BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 10:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 16:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
W trasie spokojna jazda 12-13???? Jakim cudem w trasie raz miałem 12,7 i to w E32 jak [cenzura]łem non stop w podłodze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 16:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
marcin92 napisał(a):
Zdzira 850I napisał(a):
W V8 nie trzeba kick żeby poczuć kopa zwłaszcza w 550 .

Diesel Dawid dla ciebie jest lepszy nie dla mnie. Zrozum to. Tak lubię osiągi ale ważny jest też dla mnie komfort dźwięk bezpieczeństwo wyposażenie kultura pracy silnika ty tego nie potrzebujesz ok ale ja tak

Moje E38 pali 12-13 średnio jak komuś V8 pali 18 to albo non stop miasto albo non stop sandał i tyle

Jak średnio ci pali 12l v8 w e38 to na prawdę okazyjnie używasz pedału gazu. Jeździłem po poznaniu w godzinach szczytu to ciężko było zejść e38 4.4 poniżej 20l. W trasie spokojna jazda 12-13l ale bez jaj to jest jazda na dziadka zawsze przepisowo wyprzedzanie spokojnie po jednym samochodzie.
w dieslu 3.0d niema takiej rozbieżności jedziesz spokojnie pali 7l deptasz spali 9-10l

Lubisz v8 i Cię stać to git sprawa ale bajki ze używasz potencjału v8 i ci pali średnio 12l zostaw dla siebie.

Po pierwsze bajki to pisze osoba ktora nie miała styczności z tym silnikiem a jak widać wie o nim najwięcej .
Nie porównujcie też m62 do n62 bo to zupełnie inne silniki miałem 540ia i paliła mi srednio ok 2l więcej niz obecne 550i.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 17:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Spotkajmy się ,daj się przejechać 550i zobaczymy czy spali 13/14l przy butowaniu na trasie. Jak spali przy mojej jeździe mniej niż 20 to zwróce honor...2.0d 150ps przy butowaniu w trasie łódź-krk spalił mi 11l :rotfl: 530iA pali na trasie łódź-wieluń gdzie to tylko s8/s14 wychodzi 14l. 545i po łodzi bez jakiegoś wielkiego deptania okolice 18l. Przy deptaniu świrowaniu tak pisałem 26...Więc jakie 12l przy butowaniu ,chyba mamy inne definicje butowania...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 17:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
http://www.zeperfs.com/en/duel2015-1859.htm 550i taka wolna nie jest jak kogos stac na utrzymanie v8 to jak najbardziej-dla mnie to prawdziwy milosnik motoryzacji :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 18:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
WitoM napisał(a):
Spotkajmy się ,daj się przejechać 550i zobaczymy czy spali 13/14l przy butowaniu na trasie. Jak spali przy mojej jeździe mniej niż 20 to zwróce honor...2.0d 150ps przy butowaniu w trasie łódź-krk spalił mi 11l :rotfl: 530iA pali na trasie łódź-wieluń gdzie to tylko s8/s14 wychodzi 14l. 545i po łodzi bez jakiegoś wielkiego deptania okolice 18l. Przy deptaniu świrowaniu tak pisałem 26...Więc jakie 12l przy butowaniu ,chyba mamy inne definicje butowania...

Ja kolego chyba pisze jedno a Ty czytasz zupelnie co innego takie mam wrazenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 19:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Patryk w-wa napisał(a):
WitoM napisał(a):
11,5l w 545i? Spoko ,przy takiej jeździe 535d pewnie spaliłby 7l...Ja mam 20km do pracy często robie trasy 130km w jedną strone 180/200km/h średniom od zakupu auta man 13,6l ,a to tylko 3.0 r6...Jak jeździłem w nocy z kolegą po łodzi wyszło 26l w 545i :rotfl: Zaleźy jak kto jeździ..Ja na mniej niż 15l nawet bym nie liczył...545i z lpg wychodzą podobne pieniądze jazdy jak 535d bo pamiętajcie o benzynie na rozruchu gdzie w v8 też troche jej idzie ;)

Nie wiem co wy robiliscie z tym samochodem bo spalanie nierealne chyba że palenie gumy pod marketem to spoko akurat takich zabaw nie uznaje i nie próbowałem.
Mały miał 650i w manualu teraz ma 650i w automacie i też spalania wiekszego jak 13 czy 14 litrów nie widziałem także te wasze spalania to bajki ja wiem z praktyki i to z 3 różnych aut a nie z opowiadań kolegi że pali mu 20 bo to przecież v8 i taki jest kozak że go stać. Co do spalania m54 to niby ile ma palić w takiej budzie skoro ten silnik ledwo sobie radzi z masą i ma tylko dwie pozycje pedału gazu.


Wydaje mi się ,że jednak o tym samym...Ja nie widziałem w żadnym v8 średniego spalania mniejszego niż 13 czy 14 :mur: Dobra ,ale to mało istotne jest w tym temacie...Pali tyle ile mu się wleje i tyle nie ma co się zagłębiac w spalanie pisząc o 350hp v8 prawie 5l...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 19:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
WitoM napisał(a):
Patryk w-wa napisał(a):
WitoM napisał(a):
11,5l w 545i? Spoko ,przy takiej jeździe 535d pewnie spaliłby 7l...Ja mam 20km do pracy często robie trasy 130km w jedną strone 180/200km/h średniom od zakupu auta man 13,6l ,a to tylko 3.0 r6...Jak jeździłem w nocy z kolegą po łodzi wyszło 26l w 545i :rotfl: Zaleźy jak kto jeździ..Ja na mniej niż 15l nawet bym nie liczył...545i z lpg wychodzą podobne pieniądze jazdy jak 535d bo pamiętajcie o benzynie na rozruchu gdzie w v8 też troche jej idzie ;)

Nie wiem co wy robiliscie z tym samochodem bo spalanie nierealne chyba że palenie gumy pod marketem to spoko akurat takich zabaw nie uznaje i nie próbowałem.
Mały miał 650i w manualu teraz ma 650i w automacie i też spalania wiekszego jak 13 czy 14 litrów nie widziałem także te wasze spalania to bajki ja wiem z praktyki i to z 3 różnych aut a nie z opowiadań kolegi że pali mu 20 bo to przecież v8 i taki jest kozak że go stać. Co do spalania m54 to niby ile ma palić w takiej budzie skoro ten silnik ledwo sobie radzi z masą i ma tylko dwie pozycje pedału gazu.


Wydaje mi się ,że jednak o tym samym...Ja nie widziałem w żadnym v8 średniego spalania mniejszego niż 13 czy 14 :mur: Dobra ,ale to mało istotne jest w tym temacie...Pali tyle ile mu się wleje i tyle nie ma co się zagłębiac w spalanie pisząc o 350hp v8 prawie 5l...

I dokładnie tak napisałem o swoim 550i srednie spalanie mam ok 13.5l.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 19:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dlatego pisze ,że moim zdaniem nie jeździsz bardzo agresywnie ;) Przy agresywnej jeździe tryb sport skrzyni i jazda naprawde dająca fun z jazdy to wir w baku i okolice 20l nawet na trasie :rotfl: Dobra koniec tematu :oczami: Natomiast ktoś wcześniej pisał ,że to fizycznienie nie możliwe aby 350/360konne 535d było szybsze od 367konnego 550i...No właśnie ,widzisz...Możliwe i tak właśnie jest :cwaniak: Już to wyjaśniam ,tutaj nie tylko liczy się moc maksymalna ale jej rozłożenie przy przyśpieszaniu ;) Przyśpieszając 550i nie mamy cały czas 367hp bo nie mamy cały czas 6300obr tylko zakres obrotowy ok 5000-6500...Tak samo 535d ma zakres ok 3500-4800...I teraz 550i przy 5000obr ma około 320hp ,natomiast 535d po programie na 360hp przy 3500 ok 350hp ;) I idąc tak dalej 5500obr w 550i to ok 340hp ,a 535d 4000obr ok 360hp ,dalej 6000obr w 550i 358hp ,a 535d 4500obr 355hp ,dalej 6500obr w 550i 357hp(moment 367hp został pominięty bo jest przy 6300 a i tak nie będzie potrzebny do obliczeń) 535d przy 4800 (nie ma sensu go tak wysoko kręcić ale niech będzie) ma około 345hp...I teraz prosta matematyka
550i =
320hp
340hp
358hp
357hp
średnia 1375/4 = 343hp
535d =
350hp
360hp
355hp
345hp
średnia 1410/4 = 352hp
Mam nadzieje ,że teraz jest pogląd :chytry: Dla chętnego ,dociekliwego i potrafiącego czytać wykresy można sprawdzić ile wyjdzie jeśli będziemy zbierać te dane co 100obr ,będzie większa precyzja ja nie mam już ochoty :zakrecony: Wykresy wrzucam niżej...
Obrazek
Obrazek
I finał mamy taki ,że ciężka krowa E61 po programie na 350hp jedzie tak https://www.youtube.com/watch?v=w24vZnH9b1Y


Ostatnio edytowano 27 września 2017, 20:11 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 20:09 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Kurde znów mit niutona ja pierdolę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 20:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Zdzira 850I napisał(a):
Kurde znów mit niutona ja pierdolę

Nie pisałem nic o niutach...Sama moc ;) Czysta prosta matematyka...A jaki jest mit niutona bo nie wiem? Przedstawiam tylko jakieś pewne dane ,ja naprawde staram się nie być stronniczy ,czytam tylko to co na wykresie :mur:
Ps:Pamiętajmy ,że 90% wolnossących V8 nie trzyma mocy i raczej nie będzie tych 367hp :oczami: Natomiast 350/360 w 535d to jeszcze bardzo bezpieczna wartość bo bez problemu można podkręcić do 380/390hp na seryjnych osprzęcie jedynie wymieniając intercooler ;) To taka informacja OT do kilku postów wyżej...Moc i przyśpieszenie to nie wszystko ,przedstawiam tylko fakty ,chcesz V8 bierz i nie pytaj się o zdanie :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
A zapominasz że wykres pokazuje moc na silniku a nas interesuje na kołach?? Jest jeszcze coś takiego jak skrzynia biegów i dyfrencjał i jego przełożenie. Po drugie w wyścigu liczy się moc na maks obrotach a nie średnia bo jedziesz na maksa. Co do mocy moje m60 ma 25 lat i 30 koni ponad serię także trupy nie trzymają mocy ale trup Diesla też nie trzyma mocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
WitoM - czy mi się wydaje na pierwszy rzut oka, czy w ogóle nie uwzględniasz przełożenia co ma wpływ ile mocy/momentu trafia na koła? :zdziwko: Już nie mówię o efekcie turbo laga przy zmianie biegów, utraty boost'a.

Panowie mi wyszło spalanie z silnika 1.8 na trasie 19 litrów LPG. KTO JEST LEPSZY?!

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Ehh tak moc jest na silniku i co? Straty w przeniesieniu napędu są praktycznie takie same to e60..Nie porównuje FWD z AWD aby aż tak uwzględniać straty na przeniesieniu napędu...Turbo lag przy zmianie biegów? Serio? Przy tak szybkiej szkrzyni jaka jest w 535d lci i nowszych bmw czy to diesel czy benzyna jest ograniczony praktycznie do zera...To nie subaru z jednym dużym turbo w manualu...Liczy się moc na maks obrotach :zakrecony: No przecież dokładnie taką liczyłem xD :rotfl: Przy maks bucie 550i kręci ci do 6500obr i zmienia bieg wtedy na 2 jest 4500obr kręci do 6500 znowu i wrzuca 3 gdzie jest nie całe 5000obr po zmianie biegu itd itd...Serio to nie takie trudne...W dieslu analogicznie 1 do 4800 wrzuca 2 jest 3400 kręci do 4800 wrzuca 3 jest 3600 itd...Chyba nie masz cały czas mocy 367hp jak tylko wciśniesz gaz w podłoge :rotfl: Przełożenie tego o czym pisze na koła kończy się tak...https://www.youtube.com/watch?v=1YSVlfYLu2w takich filmów jest troche https://www.youtube.com/watch?v=i0cNJIkTbfQ wszystkie 550i nie mogą być zepsute :hyhy: Obiecuje ,że jak tylko kupie 535d ,a ktoś z właścicieli 550i będzie chętny sprawdzimy na kimś kto jest tak bardzo pewny swego...Ja widziałem już taki wyścig i mina chłopaka z 550i była nietęga ,ale nagramy i wrzucimy do działu kille aby każdy sobie zobaczył :D Naprawde wierzcie lub nie ale nie jestem fanboyem diesli ,tak jest po prostu i tyle :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
WitoM napisał(a):
i mina chłopaka z 550i była nietęga ,ale nagramy


mi by było szkoda ropy w kompocie na takie 550i :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
WitoM, Widzisz tytul dupowoz-a 550i e60 jest dobrym wyborem jezeli nie chce kolega topowego diesla po tuningu.Auto jest szybkie do tego ladnie brzmi i ma pieniadze na benzyne.W nastepnej generacji czyli f10 jezeli chodzi o osiagi to diesel sie nie liczy bo 550i polift posiada 450koni i latwo go zrobic na 500+.Zdzira pyta o wolnossace v8 benzyna a nie o 535d ktore notabene jest tez bardzo udanym silnikiem.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:40 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
jak wrzucasz video z sieci to wrzucaj więcej przykładów

https://www.youtube.com/watch?v=r4S82wOuFgI - chipowane

https://www.youtube.com/watch?v=jt07Xo568G0 - raczej seria

https://www.youtube.com/watch?v=TB6BsrpU2sA

nie problem znaleźć filmy w drugą stronę.. nie rozumiem czemu ten temat służy. założenie było czy jest awaryjne, a 10 stron o tym, że lepiej kupić 535d (mimo, że założyciel co post mówi, że dyszla nie chce). to może z innej beczki. Zdzira - a jaki superb w leasingu 1.8 by ci się nie podobał? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
kai napisał(a):
jak wrzucasz video z sieci to wrzucaj więcej przykładów

https://www.youtube.com/watch?v=r4S82wOuFgI - chipowane

https://www.youtube.com/watch?v=jt07Xo568G0 - raczej seria

https://www.youtube.com/watch?v=TB6BsrpU2sA

nie problem znaleźć filmy w drugą stronę.. nie rozumiem czemu ten temat służy. założenie było czy jest awaryjne, a 10 stron o tym, że lepiej kupić 535d (mimo, że założyciel co post mówi, że dyszla nie chce). to może z innej beczki. Zdzira - a jaki superb w leasingu 1.8 by ci się nie podobał? :D


Tych filmów nie wrzucałem bo 535d z pierwszego filmu jest pre lci z dłuższą wolniejszą skrzynią ,i słabszym motorem...A i tak z rolki zostawia 550i z tyłu...535D z drugiego to seria ,a i tak nie zostaje daleko z tyłu za 650i...Więc jak by na to nie patrzeć no to sorry ale przykro mi :zdegustowany: A temat niby o 545i ,chłopaki zaczeli z 550i bo jest lepsze i to nie ulega wątpliwości ,więc inni dorzucili swoje pięc groszy z 535d bo to też bardzo dobre silniki i po prostu warto się przejechać i porównać ,a nie upierać się na siłe przy swoim...Zaczęła się głupia dyskusja która do niczego nie prowadzi bo i tak autor wątku jest uparty i mimo wszystko kupi 545i :rotfl: Tyle w temacie :chytry: Pozdrawiam. Miłej nocy :D


Ostatnio edytowano 27 września 2017, 21:52 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Daj spokój wezmę tdi w superbie bo 1,8t to porażka diesel szybszy i ten bocian o poranku to jest to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
to jest tak samo bezsensowna dyskusja jak by ktos napisal ze chce kupic dom parterowy. inny przyjdzie powie zeby kupil pietrowy bo lepiej i okej.

a potem zlatuje sie X osob i bedize pisac, KUP MIESKZAIE W BLOKU, bo taniej, bo tez jest miejsce i mozna zrobic przeciez grilla w salonie i otworzyc okno zeby nie smierdzialo ;d


chce v8 w benie i koniec tematu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E60 545 awaryjność jako dupowóz
PostNapisane: 27 września 2017, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Mam się nie upierać przy swoim?? To ja mam auto kupić sobie czy tobie?? Nie chce Diesla
Nie chce Diesla
Nie chce Diesla
Nie chce Diesla

Kto nie umie czytać zapraszamy do szkoły podstawowej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL