzi 7g tronic, a z nimi też było trochę problemów z tego co pamiętam... No i ciężko o polifta cls 500 za 50kpln raczej..

_________________
Galeria Turasa:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria M5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL